Bartsmit omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Eén keer, nooit meer!

Bij Bart Smit een cadeau voor mijn dochter besteld. In eerste instantie gekozen voor ophalen in de winkel. Toen ik zag dat pinnen in de winkel niet tot de mogelijkheden behoorde toch gekozen voor thuis bezorgen. Betaald via Ideal. Wat schetst mijn verbazing, het bezorg adres is alsnog de door mij eerder gekozen Bart Smit filiaal. Enfin op zich geen probleem maar volgens de order wordt het wel thuisbezorgd en ontvang ik ter zijner tijd ook een Track & Trace code. Ook de 1.90 verzend kosten zijn in rekening gebracht. Waar o waar zal mijn pakket arriveren. Ondertussen blijft mijn bestelling maar op "verwerken staan" Na een kleine week maar eens gebeld. Het keuze menu gevolgd en gekozen voor "vragen over verzenden" Het bandje meld:"" check uw Track& Trace code voor de verzend details" En de verbinding wordt verbroken.
Opnieuw gebeld en gekozen voor overige vragen. De dame die vrij snel opnam wist mij te vertellen dat het artikel al de volgende dag al bij het filiaal was afgeleverd. Door een technische storing is dat nooit aan mij gemaild.
Mijn vrouw is het pakket gaan halen met de bestel bon en legitimatie. Na een lange zoektocht werd het pakket gevonden op uitsluitend mijn voornaam. Dhr. Herbert. Dat terwijl mijn n.a.w. gegevens toch goed op de order stonden. Maar mijn vrouw heeft dan wel dezelfde achternaam maar niet dezelfde voornaam. Hierdoor mocht het pakket niet worden afgegeven. We konden bijvoorbeeld wel in een scheiding liggen etc. etc. Na een telefoontje met het hoofdkantoor mocht bij hoge uitzondering het pakket worden meegegeven. Er werd nog even benadrukt dat dit echt de laatste keer was. Nou Bart Smit wees gerust, we zullen nooit meer wat bestellen bij jullie!!

Goede ervaring

Gezien ik hier bijna alleen maar negatieve berichten zie wil ik graag mijn positieve ervaring delen.

Heb van de week een PSVita bestelt via de website van Bartsmit middels Ideal. Kreeg netjes mail dat de bestelling voltooid was met de factuur erbij.
Had aangegeven dat ik hem wilde ophalen in een winkel in de buurt. De factuur bevat teksten die er naar mijn idee op gericht zijn indien een bestelling thuis wordt afgeleverd. Had ook wel een berichtje verwacht dat ik hem kon ophalen of een telefoontje o.i.d. Dit zorgt wel voor twijfel.

Maar zoals op de site vermeld: bestelt voor 15:00 de volgende dag na 16:00 ophalen in de winkel. Dus ben de volgende dag gewoon heen gegaan en het product lag netjes voor me klaar.

Kortom goede ervaring!

Als je het niet vertrouwt door de andere berichten, de aanbiedingen die je op de site vindt staan naar mijn idee ook gewoon in de winkel voor dezelfde prijs=) Voorbeeld: Psvita wifi met killzone en 16gb op internet 179 en in de winkel ook 179.

Nog nooit zo'n slechte service gehad!

Alles fout gedaan bij mijn bestelling van ps4, moet wachten op de volgende levering!
Wat een amateuristisch gedoe daar! Georderd 22 september, krijg ik eerst te horen dat mijn naam niet in de computer staat, moest ik een screenshot sturen met m'n mail, krijg ik een link en ligt de site eruit. Zeiden ze dat het in 30 min max een uur opgelost zou zijn, 2 uur later zit ik me nog steeds dood te ergeren voor m'n pc, krijg ik te horen dat het vandaag niet meer opgelost zal worden en dat ik morgen een nieuwe link zal krijgen. Nou goed, de volgende dag krijg ik een link en hebben hem met veel moeite kunnen bestellen, krijg ik te horen dat er een probleem is met het ordersysteem en dat hij niet meer verzonden kan worden dezelfde dag ( vrijdag) maar dat alles goed stond en dat ik hem maandag of dinsdag zou ontvangen, ondertussen heel het weekend geen bevestiging gekregen, vraag ik maandag waar die blijft, versturen ze hem dan pas! Oke, krijg ik een mail dat m'n ps4 verzonden zou zijn en dat hij er de volgende dag zou zijn.. Helemaal niks van waar! Krijg ik de volgende ochtend een mail dat er vertraging is en dat m'n exemplaar nog niet eens verzonden is! Komt er nog bij dat hij niet meer voorradig blijkt te zijn door hun technisch geklungel!! Ze zeggen me dat er deze week weer een levering zal komen, blijkt ook niet waar te zijn! Zit nog altijd te wachten op de levering van de meest, ongeorganiseerde, chaotische, onoverzichtelijke winkel die er is! Niet te geloven!

Bestellen is makkelijk website is slecht

Toevallig had ik 2 cadeaubonnen van de Bart Smit en die wilde ik verzilveren op hun website, er was op hun website nergens enige info over waar ik het precies moest invullen, uiteindelijk na 30 minuten zoeken had ik het gevonden.
Toen kreeg ik de keuze hoe ik mijn bestelling wilde ontvangen, ophalen of laten versturen, ik koos ophalen, dat mocht dus niet, ik kreeg de hele tijd een pop-up dat het bedrijf niet herkend werd ???
Dus ik heb maar versturen gekozen, gelukkig bleek dit gratis, en had ik mijn bestelling de volgende dag binnen.
Als ik de andere reviews lees heb ik dus geluk gehad, en tja, aan Bart Smit de volgende mededeling: "Pas je website aan", de search engine werkt bar slecht, op het moment dat je een item van 2 woorden zoekt, vind ie alles behalve dat item.
Het bestel overzicht is heel erg onduidelijk, het is een wonder dat mensen uberhaupt nog begrijpen hoe ze moeten bestellen, verder werd er bij mij snel bezorgd.

Slechte klantenservice en maken niet waar wat ze beloven

Voor 21 uur besteld volgende dag in huis. Klopt helemaal niets van. Onze artikelen waren op voorraad volgens de site en hadden geen afwijkende levertermijn. Toch ontvingen wij het pakket pas enkele dagen later. Wel direct dag na bestelling de rekening gekregen van Afterpay. Pakket ontvangen maar was niet compleet. Geen informatie ontvangen over een eventuele nalevering dus maar gebeld. Mevrouw gaf aan dat het wel als verwerkt stond vermeld in hun systeem en dat het wellicht vandaag nog verzonden zou worden. Ik moest maar even afwachten en geduld hebben. Tja....voor 21 uur besteld...de volgende dag in huis. Waarschijnlijk bedoelen ze hier de Afterpay factuur mee.

Om bedroeft van te worden!

Vandaag toch maar naar Bart Smit ondanks een eerdere negatieve ervaring.
Onze kleinzoon van acht had iets leuks van lego gezien in de sinterklaasfolder van Bartje wat hij graag wil hebben voor sinterklaas. Dus wij naar het filiaal in de Heuvelstraat in Tilburg onze woonplaats. Daar aangekomen troffen wij een hele wand lego met de vermelding "Hier het complete assortiment van lego!'
Na geruime tijd zoeken vonden wij niet de set die wij zochten en wendden wij ons tot één van de (zegge en schrijve) twee verkopers met de vraag waar wij het gewenste konden vinden. Het antwoord was: dat hebben wij hier niet, dat moet u via de web winkel bestellen. Op onze vraag hoe het dan zit met dat z.g. complete assortiment in de winkel werd alleen maar stom gereageerd en op onze vraag of het gezochtte dan misschien alstublieft via de eigen communicatie van B.S. besteld kon worden werd
nogal bot geweigerd. Wij zijn toen maar weggegaan en hebben bij Top 1 toys het gezochtte gekocht. daarbij geholpen door vriendelijk hulpvaardig personeel. Personeel wat begrijpt dat hun salaris uiteindelijk door de klant wordt betaald!
Nooit, maar dan ook nooit zal ik meer één voet in de winkels van deze firma zetten.
Bovendien zal ik deze ervaring met iedereen uit mijn omgeving uitvoerig delen.
Dit bedrijf verdiend geen enkele klant meer!!!
Frank en Ria Dijkshoorn, Tilburg

Klantenservice is zeer zeer slecht

Mijn bestelling is nooit geleverd en mijn kind heeft haar verjaardag doorgebracht zonder cadeau dankzij de bartsmit.nl.
Consument let op de accountgegevens van de bartsmit. Deze kunnen opeens gewijzigd zijn en dan ga je dan. Daarna contact opgenomen met de bartsmit zowel telefonisch en via email, maar helaas tot nu toe geen resultaat.
De bartsmit zegt dat het pakket aan de Abraham kuyperweg 147 is geleverd, maar de bewoners hebben het pakket gehouden. De medewerkers horen de klanten te helpen, maar helaas gebeurt dit niet.

Zeer klantonvriendelijk, heel erg slecht!

Ik bestelde en betaalde online een artikel bij Bart Smit. Ik kreeg een verkeerd (goedkoper) artikel geleverd. Ik wil geen pakketkosten betalen om het terug te sturen want het is hun fout. Ik wil ook niet naar een filiaal van Bart Smit want dat zit niet in de omgeving hier en ik bestel natuurlijk niet voor niks online. Zijn maken een fout maar zijn totaal niet bereid om hun fout op een acceptabele manier op te lossen. Het verschil in prijs is maar 3 euro. Ik heb zelfs aangeboden het verkeerde artikel te houden (misschien maar eens kado geven dan bij een partijtje) als zij het verschil in prijs terugstorten op mijn rekening. Dat weigeren ze. Ze willen wel na enkele malen over en weer mailen een cadeaucard toesturen van 3 euro. Maarja, dan moet ik weer of naar een filiaal of online wat nieuws bestellen en dan is de cadeaucard al zowat op aan de verzendkosten. Deze winkel is ontzettend klantonvriendelijk zoals ik nu ook overal op internet teruglees. Bah. Het gaat me niet om die 3 euro of om het verkeerd geleverde artikel (in totaal betaalde ik ongeveer 10 euro), maar het gaat hier om de klantonvriendelijkheid die echt niet kan. Zij maken een fout en doen geen enkele moeite om die op een correcte (volgens de wet en volgens klantvriendelijkheid) manier recht te zetten. Ik koop nooit meer wat bij Bart Smit!

Zeer slecht

Een kapot product ontvangen gelijk naar klantenservice gebeld een zeer onbeschofte medewerker die zij dat het mijn probleem was en niet die van hun en hing vervolgens op. Volgende dag terug gebeld en een klacht ingediend. Nooit meer wat van gehoord. Ik het product terug gestuurd met de melding dat ik mij niet zo laat behandele door ze en dar ik geen vervanging hoef dit werd genegeerd en ik kreeg tog een vervanging opnieuw terug gestuurd dit kon alleen niet meer omdat de 14 dagen retour er op zaten. Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.

slecht

ik heb just dance 4 besteld en ik zou hem binnen 2 dagen krijgen maar ik kreeg hem pas na 5 dagen en toen ik hem eindelijk kreeg was ie kapot!

Superslecht en onbereikbaar

Al tweemaal een bestelling niet toegestuurd gekregen door onbeschikbaarheid alhoewel de site dat niet vermeldde. Daar zat mijn kind op de dag van het kinderfeestje zonder kado in de hand! Als je klantenservice belt a 20 cent per minuut ( afzetterij) neemt niemand op en de berichtfunctie werkt niet, opgegooid!!!! Superslecht dat bartsmit.com
Volgende keer naar intertoys.nl, daar zijn ze supercorrect en vriendelijk! Nooit meer bartsmit.com voor mij.

Allerslechtste klantenservice ooit

Black ops 2 besteld in augustus vanwege de extra's. Op de dag van release geen extra's. Gevraagd waarom aan klantenservice en dan zeggen ze het gaat om een op=op actie. Maar ruim 2 maanden van te voren iets bestellen en continu tot 3 dagen voor de release reclame maken over de extra's vind ik dan vreemd. De vraag waarom ze me niet hadden kunnen informeren wordt niet behandeld. Ze stuurden me zelfs een sms een week voor de release dat het spel al klaar lag. Maar niet met de mededeling dat de extra's op waren. De voorwaarden op de site zijn duidelijk. Bestellingen die worden gedaan binnen 3 dagen voor de release zijn niet zeker van extra's. Dus daarvoor wel.... zou je denken... Daar hebben ze ook geen antwoord op. Het gaat gewoon om een op=op actie. Dus niet zeuren... Ze vertelden dat ze 26000 exemplaren hadden besteld en nu is alles op en niks is nog na te bestellen.
Dan is er iemand die het spel skyrim voor de pc besteld ineens een van die extra's krijgt. Ik mail weer met de klantenservice en als antwoord krijg ik dat er waarschijnlijk iemand het spel heeft teruggebracht en dit hadden ze over.
Ik vind dat Bart Smit er te makkelijk mee weg wilt komen door simpelweg zich te verschuilen achter het op=op principe.
Bart Smit liegt en houdt mensen aan het lijntje voor betere verkoopcijfers. Vandaar een Zeer slechte beoordeling.

Hopeloos wachten

Maandag de 24ste 2012 bestelde ik een xbox 360 250 Gb via de site van bartsmit, op het zelfde dag kreeg ik een berichtje dat door de drukte niet mogelijk was om bestelling te verzenden.

Dinsdag en woensdag kerstdag dus geen werk, donderdag al en nog steeds niks van deze mensen vernomen, ook geen mail met track & trace als bevestiging van mijn bestelling. Paar keer contact gehad (15c/m en lange wachttijd) kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die aangeeft dat mijn bestelling in verwerking is en dat ik de xbox de volgende dag (27ste/12/2012) binnen zal krijgen.

Kort na het telefonische gesprek met Bartsmit kreeg ik een email binnen dat de product niet meer op voorraad is en dat mijn geld teruggestort zal worden. Opnieuw bellen (weer kosten gemaakt) kreeg ik een onbehulpzaam persoon aan de lijn die aangeeft dat de product niet meer op voorraad is en dat ik mijn geld pas begin volgende week kan verwachten.... Deze dame was niet eens in staat om de optie met me door te nemen en te zoeken naar andere alternatieve opties.In een woord SCHANDALIG!!!

De xbox zou een cadeautje zijn en dat gaf ik bij de eerste telefoon gesprek al, ten tweede kan ik nu geen andere cadeau nemen omdat het geld bij meneer de bartsmit ligt.....Zware teleurstelling!!

Meneer bartsmit u mag er zeker van zijn dat het de laatste keer is dat ik bij u iets bestel. Ik weet u vanaf nu goed te afraden bij mijn mensen. Bedankt voor het goede afsluiting van 2012!

ZEER slechte klantenservice

Ik heb een aantal keer contact gezocht met de klantenservice, waar ik, omdat de wachttijd zo lang was, mijn naam en telefoonnummer insprak om terug gebeld te worden. Ze hebben me nooit gebeld. Het nummer kost 15 cent per minuut.
Over het bestelde artikel werd niet gecommuniceerd, dat het vertrtaagd was, vandaar dat ik ben gaan bellen omdat ik dacht dat het een fout in de levering was.
Even later krijg ik wel een mailtje dat het vertraagd is, en dan en paar dagen later dat het helemaal niet meer komt. Ik vraag een vergoeding voor de gemaakte kosten, omdat ik zelf moest gaan bellen waar het artikel bleef. Ik had eigenlijk 15 procent korting op het artikel, maar dat heb ik dik verbeld om te vragen wat er fout was gegaan. Uiteindelijk dus erg veel geld kwijt aan bellen (in verhouding tot het artikel en de korting) en nooit fatsoenlijk telefonisch contact.
De klantenservice is dus VER onder de maat!
Mariska Frankfort Roosendaal

Door en door slecht

Ik heb een game online besteld, wil het gaan afhalen, moet ik wachten tot mijn eigen exemplaar word geleverd dat ik besteld heb. Hetzelfde artikel dat in de winkel ligt mag ik niet meenemen omdat het niet MIJN artikel is.
Dikke bullsh*t dus!
Eerste keer en nooit meer!

eerste keer besteld erg snel geleverd

ik heb de eerste keer besteld, en de volgende dag werd het al geleverd. ben er erg blij mee, ook heel leuk gratis inpak papier er bij,, ik doe dit nog zeker weer. makkelijk en betrouwbaar.

wat moeite met deze site..

een enkele keer hier besteld, echter vind de site niet zo gebruiksvriendelijk en niet heel duidelijk hoe het werkt...
jammer

bart smit

Terwijl alle winkels van Bart Smit goed bereikbaar zijn in de regio heb ik een bestelling via internet geplaatst uit gemak. Via i-deal mijn betaling gedaan en binnen 24 uur lag mijn bestelling op de deurmat. Zo hoort het ook, een klant besteld, betaald en de leverancier levert. No-nonses.

goede ervaringen

snel service, en vind de dag specials wel leuk. vind het wel raar dat je inpakpapier moet kopen, voor een hoog prijs

SUPER SNEL

Verschillende keren online besteld, de dag nadien al geleverd en het was altijd perfect verpakt.

Är Bartsmit ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Bartsmit Support

Om företaget

Games en speelgoed online bestellen bij bartsmit.com. Binnen 2 werkdagen thuisbezorgd en veel betaalgemak o.a. via acceptgiro en iDeal.

Besök Bartsmit

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.