BJ Trading omdömen

BJ Trading omdömen

Otillräckligt
6.7

Leveringstid

Underligt at man skal betale 10.- for at varen bliver sendt samme dag. Selv om man handler inden middag?

Som smurt i olie

Varen kom til tiden. Ingen problemer herfra.

Altid med i kampen om de bedste priser

Handler stort set altid elektronik gennem BJ Trading, da de som hovedregel er nogle af de billigste.

Jeg bestilte Lørdag aften, og modtog varen Onsdag formiddag.
Det skal lige tilføjes, at varen var på fjernlager, og det var over weekenden. Så alt taget i betragtning, er det efter min mening gået stærkt. Jeg er fuldt tilfreds.

Helt igennem dårlig butik

Dårlig service. Vil helt sikkert ikke anbefale andre, at handle hos dem.

lyn hurtig service

jeg bestiller varen mandag 11:20 og har den ved døren tirsdag 09:10 , selvom der står 3 dages leveringstid.
Så kan det vist ikke gøres hurtigere :-)
Samtidigt var varen billig.
Næste gang jeg skal have en eller anden IT dims, handler jeg her :-)

Fejlfri hurtig leverance.

Mit første indkøb her.
Nem bestilling.
Hurtig håndtering info og forsendelse.
Track´n trace i orden.
Levering dagen efter i forsvarlig pakket kasse.

Ingen problemer.

En lille pil nedad

Hurtig levering og gode priser. Jeg er sådan set tilfreds, men har man et problem har de ingen tekniker.

Fejl ved anvendelse af betalings kort samt. ekstremt dårlige kunde service!

Normalt når der betales med betalingskort, så reserveres der et beløb på ens kort, altså 1 kr. eller beløbet på købte varer, men hos BJ trading reserveres der 2 x købes beløber! og ja efter modtagelses trækkes det ene men det andet står altså stadig som reserveret, og det gør det over 30 bankdage! Dette er ikke normalt, hvad nu hvis jeg bestilt dele for et højt beløb ?? så stiller det jo ens selv i klemme! det kan ikke være sådan, det oplever jeg hvertfald ikke hos andre online butikker! er dette overhoved lovligt ? det kunne nu tyde på fejl med deres betaling/bestilling system på deres hjemme side, det må jeg indrømme at det følges jeg ikke trygt ved, specielt når man så henvender sig til dem både telefonisk og via mail får man at vide de ikke har noget at gør med det og kan ikke ændre noget ved det!

Udemærket.

Kvaliteten helt i top. Havde varen 2 dage efter bestilling. De mener altså det med 10 kr ekstra for at få sendt varen samme dag - dårligt måde tjene penge! Ellers fint.

Perfekt leveranse

Ringede til BJ Trading, spurgte til varen, bestilte 1/2 time senere samt overførte pengene, varen kom som aftalt, og præcis som forventet.
ALTSÅ INGEN PROBLEMER.
Handler gerne der igen.

MVH
Niels Jørgen Nielsen
Randers

Fik som forventet

Bestilte og fik varen uden problemer

Dårlig kundeservice har BJ-Trading nok af!

Jeg har i de sidste 10 år købt stort set alle mine computer komponenter hos BJ-Trading. Det kommer jeg så aldrig til at gøre igen.
For to år siden købte jeg et grafikkort hos dem. Et grafikkort, som jeg ellers har været godt tilfreds med, da det kunne håndtere de computerspil jeg spiller på gode settings.
Da det for et par måneder siden holdt op med at virke, fordi blæseren en dag stoppede med at virke, sendte jeg det ind til BJ-Trading's reklamationsafdeling.
Jeg har adskillige gange måttet rykke for at få besked om hvornår de ville reperere/ombytte det, uden at kunne komme nogen vegne.
Idag fik jeg så endelig besked, da jeg endnu en gang ringede til dem.
De havde haft sendt mit grafikkort ind til AMD (lidt underligt, eftersom det er et XFX grafiikort?) og AMD har sendt det tilbage til dem, med en besked om at det ikke skyldtes en fabrikationsfejl. BJ-Trading har så valgt IKKE at ombytte/erstatte kortet, deres ord til mig i telefonen var "Vi har valgt at læne os op ad AMD's ord og kan derfor ikke ombytte dit kort".
Det står jeg ret uforstående overfor. Så jeg ringede til et par andre hardware shops og fik meget klar besked på, at med mindre et grafikkort var istykker (som i knækket eller ridset) eller det skyldtes misbrug/mishandling af kortet, så er normen at man som sælger sørger for at ombyttet kortet.
Da jeg har behandlet mit grafikkort pænt, sørget for at rense det forsigtigt for støv og vedligeholde det på bedste vis, kan jeg som kunde ikke forstå hvordan BJ-Trading kan gøre det modsatte af hvad de 4 andre firmaer jeg har snakket med idag ville gøre og vælge IKKE at udlevere et erstatningskort til cirka 750 kroner!
Det er åbenbart vigtigere for BJ-Trading at spare 750 kroner lige NU og HER, end det er at yde god service overfor en kunde som har købt trofast ind hos dem igennem 10+ år!

Jeg væmmes ved så dårlig en kundeservice og kundepleje. Føj, hvor skulle de skamme sig!

Solidt firma, men..

Jeg har efterhånden handlet hos BJ-Trading en del gange og er det meste af vejen ganske godt tilfreds. Selv de gange hvor jeg har haft reklamationer eller returvarer har der ingen problemer været. Det er trods alt det vigtigste. Desværre er der et par småting som de skal ændre for at få topkarakter:
1. Deres hjemmeside er lidt old-school.
2. Man kan ikke regne med prisen i forhold til sammenligningen på EDBpriser, da der ofte kommer gebyrer på så som minimum ordregebyr, hvis varen koster under 500kr.
3. Det virker som om at ligegyldigt hvornår man bestiller, så afsendes selv varer der er på lager først dagen efter.

Meget hurtig forsendelse

jeg bestilte min harddisk kl 16:30 den var her i Struer næste dag kl 9:00 med GLS det var meget hurtig . mvh Willy Pedersen .

B.J.Trading lover en masse, men intet af det holder

Jeg bestilte for 2 dage siden en vare hos B.J.Trading, der var på lager. Nu, to dage senere, har jeg stadig ikke modtaget. Ved kontakt til B.J.Trading får jeg at vide, at varen først vil komme på mandag. Altså seks dage senere end jeg bestilte den. Det er helt afsindig dårlig service. Under mit opkald får jeg at vide, at firmaet desværre har meget travlt, og at de derfor havde misset min ordre. Det er bare ikke i orden. Jeg betaler dem penge for at overholde deres leveringstider.

En ting er sikkert, jeg køber aldrig ved B.J.Trading igen.

Min primære "Go-to" butik i Danmark

Man kan måske ikke vinde hver gang, for der er også negative anmeldelser af BJ-trading herinde. Men jeg har kun haft fantastiske oplevelser hver gang, og det er efterhånde 15-20 stykker over årene. Fantastisk leveringstid (hvis varen naturligvis er på lager eller til at få fat i), gratis forsendelse (små ting sendt som brev til postkassen), fin telefonsupport, altid ydest rimelige priser...
At websitet ligner noget fra 90'erne er for mig ligegyldigt :)
Handler meget sjældent andre steder.

BJ-Trading har noget at lære endnu

..hvilket kan undre, når man tænker på at de har mange år i branchen bag sig.

Jeg bestilte lørdag morgen en switch hos BJ. Switchen stod til at være på lager. Da mandag varr gået uden jeg har hørt fra BJ, tjekker jeg linket der er i bestillingsbekræftelsen, og kan nu se, at switchen mandag ikke er på lager. Det oplyses at den vil dukke op onsdag. Hvorfor orienteres man ikke om den slags, via en ordrebekræftelse?

Onsdag kigger jeg jævnligt ind forbi BJ, og kan hen af eftermiddagen se, at der i min ordrehistorik står, at varen er på lager. Den officielle lagerstatus, hvis du klikker ind på selve switchen, siger at den ikke er på lager, men jeg tænker at de måske bare har fået en hjem, for at klare min bestilling.

Uanset ændret ordrestatus, formår BJ ikke at få sendt den afsted onsdag. ..og jeg undrer mig stadig over, at det forventes at jeg skal spilde tiden, på at holde øje med hvad der sker med min ordre.

Ordren er derfor slettet, og jeg har bestilt switchen hos det firma jeg normalt bruger. De har i mellemtiden fået samme vare på lager, og forstår vigtigheden af at levere hurtigst muligt, OG at informere kunden undervejs i forløbet, så man ved hvad der sker.

BJ-Trading fik en chance. Der går nok lang tid, før jeg finder på at gøre det igen. Ikke mindst fordi jeg jo kan se, at der er andre her på sitet, der taler om elendige leveringstider.

Effektiv, præcis og pålidelig.

Jeg har handlet hos dem i ny og næ i omkring 10 år. Der har aldrig været nogen problemer, altid hurtig og effektiv service og man får altid nøjagtigt det man har bestilt.

RMA, dårligt pakning og god service.

Købte 3 TP-LINK N750, GLS var ude af døren inden jeg fik set pakken.
Grunden var at der var nogen som have stået på den, under transporten.
GLS ville ikke dække eller erstatte da pakken var i for dårlig emballage.

Dette erkendte BJ Trading straks, og sendte mig label til retur og penge tilbage.

De får ikke 5 stjerner, så burde pakken have været pakket ordentligt ind. Men det er når der går ged i den, at man skal se om servicen holder, og det gjorde den.

Är BJ Trading ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

www.bj-trading.dk Support

bj-trading.dk - De bedste priser og den bedste service på hardware, software, computere, el-artikler - nu med nye åbningstider

Besök BJ Trading