Belsimpel omdömen

omdömen

Om

Echt betrouwbaar!

Hallo,
Na veel twijfelen een tablet gekocht. En wel een samsung 3 bij Belsimpel. Ik ben door Kees gewezen op de prijs en de snelheid van bezorgen. Ik was al aan het sparen, en tot mijn grote vreugde had ik het bedrag reeds bij elkaar. Het scheelt echt heel veel geld en inderdaad, de andere dag in huis. Gebruik deze gouden tip en koop ook een tablet bij Belsimpel.nl. Dag tot ziens/horens.

Geweldige

ik vindt het geweldige website ik heb een telefoon op die website goedkoop kunnen,
kopen ik heb niet zo veel geld dus door deze website had ik een goedkoop een telefoon kunnen kopen hij is de volgende dag bij me thuis gebracht helemaal top ben er zooooooo blij mee :D

Een prima aankoop en levering!

De telefoon (Samsung Galaxy S4 mini) was makkelijk op de website te vinden en was scherp geprijsd. De aankoop en de levering verliepen gewoon prima, niets op aan te merken.

Snelle, correcte, gecontroleerde en professionele levering.

Leveringstijd: 10/10 De dag nadien in huis zonder poespas.
Tracking: 10/10 Goede opvolging van het pakket is mogelijk, geeft een veilig gevoel van de aankoop en een vertrouwensband met het bedrijf
Staat afgeleverd product: 10/10
Vriendelijkheid: 10/10

Ik ben heel erg tevreden van belsimpel, voornamelijk door het correct afhandelen en naleven van de geleverde voorwaarden.

Geweldig bedrijf

's-avonds laat nog een bestelling gedaan met de verwachting dat dit pas over 2 dagen bezorgt zou worden. Staat de volgende dag de postbezorger al voor de deur met het pakketje. Geweldige snelle service.

Gewoon perfect.

Ik heb op 3 april 2014 een Samsung Galaxy Tab 3 besteld bij Belsimpel.nl
En de volgende dag zoals beloofd van Belsimpel netjes bij mij bezorgd en wat ik ook
netjes vond, is dat ze je meteen een bevestiging sturen met dat de betaling rond is en
ook een track en trace nummer zodat je weet wanneer de postbezorger langs komt
om je bestelling te bezorgen.

Wat ik ook zeer goed vind is dat Belsimpel aan je doorgeeft dat, mocht het pakket
beschadigd zijn dan dat je het absoluut niet mag accepeteren en absoluut niet tekenen
voor ontvangst.

In mijn geval was er niets aan de hand.

Kortom op tijd bezorgd en netjes afgehandeld zoals omschreven en zoals beloofd bij Belsimpel.

Ik ga zeker voortaan wat ik nodig heb bestellen bij Belsimpel.nl
En ze zijn ook de meest voordeligste van alle andere sites.

Ik ben zeer tevreden over Belsimpel.

Erg prettig om precies te weten wat je kunt verwachten!

Alle gegevens m.b.t. de bestelling waren direct beschikbaar en continue actueel. Daarmee weet je precies wat je wanneer kunt verwachten. Erg prettig om te weten, zodat je er rekening mee kunt houden voor de ontvangst.

top service prima club.

prima snelle service iedereen aan te raden.

prima produkt en snelle levering

Gekocht de samsung tab3 + leren hoes + sd kaart.
zeer snelle levering en alle producten voldoen aan de verwachtingen.
De prijs zonder cash back is ook concurrerend. Kortom ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Via de duidelijke website voor de 2e keer bij Belsimpel een telefoon besteld en probleemloos geleverd gekregen.

Je vindt op de website alle informatie die je kunt wensen. Alle telefoons zijn leverbaar. Bestellen is zeer eenvoudig, je betaalt en binnen een dag heb je hem in huis.

kopen bij belsimpel is simpel en supergoed.

Ik zocht een nieuwe smartphone en na het opgeven van de wensen kwam
ik snel uit op een Samsung model.
Snel besteld en 12 uur later had ik hem, wat wil je nog meer.
Ik geef het zeker door aan mijn vrienden en familie waar je snel en goed
een mobiel kan kopen.

super service, erg snel bezorgd.

het was erg makkelijk om mijn telefoon te bestellen. het is een goedkope winkel in regenstelling tegenstelling tot andere webshops. ik heb er nog geen 24 uur op hoeven wachten. ik beveel deze webshop zeker weten aan.

snelle levering, prima afhandeling van een klein probleempje

Samsung tab3 gekocht bij Belsimpel voor 238 euro. Zie ik na twee weken dat de prijs met 23 euro is gedaald. Voelde me natuurlijk bekocht en dus heb ik gemaild en gevraagd het verschil terug te betalen. Hebben ze ook meteen gedaan! Klasse

Nare ervaring

Omdat ik zoveel positieve reviews had gelezen heb ik voor mijn moeders verjaardag in Maart 2014 bij BelSimpel de Nokia Asha 210 besteld. Mijn moeder heeft moeite met smsen en deze telefoon heeft een handig toetsenbord, maar juist omdat ik wist dat het cadeau misschien toch niet aan zou slaan heb ik het bij een winkel gekocht waar het makkelijk geretourneerd zou kunnen worden. En inderdaad, mijn moeder 'vond het een heel lief cadeau, maar de priegelige toetsjes waren niets voor haar, dan had ze toch liever haar oude telefoon'... Helaas blijken die goede reviews voornamelijk te zijn gebaseerd op snelle levering en lage prijzen...

Na terugzending volgde een telefoontje; 'de telefoon kon niet worden teruggenomen, er zaten krassen op het display'. Ik was met stomheid geslagen, de telefoon is kort na bekeken en afgekeurd te zijn, terug in het doosje gegaan. Terugzending volgde weliswaar 2 weken later, maar dit komt omdat we kort na de verjaardag met de familie zijn vertrokken naar een vakantiehuisje, en ik daarvan erg ziek terug kwam ( niet gerelateerd aan het samenzijn met de familie;-)) De telefoon heeft al die tijd thuis in het doosje gelegen. Volgens de medewerker zaten er echter krassen op 'alsof hij in een jaszak had gezeten'. Ik heb hem eindeloos uitgelegd dat het godsonmogelijk is dat er krassen op zaten, we hebben dit ook nog gecontroleerd voor terugzending, en de telefoon was totaal NIET gebruikt. Volgens hem was er een speciale foto van gemaakt en daar kon je de krassen duidelijk op zien. Nu weet ik niet wat dit voor speciale foto is, en of daar krassen op micro niveau op te zien zijn, die krassen moeten er ofwel al hebben gezeten, of ik moet een mailtje naar Nokia sturen dat hun schermen van dusdanig waardeloze kwaliteit zijn dat ze meteen krassen, of dit is normaal en op elk scherm te zien met zo'n foto, maar ik heb de telefoon onder een lamp gehouden en van alle kanten bekeken, en deze was als nieuw!

Wat mij wel opvalt is dat de slechte reviews die ik tegenkwam vaak over dit zelfde onderwerp gaan, en er ook een aantal mensen klagen dat ze een gebruikte telefoon hebben toegestuurd gekregen, en dit ook konden bewijzen omdat de telefoon geregistreerd was. Volgens een medewerker werden de telefoons 1 op de 300 gecontroleerd, wie zegt dat mijn telefoon dan niet al die microkrasjes had? Ik schrijf dit review voordat ik de telefoon terug heb gekregen, ik wil die namelijk niet terug, ik wil mijn geld terug, en ik heb dus ook de zogenaamde krasjes nog niet gezien, ook niet op de foto, maar ik weet wel heel zeker, wat ik heb teruggestuurd, en mijn vriend heeft dit ook nog gecontroleerd voordat het in de doos ging. Ik vind deze afhandeling niet terecht.
Het is mij duidelijk; voor echte service moet je toch nog altijd bij Amazon zijn, daar houden ze de klant liever dan hem te beschuldigen...

goed, simpel, snel en goedkoop

Ik kan Belsimpel zeker aanraden vanwege de goede en snele levering van het produkt.
Daarbij was het ongeveer de goedkoopste zonder inlevering van service.
TOP

Strakke prijs en snelle levering

We waren op zoek naar een nieuwe telefoon en natuurlijk zo scherpe mogelijke prijs
via Vrienden op BelSimpel geattendeerd en idd zeer scherpe prijzen.

Bestellen en de volgende dag werd het toestel al bezorgd.

iig voor een volgende (koop) toestel kijken we zeker weer bij Belsimpel,nl

Gewoon, beloftes doen én nakomen. Gewoon?

Tsja, het lijkt te simpel. Je doet een belofte en komt die na. Dat is in het kort de beschrijving van mijn bestelling bij Belsimpel. Bestellen, betalen, je wordt van elke stap in de bezorging op de hoogte gehouden en de volgende dag ging ik met mijn nieuwe telefoon bellen.
Dus: 'gewoon' zoals je het wilt!

Prima prijs en snelle levering!

Bij BelSimpel een Samsung telefoon besteld zonder abonnement en dat is me prima bevallen. Uitgebreidde keuzemogelijkheden en supersnelle levering. 's Avonds om 20:00u besteld en de volgende dag was het pakketje er al!
Echt prima!

simpel en snel!

Makkelijke site, eenvoudig een telefoon bestellen, snelle levering. Een aanrader.

Supersnelle levering

22:09 uur een smartphone besteld, 22:40 uur bericht dat de bestelling was verzonden. De volgende dag had ik 'm in huis. Uitstekend verpakt en de smartphone was nog eens stukken goedkoper dan elders. Top!

Belsimpel.nl Support

Om företaget

Belsimpel.nl, dé website voor mobiele telefonie. Abonnementen, Simonly, verlengingen, gsm-toestellen met abonnement of een los toestel;Simpel bellen met de voordeligste aanbiedingen met T-Mobile, Vodafone, Sizz, Simpel, hollandsnieuwe, Telfort, KPN, Simyo of Hi!

Bereikbaarheid klantenservice:

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.