Barnparadiset AB omdömen

Perfekt
9.2
503 Trustpilot recensioner

Omdöme av bekräftad köpare

Bra service och snabb leverans

Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt när jag ringde och behövde hjälp. Det var snabb leverans dessutom. Det tog en dag att få mitt paket!!

/ Hälsningar
En mycket belåten kund

Supernöjd!!!!!!!!!!!!

Familjen köpte en brun spjälsäng med stjärnor, madrass, låda o madrass nr till syrrans lilla som föds i juni. Vi är supernöjda vilken kvalité =) robust o bra allt helt o alla skruvar allt stämde, bra leverans allt var kanon. Rekommender verkligen barnparadiset.se . Tack för snabb o bra leverans o vara . Återkommer gärna för fler köp =)

Trevlig doppresent

Finns inget att klaga på babyfilten jag köpte med namn och persondata. Snabb leverans, mjuk och skön kvalite. Kan rekommenderas!
Det enda jag reagerade över var att den inte tillverkades i Sverige.

Detta omdöme har rapporterats av Företaget för strider mot andra av Trustpilots riktlinjer.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

Super bra!

Helt okej..Rekomenderas! Super bra!

Mycket bra service

Mycket bra service, snabb leverans, bra kvalitet.

C formad gravidkudde

Min fru använder kudden både i soffan och när hon sover och är nöjd. Hon har klagat på ryggont tidigare men det verkar vara lie bättre.

Leveransen kom 3 dagar efter beställning. Betalning och registrering gick smidigt. Jämförde pris med några andra sidor och barnparadiset var en av de billigare.

Jag är nöjd men framför allt min fru :)

Supernöjd

Fungerade utmärkt från beställning till leverans. Inga frågetecken

Kanon

Snabb leverans, inget krångel, bra produkter. Jag kan inte va mer nöjd! 👍

Suverän service

Det jag tycker är allra bäst är att det är så snabb leverans :)

Suveränt

Fungerade perfekt från beställning till leverans. Snabbt utskick med bra info var paketet befanns sig till sista utlämningsstället, där var det dock inte så bra. Ett helt dygn från att varan kommit dit tills sms´et kom i telefonen.
Omdöme av bekräftad köpare

Helt Fantastiskt!!! Kan varmt rekomendera vidare =)

Supersnabb leverans! Jättefina grejer! Doppresent och födelsedagspresenter blev det och jag kommer gärna och beställer igen =)

Varma rekommendationer!!!

Fantastisk service

Mycket bra - utrolig snabb leverans

Mycket nöjd!

Bra kvalite!

bästa graviditetsköpet!

Helt suverän gravidkudde, stöd för både mage, rygg, benen och huvudet. Jättenöjd och snabb leverans!

Verkligheten stämde inte med Hemsidan

Det Rosa bäddsettet till spjälsäng vi köpte stämde inte med verkligheten var rött inte rosa som på hemsidan djupt besviken men fick rätt sa till min fru man kan inte lita på internet tro mig = Jag fick rätt Inte rosa inte bra så tyvärr betyg --(Minustecken)

Svar från Barnparadiset AB

Hej Richard,

Vi beklagar att Ni inte är nöjda med produkten Ni har köpt hos oss - Sängkläder 2 delar till spjälsäng Lilli Red - både i namnet samt i produkt beskrivningen står det att sängkläderna är i rött vit. Färger som visas på din dataskärm kan i vissa fall avvika väldigt mycket från verkligheten. Inställningar på din dator kan göra att färger som du ser inte överensstämmer med det som visas på en annan datorskärm. Vi har tyvärr inte möjlighet att varken kontrollera det eller påverka på något sätt.
Det är synd att du inte har kontaktat oss så att vi har kunnat hjälpa dig med returen. Du har 30 dagars returrätt. Om du inte är nöjd med produkten får du returnera den helt enkelt.
Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar.
Med vänlig hälsning
Kundtjänst

Nöjd kund

Fick rätt varor i tid mycket nöjd!

mycket nöjd

Bra kvalitet!

Jag är fantastiskt nöjd.

Leveransen var snabb och köpet enkelt att genomföra. Fina varor till bra pris. Tusen tack - jag återkommer säkert!

Supernöjd!

Jag beställde en gravidkudde som levererades snabbt och uppfyllde alla mina förväntningar!

Säkerhetskrav

Alla möbler, påslakan, övriga textilier är tillverkade enbart inom EU. Detta innebär att alla möbler uppfyller gällande säkerhets krav EN 716, samt ÖKO TEX certifikat gäller för alla textilier.

Om Barnparadiset AB

Barnparadiset är en webbutik som erbjuder glädjegivande leksaker och unika, praktiska barnartiklar. Här kan du beställa doppresenter såsom personliga babyfiltar eller personliga böcker. Ska du inreda barnrummet? Här hittar du vackra och praktiska barnmöbler i många olika utföranden och färger. Välkommen!

Besök Barnparadiset AB

Kontaktinformation