Bodylab omdömen

Bodylab omdömen

9.6

ganske udmærket

Jeg har ikke oplevet nogen problemer med bodylab, og de leverer varen hurtigt.

Gode produkter, hurtig levering, god pris og god vejledning

Jeg bestilte mine vare en lørdag og havde dem allerede mandag. Priserne på produkterne er meget konkurrence dygtige og jeg kunne ikke forestille mig at bestille kosttilskyd til træning fra et andet sted. Under hvert produkt er der massere af vejledning om disse, hvilket er virkelig rart første gang man forsøger sig med diverse produkter.
Indtil videre har alle de produkter jeg har bestilt været velsmagende og let opløselige i væske så man slipper for klumper.
Jeg har nu bestilt et par gange og har ikke oplevet nogle problemer. Dertil likede jeg deres facebook og fik en gratis shaker med første gang. Normalt er jeg lidt imod at like virksomheder på facebook, men må indrømme at jeg ikke har fortrydt det, da det som deles ofte er relevant Info og debat om træning og en gang imellem et par gode tilbud.
Jeg kan også varmt anbefalede at slå dig sammen med en ven/venner når der skal bestilles, da der er penge at spare på at købe stort ind samt hvis der bestilles meget kan man vælge forskellige gaver/produkter som kommer gratis med.
Varme anbefalinger herfra!

Troværdigt

Hurtig levering, god betjening og super gode produkter der smager af mere. Kan klart anbefales til alle!

Hurtig levering og god service

Jeg er meget tilfreds med min prøve-bestilling og vil helt sikkert prøve flere produkter fra bodylab.

Nemt, og så alligevel ikke!

Selve sitet er brugervenligt, da det er forholdsvist nemt at navigere rundt i. Jeg havde dog en smule problemer med at finde de Bodylab Shakes, som jeg købte. Jeg synes ikke at 'træningsudstyr' er en passende overskrift for dette produkt.
Endvidere havde jeg udfordringer ved betalingen. Da jeg har handlet hos jer tidligere, tænkte jeg, at mine oplysninger var gemt - det var de ikke. Derfor tastede jeg mine oplysninger ind, blot for at blive gjort opmærksom på, at mit telefonnummer allerede var tilknyttet en anden bruger. Jeg forsøgte igen at hente min oplysninger frem øverst på sitet, men igen uden held. Derefter gentog jeg min indtastning, med samme negative resultat. Det var først da jeg opdaterede sitet, at det lykkedes mig at komme videre til den egentlige betaling, da det nu viste sig, at mine oplysninger alligevel var gemt.

Bodylab det eneste sted jeg stoler på

God service , levering til tiden . Bodylab min favorit sted og bestil !!

INTET MINDRE END PERFEKT

Gode rene produkter til gode priser og hurtig levering!

God og hurtig service

Varen blev afsendt samme dag og var hos mig dagen efter-dejligt.

Fejlfrit

Der er intet at komme efter, det fungerer som smurt. Deres priser er en kende høj, men deres kvalitet er langt højere end en kende!

Super

Nemt og hurtigt og ikke mindst et super produkt.

fremragende

Super god service og hurtig levering så kan det ikke blive meget bedre

Nem, hurtig og serviceminded

Nemt at finde rundt på siden, gode beskrivelser af produkterne. Jeg har aldrig købt en produkt, som jeg har fortrudt! Hurtigt levering

fantastisk pris, service, pris og produkter

Jeg har tidligere prøvet produkterne fra Bodylab og var godt tilfreds. Så forsøgte jeg mig andre steder, men jeg vendte hver gang tilbage. Deres produkter er bare de bedste. Stort udvalg, bedste smag (i mine øjne) nem og overskuelig hjemmeside. Og så tiltaler det mig meget at de går så højt op i kvaliteten af produktionen bag deres produkter.

Fik pakken dagen efter, helt perfekt

100% iorden

Afgav ordre og modtog varen i fejlfri tilstand i løbet af 2 dage

Danni Coelet

Super service - og hurtig :))

Super service og meget hurtig levering......

Nemt at bestille, hurtig levering og fin service

Super fede produkter til fair priser...
Det er nemt at navigere rundt på hjemmesiden, finde de produkter man ønsker, bestille og enda få gratis smagsprøver.

Hurtig levering og ingen fejl !
Kan helt klart anbefales!

Nemt og hurtigt

Havde givet 5/5 hvis ik det var fordi cookie Dough varianten smager mere af kaffe end kage, lidt surt og købe 2-3 kg når man ikke er til kaffe:D

Ingen klagepunkter

Jeg har bestilt fra dem et par gange, og har aldrig haft nogen problemer. Hurtig levering og gode produkter! (:

Nutrinord Import ApS Support

Bodylab er Danmarks førende specialist i proteinpulver. Bodylab Nutrition er både registreret og godkendt som fødevaregrossist, -importør og -producent. Resultatet er, at proteinpulver og andre produkter som weight gainer eller kreatin fra Bodylab bliver kvalitets- og sikkerhedstestet af verdens strengeste kontrolsystemer.

Besök Bodylab

Skriv till: mail@bodylab.dk