Boxer TV A/S omdömen

Boxer TV A/S omdömen

Lågt
4.7

Et godt alternativ til en god pris

Med et begrænset behov for mange kanaler, er Boxer nogle af de billigste når man sammensætter sin pakke. Ønsker man mange kanaler, kan andre udbydere måske også være med. Kunne dog godt bruge lidt flere HD kanaler (så ville sidste stjerne blive tildelt).

Hej Henrik

Mange tak for din anmeldelse og de 4 stjerner – dem er vi meget glade for.

Hvor er det dejligt at høre, at du er glad for dit Boxer abonnement, og benytter dig af muligheden for at tilføje tilvalgskanaler, det er præcis det, der er meningen med Boxer TV; at man har frihed til at vælge kanaler som man ønsker.
Jeg sørger for at gå videre med din feedback om flere HD kanaler, og håber at vi på sigt kan blive 5 stjernede i dine øjne :-)

Uigennemskuelige tv pakker

Jeg fik skiftede på vegne af min mor, som ikke kan finde ud af det, abonnement fra Canal Digital til Boxer af flere årsager, men bla. fordi Digital var meget dyr. Nu viser det sig at Boxer faktisk er næsten lige så dyr, det er bare helt umuligt at gennemskue pakkerne og priserne.
Senest har hun merbestilt TV Charlie, og finder ud af at det koster det dobbelte af hvad vi troede fordi der er 2 tv apparater der skal have det på. Det er i samme hus!
Jeg får at vide at der, igen igen bliver lavet om på TV pakken pr. 1/1 2014, til noget der hedder TV2 pakken, zzzz
Ret skal være ret; de personer jeg har været i kontakt med på Boxer har været venlige, det er ikke deres skyld at markedsføringen og pakkesammensætningen er ulden og uigennemskuelig.

Hej Lili

Tak for din anmeldelse.

Jeg har forsøgt at ringe til dig, men du var desværre ikke at træffe, så jeg sender dig i stedet en mail med information om din mors abonnement.

Det er bestemt ikke meningen at det skal være uoverskueligt at vælge tv pakke hos Boxer, tværtimod, så det er jeg rigtig ked af, at du har oplevet. Det er netop derfor at vi per 01.01.2014 har valgt at ændre vores prisstruktur så kortafgiften bliver lagt ind i abonnementsprisen, så man lettere kan se præcist hvad man skal betale per måned.

Med hensyn til TV2 Charlie vil din mor kun blive opkrævet for én tilvalgskanal, da man selvfølgelig ikke skal betale efter antal fjernsyn man har. Vi beklager meget hvis vi ikke har fået oplyst dette korrekt ved din henvendelse.

Jeg er glad for at høre, at du trods alt, er blevet mødt af venlige kunderådgivere når du har kontaktet os.

Leveret på 3 dage.

Super nemt virker med det samme😄

Hej Claus

Tusind tak for de 5 stjerner, hvor er det dejligt at høre du har haft sådan en perfekt start med Boxer TV :-)

Vi ønsker dig en dejlig weekend.

Søs, Boxer TV

God service, hurtig levering af det bestilte.

God service, hurtig levering, produktion til fornuftig pris.

Hej Anne-Mette

Tusind tak for din flotte anmeldelse af os og de 5 stjerner, det er vi rigtig glade for.
Hvor er det dejligt at høre, at det hele bare fungerer som det skal :-)

Vi ønsker dig en rigtig god dag.

Dårligt

Bestilt Boxer tv samme dag jeg får det slutter jeg det til og bliver yderst skuffet analog kanalerne er der den dårligste billed kvalitet ever og HD kanalerne er ikke bedre end vis du har et analog tv gennem et andet firma. Men har opsagt mit abonnement samme dag jeg fik det og jeg plejer ikke være kræsen men det her gider jeg sku ikke betale for. Vis man kunne give stjerner i minus have jeg gjort det så den stjerne den har fået er minus

Hej Joan

Tak fordi du har givet dig tid til at anmelde os.

Øv, hvor kan jeg godt forstå at du er skuffet. Det er bestemt ikke meningen at du ikke skal kunne se skarpt tv i HD kvalitet med en Boxer boks og antenne, så det er jeg rigtig ked af, at du har oplevet.

Jeg kan se, at vi har sendt en returseddel til dig, så vi kan få annulleret dit køb og afsluttet sagen hurtigst muligt.

Vi ønsker dig en god aften.

Dårlig signal på kanaler

Signalet er meget skiftende og tit kan jeg ikke se TV2

Hej Michelle

Tak for din anmeldelse af os.

Jeg er rigtig ked af at høre, at du har problemer med at få Boxer til at virke optimalt.
Jeg har i dag gensendt signalkoder til dit kort, hvilket gerne skulle hjælpe på problemet, hvis det ikke hjælper vil jeg anbefale dig at kontakte vores tekniske afdeling på tlf. 7033 2033. De kan lave en fejlsøgning mens du har signalforstyrrelserne, så vi forhåbentlig kan finde en løsning, da det selvfølgelig er meningen, at du skal kunne se tv med et klart billede.

Søs, Boxer TV

Opsigelse uden virkining!!! OG meget tit flimer på skærmen og kanaler der ikke virkeri !

Meget trist at opleve at man ringer ind og opsiger sit abonnement , men får af vide, man kun har opsagt C-more delen, hvilket i sig selv har været en YDERST skuffende oplevelse, med Film der looper konstant, i sig selv, har jeg desuden oplevet at mange af mine kanaler ikke kunne ses på trods af jeg havde det HELT store og dyre abonnement ved Boxer. Mange opkalde senere til de forskellige kundeservice kanaler og en del ventetid, har de blot udtalt at man skal selv løse problemet.

Kan Absolut ikke anbefale denne TV udbyder. Har ikke haft en særlig god oplevelse !

Opdatering:

Hej David

Mange tak for behagelig samtale.

Jeg beklager meget, at du har haft sådan en utilfredsstillende oplevelse med Boxer, men jeg er glad for, at vi nu har fundet en løsning, og har fået afsluttet din sag på en god måde.

Jeg ønsker dig en rigtig god dag.

-------------------------------------

Hej David

Øv, hvor kan jeg godt forstå at du er utilfreds med situationen.
Jeg kan se at du har været i kontakt med vores kundeservice i dag, så hvis det er okay med dig, vil jeg undersøge sagen til bunds og vende tilbage til dig indenfor 48 timer med en forklaring og en løsning.

Ikke imponeret!

Plads til forbedringer....

Hej Niclas

Jeg har nu tjekket vores systemer igennem, og jeg kan sagtens se, at forløbet og dialogen ikke har været optimal. Det er jeg uden tvivl ked af og det er en oplevelse vi tager med os til læring i fremtiden.

Jeg kan dog se, at du er kommet frem til en løsning med vores kundeservice og at alt skulle være i orden nu?

Såfremt du senere hen skulle få brug for os, er du i hvert fald meget velkommen til at kontakte os. Vi sidder klar til at hjælpe.

Kiki, Boxer TV.

Misinformation og manglende kanaler...

Vi bestilte Boxer-TV, da vores andelsboligforening har lavet en aftale med dem. Jeg ringede og oplyste, at min mand ser meget fodbold, så vi skulle have alle kanaler, hvortil sælgeren svarer, at så skal vi have "Boxer Max, da den allerstørste pakke passede til vores behov. Vi spurgte samtidig til HD-kanaler, og da han hørte, at vores TV er fra 2010 og fra Samsung, var der intet problem.
Det blev dog hurtigt klart, at der ikke var HD-kanaler - så Boxer sender os et nyt TV Modul til kortet, men dette løser dog ikke problemet.
Samtidig forsvandt TV3 og TV3 Puls pludselig fra vores kanaler. Det tager et par opringninger til kundeservice, hvor de bl.a. "sender nye koder til kortet", hvor vi blot skal afvente, at det virker - men det kommer det ikke til. Endelig kommer de frem til, at det skyldes, at vi er i en andelsboligforening - så falder TV3-kanalerne åbenbart fra efter 14 dage. Dvs. efter de 14 dages fortrydelsesret. Vi er på intet tidspunkt blevet oplyst om, at der var særlige vilkår gældende for os i en andelsboligforening - vi lagde netop ud med, at vi ville have alle TV3-kanalerne, hvilket sælgeren forvissede os om var muligt.
Desuden viser det sig, at vores TV ikke kan tage HD-kanaler, selvom sælgeren var oplyst om mærke og produktionsår, da han lovede os HD.

Pt. er der konstante udfald på både TV2-kanalerne og Kanal 4,5 osv. - med en besked om, at vi ikke har rettigheder til at se kanalen. Dette til trods for, at de indgår i "Boxer Max".
Heldigvis har vi - pga. udskiftningen af TV-modulet, kunnet opsige vores abonnement hos Boxer, selvom de 14 dages fortrydelsesret egentlig var udløbet.

Af et firma med så ringe serviceleverance kunne man godt ønske sig, at det i det mindste var behagelige personer, man fik i røret. Der var da heller ikke grænser for, hvor venlig sælgeren, som solgte os produktet, var - men teknisk support var ikke rare at snakke med. De nåede f.eks. at påstå at jeg løj om, at jeg tidligere havde ringet med samme problem - indtil teknikeren fik læst ordenligt på noterne i systemet og alligevel godt kunne se, at jeg havde haft kontaktet dem med problemet tidligere. Det ville klæde dem med en lidt mere ydmyg holdning, når produktet er så dårligt.

Alle jeg talte med hos Boxer, gav mig ret i, at sælgeren havde oversolgt produktet og misinformeret mig - men der var ingen tilløb til ændring af procedurer eller ansvarliggørelse.

Hej Ane

Først og fremmest må jeg understrege, at der er fuld forståelse for din utilfredshed. Forløbet du har været igennem, har desværre været under alt kritik og jeg kan se, at der er flere led der har fejlet.

I bund og grund er det kommunikationen og forventningsafstemningen der ikke er gået efter hensigten, hvilket selvfølgelig er rigtig ærgerligt.

Din kritik vil uden tvivl blive taget til efterretning, således at vi kan forebygge eventuelt lignende sager i fremtiden. Det er rigtig vigtigt for os at give vores kunder en god oplevelse hver gang, hvorfor det er vores fineste opgave at lære af vores fejl.

Jeg kan derfor kun beklage dette forløb, og så håber jeg, at vi senere hen kan byde dig velkommen som kunde - med en langt bedre og positiv kundeoplevelse.

Ringe værdi for pengene

Dårlig kundeservice - dårligt system der går ned ved brug i campingvognen.

Hej Per

Hvor er jeg ked af at høre, at du har haft problemer med at få Boxer til at virke optimalt, og at du har haft en dårlig oplevelse med os. Det har bestemt ikke være vores hensigt. Der er desværre nogle steder i Danmark hvor signalet ikke går godt igennem og man kan opleve udfald, det er vi selvfølgelig opmærksomme på, og vi arbejder konstant på at forbedre vores produkter og rækkevidde.

Vi er kede af, at vi ikke kan tilbyde dig et brugbart signal på nuværende tidspunkt, men håber at du vil overveje Boxer igen ved senere lejlighed.

Søs, Boxer TV

Pengemaskinen har det bedst, hvis kunden ikke får skriftlig besked...

Ringede og opsagde 2 ekstra kanaler. Bad om at få en bekræftelse. Det kan man ikke.
Skrev til kundeservice, at jeg gerne ville have en form for bekræftelse (eks. svar på mail).
Fik svar med det samme (for 1 måned og 6 dages siden):
"Tak for din henvendelse.
Vi vil komme retur med svar hurtigst muligt indenfor 2 hverdage.
Boxer kundeservice"

Nu har jeg så fået en uforståelig regning, hvor de, fordi de skylder mig 76 kr., beder mig indbetale 0kr. ?
Der står stadig ikke noget om at det er opsagt, blot er dato'er for ekstra tilkøb ændret.
De må jo tænke at det er mest sandsynligt en eventuel tvist vil have udfald til BoxerTV's side, hvis de ikke vil udleverer noget på skrift om opsigelser... !?!

At de så skal bruge over 1 måned på at fjerne et par kanaler fra mit kort er jo bare latterligt bondefangeri - det kan ikke have noget med reelle udgifter at gøre.

Go' weekend til alle.

Hej Tobias

Tak fordi du har givet dig tid til at anmelde os.

Det ser desværre ud til at der er en fejl i det kundenummer du har oplyst, men jeg vil meget gerne gennemgå din sag, da du selvfølgelig skal have en bekræftelse på, at du ændrer dit abonnement. Hvis du har mod på det, må du derfor meget gerne kontakte vores kundeservice så vi kan kigge på din sag og sende en bekræftelse. Jeg vil også meget gerne se nærmere på den faktura du har modtaget, for det lyder da som om der er gået noget galt hvis vi beder dig indbetale 0 kr., og det skal vi selvfølgelig have rettet op på.

Med hensyn til opsigelsen af dine tilvalgskanaler har vi en generel opsigelsesvarsel på løbende måned plus én måned, og vi har derfor ikke kunne opsige dine tilvalgskanaler med det samme.

Jeg håber du vil kontakte vores kundeservice så vi kan få kigget på dit abonnement og rettet eventuelle fejl på fremsendte faktura.

Søs, Boxer TV

God nok, men lidt for dyr!

Jeg overvejer et andet tilbud, der er billigere. Og rod med at få tilbagebetalt et for meget opkrævet beløb pynter heller ikke.

Hej Jens

Mange tak for din anmeldelse.

Det er rigtig rart at høre at du synes vi leverer et godt produkt, jeg er dog ked af, at du synes det er for dyrt. Jeg vil anbefale dig at kontakte vores kundeservice, der kan hjælpe dig med at finde ud af, om vi evt. har et abonnement der passer bedre til dit behov.

Jeg beklager meget at du ikke har fået dine penge retur endnu, jeg kan se at vores økonomiafdeling har kontaktet dig for at få oplyst kontooplysninger, så vi kan overføre beløbet til dig hurtigst muligt.

Søs, Boxer TV

Venlig og professionel betjening.

Venlig og professionel betjening.

Hej Birthe

Tusind tak for din flotte anmeldelse, den er vi rigtig glade for!

Hvor er det dejligt at høre, at du har haft sådan en positiv oplevelse med Boxer.

Vi ønsker dig en rigtig god aften.

Søs, Boxer TV

Uprofessionel, dårligt produkt, ingen service

Vi havde kun problemer med Boxer!
Fjernbetjeningen til boksen havde dårlig rækkevidde. Ofte frøs tv-skærmen - både selve tv-billedet og tv-guide-billedet. Så blev vi nødt til at slukke/tænde/slukke/tænde for boksen. Vi havde også brugt 1.000kr på sådan en optager, men den virkede heller ikke. Den frøs midt i et program, den kunne ikke spole uden at fryse - så ja, den var ikke meget bevendt til formålet.
Når vi ringede til kundeservice fik vi nærmere at vide, at det var os, der var noget galt med - og altså ikke dem og deres produkt. De gjorde ikke nok for at imødekomme vores problemer.
Vi troede fejlagtigt, at vi kun havde bundet os for ½ år, men nej - det var 1 år!
Tak for spild af vores tid og vores penge...Det klarede I virkelig godt...
Bruger dem ALDRIG igen!
Fullrate er tilgengæld super duper godt!! :)

Hej Anette

Øv hvor er jeg ked af, at I har haft så dårlig en oplevelse med Boxer TV.
Det er bestemt ikke meningen, at I skal føle, at vi har lagt skylden over på jer, vores kundeservice skal netop være her for at hjælpe, så det kan jeg kun beklage at I har oplevet.

Vi kan desværre ikke finde dig i vores system ud fra de oplysninger du har indtastet, men vi vil meget gerne se på jeres sag, så vi kan forbedre vores service i fremtiden. Hvis du har mod på det, må du derfor meget gerne kontakte vores kundeservice.

Vi ønsker jer en god aften.

fantastisk billede kvalitet

men ja prisen er lidt dyr men billiger end Viasat
men helt ny kunde så er da spændt på hvordan det kommer til at virke

Hej Ronnie

Mange tak fordi du har taget dig tid til at anmelde os.

Hvor er det dejligt at høre, at du er kommet godt i gang med Boxer TV, og at det virker som det skal.
Jeg håber du bliver en rigtig tilfreds Boxer kunde i fremtiden :-)

passer til vort temperament

Vi har frihed til vælge efter behov, og det vigtigste, vi kan tage det med os ud i landet med vores campingvogn.

Hej Georg

Det er vi så glade for I synes, det er netop det der er meningen med Boxer; at man har frihed til sit TV.

Tusind tak for de fire flotte stjerner:-)

Enkel installation - flot billede

Fantastisk nemt at installere og en lækker billedkvalitet.
Info menuen er helt vildt god, da den "kigger" meget langt frem i tiden.

Hej Dan

Hvor er det dejligt, at alt fungerer som det skal. Du må endelig kontakte os, hvis der er noget vi kan hjælpe dig med, eller såfremt du har spørgsmål :-)

Kiki, Boxer TV

Jamen, det har virket...!

Virker fint, pt. ingen grund til at klage...

Hej Christian

Hvor er det dejligt at høre! Tak for din fine anmeldelse, det sætter vi stor pris på :-)

Kiki, Boxer TV.

Fin service

Jeg anmeldte Boxer dårligt den 4/9.
Efterfølgende har jeg fået (købt!) en bedre antenne (1500,- kr) og Boxer har fulgt op flere gange både på salget og min anmeldelse!

Det er en god service! De sørge virkelig for at det ender med at blive en god oplevelse at have Boxer! Og nu virker det fint!

Min kommentar med at "....modsat f.eks. hos Viasat, betale man for installation, for box, for oprettelse, for antenne... så det er dyrt at komme igang." gælder dog stadig.

Og at "Antenne signalet på en stueantenne, 11 km fra masten, er elendigt - skøn Boxer lovede, at det nok ville være fint. " holder også stadig

Hej Thomas

Mange tak for din anmeldelse.

Der er ingen tvivl om, at vi er rigtig glade for, at en mindre heldig oplevelse endte godt.

Vi vil naturligvis tage dine kritikpunkter til os, da det er vigtigt for os at lære af vores kunders erfaringer med vores produkt og kommunikation.

Tusind tak fordi du tog dig tid til at opdatere, det betyder selvfølgelig en hel del for os.

Kiki, Boxer TV

trolig god TV uden at skulle bore kabler gennem væggen.

Jeg kommer hjem fra Elgiganten, sætter antennen op, kommer PCMCIA kortet i TV'et. søger efter kanaler, også kan der ses fjernsyn, utrolig godt produkt. Hvorfor har jeg aldrig vidst det.

Hej John

Det er vi selvfølgelig rigtig glade for at høre :-)

www.boxertv.dk Support

Teknisk Support: