Brandos.dk omdömen

Brandos.dk omdömen

Bra
8.4

Super pasform

Det er de bedste sko,jeg har købt i lang tid.
De er meget behagelige at have på,
og pasformen er perfekt.
Peter

Gode sko - god pris - men...

Brandos benytter Bring til levering - og det fungerer altså ikke! Det ændrer dog ikke, at jeg fik et par gode sko til en god pris, men det var for besværligt at få dem leveret.

Svar från Brandos.dk

Hej, vi bruger GLS og Post Danmark til levering, GLS er gratis fragt pga. at du som kunde selv skal hente pakken, men du kan vælge at få pakken til døren med Post Danmark, men denne service koster 49,- kr. Mvh Anne.

De sidder perfect.

Var spændt på om jeg kunne lide mine sko,men de sad som de skulle.
Har handlet hos Brandos flere gange og har været tilfreds .

Kurt Thomsen

Købt to gange. Fungerer upåklageligt.

Godt site, god brugervenlighed, gode billeder, logistikken fungerer.

Virkelig Skuffet.

Gratis levering KUN med GLS!!! Jeg bestilte mine brudesko Miss KG: Jezebel fredag og modtog pakken idag.
Der jeg åbner pakken får jeg øje på meget tydelige sorte pletter på min ene sko!!? Jeg har prøvet at tørre det væk men står nu med en MISFARVET sko!! DET ER BARE IKKE OKAY!!! Jeg bruger en str. 39 men str. 40 som jeg har bestilt er alt alt for lille. FØRSTE OG SIDSTE BESTILLING!

Svar från Brandos.dk

Hej Lina. Jeg beklager at dine nye sko ikke var i den ønskede stand. Dette er selvfølgelig en fejl som vi beklager meget. Jeg vil foreslå at du kontakter vores kundeservice, som kan hjælpe dig med at bytte skoene hvis du ønsker. Vi tilbyder desværre kun gratis levering med GLS som du selv nævner. Grunden til dette er at med Post Danmark modtager man pakken helt til døren, og dette se som en ekstra service. Jeg beklager endnu engang problemerne du har haft med din ordre. Mvh Anne.

Stort udvalg, god kundeservice og super returservice

Købte i april nogle hjemmesko (Esprit, red.) hos Brandos ... slidt hul i til november. Kontaktede kundeservice, og efter at have sendt et billede af de hullede hjemmesko, så fik jeg vejledning i, hvordan jeg skulle sende hjemmeskoene tilbage til Brandos. Jeg fik så en mail, da pakken var modtaget hos dem, og ganske få dage herefter var der kommet returpenge på min konto. No problem.

Alt i alt en god kundeoplevelse :-)

God service :-D

Meget tilfreds! Har købt et par sko der desværre var for små, så sendte dem retur. Skrev til kundeservice at jeg måtte bestille en gang til i en større størrelse, men var lidt ked af at miste de 20% rabat jeg havde.

Få timer efter fik jeg svar om at de blot havde sendt et nyt par afsted i korrekt størrelse :-)

Hærget og meget lidt indbydende julegave.

Modtog et sæt støvler i en hærget og meget lidt indbydende kasse. Det er tydeligt at støvlerne har været sendt frem og tilbage en del gange, da der er klistermærker og pakkelabels over det hele. Støvlerne fejler umiddelbart intet, men jeg er skuffet over at modtage dem i en så laset og hærget kasse, jeg ikke ønsker at pakke ind og komme under juletræet.

Tak for den første og sidste handel.

Svar från Brandos.dk

Hej Mick. Jeg beklager meget at du har fået i et par sko i en æske der ikke lever op til vores standard. Jeg vil derfor bede dig kontakte vores kundeservice angående dette, da de kan give dig et nedslag i pris for den ødelagte kartong. Vi stræber altid efter at kartongerne skal være i god stand når man modtager dem, da de er en del af oplevelsen af at modtage sko. Engang imellem sker det dog at nogle af dem ikke er så pæne. Det er dog kun i yderst sjældene tilfælde. Mvh Anne

Der røg den jul....!

Jeg forsøger 2 gange at købe sko til julegave. Begge gange får jeg en fejlmelding og kurven er tom og hjemmesiden melder fejl. 3 gang får jeg en melding om at skoene er udsolgt. Jeg giver op......Jeg finder en helt anden gave et andet sted. 1 time senere kan jeg se på min mail at købet begge gange åbenbart er gået igennem! uden at jeg har fået besked eller en kvittering på selve hjemmesiden, der jo gik i fejlmelding hver gang. Jeg skriver med det samme (1 time efter) og beder dem om at annulere købet og ikke trække pengene fra min konto (2x det samme køb!). Jeg hører intet, før dagen efter hvor jeg rykker flere gange for svar. Jeg får det svar at desværre er varen afsendt, og jeg kan se på netbank at beløbet er trukket 2X. Jeg har tidligere j´handlet på Brandos, men havde glemt at deres returtid tog over 30 dage. Nu må jeg sige til børnene juleaften at de desværre må vente på at Brandos returnerer pengene om 30 dage + . Det er uacceptabelt at hjemmesiden laver en fejl, og at jeg med det samme gør opmærksom på det og at der så ikke kan gøres noget!!!!! aldig mere handle her. Øv!

Svar från Brandos.dk

Hej Rikke. Jeg beklager meget at der opstod en fejl på siden da du skulle foretage dit køb, så det ikke fremgik at købene var gennemført. Jeg har hjort vores IT afdeling opmærskom på dette, så de kan undersøge dette. Vi har bare aldrig oplevet at det er sket for andre kunder tidligere. Vores kundeservice svare altid så hurtigt som muligt på alle de mails der kommer ind, og vi svare altid indenfor 24 timer, hvilket også blev gjort i dette tilfælde. Jeg kan se at min kollega også prøvede at standse dine ordre, men hun fik desværre besked på at de var sendt afsted. Hun fortalte mig også at i havde lavet en aftale om at du kunne få refunderet dine penge før vi havde modtaget din retur. Jeg går derfor udfra at dette er blevet løst. Hvis du dog mener at det ikke er dette, må du meget gerne kontakte vores kundeservice. Så vil de hjælpe dig videre. Mvh Anne

Skuffende

Jeg købte to par lækre sko, som jeg er meget tilfreds med. Jeg modtager så i dag en email hvor jeg kunne få 20% rabat på mit køb, hvis jeg handlede indenfor 24 timer. Jeg må indrømme, at jeg er skuffet over først at modtage tilbuddet efter man HAR handlet. Det kan måske virke lidt smålig at klage over det, men man bliver bare virkelig skuffet over ikke at have sparet de penge :)

Returnering af penge

Det tager alt for lang tid, at få returneret sine penge. 30 dage + 1-4 dage før pengene er overført mellem bankerne... Ja. Det står i jeres betingelser, men derfor synes jeg ikke at det er okay. Når jeg returnerer noget, vil jeg da hurtigst muligt have pengene igen, så jeg kan købe nogle andre sko. ( ikke nødvendigvis på Brandos).
Udelukkende pga. Den lange ventetid på mine penge, vil jeg ikke benytte brandos igen - kom nu ind i kampen - det burde kunne gøres bedre. Andre kan, så burde i også kunne!

Svar från Brandos.dk

Hej Heidi. Jeg beklager meget at du synes det tager lang tid før man får sine penge refunderet. Jeg kan dog sagtens forstå dig, vi arbejder skam også på at gøre processen hurtigere og bedre. Jeg kan dog se at vores økonomi afdeling har refunderet pengene til dig, så burde være tilbage på dit kort. Vi ønsker jo også at kunderne skal være klar over at processen kan tage lang tid, det er også derfor at vi gør opmærksom på deti vores vilkår. Mvh Anne

super god og hurtig service

jeg bestilte i mandags ( d.4-11-13) et par buffalo støvler som dem jeg og andre teenagere rendte rundt i slut 90`erne og først i 2000. igår eftermiddags modtog jeg en mail om at mine buffalos var sendt afsted og jeg modtog et track and trase nr så jeg kunne se hvor langt mine buffalos var, og jeg modtog dem i dag (6-11-13) for ca 2 timer siden :D de er super fede, de passer perfekt og de fejler INTET :D så jeg kan varmt anbefale Brandos :D de er super hurtige til at lever og som sagt de fejler intet :D det er absolut ikke sidste gang jeg handler på Brandos.dk :D

Virkelig dårlig service

Jeg returnerede nogle sko dagen efter jeg fik dem, der er gået over 1,5 måned nu og jeg har stadig ikke fået mine penge tilbage. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at de skal holde på ens penge så længe. Jeg er så færdig med at handle der!

Svar från Brandos.dk

Hej Louise. Jeg beklager meget hvis du mener at der er gået for lang tid til du har modtaget dine penge retur fra os. Som vi skriver i vores købsvilkår kan det tage op til 30 dage fra vi har modtaget din retur til pengene er retur på ens kort. Vi ønsker at kunderne skal være opmærksomme på dette inden de foretager købet og derfor skriver vi det også. Jeg kan se i vores system at det ikke har taget 30 dage før at pengene blev refunderet til dig. Hvis du har andre spørgsmål vil jeg bede dig kontakte vores kundeservice. Mvh Anne

Giv mig mine penge - og se så af at få lukket den amatørbiks

Det er 100 år siden at jeg returnerede et par jeans, jeg ønskede pengene refunderet!
- Intet er sket.

Hvem fanden tror i egentlig at i er? I kan ikke tillade jer at være så længe om at ekspedere en returpakke.

Jeg arbejder selv på en webshop der sælger tøj - hvis vi kørte med en ventetid som jeres på returvare, så kunne vi ligeså godt dreje nøglen om. Det ligger lysår fra jeres konkurrenters standard!!!!!!

Giv mig nu bare mine penge.....

Svar från Brandos.dk

Hej Jens. Jeg beklager meget at du føler at det tager lang tid før at man modtager sine penge retur når man har sendt vare tilbage til os. Som der står i vores vilkår kan der gå op til 30 dage inden pengene er reur på ens kort efter en retur. Jeg kan dog se at dine penge er blevet refunderet meget tidligere end de 30 dage som vi skriver at det kan tage. Mvh Anne

Kæmpe udvalg, rimelige priser og fri returret - smart!

Bestilte tre par stiletter før vores bryllup, betalte d.26 juni, modtog samtlige stiletter hurtigt efter, beholdt det ene par og returnerede de øvrige to par. 12 juli havde jeg de resterende penge retur på min konto igen, så i min optik var der ikke tale om påfaldende lang ekspeditionstid før tilbagebetaling.
Har efterfølgende handlet der med stor succes flere gange.

Helt uacceptabelt returneringsvilkår

Ved returnering tager de ca. 14 dage om at registrer, at de har fået en vare retur og herefter venter de yderligere 30 dage før de returner pengene. Det er helt uacceptabelt. Vi har aldrig oplevet noget lignende på andre hjemmesider/shops.
Vi har handlet der for sidste gang og afmeldt os deres nyhedsmails.

---

Bandors.dk har så efterfølgende svaret at det står i deres vilkår, men:
1) Det ændre da ikke ved at 6 uger er helt uacceptabelt lang tid for at returner penge.
2) Det er da de færeste der sidder og læser alle købsbetingelserne (ved godt at det er købers problem), så det understøtter bare min vurdering, at Bandos "gemmer" uacceptable ting i deres handelsvilkår.
Pernille tyckte detta omdöme var användbart

Svar från Brandos.dk

Hej Bøje. Vi beklager meget at du finder dette uacceptabelt, og at det kan tage så lang tid før man modtager sine penge retur. Da vi ved at mange kunder synes dette er meget lang tid at vente, står det også i vores købsvilkår. Da vi jo ønsker at kunderne skal være klar over at det kan tage tid inden de foretager købet. Mvh Anne

Hurtig levering - gode priser

Købte onsdag middag på nettet - kunne hente det i GLS pakkeshop fredag morgen 8.30.

Utrolig dårlig service ved returvarer

Uacceptabel lang om at registrerer returvarer og endnu længere om at tilbagebetale tilgodehavende til kunden.
Kan da umuligt passe, at det skal tage omkring 6 uger at få sine penge igen.
Oveni købet havde firmaet sendt mig nogle forkerte hjemmesko i forhold til det bestilte. Kassen var rigtig nok, men indeni lå nogle andre sko, og så skal jeg vente 6 uger på at få mine penge retur!!!! Ikke i orden

Svar från Brandos.dk

Hej Pernille. Det er meget beklageligt at du modtog de forkerte hjemmesko. Vi er klar over at det desværre kan tage op til 6 uger fra man laver returen til pengene er retur på ens kort igen. Vi ønsker heller ikke at holde dette skjult for kunderne, og det er derfor at vi skriver det hele i vores købsvilkår. Vi skriver som sagt at det kan tage op til så lang tid. Dette betyder dog ikke at det tager så lang tid. I de fleste af tilfældende har kunderne pengene retur meget tidligere. Jeg beklager at du er utilfreds med dette. Mvh Anne

God kundeservice trods "glemt" pakke

Jeg bestilte et par sko hos Brandos.dk i god tid inden et bryllup. Efter 9 dage virkede track-and-trace nummeret stadig ikke og jeg blev bekymret og kontaktede kundeservice. Mandag (5 dage før brylluppet) kunne de ikke se hvor pakken var blevet af og skyndte sig at bestille et par nye sko til mig. De kom om torsdagen, så det var jo bare perfekt. Der var desværre et par tusch-lignende prikker samt lidt mørkt på skoens gule ruskind. Det fik jeg et lille nedslag på.
Kundeservice var gennem hele forløbet meget venlige og gjorde alt de kunne for at skoene skulle nå frem. Så selv om det var ærgeligt at pakken blev "væk", så gjorde de i kundeservice alt hvad de kunne for at rette op på fejlen. Derfor 4 stjerne.
Dorthe

confusing!

i have placed an order for some children winter boots,i got an email saying my order have been placed and few minutes after another email saying the payment didn't went through. ?!?! i can see on my account that the amount of money is reserved, though, but i am not sure if i will or will not still get it. i really hope i didn't pay for something i won't get!!
Pernille tyckte detta omdöme var användbart

Hej Alexandra.
Jeg kan se at der skete det at vi fik flere signaler ind om at du
ønskede at købe denne sko.

Dette sker når man går til kassen, og derefter går tilbage i sin bestilling.

Når man gør dette tror vores system at man prøver at købe den samme vare
to gange.

På grund af at man trykker på gå til kassen knappen to gange.

Efter som at man afbryder det ene køb ved at gå tilbage i sin bestilling
bliver dette køb annulleret og man modtager en mail angående det.

Bagefter kommer man hele vejen til kassen og får betalt sin bestilling,
og denne går igennem.

Derfor modtager man to forskellige mails, en som siger den er annulleret
og en der siger at bestillingen er gået igennem.

Hvis man sammenligner de to mails, vil man også kunne se at de har
forskellige ordre nummere, men det er kun noget man kigger efter hvis
man ved det.

Din ordre er derfor gået igennem.

Pakken vil blive sendt afsted fra vores lager så snart de har behandlet
din ordre.

Mvh Anne

Brandos.dk Support

Med tusindvis af modeller fra kendte varemærker er Brandos.dk Danmarks største skobutik på nettet med sko til hele familien. Du kan trygt handle hos os, vi tilbyder gratis fragt og returret med 30 dages åbent køb. Og du skal ikke være bange for at finde skoen et andet sted billigere, hos Brandos.dk har du også prisgaranti! Velkommen til Brandos.dk!

Besök Brandos.dk

Ring på: 69 96 03 72