Bax-shop.nl omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Goede service, zeer blij

Ik ben zeer tevreden met mijn bestellingen. De voorwerpen kwamen onbeschadigd aan en ik vond de service zeer goed. Ik zal zeker nog eens iets bestellen op deze website.

Op Bax kun je vertrouwen

Klantenservice kun je bellen en ze zoeken een oplossing bestelde producten op tijd retourneren geen probleem prima webwinkel voor muzikanten

Bax shop is klantvriendelijk

Ik heb bij Baxshop een dvd-speler gekocht. Het apparaat deed het niet. Het gaat om een fabrieksfout. Ik heb contact gehad met de klantenservice. Terugsturen is geen probleem. Op het Retourformulier kun je op alle mogelijke manieren aangeven hoe je wilt dat het opgelost word. Terugsturen kan via een Kialapunt, dus dat kost niets. Ik vindt dat heel klantvriendelijk. Ik merk dat Bax shop een tevreden klant belangrijk vindt.

Goede betrouwbare en klantvriendelijke webshop

Levering is zoals afgesproken, retours geen probleem, geld wordt snel overgemaakt.

Bax heeft me via de helpdesk telefonisch prima geholpen.

Vwb aansluitingen van stompboxen had ik wat vragen over hoe alles aan elkaar verbonden moest worden. Toen maar de helpdesk gebeld en ik werd prima te woord gestaan. Er werd goed meegedacht, meegezocht op anders sites, eerlijk advies.. ook als Bax het niet kon leveren en het ergens anders verkrijgbaar is.
Daar hou je de klanten mee.. prettig !!

Bax is een topwinkel!

Eerst bestelde ik mijn audiogear bij Thomann.de maar na het ontdekken van bax-shop.nl ben ik volledig overgestapt! Betere service dan bij Thomann! Veel sneller geleverd. Alles netjes ingepakt.
De winkel is groter dan je je kan voorstellen, ook erg tevreden over de klantvriendelijkheid van de medewerkers!
Ga zo door bax!
Grtz Sil

Bax-shop, is werkelijk top !!

Als je wat bestelt is het bijna altijd meteen in huis en de service is zoals iedereen het graag zou willen hebben. De oprijzen zijn scherp en meestal zelfs de goedkoopste !!
Ik kan het weten want ik heb al heel wat bestellingen bij Bax gedaan.

SUPER

Bax-shop levert alles snel en keurig aan.
Ook hun ondersteuning is zelfs met de paasdagen te bereiken.
TOP

Baxshop staat voor kwaliteit en snelheid!

Bax-shop is eigenlijk per toeval op mijn pad gekomen. Had snel even iets nodig voor een optreden en geen tijd zelf op pad te gaan. Heb destijds een effectenpedaal aangeschaft dat ongelofelijk snel en onbeschadigd werd bezorgt. Ik kon dus zonder zorgen aan het optreden beginnen. Wat ook zeer prettig is dat je aan kunt geven wanneer de zaken bezorgt worden. In je eigen tijd op jouw moment! Allemaal heel prettig en comfortabel.

uitstekende webshop voor de (thuis-) dj

ruim assortiment, scherpe prijzen, ruime betaalmogelijkheden, overzichtelijke website, zeer snelle afhandeling en verzending.
al met al: beste webshop voor de dj.

Top kwaliteit

Super service en geweldige kwaliteit. Veel producten voor en super prijs! beste site.

Groetjes,

Rubin van der Linden
pc.hum@hotmail.com

Uitstekende service

Ik vindt Bax-shop.nl de meest overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop die ik ken. Op zondag ging mijn huidige hoofdtelefoon defect, snel een vervangende nodig. Een keus gemaakt op de webshop van Bax-shop.nl en besteld. Keurig de volgende middag geleverd. Uitstekend verpakt en correct. Service is zeer goed!

Snelle en vooral perfecte bestelling binnen gekregen! Perfect!!!

Ik bestelde om 10u een aantal dingen die ik de dag nadien al wou kunnen gebruiken. Diezelfde avond werden die nog door een zeer vriendelijke mijnheer zeer correct geleverd. Daags nadien had ik wat ik wilde. Zeer tevreden klanten!

snelle bezorging. prima producten en goede service. wat wil je nog meer?

Het assortiment van bax-shop is erg groot en je vind er vast en zeker wat je zoekt op gebied van licht en geluid. ik heb er nu regelmatig al wat besteld en het verbaasd me steeds weer hoe snel je de dingen thuis hebt. Ik bestelde vorige week een woofer om rond 15.00 uur smiddags en de volgende morgen was hij al ingebouwd in de speaker! Ook voor mijn batterijen blijft bax-shop mijn adres, goed en goedkoop. Zeker een aanrader dus!

super service

Bij mij meerdere bestellingen alles netjes geleverd en optijd. Aanrader!

Snel en goed

S avonds besteld om 9 uur en de volgende de rond lunch al in huis! Verder ook nog gratis bezorgt en een hele goede prijs! Aanrader

Perfect

Bax shop heeft ontzettend veel producten voor de laagste prijs. Zo besteld en heel snel in huis, geweldig!

zeer professioneel en correcte firma

met baxshop voel je je nooit bedrogen als er problemen zijn of het betaalde item is niet meer voorraadig dan krijg je met 100% garantie je geld terug of bieden ze voor u een zeer goede oplossing als je het mij vraagt bax is gewoon super ik kreeg onlangs een sticker van hen en het is gewoon een eer om die sticker te kunnen showen op mijn instalatie xp

Zeer goed statief voor een belachelijk lage prijs en zeer correcte levering

Ik kan werkelijk niets slechts zeggen over dit statief. keurig afgewerkt, voelt solide aan, oneindig regelbaar. Dat dit kan voor geen geld, en nog thuis geleverd ook. Een aanrader.

Bax-shop.nl Support

Om företaget

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel voor DJ&s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie.

Besök Bax-shop.nl

Nederländerna

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.