Billigstoevsuger omdömen

Billigstoevsuger omdömen

9.0

Totalt gnidningsløst

Bestilte nyt moppesystem i en weekend og havde det allerede tirsdag med posten. Oven i købet med afviseringsmail om at det ville ankomme den dag. Helt sikkert et sted, jeg vil benytte igen, hvis behovet er der.

Kan anbefales

Købte støvsugerposer, gulvmåtter samt aftørrings klude. Hurtig leverig. Alt gik lige efter bogen.

Hurtigt og billigt

Jeg blev meget glædeligt overrasket over, at jeg fik min nye støvsuger så hurtigt. Jeg bestilte onsdag aften - omkring klokken 21, fredag da jeg kom hjem fra arbejde stod støvsugeren der.
Jeg kan ikke sige andet, end at jeg er meget tilfreds både med leveringstiden, prisen og kvaliteten på min støvsuger. Det er alt sammen helt i top.

Ingen ordre behandling er også en behandling

Jeg bestilte en 8 m højtryksslange til en Nilfisk Alto d. 26-4-2011 ca. kl. 11.30 og fik en ordre bekræftelse med det samme , men så hørte jeg ikke mere før d. 3-5-2011 pr. mail om jeg var tilfreds med ordre behandlingen og om den havde levet op til min forventninger . Hmm da må jeg nok sige nej da jeg stadig ikke har fået min ordre behandlet og leveret sååå 2 til 5 dages leveringstid den holder ikke .

Hej Bjarne
Vi er kede af at du oplever handlen på vores hjemmeside negativt. Varen du bestilte d.26.04.11 er ikke en lagervare hos os og allerede samme dag bestilles den v. Alto i Brøndby. Der er som det fremgår af hjemmesiden 2-5 (hverdage) dages leveringstid. Varen er dog forsinket og er desværre først gået på vores lager idag d.05.05.11. Den afsendes herfra idag m.Post dk. Desværre er vores "tilfredshedsundersøgelse" sat op til at systemet automatisk sender en mail efter 7 dage (kalenderdgae) og derfor har du fået mailen fra Trustpilot før du har modtaget varen. En mail om den forsinkede levering blev sendt d.04.05. Varen forventes leveret på 7 hverdag og dette beklager vi selvfølgelig.
mvh Kundeservice

Dagen efter varene var bestilt, blev de leveret som aftalt

Super produkt og hurtig levering

Super produkt og hurtig levering

Super fin ordrebehandling

Super fin ordrebehandling

Tiptop

God pris, nem bestilling, lynhurtig og korrekt levering. Sådan skal det gøres. High five!

Gert

4 stjerner. Jeg har aldrig haft en støvsuger der suger så godt.
Indikator for posefyld lyser hele tiden. derfor kan jeg ikke give 5 stjerner.
Marianne

Alt OK

Alt var OK. Bestilling over nettet, ordrebekræftelse straks via e-mail, løbende orientering om pakning og afsendelse og tracknummer til postdanmark og hurtig levering med pakke-posten. Ingen fejl i pakkens indhold. Alt OK!

Kunne være meget bedre

Jeg måtte, en uge efter bestillingen, spørge om hvor varerne blev af. Først da blev varerne sendt.
Jeg havde endvidere krydset feltet "Må stilles" af, med angivelse af, man måtte stille pakken 3 etager længere nede i samme opgang. Dette skete ikke. I stedet stod den foran min egen dør.
Der skal her indskydes at jeg pt. er på ferie og kun en tilfældighed gjorde at pakken blev opdaget.
Det fremgik i øvrigt af ordrebekræftigelsen, at man ville levere den på flexadressen.

Hej Bjarne
Vi har fundet din ordre frem og vi er meget kede af, at du har oplevet vores ekspedition af din ordre som forsinket. Vi modtager ordren d.12/4 kl. 16.12(efter lukketid) og derfor påbegyndes behandling først d.13/4. 2 af de 3 bestilte varenumre var der 2-3 dages leveringstid på (fremgår af vores hjemmeside). Dvs. at de varer der ikke er på vores lager er blevet bestilt hos Nilfisk Alto d.13/4. Disse varer ankommer 1 dag forsinket på vores lager d.18/4 og ordren pakkes herefter.
Da du ringer mandag var varerne pakket og klar til afsendelse. Dette var ikke påvirket at dit opkald.
Det fremgår også af vores hjemmeside, at når vi skriver 2-3 dages leveringstid, så menes der hverdage, da vi ikke sender eller modtager varer i weekenden.

Mht. til flexlevering " må stilles" der beklager vi, at vi ikke har været opmærksom på den tekst hvor det fremgår at den må stilles på en anden adresse og efterfølgende ikke har fået rettet dette manuelt.
I dit tilfælde har du benyttet flexleveringsfeltet til at skrive en alternativ leveringsadresse hvilket er en fejl. Hvis man ønsker levering til en anden adresse (som i dit tilfælde), skal man benytte det alternative leveringsfelt. Flexleveringsfeltet er KUN til at skrive HVOR på leveringsadressen ordren må stilles!
Ordrebekræftelsen som du henviser til er en automatisk genereret bekræftelse som kun er en gengivelse af de oplysninger du har tastet.
mvh
Kundeservice

Vi bestilte et rør(svanehalsen) til vores Nilfisk Extreme 210 om tirsdagen og havde det med posten allerede onsdag formiddag...Sådan!
Super fedt og tak for det. så kan der støvsuges videre fra hvor vi kom til...;-)
Thomas

Ikke leveret som bestilt.

Jeg har bestilt højtryksrenser med tilbehør(terressevasker,kloakrenser,roterende børste mm) til en samlet pris på kr. 2.499,00 incl moms.
Jeg får leveret en højtryksrenser uden tilbehør til denne pris.
Det er jeg meget utilfreds over.

Hej Tom
Du har sendt os en mail vedr. dette lørdag d.16.04 kl.11.30 (der holder vi lukket) og har søndag d.17.04. valgt at lave denne anmeldelse inden vi har nået at svare dig.
Her er vores mail sendt til dig mandag 18.04 kl. 9.41

Hej
Ordren blev sendt direkte fra Nilfisk ALTO og tilbehørssættet var i restordre og derfor ikke sendt med højtryksrenseren. Dette var vi desværre ikke blevet gjort opmærksom på og derfor blev hele ordren udfaktureret. Dette beklager vi !
Dog medfulgte der forsendelsen en følgeseddel hvoraf det gerne skulle fremgå at der var restordre på ordren. Denne skulle du gerne have fået.
Vi har i dag kontaktet Alto og tilbehørssættet er nu på lager og skulle gerne blive sendt fra lager i dag eller i morgen.
Vi er meget kede af, at vi først nu bliver gjort opmærksom på, at du endnu ikke har fået alle varer og vi derfor ikke har haft mulighed for at undersøge leveringstiden på restordren.
Ifølge vores informationer fra Nilfisk ALTO har du modtaget pakken i dag. Vi beklager ventetiden.

Kundeservice

God kundeservice & Hurtig levering

Jeg havde bla bestilt to æsker med vaskebørster, da det var billigst for mig .. Billigstøvsuger havde imidlertid kun en æske hjemme.. De ringer op og kan tilbyde det ene sæt som enkelt børster til samme pris, som i æsken.. Da jeg ikke skulle bruge gaveæsken, fik jeg alle mine varer kun 36 timer efter bestilling..

God service og hurtig levering

God service og hurtig levering.

Det produkt som jeg var ud efter fandtes i første omgang kun på firmasiden. Morgenen efter mit forespørgsel var produktet oprettet på privatsiden og kunne jeg ved hælp af medsendt link direkte bestille det. Overskuelig og intuitiv webshop og hurtig levering med mulighed for at tracke leverancen til egen dør.

Nem og hurtig levering

Supergod betjening

Jeg var lidt bekymret over, at der alligevel ikke kunne være nogen hjemme, når min støvsuger kom. Jeg ringede til det opgivne telefonnr. og talte med en venlig dame. Hun undersøgte, hvor pakken ville blive afleveret, og ringede straks tilbage. Jeg talte også med chaufføren, som endda tilbød at komme igen senere på dagen. Det var nu nemmest for os selv at hente pakken på fragtcentralen. Men vi fik alt i alt en meget fin betjening og er meget tilfredse.

Helt igennem ordenligt.

Det er en helt igennem ordenlig og hurtig og fin behandling af min ordre.
Jeg har kun ros til firmaet.

Super rådgivning. Levering næste dag.

Eneste minus: Fragtmanden gad ikke bære min støvsuger til 3. sal. Og jeg kan ikke selv. Måtte bede en nabo. Det var lidt tyndt, synes jeg. Men det er alene en kritik af fragtmanden. Billigstøvsuger fungerer perfekt.

Hurtigt og effektivt

Hurtigt og effektivt. Det eneste jeg vil kritisere var, at der stod i materialet, at der ikke var støvsuger poser med sammen med støvsugeren. Det var der, så man behøvede ikke at købe jeres poser i forbindelse med købet

billigstøvsuger.dk Support

Besök Billigstoevsuger