Belsimpel omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Netjes en snel

Ene dag begin avond besteld en de volgende dag was hij al in huis.
Wel was de telefoon al een keer eerder gebruikt of bekeken want niet alles was meer nieuw. Gelukkig geen problemen mee ondervonden.

Waardeloos. Klantenservice verdient haar naam niet.

Waar Belsimpel niet bereid was mee te werken aan een door hen zelf gecreëerd probleem, bleek Vodafone Nederland een stuk klantvriendelijker. Dankjewel, Vodafone. Belsimpel, eens maar nooit meer.

Detta omdöme har rapporterats av Företaget för inköpsbevis saknas.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

Slechtste service ooit in mijn hele leven bij Belsimpel.nl...

Ik heb dik 2 maanden geleden mijn mobiele telefoon opgstuurd naar Belsimpel.nl voor reparatie, het was de 1ste keer niet goed gedaan, dus maar voor de 2de keer opsturen. Vervolgens hoor je dik 2 weken niets, en moet je zelf achter alles aanbellen en mailen, en krijg je het volgende nieuws: "Uw mobiele telefoon is gestolen bij ons reparatiecentrum". Ik geef dus aan dat ik een vervangend toestel wil, maar dat kan niet, ik krijg vervolgens een tijd later een aanbod waar je steil van achterover slaat, een Samsung Galaxy S3 (toestel wat een half jaar ouder is dan mijn origienle toestel) of € 277 korting bij aankoop van een nieuw toestel. Belsimpel vergeet alleen even dat ik ook al € 90,95 heb aanbetaald bij aanschaf van het toestel! Ik heb aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en probeer het via Qshops, hierbij is Belsimpel.nl aangesloten, maar die komen ook alleen maar met antwoorden waar je niks aan hebt en kunnen ook niks voor mij betekenen, mocht ik een geschil hebben dan moet ik mij wenden tot een geschillencommissie (www.geschilonline.nl), maar hier zitten ook weer kosten aan verbonden. Vervolgens na dik 2 maanden word ik gebeld door Belsimpel.nl, deze begon het gesprek met ik heb goed nieuws, PostNL heeft hun onderzoek afgerond en er blijkt inderdaad sprake te zijn geweest van diefstal! Ik was dus hartstikke blij want dit houdt in dat ik mijn toestel terug krijg. Helaas was ik 1 minuut later in alle staten want Belsimpel.nl wist mij te vertellen dat het 1ste aanbod wat zij mij dik 2 maanden geleden hebben gedaan, blijft staan. Ik kan dus of € 277 korting krijgen of een Samsung Galaxy S3 Blue (toestel wat een half jaar ouder is dan mijn originele toestel). Het maakt naar nu blijkt dus niks uit dat mijn toestel is gestolen, dat ik 2 maanden wacht op dit nieuws, en 2 maanden voor jan met de korte achternaam wel abonnementsgeld betaal. Het komt erop neer dat je je toestel kan inleveren bij Belsimpel.nl, dat zij vervolgens aansprakelijk zijn voor dit toestel, dat het toestel gestolen kan worden, dat je dik 2 maanden je toestel kwijt bent en al die tijd wel abonnementsgeld betaalt, en uiteindelijk nog steeds een belachelijk aanbod krijgt van een winkel!

Slechtste winkel waar ik ooit zaken mee heb gedaan en ook zeker de laatste keer!
Ben nu aan het kijken of ik via de advocaat er nog een zaak van kan maken, en er gaat een brief richting de consumentenbond en Kassa!

Vlot en netjes

Dit was alweer de 6e mobiel de we bij belsimpel bestelden.
Goedkoop en weer supersnel de volgende dag geleverd.
Gewoon helemaal goed, belsimpel.

echt betrouwbaar!

Hallo Jo, zoals je weet loop ik allang te twijfelen over de aankoop van een tablet. Kees kwam met een gouden tip, Belsimpel. Veel goedkoper en de andere dag geleverd.
Ik was al aan het sparen en nu had ik het bedrag al en een beschermhoes erbij gekocht en nog een beetje geld over. Dus Jo , doe ook je voordeel ermee. Hetzelfde met telefoons, alle en alle providers. Ik hou het bij mijn ouderwetse Nokia, maar als je een nieuwe zoekt ga ook naar belsimpel. Oja, de andere dag echt geleverd. Mooi toch.
Nou Jo ik hoor het van je. Gr. Martina.

Geweldige

ik vindt het geweldige website ik heb een telefoon op die website goedkoop kunnen,
kopen ik heb niet zo veel geld dus door deze website had ik een goedkoop een telefoon kunnen kopen hij is de volgende dag bij me thuis gebracht helemaal top ben er zooooooo blij mee :D

Een prima aankoop en levering!

De telefoon (Samsung Galaxy S4 mini) was makkelijk op de website te vinden en was scherp geprijsd. De aankoop en de levering verliepen gewoon prima, niets op aan te merken.

Snelle, correcte, gecontroleerde en professionele levering.

Leveringstijd: 10/10 De dag nadien in huis zonder poespas.
Tracking: 10/10 Goede opvolging van het pakket is mogelijk, geeft een veilig gevoel van de aankoop en een vertrouwensband met het bedrijf
Staat afgeleverd product: 10/10
Vriendelijkheid: 10/10

Ik ben heel erg tevreden van belsimpel, voornamelijk door het correct afhandelen en naleven van de geleverde voorwaarden.

Geweldig bedrijf

's-avonds laat nog een bestelling gedaan met de verwachting dat dit pas over 2 dagen bezorgt zou worden. Staat de volgende dag de postbezorger al voor de deur met het pakketje. Geweldige snelle service.

Gewoon perfect.

Ik heb op 3 april 2014 een Samsung Galaxy Tab 3 besteld bij Belsimpel.nl
En de volgende dag zoals beloofd van Belsimpel netjes bij mij bezorgd en wat ik ook
netjes vond, is dat ze je meteen een bevestiging sturen met dat de betaling rond is en
ook een track en trace nummer zodat je weet wanneer de postbezorger langs komt
om je bestelling te bezorgen.

Wat ik ook zeer goed vind is dat Belsimpel aan je doorgeeft dat, mocht het pakket
beschadigd zijn dan dat je het absoluut niet mag accepeteren en absoluut niet tekenen
voor ontvangst.

In mijn geval was er niets aan de hand.

Kortom op tijd bezorgd en netjes afgehandeld zoals omschreven en zoals beloofd bij Belsimpel.

Ik ga zeker voortaan wat ik nodig heb bestellen bij Belsimpel.nl
En ze zijn ook de meest voordeligste van alle andere sites.

Ik ben zeer tevreden over Belsimpel.

Erg prettig om precies te weten wat je kunt verwachten!

Alle gegevens m.b.t. de bestelling waren direct beschikbaar en continue actueel. Daarmee weet je precies wat je wanneer kunt verwachten. Erg prettig om te weten, zodat je er rekening mee kunt houden voor de ontvangst.

top service prima club.

prima snelle service iedereen aan te raden.

prima produkt en snelle levering

Gekocht de samsung tab3 + leren hoes + sd kaart.
zeer snelle levering en alle producten voldoen aan de verwachtingen.
De prijs zonder cash back is ook concurrerend. Kortom ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Via de duidelijke website voor de 2e keer bij Belsimpel een telefoon besteld en probleemloos geleverd gekregen.

Je vindt op de website alle informatie die je kunt wensen. Alle telefoons zijn leverbaar. Bestellen is zeer eenvoudig, je betaalt en binnen een dag heb je hem in huis.

kopen bij belsimpel is simpel en supergoed.

Ik zocht een nieuwe smartphone en na het opgeven van de wensen kwam
ik snel uit op een Samsung model.
Snel besteld en 12 uur later had ik hem, wat wil je nog meer.
Ik geef het zeker door aan mijn vrienden en familie waar je snel en goed
een mobiel kan kopen.

super service, erg snel bezorgd.

het was erg makkelijk om mijn telefoon te bestellen. het is een goedkope winkel in regenstelling tegenstelling tot andere webshops. ik heb er nog geen 24 uur op hoeven wachten. ik beveel deze webshop zeker weten aan.

snelle levering, prima afhandeling van een klein probleempje

Samsung tab3 gekocht bij Belsimpel voor 238 euro. Zie ik na twee weken dat de prijs met 23 euro is gedaald. Voelde me natuurlijk bekocht en dus heb ik gemaild en gevraagd het verschil terug te betalen. Hebben ze ook meteen gedaan! Klasse

Nare ervaring

Omdat ik zoveel positieve reviews had gelezen heb ik voor mijn moeders verjaardag in Maart 2014 bij BelSimpel de Nokia Asha 210 besteld. Mijn moeder heeft moeite met smsen en deze telefoon heeft een handig toetsenbord, maar juist omdat ik wist dat het cadeau misschien toch niet aan zou slaan heb ik het bij een winkel gekocht waar het makkelijk geretourneerd zou kunnen worden. En inderdaad, mijn moeder 'vond het een heel lief cadeau, maar de priegelige toetsjes waren niets voor haar, dan had ze toch liever haar oude telefoon'... Helaas blijken die goede reviews voornamelijk te zijn gebaseerd op snelle levering en lage prijzen...

Na terugzending volgde een telefoontje; 'de telefoon kon niet worden teruggenomen, er zaten krassen op het display'. Ik was met stomheid geslagen, de telefoon is kort na bekeken en afgekeurd te zijn, terug in het doosje gegaan. Terugzending volgde weliswaar 2 weken later, maar dit komt omdat we kort na de verjaardag met de familie zijn vertrokken naar een vakantiehuisje, en ik daarvan erg ziek terug kwam ( niet gerelateerd aan het samenzijn met de familie;-)) De telefoon heeft al die tijd thuis in het doosje gelegen. Volgens de medewerker zaten er echter krassen op 'alsof hij in een jaszak had gezeten'. Ik heb hem eindeloos uitgelegd dat het godsonmogelijk is dat er krassen op zaten, we hebben dit ook nog gecontroleerd voor terugzending, en de telefoon was totaal NIET gebruikt. Volgens hem was er een speciale foto van gemaakt en daar kon je de krassen duidelijk op zien. Nu weet ik niet wat dit voor speciale foto is, en of daar krassen op micro niveau op te zien zijn, die krassen moeten er ofwel al hebben gezeten, of ik moet een mailtje naar Nokia sturen dat hun schermen van dusdanig waardeloze kwaliteit zijn dat ze meteen krassen, of dit is normaal en op elk scherm te zien met zo'n foto, maar ik heb de telefoon onder een lamp gehouden en van alle kanten bekeken, en deze was als nieuw!

Wat mij wel opvalt is dat de slechte reviews die ik tegenkwam vaak over dit zelfde onderwerp gaan, en er ook een aantal mensen klagen dat ze een gebruikte telefoon hebben toegestuurd gekregen, en dit ook konden bewijzen omdat de telefoon geregistreerd was. Volgens een medewerker werden de telefoons 1 op de 300 gecontroleerd, wie zegt dat mijn telefoon dan niet al die microkrasjes had? Ik schrijf dit review voordat ik de telefoon terug heb gekregen, ik wil die namelijk niet terug, ik wil mijn geld terug, en ik heb dus ook de zogenaamde krasjes nog niet gezien, ook niet op de foto, maar ik weet wel heel zeker, wat ik heb teruggestuurd, en mijn vriend heeft dit ook nog gecontroleerd voordat het in de doos ging. Ik vind deze afhandeling niet terecht.
Het is mij duidelijk; voor echte service moet je toch nog altijd bij Amazon zijn, daar houden ze de klant liever dan hem te beschuldigen...

goed, simpel, snel en goedkoop

Ik kan Belsimpel zeker aanraden vanwege de goede en snele levering van het produkt.
Daarbij was het ongeveer de goedkoopste zonder inlevering van service.
TOP

Belsimpel.nl Support

Om företaget

Belsimpel.nl, dé website voor mobiele telefonie. Abonnementen, Simonly, verlengingen, gsm-toestellen met abonnement of een los toestel;Simpel bellen met de voordeligste aanbiedingen met T-Mobile, Vodafone, Sizz, Simpel, hollandsnieuwe, Telfort, KPN, Simyo of Hi!

Bereikbaarheid klantenservice:

Nederländerna

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.