Bax-shop.nl omdömen

9685 Trustpilot omdömen
Det senaste omdömet

omdömen

Om

Kwaliteit en goede service tegen een scherpe prijs!

Dynamisch en jong bedrijf dat een optimale service levert aan scherpe prijzen, heel leuk is de gratis verzending naar België, bij bedragen boven 50€! De online shop is zeer overzichtelijk!! Een echte aanrader voor iedereen die snel en voordelig wil geholpen worden!
Het is wel Mechelen --> België, maar ik blijf even enthousiast over de winkel!!

Eén van de beste online shops van Europa

Bax is een webshop die mij niet zo snel meer naar een muziekwinkel doet gaan. Ze hebben een fantastische service, spullen worden altijd bezorgd zoals aangegeven en de financiele afhandeling via de site verlopen altijd heel goed. En niet vergeten; de prijzen zijn ECHT scherp! Ik ben erg blij met BAX. Dank voor de goede service!

nette shop

vaak hier spullen steld en netjes geleverd gekregen. Top

Super! Het is ZEER vertrouwbaar

Zeer snelle levering en gewoon topproducten! ik kan er wel elke dag dingen bestellen bij bax shop. Ben zeer tevreden!

Goed bedrijf erg klantgericht

Een maand geleden naar de vestiging zelf gegaan om een Spaanse elektrische gitaar aan te schaffen en een versterker. Erg tevreden met de kwaliteit. Eenmaal thuis bleek er bij de versterker een snoer te ontbreken, hier een mail over gestuurd.
Per direct heb ik thuis een cadeaubon twv 10 euro gekregen wat ik erg attent vond. Thuis had ik een snoer gevonden welke op de versterker paste dit was daarom niet meer nodig.

Met de cadeaubon e.e.a. aangeschaft, de bestelling was super snel thuis bezorgd!

BAXSHOP EEN BETROUWBARE PARTNER

Wij bestellen onze producten via BAXSHOP.nl vanaf bestelling tot levering tot in de puntjes geregeld.

Kwaliteit voor een meer dan redelijke prijs,

Ik mag mij gelukkig prijzen ,dat Ik in Zeeland woon, en dus in de gelegenheid ben, om mijn bestelde spullen zelf op te halen,en dan gelijk in de winkel rond te neuzen,
want dat is altijd toch wel de moeite waard,Ik had ivm met een zelf bouw Cabinet 2x12 inch, speakergrill's nodig en bescherm hoeken,voor weinig geld ziet de Cabinet er weer heel mooi uit,
het enigste nadeel vind Ik wel dat het allemaal wel lang duurt, als je zelf iets afhaalt of koopt in de winkel,terwijl Ik van te voren had aangegeven dat Ik er die middag om zou komen,dus daar kan nog wel iets verbeterd worden,
maar voor de rest een prima winkel en alleraardigste meest Muzikanten die helpen,
dus al met al toch wel een aanrader,hoewel op laten sturen ook wel handig kan zijn,

Goede service en snelle levering

Bijna alle producten worden de volgende dag al geleverd. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn wordt dit binnen enkele dagen weer gefixt. Zo hoort een internet winkel te zijn!

Prima produkten, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering en uitstekende leveringsvoorwaarden, kortom: Super!

Onlangs een paar maal behoorlijk wat besteld bij Bax en ik ben zeer tevreden over hoe dat verlopen is. Goede spullen, supersnelle levering. Volgende keer weer naar Bax.

Snel en goed!

Elke winkel zou zoals Bax-shop moeten zijn! Snel antwoord op al je vragen (vooral via Twitter), vriendelijk, en goede + snelle levering! Niets op aan te merken, een goede webshop, die helaas zelfs zeldzaam worden de laatste tijd.

Supersnel en gemakkelijk

Bax-shop levert supersnel. Ook in Belgie. Via mail word je goed op de hoogte gehouden over de stand van je bestelling. Op aangekondigde tijd werd het pakket afgelevert. Prima verpakt, zonder enige beschadiging. Zeker een aanrader.

Zo hoort een (internet)winkel te zijn!

Ik heb een paar keer wat besteld bij bax-shop.nl. Altijd super snelle levering, producten gelijk goed. Ze hebben een heel groot assortiment en bijna alles op voorraard, en de gouden regel 'voor 22:00 besteld, morgen in huis' is helemaal super! Zeer te spreken over bax-shop en zeker een aanrader!

Teleurgesteld

Meestal krijg ik goed service van Bax-shop.nl maar deze keer niet! Ik had eerst een e-mail verstuurd om te vragen over een gitaar koffer. Ze hadden een keuze gegeven, ik heb online gekeken en de koffer was volgens hun op voorraad dus gelijk besteld omdat ik het snel nodig had. Pas toen mijn bestelling geleverd was (had ook een Bax-shop.nl t-shirt besteld erbij) kreeg ik te horen dat de gitaar koffer was toch niet op voorraad; ik gelijk naar Bax-shop.nl gebeld en gevraagd hoe wij dit kunnen oplossen. Niet! Het was te laat om iets te leveren en volgens hun was er geen vervangend product in hun collectie. Toen ik later keek op de website was er wel een andere koffer (9 euro duurder) maar dat keuze hadden ze niet aan mij gegeven, ook niet gevraagd of ik bereid was net iets meer te betalen zodat ze kunnen het snel met hun een dag service leveren. Nee, ze hebben mij deze keer flink in de steek gelaten.

Ik bestel gewoon nog meer.

Vlotte service, gewoon besteld & de volgende dag zat het al in de brievenbus, en het artikel was dan nog aan halve prijs, heb ik er meteen 2 van gekocht.

10/10.

in één woord: UITSTEKEND

alles is gewoon uitstekend, heel snelle levering en alles perfect in orde
heel tevreden!!!

Goede service, zeer blij

Ik ben zeer tevreden met mijn bestellingen. De voorwerpen kwamen onbeschadigd aan en ik vond de service zeer goed. Ik zal zeker nog eens iets bestellen op deze website.

Op Bax kun je vertrouwen

Klantenservice kun je bellen en ze zoeken een oplossing bestelde producten op tijd retourneren geen probleem prima webwinkel voor muzikanten

Bax shop is klantvriendelijk

Ik heb bij Baxshop een dvd-speler gekocht. Het apparaat deed het niet. Het gaat om een fabrieksfout. Ik heb contact gehad met de klantenservice. Terugsturen is geen probleem. Op het Retourformulier kun je op alle mogelijke manieren aangeven hoe je wilt dat het opgelost word. Terugsturen kan via een Kialapunt, dus dat kost niets. Ik vindt dat heel klantvriendelijk. Ik merk dat Bax shop een tevreden klant belangrijk vindt.

Bax-shop.nl Support

Om företaget

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel voor DJ&s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie.

Besök Bax-shop.nl

Nederländerna

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.