Bodylab omdömen

Bodylab omdömen

9.6

Uovertruffen service, langt forand andre! Kæmpe Thumps up her fra!

Bestilte her en kæmpe pakke (20 kg blandede godter) her i påsken,. 2. hverdag efter (onsdag morgen) havde jeg pakken :) Ingen dikkedare og KANON smag :)

Perfektemundo

Først og fremmest et virkeligt lækkert produkt. Dejligt at man kan få så mange smags variationer. Har før eksperimenteret med andre varianter (whey protein), men jeres er det bedste. Virkelig god service, promte forsendelse. Denne gang havde jeg mit pulver dagen efter, jeg havde handlet. Det er sgu super!

godt og billigt.

God service. Billigt i fohold til de produkter man kan købe i butikkerne. Opskrifter på hjemmesiden er et stort plus, så man kan bruge produkterne alsidigt.

Rigtige varer og hurtig levering

Rigtig fin oplevelse! Varen kom dagen efter - fint pakket ind og endda med en gratis shaker..

Hurtig levering uden problemer

Der var hurtigt levering og det aftale i pakkerne

Vil bruge det i fremtiden

Jeg bestilte desværre min pakke midt i påsken, så jeg fik ingen glæde af dag-til-dag leveringen pga. de mange helligdage.
Men jeg synes alt i alt at det var nemt og "hurtigt". Jeg fik en besked når pakken kunne afhentes, så jeg ikke behøvede at tjekke efter det selv.
Varerne var helt i orden, indpakket rigtig praktisk og fint - ingen klager overhovedet.
Jeg kan varmt anbefale andre at bruge bodylab - det vil jeg i hvert fald gøre.

Den sidste manglende stjerne skyldes simpelthen bare at pakken ikke kom, grundet helligdage.

Ikke ofte oplever man en så god behandling for personalet. Der er både hurtig dag-til-dag levering og hurtigt svar på spørgsmål om vejledning af brug til produkter og lign.

Kan bestemt anbefales!!

Fin behandling m.m.

Som altid når man handler hos Bodylab så fik jeg også denne gang en fin behandling og ventetid var kun på to dage. Leveret på ens hjemmeadresse og uden yderligere besvær. Beløbet der blev fratrukket mig er det samme som oplyst inden selve handlen gik igennem, dermed ingen skjulte omkostninger eller porto. Pulver synes også at smage godt og være af god kvalitet, og det er bestemt noget jeg har tænkt mig at gentage.

Overordnet en overskuelig og nem selvbetjenings net shop, med fornuftige produkter samt priser.

Jeg oplever en net shop som har god indsigt i hvad kunden vil have, og at der er gjort meget i at kunden skal kunne købe produkter nemt og at det gøres på en overskuelig måde.
Jeg kan lide tanken om at kunden føler sig en del af net shoppen, ved at bestemme priser på produkter med ”likes” Jeg synes det er en interessant måde der bliver offentliggjort nye produkter.
Produkterne kan være sløret eller skjult hvilket gør det spændende.
Skriveren gør et godt stykke arbejde, personen virker pålidelig og skriver til os som var vi kammerater, det gør det personligt hvilket jeg personligt kan lide :)

Velfungerende webshop

Man besøger en vel tilrettelagt hjemmeside, bestiller, det man ønsker, vælger afhentningsted og modtager få dage efter em mail, som fortæller, at varen nu er på afhentningsstedet. Kan det være nemmere?

let at overskue hvad man skal bruge

Nem side at overskue, har det hele og man får en hurtig lille beskrivelse for hvert produkt. Selvfølgelig god og hurtig service også.

Fantastiske og lækre varer til en bedre fremtid for din krop...

Bodylab.dk har en god service og tingene kører som de skal - kan klart anbefale det til alle og enhver. Hvis du ønsker en bedre fremtid for din krop, så er dette det rette sted at starte og tingene kommer som lovet og til rette tid. Det bliver forhåbentligt ikke min sidste gang hos dem.

Punctuality and high quality.

Me and my friends are extremely satisfied with the service that BodyLab offers and we will definately be shopping in BodyLab for many years to come! The taste of the products are simply amazing (I have tried them all, except the very new one) as they are not too sweet, like the powders from Nutramino. Even though I cannot judge the quality of the protein from its Amino acids content, my friends can and they told me it is of a very fine quality. Tak og ha´en go aften:)

God service, hurtig levering og tilfredsstillende produkter

Bodylab er en let side at handle på, og let tilgængelig for alle. Hjemmesiden er godt bygget op, og beskrivelserne af de forskellige produkter er meget nøgagtige. Der er hurtig levering, og priserne er klart overkommelige og acceptable. Produkterne smager godt, og især deres proteinpulver er virkelig gode. Tak for det bodylab! I kan kun varmt anbefales :)

Fantastisk hurtig levering

Jeg bestilte 2. Påskedag fik leveret dagen efter Kl. 11
De bestilte varer er som lovet, derfor vil jeg anbefale Bodylab til alle. Endvidere har de nogle gode velovervejede og evidensbaserede tilgange til træning, og alt der hører til.
Bodylab får 5 stjerne herfra for sublim service og høj faglighed.

Hurtig og rimelig

Jeg fik hvad jeg havde bestilt indenfor et par arbejdsdage som lovet, til en rimelig pris. Kunne sagtens finde på at bruge bodylab.dk igen.

Super godt!!

Fantastisk service og hjemmeside, jeg bestilte søndag og den var klar til at hente mandag, det kan ikke blive bedre!!

Levering før tid! :O

Bestilte hos Bodylab.dk Lørdag eftermiddag og pakken var allerede fremme tidligt Mandag morgen, allerede før jeg havde fået mail'en om at pakken nu var sendt afsted. Good Job! :)
Udover dette er produkterne i topkvalitet som altid :)

Nutrinord Import ApS Support

Bodylab er Danmarks førende specialist i proteinpulver. Bodylab Nutrition er både registreret og godkendt som fødevaregrossist, -importør og -producent. Resultatet er, at proteinpulver og andre produkter som weight gainer eller kreatin fra Bodylab bliver kvalitets- og sikkerhedstestet af verdens strengeste kontrolsystemer.

Besök Bodylab

Skriv till: mail@bodylab.dk