BilligAlu.se omdömen

BilligAlu.se omdömen

8.6
319 Trustpilot omdömen

Omdöme av bekräftad köpare

fick ett däck beställde två!

Väldigt dålig service då jag bara en har fått ett av däcken och det andra är försvunnet.. har ringt och mejlat er men får inte hem det andra däcket..
www.billigalu.se

Svar från www.billigalu.se

Hej Lars,

Tack för din recension.

Givetvis ska du ha bägge dina däck du har beställt. Jag kan se att vi har pratats vid den 10/4 och då har jag även gjort en reklamation till posten eftersom det har försvunnit på väg till dig när det har tranporterats med posten.

Jag har sedan skickat en mail till dig den 10/4 där jag har skrivit att jag har reklamerat ärendet ved posten och sedan bett er höra av er 1-2 dagar efter om det sista däcket inte dykt upp. Du har sedan svarat tillbaka den 20/4 (söndag) och på grund av påsken har vi inte sett ditt mail förrän i dag den 22/4 vilket är den första arbetsdagen efter påsk.

Det är givetvis beklagligt att det ena däcket har försvunnit och vi vill mer än gärna beställa ett nytt till dig.

Med vänliga hälsningar,

Jonathan Billigalu.
Omdöme av bekräftad köpare

En toppenbutik helt enkelt!

Jag är mycket nöjd. Fälgarna kom fem dagar efter beställningen lagts. Finns inget att klaga på !!!
Omdöme av bekräftad köpare

Kundservicen är helt suverän.

Rekommenderar starkt andra att handla av BilligAlu. Snabba leveranser och mycket bra bemötande då tyvärr posten hade tappat bort 2 av mina däck.

Perfekt

Snabb och smidig leverans!

Snabbleverans och bra bemötande

Bra bemötande och snabb handläggning
Omdöme av bekräftad köpare

Order enligt min beställning.

Mina fälgar och däck kom enligt beställning. Hjulen passade min bil.
Hjulen var väl balanserad, och jag ät mycket nöjd med min beställning
Omdöme av bekräftad köpare

bra pris mycket bra service och trevligt bemötande!

Som topic lyder, dock leverans sämre via postnord som lämna av allt på Ica maxi trots hemleverans bestäld, dock inget som billigalu kan råda över :)

Däck & Fälgar

Total 8 stk. däck och 8 stk fälgar.
Vw Passat - 4 däck och fälgar 100% som passar på bilen.
Mercedes C 200 - 4 däck och fälgar 100% som passar inte på bilen (fälgar).

däckad

allt bra utom leveranstiden
beställde 20/3
fick däcken 8/4
Omdöme av bekräftad köpare

Mycket nöjd med info o leverans efter beställning!

Allt rullade på efter förväntan , är väldigt nöjd med mitt köp!
Finns inget att klaga på !

Superbra

Det var den bästa affär jag har gjort på länge.
Servicen var helt perfekt, fast det blev lite fel med bult och centrumbrickor så löstes
allt perfekt. Ett stort Tack.
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans, bra pris och personlig service är en lysande kombination!

Jag hade ett antal frågor inför valet av däck och fälg som jag skickade via mail. Jag fick snabbt ett svar att de skulle behandla mina frågor och återkomma med ett svar (normalt innebär detta allt mellan att mitt mail kommit fram till en server alternativt att företaget verkligen menar det de säger och faktiskt återkommer). Jag blev uppringd dagen därpå där jag fick svar på en del av mina frågor och besked om att övriga svar kunde dröja ytterligare ett par dagar. Efter ett par dagar fick jag meddelande om att de tyvärr ännu inte kunde leverera ett svar men de lovade att återkomma snarast. Efter ytterligare två dagar fick jag de sista svaren och genomförde beställningen. En vecka senare anlände allt enligt önskemål och till rätt pris. Jag fick dessutom kontinuerlig information om var leveransen befann sig. Mycket imponerande och personlig service.

Bra service

Köpte däck och fälgar "separat" och inte i ett färdigt paket men fick däcken pålagda och balanserade när jag frågat om de kunde hjälpa mig med detta. Kontakten med företaget gick snabbt och smidigt.

billiga däck, snabb leverans

högsta betyg

Positivt överraskad !

Bra priser & Snabb leverans

Fälgarna passade inte!!!

Inte roligt när man krängt på däcken och fälgarna inte passar trots 100% passningsgaranti.
www.billigalu.se

Svar från www.billigalu.se

Hej Joel,

Tack för din recension.

Som jag skrev i mailen till dig beklagar jag att du har fått fälgar som inte passar din bil. Det händer tyvärr ibland, men vi vill alltid vara behjälpliga med en lösning. Som jag även skrivit i mailen till dig blir vi tvungna att indentifera vad felet är, så att vi inte skickar likadana fälgar igen. När vi har hittat vad felet är skickar vi givetvis nya fälgar till dig och tar dom gamla retur utan att det kostar dig något.

Vid övriga frågor kan du ringa på 0770 774 888 eller skriva till info@billigalu.se

Med vänliga hälsningar,

Jonathan Billigalu
Omdöme av bekräftad köpare

Enkelt och till bra kostnad

Bra support och snabb leverans.

Beställde däck och fälgar till min BMW 325

...och det var mycket positivt. Snabb leverans och mycket trevligt bemötande av kuntjänsten. Var i kontakt med kundtjänsten eftersom min orderbekräftelse kom i skräpposten och jag såg det inte, vilket ju inte var BilligAlu's fel.

Det enda som gör att det inte blir 5 stjärnor är emballaget, det hade trillat av (en pappskiva på var sida hjulet) vid leverans, men fälgarna var oskadda.

Rekommomenderas starkt.

Grymt smidigt

Fick hem däcken väldigt snabbt samt att dom var väldigt bra embalerade. Mycket bra service

pålitlig däckleverans

funkade helt problemfritt med leveransen. hade en del mailkontakt före, eftersom jag inte var hemma vid levenstillfället. men leveransen blev som överenskommet

WWW.BILLIGALU.SE

HOS OSS ÄR KUNDEN VIKTIG!

Hos BilligAlu sätter vi dig som kund i första hand och ser alltid till att lösa eventuella reklamationer så att du blir nöjd. Det kallar vi god service!

E-MÄRKT WEBSHOP

BilligAlu.se är godkänd av Rådet för E-handelscertifiering och bär E-handels märket.

KOMPLETTSET INKL. BALANSERING OCH TILLBEHÖR

Vid köp av ett komplett set med alufälgar monterar vi däcken på fälgarna och balanserar dem. Sedan är det bara att sätta på dem på bilen med de medföljande tillbehören.

BilligAlu.se säljer kvalitetsprodukter inom vinterdäck, sommardäck, fälgar, plåtfälgar, bilbarnstolar samt biltillbehör till billiga onlinepriser i hela Sverige.

Hos BilligAlu sätter vi alltid kunden i första hand. Vi tror på att man genom konstruktiv dialog och en hög service nivå, tillgodoser kundens förväntningar.

BilligAlu.se – Alla kan byta hjul

Besök BilligAlu.se