Bibob.dk omdömen

Bibob.dk omdömen

Bra
7.9

Skodfirma

Skod skod skod......har stadigvæk efter 1 1/2 måned penge tilgode hos dette firma. Det samme har min kæreste også.....de trækker ihvertfald troeligt penge hver måned selvom hun IKKE er kunde mere.

Fremsendesls af nyt simkort.

Ja services er der ikke nog.et af. Jeg købte en ny TLF på deres hjemmeside og bestilte samtidig et nyt sim kort til TLF.
TLF kom som lovet, men sim kort også, men det var et stor simkort. kontakte bibob som lovede at sende det der var bestildt, micro simkort. Men her 14 dage efter er det ikke modtaget.
Når man ringer vil de straks sende det nye.
Men de svare ikke når man bruger email.

Hvis man vil være et firma der vil bruge net skal man svare på email.

Man kan ikke klage over servicen fordi der er IKKE nogen !!!!!

Min Telefon blev lukket for ind-udgående opkald søndag aften (13-04-14) og blev bedt om at sætte 121 kr ind på min konto da den var i minus med 96 kr plus 25 i gebyr for spærring det gjorde jeg så mandag morgen kl 9.03 og fik en kvittering på mail med det samme så skulle man jo tro at alt var i den fineste orden men nej efter 2 timer er min mobil ikke blevet åbnet og vælger derfor at skive til dem på facebook (kl 11 ) da det er lidt svært at ringe til dem fra en spærret mobil. 8 TIMER sener dumper der så et svar fra BiBoB ind i min indbakke med ordlyden:

(Hej Marc Der skulle gerne ikke gå mere end en times tid.
Dog kan der gå op til 24 timer. Derfor skal du genstarte din telefon løbende.
Mvh Nete)

Super tænker jeg og i løbet af de næste 24 timer genstarter jeg min iphone ca 25 gange og prøver enda at sætte mit simkort over i en anden mobil unden held ( Ingen Tjeneste ) bliver den ved med at vise...

Efter 30 timer vælger jeg at skive til dem igen på facebook (kl 13:38) fordi jeg skal virkelig bruge min mobil nu og truede med en dårlig anmeldelse på Trustpilot plus at jeg vil have de 25 kr igen for spærringen af min mobil og skiver osse jeg er utilfreds med den lange svartid de har Kl 20:11 kommer der så svar altså 6 en halv time sener!!! med beskeden.

Hej Marc.
Det kan jeg godt forstå at du ikke syntes er iorden. Jeg kan se at spærringen er blevet fjernet for en time siden. Jeg har som kompensation indsat 25 kr. på din Bibob konto.
Vi besvarer folk herinde så hurtigt vi kan. Jeg beklager at du ikke syntes det er hurtigt nok.
Det kan være at du lige skal slukke og tænde din telefon før den virker.
Mvh
Stine O.

Jamen lækkert nu kan jeg bruge min mobil tænker jeg men men men nej den bliver slukket og tændt i løbet af hele aften indtil kl 01 ca da jeg så vågner kl 9 næste morgen (Onsdag) prøver jeg at tænde den igen og bliver mødt af beskeden Ingen tjeneste nu er mit morgen pis i kog da jeg skal ringe og bestille til til Læge og tandlæge inde Påskeferien starter... Derefter gå jeg ned og tømmer min postkasse og der ligger så et brev fra BiBoB med et påkrav på at betale fordi min konto er i minus plus der kommer 100 kr på i rykker gebyr og hvis jeg ikke betaler inden 14 dage gå sagen videre til Inkasso og vi gør samtidig opmærksom på, at indbetaling til din saldo først vil blive brugt til betaling af det skyldige beløb, hvorefter resten kan anvendes til forbrug.

Jeg vælger at gå ind og betale de 100 kr i håb om min mobil bliver åbenenet med det samme plus at de så ikke kan sige sig imod da jeg har betalt men regner da stærkt med at få de 100 kr sat ind på min konto igen..

Derefter gå jeg ind og skiver til dem igen på facebook (kl 11:50) at nu skal min mobil åbnes med det samme ellers skifter jeg til et andet Selskab og nævner osse over for dem jeg har modtaget et fysisk brev fra dem også kommer der promte svar fra dem..

Hej Marc,
Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse hos os.
Vi kan ikke gøre det sidste herinde fra efter din spærring, det er manuelt på mobilen;
Spærringen er nemlig blevet fjernet og du skal genstarte din mobil. Den blev åbnet allerede samme minut som du indbetalte, så det er ikke herinde fra, at fejlen ligger, hvis du ikke kan bruge din mobil.
Man siger indenfor 24 timer af sikkerhedsmæssige årsager, hvis systemerne skulle være forsinkede, men din gik igennem med det samme.

Du skal genstarte mobilen, da jeg kan se, at din mobil ikke har efterspurgt efter vores netværk igen, efter spærringen. Hvis du har gjort dette, skal du nulstille dit netværk på din mobil og derefter genstarte. Så efterspørger du efter vores netværk på ny.
Hvis det ikke virker, skal du prøve simkort i anden telefon for, at se om det virker her, om simkort er defekt eller det er mobil der fejler.
Alt står som sagt oprettet korrekt herinde og du er åben for, at kunne bruge din mobil. Så prøv ovenstående, så skulle du gerne være godt kørende igen.
Mvh. Josefine P.

Okay tænker jeg og genstarter min mobil igen uden held og skiver straks til Josefine igen det ikke virker og der kommer mærkeligt nok svar på under 2 timer Waoo

Med denne besked..

Hej igen Marc.

Jeg beklager meget, at du i første omgang fik at vide, at din mobil ville blive åbnet indenfor 24 timer. Det skete ikke mandag efter din indbetaling, fordi du ikke indbetalte dit fulde minus mandag.
Mobilen vil ikke åbne før, at hele minus er dækket, derfor skete det ikke mandag.
Tirsdag kl. 18:52 indbetaler du 100,- og du får nu dækket det minus der var på din konto. Med det samme går systemet ind og fjerner din spærring så din mobil kan fungere igen.

Jeg har nu ringet til Telenors teknikere. De konkluderer også, at der ingen spærring ligger og hvis alt det andet er afprøvet, er det kun en gendannelse af mobilen der kan afhjælpe, at din iPhone kan få netværk igen. Du skal derfor tilslutte din mobil til iTunes via computer, lave en sikkerhedskopiering og derefter gendanne den. Dette er sidste udvej når iPhones ikke fanger net og skulle derfor meget gerne løse problemet.
Angående brevet du har modtaget; Dette var en del af det minus der kom på din Bibob-konto som du har indbetalt efter, at din mobil havde været i minus i for mange dage.
Mvh. Josefine P.

Da jeg er pænt teknisk ved jeg med sikkerhed det ikke har noget med en gendannelse af telefonen at gøre så det er bare pis de fyrre af...
Jeg har derfor valgt at opsige mit abonnement hos dem og skifte et andet mere kompetent selskab

Til jer Bibob vil jeg forslå i fyrre alle de inkompetente unge studine i har til at sidde og svar på tekniske spørgsmål på Facebook

Hilsen Marc H

Hej Marc

Du skriver til os i løbet af mandagen angående din indbetaling, der er registreret, men uden at nummeret er genåbnet. Vi går i gang samme dag med at undersøge, hvorfor dit nummer ikke er genåbnet.

Vores medarbejdere i kundeservice har svaret dig inden for 6 timer hver dag, og jeg er ked af, du ikke føler, det er en acceptabel svartid og som følge deraf ikke ønsker at beholde dit nummer hos os. Det er selvfølgelig helt og holdent dit eget valg, som vi respekterer.

Jeg kan oplyse, at alle vores indstillinger herinde er korrekt opsat, og vi har også fejlsøgt på netværksdelen og SIM-kortet sammen med Telenors teknikere. Vi havde også gerne sendt dig et nyt SIM-kort eller hjulpet dig med at fejlsøge på telefonen.

Ønsker du at klage over sagsbehandlingen, er du velkommen til at sende en mail til klage@bibob.dk.

det er bare iorden.

Deres net er det bedste jeg har prøvet,er vist telaris"telenor+telia".
Masser af data og hurtig hjælp.
Hilsen en glad bruger.

Tæt på bondefangeri!

Jeg blev for en god måneds tid siden ringet op af en sælger fra Bibob. Han spurgte mig om jeg kunne tænke mig at prøve deres selskab, og at han kunne tilbyde mig en måneds gratis prøveperiode. Dette takkede jeg nej til, da jeg er godt tilfreds med mit nuværende teleselskab, og jeg ikke ville bøvle med at skulle opsige mit abonnement efter en måned. Sælgeren lovede mig så at han ville sørge for at mit prøveabonnement ville stoppe automatisk efter en måned. Efter et par dage modtog jeg mit nye simkort. Jeg valgte ikke at bruge det, og smed det ud. Nu burde jeg så ikke behøve tænke mere over det, men Jo det kom jeg til. Efter en måned begyndte jeg nu at modtage emails om at min saldo var i minus og jeg skulle indbetale penge. Dette valgte jeg at ignorere da jeg jo var blevet lovet at mit abonnement ville blive opsagt automatisk. Jeg fik de følgende dage flere og flere emails fra bibob, og min negative saldo, på et nummer jeg aldrig har brugt, voksede og voksede. Da jeg endelig fik kontakt til deres kundeservice fik jeg at vide at de først kunne nedlægge mit nummer når jeg havde betalt hvad jeg skyldte! Det fik mig til at kontakte kundeservice telefonisk, her talte jeg med en flink og høflig medarbejder, der kontaktede sælgeren jeg havde talt med. Jeg fik efterfølgende at vide jeg ville blive kontaktet af deres sælger i løbet af 5-10 minutter. Jeg har INTET hørt. Jeg håber blot nu at mit nummer bliver nedlagt, og den negative saldo slettet. Og så forventer jeg faktisk også en undskyldning. Hold Jer i agt for hvad deres sælgere lover!!!

Efter flere henvendelser til kundeservice er mit nummer nu nedlagt og den negative saldo slettet. Derfor rettes der nu til to stjerner

Hej Lars

Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at læse, at det skulle være så omstændeligt at få standset dit prøveabonnement hos os. Jeg har tjekket op på sagen i vores log og kan se, at vores sælger har forsøgt flere gange at få fat i dig uden held.

Jeg beklager, at vi har taget fejl af hinanden i kommunikationen og har selvfølgelig krediteret det skyldige beløb, da du jo ikke har haft noget forbrug på nummeret. Hvis du hører noget fra os angående nummeret igen, må du meget gerne kontakte os igen, så vi kan få det rettet.

Chikane på det groveste!

Modtog 25. marts 2014 hvad der skulle/burde være en ny iPhone 5S købt hos Bibob til 4.600kr.. Jeg mærker dog hurtigt at den taber voldsomt hurtigt batteri (mere end normalt, da jeg har haft alle iPhone -modeller) og ser til min skræk i menuen på iPhonen, at de totale antal timer der er talt i, ligger over 1800!!! Jeg kontakter både Bibob på Facebook og pr. tlf., hvor en kundeservice-medarbejder tager fat i Klageafd. (jeg må ikke selv tale med dem?!?) og det bliver aftalt at jeg blot kan returnere mobiltelefonen og benytte mig af de 14 dages fortrydelsesret. Jeg får tilsendt en elektronisk portolabel af Bibob til returneringen og går på posthuset med det samme. Vedlagt selvfølgelig en skrivelse omkring at jeg ønsker at benytte mig af fortrydelsesretten, samt en skrivelse om hvad der er galt med mobiltelefonen, så den ikke gensælges IGEN!!!
Så i dag, fredag d.4. april, modtager jeg flg. mail fra Bibob;
-------
Hej Nadia Bøgelund Schulz,
Angående at der står 1800 timer som telefonen har været brugt i.
Vi har d.d. været i kontakt med Apple, der fortæller at når man synkroniserer telefonen med iTunes og gendanner telefonen fra en tidligere sikkerhedskopi, så overføres disse data. Dvs de 1800 timer ligger i selve sikkerhedskopien og er altså ikke noget der nødvendigvis er "brugt" på telefonen. Derfor sendes telefonen retur d.d.
Besvarer du denne mail, vil vi anmode dig om ikke at slette reference ID'et i emnefeltet. Dette sikre korrekt visitering og derved kortere svartid.
bibob

Frederik S.
/Kundeservice
-------
Det er jo simpelthen chikane på det groveste!!!

Og jeg har ingen mulighed for at komme igennem pr. telefon og stoppe denne forsendelse, da Bibobs telefoner var lukket, da jeg modtog mailen kl.16:08

Ikke blot modtog jeg en brugt iPhone, dernæst får jeg den returneret EFTER at have sendt den retur efter aftale med Bibobs klageafd. Jeg er meget meget tæt på at gå hele vejen til div. medier med denne absurde sag!!

Nu kan jeg vel så blot vente på at modtage den retur igen, hvorefter jeg kan sende den en gang til med denne skrivelse ...... men hvad nytter det, når Bibobs "kundeservice" -medarbejdere ikke LÆSER hvad der står i det vedlagte skrivelser?

Jeg ønsker at blive ringet op på mobil: 26 22 26 22 af klageafd. der må tage hånd om denne sag nu!

Afslutningsvis kan jeg oplyse, at jeg allerede har erhvervet mig en ny iPhone 5S og efter gendannelse af denne, var det totale antal timer selvfølgelig på nul!!! Så det er en lodret løgn at denne Frederiks S. skulle have fået oplyst andet af Apple - hvilket jo heller ikke giver mening overhovedet, at det skulle være sådan!!!

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad Bibob mener om denne iPhone, ny eller ej .... så skrev jeg at det var en FORTRYDELSE AF KØB. Hvad er der at misforstå her?!?

Christ!!!!!!
Emil Sørensen tyckte detta omdöme var användbart

Hej Nadia

Vores klageansvarlige har netop sendt dig en mail med information om løsningen på din sag. Som det også fremgår af mailen, er det naturligvis en fejl fra vores side, at vi overså, at du havde ønsket at benytte din 14 dages fortrydelsesret. Vi har nu refunderet hele beløbet til dit betalingskort.

Christian, Kundeservice

Har fungeret upåklageligt fra dag ét.

Har kun oplevet, at de holder hvad de lover. Stærkt netværk og dejligt med 4G til 3G-pris.

Stærkeste Netværk, Bedste Behandling

Jeg har aldrig problemer med netværket hos BiBoB, som kører over Telenor, især ikke efter de mange forbedringer over det sidste års tid. Det er klart det bedste inden for landets grænser! Min kæreste og jeg er desuden allerede blevet belønnet for vores korte tid i selskabet og mødes altid med en venlig og professionel tone ved kontakt. Kan varmt anbefales!

Billig, og alligevel super god og hurtig service

Jeg har nu kun været kunde hos Bibob i ca. 3 md. og allerede blevet opgraderet med 5 GB data. Jeg har dog ikke brug for det, men en fin gestus...
Jeg har fra dag 1 haft en følelse af at de tager sig godt af deres kunder og giver sig god tid til at hjælpe når man ringer til kundeservice. Jeg vil have givet 5 stjerner, men synes alligevel der er plads til ét abn. mere for at fuldende sortimentet. Nærmere bestemt et abn med fri tale og med mindre data til lidt billigere penge!! Og måske også genindføre køb af mobiltelefoner på afdrag, ligesom stort set alle de andre udbydere...
Dækningen er også ret god. Har næsten ikke haft udfald! Egentlig sjovt at tænke på, da de bruger Telenors net, og jeg skiftede fra Telenor med oplevelsen af at det skete ret ofte, mens jeg var kunde direkte hos dem!!!??

Hej Sazo,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre du kan lide vores lave priser og vores service.
Jeg vil gerne gå videre med dit forslag til afdelingen som sidder med udviklingen af vores pakker.

Mvh. Katja S. Kundeservice.

Markedets billigste og bedste udbyder. Punktum.

Bibob er uden tvivl den bedste udbyder jeg nogensinde har prøvet. Ja, engang i mellem begår i fejl ligesom mange andre, men forskellen ligger i at i ALTID retter op på det. I har det bedste kundeservice og i har givet udtrykket "kunden har altid ret" en helt ny betydning. Har været kunde hos jer i flere år og har altid betalt 100 kr om måneden. I bliver ved med at belønne mig som kunde således at min standard pakke er vokset. Det hele er nemt, overskueligt og man har altid et overblik. Bibob kan varmt anbefales.

Hej Denys,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre du har været kunde i mange år, og at du er tilfreds med de services og tilbud som vi giver dig.
Vi ser frem til at kunne glæde dig i fremtiden.

Mvh. Katja S. / Kundeservice

Arrogant behandling

Jeg har været kunde hos bibob i årevis og rigtigt gla for dem.
Men efter min profil ved en felj var sendt til inkasso, (min konto havde været i minus i ca en uge) kontaktede jeg kundeservice. Det kunne ikke lige forklares hvorfor, så jeg blev lovet at jeg ville modtage en mail, der forklarede hvorfor.
Denne mail mod tog jeg aldrig, og ligeså fik jeg heller ikke mulighed for at betale min regning, på omkring 150 kr.
Jeg fik kort efter en mail, hvor jeg blev spurgt om jeg var tilfreds med min henvendelse til kundeservice.
Den udfyldte jeg, og skrev en lang kommentar hvor jeg uddybede hvorfor, og at jeg forventede at høre fra dem.
Der går en måneds tid, og jeg ringer til kundeservice igen. Denne gang får jeg at vide, at der er gået alt for lang tid hvor de ikke har hørt fra mig, og derfor vil de ikke åbne for at jeg kan betale hvad jeg skylder dem på normal vis, jeg skal igennem inkasso.
Hvad angår mine henvendelser får jeg at vide at de jo ikke læser de beskeder de får, når de spørger til min tilfredshed. Samt at de ikke kan se at jeg har logget ind adskillige gange for at betale min regning. Intet af det er derfor 'gyldigt' i deres verden.
Derfor må jeg skrive en klage til dem.

Jeg endte med at betale inkassoen på ialt 900 kr mere end jeg egentlig skyldte dem, og har forladt dette telefonselskab for aldrig at vende tilbage.

Hej Jeppe,

Tak for din anmeldelse.

Hos Bibob er det muligt at have en negativ saldo på op til -200 kr. i op til fem dage, uden at det medfører gebyrer eller spærring af trafik på nummeret.

I disse tilfælde sender vi påmindelser pr. mail og SMS og giver mulighed for at få indbetalt, inden der tilskrives gebyrer eller sagen i yderste fald overdrages til inkasso.

Vi sender under ingen omstændigheder sager til inkasso efter en uge, og det har heller ikke været tilfældet i din sag.

Jeg vil meget gerne redegøre for sagens forløb og for hvilke påmindelser, vi har sendt til dig, hvis du vil sende mig en mail på trustpilot@bibob.dk.

Hvad angår din kommentar i vores spørgeskema, vil jeg forsikre dig om, at alle besvarelser bliver læst og taget med i evalueringen af vores service.

Dog ender besvarelserne et andet sted end henvendelserne til Kundeservice, og derfor kan vi ikke garantere et svar, hvis man skriver til en konkret sag i spørgeskemaet.

Mvh. Katja S. /Kundeservice

Hvordan ???

Hvordan får man lige 2GB, som ny kunde

Hej Esben,

Tak for din anmeldelse.

Det er ikke alle pakker der bliver opgraderet med 2GB kampagnen.
For at hjælpe dig bedst muligt skal vi bruge det nummer som din henvendelse drejer sig om, og så undersøger vi det nærmere. Du kan sende det til: trustpilot@bibob.dk sammen med din henvendelse.

Mvh: Katja S. /kundeservice

Over forventning

Har været kunde siden d.19-03-14 og får fra i dag 2GB ekstra data om måneden. Det kalder jeg service og kundepleje! Skiftet til Bibob gik smertefrit, om end Call Me mener de skal holde på deres kunder i 30 dage efter en opsigelse.
Har kun ros til Bibob for deres service, priser og deres dækning!

Hej Claus,

Tak fordi du har brugt tid på at give os en anmeldelse her på trustpilot.

Vi er glade for at høre du er tilfredse med vores priser og service, og håber vi kan blive ved med at gøre dig tilfreds fremover.

Mvh. Katja S. /Kundeservice

Hey. Er helt OK.hele vejen. ;))

Hey.Det er bare i orden. B-)

Hej Sten,

Tak for din anmeldelse og fordi du har brugt tid på at skrive denne. Vi er glade for at høre du er tilfreds.

Mvh. Katja/ Kundeservice

Sådan skal det gøres.....

Jeg bestilte en iPhone på hjemmesiden til en rigtig god pris og dagen efter modtog jeg PIN og PUK kode. Den følgende dag kom iPhone'n, leveret til døren af aftenpostbudet fra Postdanmark. Alt i alt en god oplevelse.

Hej Tina,

Tak for din anmeldelse og fordi du har brugt tid på at skrive denne. Vi håber du bliver glad for din nye telefon og at vi fortsat kan blive ved med at yde den service du ønsker.

Mvh. Katja/ Kundeservice

CBB/BIBOB kundeservice???? Ikke styr på tingene.

Jeg har forsøgt oprettelse ved Bibob, men det har kun medført forvirring og bøvl (på godt jysk). Og jeg er tilsyneladende ikke overgået til Bibob endnu. Dagen efter tilmelding og overflytning af nummer, modtog jeg en mail, at der desværre var sket en fejl, hvorfor jeg dagen efter valgte at ringe til Bibob. En meget flink medarbejder, fortalte at hun kunne se alt var godkendt, så der skulle ikke være yderligere problemer. Og havde jeg ikke modtaget mit nye sim-kort inden for 5 dage skulle jeg kontakte dem igen.
Dagen efter modtager jeg en mail, at jeg selv kan taste mine betalingsoplysninger for at gennemføre bestillingen. Dette havde jeg så allerede gjort da jeg bestilte nummerflytning.
Dagen efter igen modtog jeg et opkald og en ny mail om at min tilmelding ikke var gået igennem.
Forvirringen bliver total, da en medarbejder fortæller, at han kan se at CBB har trukket til optankning. Og at jeg i 2010 er flyttet fra andet selskab til CBB. Adspurgt hvordan han kan se mit CBB, når det er Bibob jeg ringer til, fortæller han at det er et søsterselskab, hvilket jo er ok. Han beder om mit cpr.nr., men adspurgt om han ikke kan bruge mit ordrenummer hos Bibob, så kan han åbenbart ikke finde det på det system han er inde i. Forvirringen forsætter, da han nu mangler identifikation af mig og beder mig maile en kopi af enten pas, kørekort eller sygesikring. (Forståeligt, grundet adressebeskyttelse), men uforståeligt, da anden medarbejder har fortalt at alt er godkendt!!!).
Forvirringen bliver så fuldstændig total, da jeg dagen efter modtager en mail fra CBB!!!! Om jeg har været tilfreds med den telefoniske kundeservice jeg fik med navngiven person!!! Mig bekendt var det Bibob jeg talte med - med selv samme navngivne person!!!!!!
Absolut ikke godkendt herfra!

Hej Lena,

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan godt forstå, at du ikke er tilfreds med det forløb, du har oplevet i forbindelse med din nummerflytning til os. Der kan til tider opstå komplikationer i forbindelse med nummerflytninger, når der er tale om beskyttede adresser, men det burde selvfølgelig være gået nemmere. Jeg beklager, at det ikke var tilfældet.

Jeg kan også godt forstå, at du blev forvirret, da du fejlagtigt blev informeret om, at CBB nu pludselig var involveret. Både Bibob og CBB er en del af Telenor-koncernen, men de tre selskaber holdes adskilt. Derfor er det selvfølgelig beklageligt, at der er blevet "byttet rundt" på selskaberne i dit tilfælde.

Det er heller ikke godt nok, at du har fået modstridende meldinger om, hvorvidt det er nødvendigt at indsende kopi af pas, kørekort eller sygesikring.

Hvis du fortsat er interesseret i at flytte nummeret til Bibob, vil jeg meget gerne hjælpe dig med at få det bragt i orden. Du må meget gerne skrive direkte til mig på trustpilot@bibob.dk, så vil jeg sørge for, at din sag bliver løst med det samme.

Mvh. Katja s./Kundeservice

Godt

Gode priser, og dækning mange steder

Dækning er dog ikke for god i vestjylland. kollegaer med TDC har ingen problemer indendøre på min arbejdsplads, men her halter det rigtig meget.

Savner rigtig rigtig rigtig meget dobbelsim til min tablet da jeg ikke ønsker flere abonnementer

Ellers ganske tilfreds kunde

Hej Jonas,

Tak for din anmeldelse og fordi du har brugt tid på at skrive denne.
Vi er glade for at høre du generelt er tilfreds med dækning. Der bliver dagligt udviklet på netværket, og forhåbentlig kan vi en dag også dække de steder hvor du færdes i Vestjylland.

Ang. dobbelt SIM, er det ikke noget vi kan tilbyde endnu, men jeg sender din forespørgsel videre til vores afdeling som står for dette.

Fantastisk dækning !

Efter at have prøvet 4-5 andre leverandører, faldt valget på Bibob, grundet deres gode priser/pakker.
- Og jeg har siden overflytning for ca. 6 mdr. siden, ikke fortrudt en eneste gang.
Alt har bare kørt efter bogen - og pengene bliver trukket 1 gang om måneden, og så skal man ikke tænke mere på det.

Dækningen er virkelig god - Ja bedre end jeg havde turdet håbe.
4G dækningen er tilfredsstillende (taget dens udvikling/udbredelse i betragtning) og det er yderst sjældent, jeg ikke har 3G !

Er utrolig glad for mit abonnement og anbefaler dem klart!
Tina tyckte detta omdöme var användbart

Hej Claus,

Tak for din anmeldelse og fordi du har brugt tid på at skrive denne.
Vi er meget glade for at høre du er tilfredse med vores selskab, og vi håber vi kan blive ved med at gøre dig tilfreds.

Mvh. Katja/ Kundeservice

God Kundeservice, fornuftige priser på talepakker. God Dækning der hvor jeg befinder mig. Lige et lille opkast til de folk der klager over dårlig dækning, de burde måske tjekke hvilket selvskab der dækker i ens område før man skifter. Jeg er ovenud tilfreds :)

Hej Johnny,

Tak for din anmeldelse og fordi du har brugt tid på at skrive denne.
Vi er glade for at høre du er tilfredse med vores priser og vores dækning.

Mvh. Katja/ Kundeservice

Ingen problemer ved skift til BIBOB.

Denne anmeldelse knytter sig udelukkende til skiftet fra tidligere mobilselskab til BIBOB.

Jeg fik tilsendt et nyt simkort i god tid, og blev løbende informeret om processen. Da dagen for skiftet kom, tænkte jeg "åh nej, det kommer nok ikke til at forløbe uden problemer"... Min første indskydelse blev dog gjort til skamme.

På dagen for skiftet indsatte jeg mit nye simkort, fulgte opsætningen af mms og internet på bibobs hjemmeside. Derefter fungerede det hele efter planen, med fuld skrald på 4G netværket, mms og sms samt fint signal.

Endvidere fik jeg tilsendt min kode til WIMP med sms, og dette fungerede også upåklageligt.

Jeg har således kun gode erfaringer med min første tid med BIBOB.

Hej Rasmus,

Tak for din anmeldelse og fordi du har brugt tid på at skrive denne.
Vi er glade for at høre du har været tilfreds med skiftet til Bibob, vi håber vi kan blive ved med at overraske dig positivt.

Bibob Mobil

Bibob kundeservice

Vi vil være din smartphones bedste ven. Så vi står klar til at hjælpe dig med gode råd og svar på dine spørgsmål.

1. Find svar på dine spørgsmål på
    www.bibob.dk/bibob-hjaelp

2. Skriv til vores kundeservice
    Send en email

3. Skriv til os på Facebook
    www.facebook.com/Bibobmobil

4. Ring til os:
    4355 5555 Hjælp til din aftale.
    4355 5500 Teknisk hjælp.

DK's stærkeste netværk

DK's stærkeste netværk

Vi bruger Telenors netværk. Her er kvaliteten og stabiliteten blevet bedre og bedre. I dag oplever 93% af vores kunder en fremragende signalstyrke på deres mobil og mobilt bredbånd. Vores kunder kan gennemføre 99% af deres samtaler uden udfald.

Se driftstatus

Besök Bibob.dk