www.Brandos.no omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Fast Delivery and returns

Many variety of shoes to choose from.
Fast delivery and easy returns!
Get my money straight away.
trustpilot stars

Sene returer og sur kundeservice

Man må ta vare på returkollinummeret ved retur, det har skjedd flere ganger at de ikke har registrert returer jeg har sendt dem. Hvis de blir registrert tar det flere måneder og om du da har betalt med Klarnaregning vil disse regningene gå til inkasso før Brandos har surret seg til å registrere returen og si ifra til Klarna. Anbefales ikke.
trustpilot stars

Godt utvalg til hyggelige priser

Har nå handlet flere skopar her og er veldig fornøyd. Utvalget er stort og prisene er lave. Det er også masse sko på tilbud :) Har også vært i kontakt med kundeservice i forbindelse med retur og fått kjapt og hyggelig svar. Anbefales!

Super

Mye å velge i ,bra på str og rask levering !

veldig rask service

jeg bestilt sko siste uke og fikk pakken i starten av denne uke..skoene stemmer fra bildene..veldig bra brandos...

Gummistøvler

Kjempebra - er anbefalt videre :-)

Supert!

God utvalg, gratis frakt og ikke minst gratis retur, gjør handelen hos Brandos til en sann fornøyelse!
Omdöme av bekräftad köpare

Rask levering, og problemfri tilbakesending pga størrelsen passet ikke

Bare positiv erfaring med brandos.no. Fikk raskt tilsendt vare. Ved første bestillingen passet ikke størrelsen, men enkelt å levere tilbake varen ettersom de legger ved et klistremerke man kan feste på tilbakeleveringspakken. Fikk ny størrelse tilsendt med en gang. Denne passet. Anbefaler andre gjerne å benytte Brandos.

Fornøyd

Det er enkelt å sitte hjemme å bestille. Nettsiden er veldig brukervennlig og leveringen er rask :-)
Kommer til å fortsette å bestille sko her til hele familien året rundt :-)

Topp utvalg og pris

Stort utvalg fottøy til konkurrerende priser! Rask levering og gode betingelset! :o))
Omdöme av bekräftad köpare

God pris - lynrask levering - enkelt og greit bytte - TOPP KUNDESERVICE!

Fikk skoene til en god pris, pakken ankom faktisk tidligere enn forventet enda Brandos hadde gitt grei leveringsinformasjon underveis.

Da et par sko var for små kunne disse returneres gratis med forhåndsutfylt returlapp samtidig som nytt par i rett størrelse ble sendt til meg - kostnadsfritt.

Konklusjon: BRANDOS gav enkel og trygg handel på nett med stort utvalg og topp kundeservice!
trustpilot stars

Brandos.no yter service av ypperste kvalitet

Har kjøpt flere par sko fra Brandos.no og vil nok fortsette med det da skoene er av god kvalitet og har mange valgmuligheter. Og fordelen er at man får skoene hjem og kan prøves og sendes gratis i retur om det er nødvendig. Om det er noe man ikke er fornøyd med ordner de opp straks og er veldig hjelpsom. Har bare godt å si om Brandos.no selv om jeg har fått sko som viser en størrelse og esken en annen.
Omdöme av bekräftad köpare

Godt utvalg og rask levering!

Godt utvalg og rask levering! Enkel bestilling på nettet.

Ærlig

Jeg har ikke kjent deg lenge nok til å vite nok om deg men et godt førsteinntrykk gjorde du så absolutt. Rask levering av RIKTIG vare er det største plasser i boka. Dere sier dere har mye sko og det HAR dere! Ærlighet varer lengst

Raskt og effektivt

Sykt fornøyd!
Omdöme av bekräftad köpare

Har aldri opplevd maken til service og effektivitet.

Kan ikke bli bedre.
Føles trykt å handle hos dere

Et forbilde på kundeservice

Jeg har nå gjort to kjøp via brandos.no Første gangen bestilte jeg varene på en søndag og allerede tirsdag formiddag var skoene kommet til postkontoret. I forrige uke bestilte jeg en ny pakke og det ble noe kluss med betalingen. Jeg ble da tilbudt å motta varene med postoppkrav og at Brandos.no sto for postoppkravgebyret. Jeg må si jeg er imponert over servicen og vareutvalget så dette er en nettside jeg kommer til å benytte meg mye av.
Omdöme av bekräftad köpare

Skoene som jeg kjøpte var akkurat sånn som annonsen beskrev dem

Kjøpte noen utrolig fine sko på Brandos, de er classy og mote riktige til vinter sesongen og de var ikke så dyre heller!
Omdöme av bekräftad köpare

Kjempebra utvalg til gode prisar og rask levering.

Eg trengte vanlige finsko med reim både over foten og rundt ankelen, men fant det ikkje nokon plass, eg leita overalt både på nettet og i butikk. Til slutt fant eg den perfekte skoen på Brandos til ein god pris, og eg hadde skoen på foten innen ei veke!

Brandos.no Support

Vi finns här: Norge

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.