Bilvask.Nu omdömen

Bilvask.Nu omdömen

9.8

Super fed shop. og hurtig levering

Jeg bestilte en del ting fra bilvask.nu ikke nok men prisen er fair, så er der rigtig gode ting man kan vælge imellem, og syntes det så fedt de har lavet så mange film omkring bilvask / polering / diverse ting og sager. Lad der komme flere af dem. Jeg købte Blød Børste - Kemi Resistent. Bilpleje Pensel Medium. Og Fælgbørste EZ Brush, dette er rigtig gode produkter og kvaliteten er i orden. Er super glad for min fælgebørste da jeg lige har fået nye 3SDM fælge. Og jeg kan holde dem flotte og rene og komme helt i bund med skidtet. og pensel medium er god til små steder på fælgen, og kan komme ind i alle krogene. Til sidst bruger jeg kemi blød børsten til vask af bilen på lister og diverse små trælse steder. Det er ikke sidste gang jeg køber hos dem. Havde mine varer allerede dagen efter. Kan 100% anbefale denne Shop til alle andre.

Super god service og gode produkter.

Der manglede et produkt i min ordre, men en kort mail, med hurtigt svar tilbage, gjorde at jeg havde produktet dagen efter, super flinke folk, meget professionelle, kan varmt anbefales.

Ja hvad skal jeg sige - fantastisk!

Jeg har kigget rigtig mange gange på bilvask.nu. Både for gode råd og ligeledes for se de super gode videoer der ligger.
Priserne mente jeg dog var i overkanten så jeg valgte en billigere løsning og det kan jeg nu se at jeg ikke skulle have gjort.
Det er super produkter fra bilvask.nu og da det var en "stor" ordre jeg havde lagt var Michael så sød at smide et par håndklæder mere med :)

Top firma som alle bør handle hos!

Super

Sjældent man oplever så god og hurtig service!

Super service og hurtig levering

Jeg har fået rigtig god vejledning i telefonen og varerne blev sendt, med det samme efter at jeg havde bestilt.

super service

varen kom dagen efter jeg bestildte det var lidt i tvivl om hvordan jeg brugte det
fik en super forklaring.
venlig hilsen
Peter
Sdr.Omme

God og overskuelig hjemmeside, hurtig service og levering

Jeg har fået hurtig levering på bestilte vare, skulle jeg komme med lidt var det at jeg bestilte polerskiver til min nye maskine, på billedet vises der 2 polerskiver, dette kunne godt give indtryk af at man får 2 stk polerskiver for prisen, jeg undrede mig ved udpakning af mine nye vare, men kunne godt se på ordren at jeg kunne skulle modtage en polerskive, havde jeg forstået det rigtigt havde jeg nok bestilt en af hver mere.
Men Men, total set fede produkter
Vh Bo

Perfekt (som sædvanlig)

Nem og overskuelig hjemmeside med fyldig information om produkterne. Lynhurtig
afsendelse.
MVH- Mogens

Perfekt.

Jeg har handlet hos Bilvask.nu nogle gange efterhånden, og igen denne gang var det perfekt.
Jeg kan ikke sætte en finger på noget overhovedet.

Professionelle, seriøse og i den grad passionerede!!

Besøg dem! Det er en fornøjelse!!

Fint

Intet at udsætte på bestilling og leverance, Fuldt tilfreds

Perfekt ordrebehandling og leveret inden 24 timer

Jeg kan ikke sætte min finger på noget. Hurtigt og effektiv eksekvering af ordren. Produkterne er rigtig godt pakket. På fakturaen var endda en lille håndskrevet note fra medarbejderen der havde pakket den. Billigt trick, men det giver et godt indtryk!

Som lovet

De købte varer lever fuldt ud op til det der står om dem. Og der blev leveret hurtigt.

Det er som sædvanlig et super proffessionelt sted at handle. der er altid styr på tingene. Michaels sans for detaljer skinner tydeligt igennem alle vegne.

Fremragende produkter.

Værd at investere i, det bedste jeg hidtidig har prøvet. Kan varmt anbefales. God service. Spare op til næste handel :0)

Meget fin service :o)

Produktet ankom meget hurtig. Super service

Flot resultat ved brug af produkterne

Produkterne giver et rigtig godt resultat

Super service.. Hurtig svar på mine spørgsmål og levering til tiden. Det holder :)

Holder hvad de lover.

Først og fremmest hurtig ekspedition og levering. Produkter nemme at arbejde. Virker som der er beskrevet ingen overdrivelser. Ingen påprakning af unødige ting .Lægges der godt med knofedt i et perfekt resultat.

Perfekt, perfekt og atter pefekt

Jeg har brugt hjemmesiden til stort set alt hvad jeg i dag ved om pleje af billak og interiør. Jeg har bestilt varer hos dem en enkelt gang og var super tilfreds. alt levede op til mine forventninger. og havde mine varer dagen efter de blev bestilt.
+ Den fine seddel på kassen til postDanmark fik smilet frem. Det viser jo hvor meget at Bilvask.nu sætter deres kunder i fokus og ønsker at yde den bedste service.
Jeg vil i fremtiden ligge mine penge og tillid hos bilvask.nu når det kommer til pleje af min bil.

Bilvask.nu Support

Varer til tiden

Vi sender varer indtil klokken 17:00 hver dag

Kvalitet til prisen

Vi sælger KUN ting vi selv ville bruge. Dette giver dig sikkerhed for god vejledning.

Lave fragtomkostninger

Vi tager en standardpris på Kr. 29 pr pakke uanset vægt.

Om Bilvask.Nu

Mobil bilvask på din adresse Webshop med bilplejeprodukter.

Besök Bilvask.Nu

Kontakt os: