Bax-shop.nl omdömen

9625 Trustpilot recensioner
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Veel in huis, goede prijs, snel geleverd

Ik kan je aanraden eens op de site van Bax-shop te kijken. Ze hebben een groot assortiment op muziekgebied, scherpe prijzen en alles wordt ook nog eens razendsnel geleverd. Aanrader!

Groot assortiment en binnen een dag geleverd

Voor alle apparatuur in de muziek kunt U terecht bij Bax shop.
De bestelde artikelen worden binnen een dag afgeleverd, zoals aangegeven op de site.
Helemaal prima!!!

Goede prijzen, snelle bezorging

Erg goede webshop voor accessoires als snoeren, snaren, plectra, straps, tassen etc. aardig groot assortiment en lage prijzen.
Ook veel instrumenten, versterkers en effecten te koop, die zijn ook uit te testen in de grote fysieke winkel in Goes.

Snel, kwaliteit

Altijd snel met leveren, mooi ook de oplossing waarbij voor 16,95 extra de mogelijkheid hebt om het artikel (mits voor 14.00 uur besteld) dezelfde avond kan laten afleveren.

Eerste bestelling gedaan en een nieuwe heel tevreden klant erbij !

Eerste bestelling gedaan en een nieuwe heel tevreden klant erbij !

goeie kwaliteir en vlugge sevice wat moet een mens meer en!

goeie kwaliteir en vlugge sevice wat moet een mens meer en!
ik zou zeker nog kopen bij deze firma.

alles klopt: de producten, de medewerkers, de service

Je merkt als klant dat er gewoon goed is nagedacht over de zaak, de opzet, hetl klopt allemaal en dat voel je als klant. Je staat als klant centraal.

produkt goed

perfecte afhandeling en bezorging

steen goed

ik ben zeer tevreden over de aanschaf van dit product.ik heb het gekocht om ook te gebruiken op feestjes. en heb nu dit ook al gedaan en ben zeer tevreden over mijn product.

top winkel, prima service

Super winkel met een super service. Zou bijna zeggen, algemeen bekend ;)

Snelle en correcte levering en service

Duidelijke website, goede prijs / kwaliteitverhouding, ruim assortiment.
Snelle en correcte levering en service

snel, Netjes, goed verpakt, goedkoop. en correct

ik vind bax shop ontzettend fijn. alles gaat simpel , geen moeilijkheden met betalen, gewoon ideal en ze bezorgen het thuis, niet thuis dan volgende dag gewoon opnieuw, zonder dat je daar iets voor moet doen! , ze verpakken alles netjes. en veilig , nooit beschadigingen gehad, en altijd de mogelijkheid om persoonlijk contact met bax shop te hebben

dikke 10 jullie!

Bax-shop best-stop

Bax-shop.nl heeft een ruim assortiment en bestellen gaat heel eenvoudig. Leuke aanbiedingen en overzichtelijke website met zinvolle informatie en suggesties. Snelle levering (tenzij anders aangegeven) en gratis verzenden boven de 50 euro. Zou van mij ook iets lager mogen, zoals menig concurrent.
Goede klantenservice, die je vriendelijk en persoonlijk te woord staat, bereikbaar is van niet alleen 9 tot 17u en die bij lange (of geen) levering en goed alternatief kan aanbieden. Geeft aan betrokken te zijn bij hun klanten. Goede betaalmogelijkheden, ook voor de Belgische klant, echter de mogelijkheid om te betalen met acceptgiro is belabberd. Heeft echter niets te maken met Bax-shop.nl, maar met Afterpay.

Geweldig

Aardige mensen, veel producten en goede adviezen.
Bax-shop kan je voor als wat met muziek te maken heeft terecht!

Altijd steeds correct

Piep mateke ,hetgene ik kan aanraden is al je materiaal bij baxshop aan te kopen ,het is steeds correct en goede kwaliteit ,zelfs online bestellen ,en een dag later geleverd aan huis ,

greets

Zeer goede service en makkelijk te gebruiken website

Ik vond de service van Bax.nl zeer snel.op de website stond voor 22h bestellen is morgen in huis en ik heb mijn product 2min voor tien besteld en ik had het de dag er na om 11.00h
In huis dus zeer goede service ook heel snel voor bevoordeeld grensoverschrijdend . Ik stond er verbaast van dag mijn pakje zo snel geleverd was bij mij thuis Bax.nl heeft een zeer goede service met een gemakkelijk te gebruiken website en professionele producten aan een zeer goede prijs (als je vergelijkt met andere website's en winkels) ik koop vanaf nu al mijn dj materiaal op bax.nl door de goede service! Mvg Niels

snelle afhandelingbelofte wordt volledig waargemaakt

De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Meerder malen wat gekocht en gelukkig nog geen defecte producten ontvangen, maar mocht dat een keer gebeuren, dan vertrouw ik erop dat de service ook uitstekend is.

Snel en betrouwbaar!

Voortaan zal ik mijn gear kopen bij Bax!

Bax-shop.nl Support

Om företaget

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel voor DJ&s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie.

Besök Bax-shop.nl

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.