Bakker Hillegom B.V. omdömen

1 x frambozen
1 x gele frambozen
5 x aardbeien

Besteld:
2x 2 herfstframbozen (2 kleuren)

Het duurde ca 10 dagen voordat ik de 's ochtends de bevestiging kreeg dat het pakket verstuurd was, zelfde dag nog bezorgd.

De struiken zaken er gezond uit (weliswaar bijna geheel kaal, maar met diverse knoppen van takken). Van de 5 beloofde aardbeien, heb ik er 6 ontvangen, waarvan 2 twijfelachtig of dit wat wordt, overige 4 begonnen uit te komen (ook bijna geheel kaal, maar hoopvol dat dit gewoon goed komt).

Enige dat ik wat minder vond was de hoeveelheid reclamefolders die erbij waren geleverd, maar dat zal wel uit commercieel belang zijn. In combinatie met de gratis planten was de prijs-kwaliteitsverhouding dik in orde.

Telefonisch contact ontzettend slecht.

Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad met bakker hillegom.
Klant is koning hebben ze nog nooit van gehoord.
Misschien een workshop klantvriendelijkheid volgen voor de dames!!!!

Goed, maar merchandise onzin werkt tegen ze!

Hun marketing hadden ze niet moeten overlaten aan het bedrijf dat camera's en dergelijke belooft "als u nu bestelt". Hun producten zijn prima en service was altijd goed, (had vroeger omruilgarantie bij dode plant zelfs), maar dergelijke onzin maakt ze =onnodig= ongeloofwaardig. Een goede website hebben, en verder niets. Kappen met al het andere. Ik moet wel zeggen dat mijn ervaring met ze van wat jaartjes geleden is. Als het inderdaad zo slecht gaat met de service zoals hieronder beschreven hebben ze ècht de verkeerde prioriteiten gesteld en keuzes gemaakt. Bijzonder jammer van zo'n goed bedrijf!

Waardeloos. Slechte service, communicatie en levering.

Nul service, erbarmelijke communicatie en levering.
Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
Ruim op tijd voor Sinterklaas besteld.
Meerdere emails gestuurd of de levering op tijd verstuurd ging worden.
Pas na een week reactie dat de levering door een interne fout opnieuw in de bestelling wordt gezet met alle levertijd vandien.
Werd verzekerd van een spoedige voorrangsverzending, maar wederom niks.
Daarna weer geen reactie na meerdere emails.
Toen maar zelf gebeld.
Geen enkele mogelijkheid om het afleveradres te veranderen of om de zending te bespoedigen.
Echt waardeloos!

Bakker en Bosch

Hallo, het vertrouwen in Bakker is bij mij beschaamd. Ik heb een bestelling geplaatst en zou daar bij een 100delige bitset van Bosch ontvangen. Wat een teleurstelling dat de bitset die meegestuurd is nog van minder allooi is dan de goedkoopste van Action!! Schrijf mij alstublief uit uw register. Van dit soort praktijken ben ik niet gediend.

Lijkt meer nergens naar dan wel

Bakker Hillegom beloofd veel, maar veel beloven en weinig geven...
Meerdere malen planten bij aangekocht en elke keer was er wel iets wat niet goed liep. 2 stamrozen waarvan er maar 1tje het goed doet. 5 snijrozen waarvan er 2 het goed doen. 25 lavendelplantjes waarvan er net geteld 8 goed gekomen zijn. De rest heb ik dan maar bij een ander tuincentrum gaan halen en deze slaan wel allemaal goed aan. 2 dezelfde anemoonplanten gekocht: 1tje doet het goed (staan nochtans naast elkaar). Maagdenpalm: 3 plantjes doch vreemd genoeg ontwikkelen ze elk een andere blad- en bloemvorm. Men zou toch mogen verwachten dat als men 3 stuks van dezelfde soort koopt, deze ook alle 3 gelijk zijn.
Ligusterhaagplanten zijn aanvaardbaar: slechts 15 stuks op 50 dienden afgevoerd te worden. Ook de leliebollen zijn allen goed aangeslagen. Nu ja, de paddenlelies die vinden we het jaar na aanplanten niet meer terug.
Een van de grote problemen van Bakker HIllegom is dat ze met de post werken voor het leveren. Gevolg: als een pakket vrijdag aankomt, dan kan het dikwijls gebeuren dat het tijdens het weekend mag logeren op het postkantoor. Elk tuinliefhebber weet dat dit nefast is, vooral door de wijze waarop ze hun planten verpakken (plastic containertje zonder enige vorm van wortel vochtig houden)
Bijkomend zijn ze, tegenover andere bedrijven EN de kwaliteit in beschouwing nemend, gewoonweg véél te duur.
Om dan nog maar van hun kitscherige cadeaus e zwijgen waar ik steeds vriendelijk voor bedank: Alsof iedereen zit te wachten op een ezeltje met mandjes, of een bakkersfietsje of een houten kruiwagentje...

Waardeloos

Wat een bedrijf. Adverteren met mooie beloftes dat wanneer je iets bestelt een geschenk krijgt.
Dat komt er dus nooit! Mijn oma van 91 is er ingestonken, en van de klantenservice krijg je een waardeloos antwoord terug.
En over de planten laat ik mij maar niet uit!!!!! &&@&@
Oneerbiedige zooi dit bedrijf!!!!!!!

Waardeloos

Vaste planten: je krijgt een kluitje wortels met ergens een zielig stompje eraan
Struik: een paar zielige kale takjes aan een kluitje wortels
Asters: 3 verlepte blaadjes
Aardbeienplantjes: slierten wortel met een paar millimeter steeltjes, van de 20 plantjes had eentje ook een blaadje, de rest dus niet.
Weggegooid geld!

Op 22 april zaden besteld,2 weken later nog niets ontvangen

Op 22 april bestelde ik wat zakjes zaden om groenten te kweken.
Tot op vandaag geen enkele mail ontvangen dat mijn bestelling is verzonden.
Dat het bij bestellen van echte planten wat langer duurt,kan ik aannemen,maar gewone zakjes zaad is toch altijd beschikbaar?

Het is de 2e keer dat ik er bestel.De eerste keer kwam geen enkele bloem of plant uit en nu dacht ik met zaden niet veel risico te lopen.

Op de site zelf vind ik geen enkele bestelling terug bij mijn account.
Heb net gemaild,benieuwd of er überhaupt een antwoord komt.....

Update: Bijna 8 maanden later en nog geen zaden ontvangen,leuk is dat....

Nooit meer Bakker Hillegom

Ik zal er nooit meer wat bestellen. Ik had een bestelling gedaan omdat je 200 gratis bloemen zou krijgen. Wat ik had gekregen was creme en douchegel waar ik helemaal niet om had gevraagd. Ik had de bestelling juist gedaan vanwege de actie. Na meerdere malen te hebben gemaild, heb ik niet eens een mailtje teruggekregen. Dat is gewoon zo onprofessioneel. Toen ik eerst mailde met een vraag over de bezorging kon ik wel een antwoord krijgen, dus ze krijgen de mailtjes wel maar kiezen om niet te antwoorden!!! DIt is niet eens de slechtse scenario omdat ik wel de bloemen heb ontvangen, maar als je hierover al moeilijk doen zou ik het echt niet riskeren met meerdere bestellingen. Ik moet nog zien hoe de bloemen zullen zijn maar ik raad het jullie aan om gewoon niet bij bakker hillegom te bestellen!!!

Klant op het verkeerde been gezet ?

Zaadmatjes Engelse Border gekocht:
- geen gebruiksaanwijzing van hoe te leggen;
- klantenservice zegt eerst 'maakt niet uit' en daarna 'wij weten het ook niet'. Vreemd, wat op de website-afbeelding van het resultaat staan vooraan lage planten en achteraan de hoge;
- geen opgave van de inhoud (welke planten)
- het is nu opgekomen: het lijkt totaal niet op het plaatje van de website, dat bij aankoop werd getoond.
En dat voor 10 euro de 2,5 meter !
Omdöme av bekräftad köpare

Goede bezorging, maar de opkomst van de planten en bloemen valt tegen

Van de 2 stokrozen is er maar 1 opgekomen. Nog 3 stokrozen, ze doen het wel, maar 2 ervan geven maar 1 bloem.
2 Wintersneeuwballen, geen van beide.
Anemonen (25st) kleinste helft doet het, de rest niet.

redelik

Ik heb een goede ervaring met uw bedrijf
Omdöme av bekräftad köpare

NU IK BEN NIET TEVREDEN !!!!

OM DAT IK VRAGEN GESTELT EN DAAR NOOIT EEN ANWOORD OP HEB GEHAD EN DAT GING OVER DE MOLLEN EN MUIZEN TRIL APPRAAT IK HEB DUS NU TWEE NIEUWE MAAR MIJN VRAAG DESTIJDS WAS HOE LANG ZE ME GINGEN EN ER NOOIT EEN ANTWOORD OP GEHAD IK HEB NU OOK EEN HOOPBOLLEN GEKOCHT MAAR ER IS NOG NIKS OP GEKOMEN HOOGACHTEND C.G.E. CRETIER PIETJOUBERTSTRAAT 50 7315AW APELDOORN TEL 0651174921

goede service

Redelijke ervaring met een paar missers!
Heb liever geen missers. Vind het niet leuk te moeten contacten over bollen, planten, die het niet doen. Ik heb liever een goede bol (minerva) of plant dan een tegoedbon. Ook vind ik de vuurtoren die ik kort geleden gekocht heb niet in verhouding met de prijs. Zo'n klein lampje boven in. Geen straal zoals een vuurtoren schijnt. Zeer jammer.
Vriendelijke groet van
T.B.van Zijl
Omdöme av bekräftad köpare

Pracht bedrijf maar hou op met dat reclame van dat je van alles hebt gewonnen, daar geloven we niet meer in.

Goed bedrijf met goeie produkten maar hou op met dat "u hebt gewonnen spel" maar maak dan de produkten goedkoper, zeker in deze tijden.
Omdöme av bekräftad köpare

Deze Bakker is ook een warme Bakker!

Ja wat moet ik zeggen.Ik ken deze Bakker al van1958 ook ik heb wel eens te hoge verwachtingen gehad.Maar dat gebeurt op alle tereinen van het leven.Gelukkig komt er altijd weer een nieuwjaar om het nog eens te proberen.En hebt u terechte klachten,Laat het de Firma Bakker dan weten.

is prima

de producten zijn goed en is er wat wat het niet doet krijg je gewoon een ander maar waarom moet er elke keer weer die zogenaamde gewonnen prijzen formulieren bij / /dat hoeft niet voor de verkoop want wil je wat besteelen doet men het toch wel

groeten j.m.beekmans

levering uitstekend op tijd

Hoi,
De spullen worden steeds op tijd geleverd en zijn van een goede kwaliteit.
Nadeel is de steeds terugkerende loterij onzin wat mij eerlijk gezegd zonde van het papier is.
Wil je dat in het vervolg achterwege laten?
Onze vriendschap lijd dooronder
Groet
Cor
Omdöme av bekräftad köpare

jammer genoeg heb ik niet zon goede ervaring

Beste medewerker

War ik mis in jullie boeken ,is een verwijzing in wat voor soort aarde de planten wensen te staan.Ook heb ik al verschillende keren slechte planten gekregen Daar heb ik op gereageerd en een onpersonlijke brief gekregen metr een bedrag.Is het moeilijk om een beetje klantvriendelijk te zijn ?

Bakker Hillegom B.V. Support

Om företaget

Bakker heeft zich als grootste Europese tuinspecialist inmiddels in vrijwel heel Europa gevestigd. Wij bedienen onze klanten al meer dan 65 jaar door uitsluitend prachtige kwaliteitsproducten te verkopen.De kwaliteit van de Bakker producten is van een zeer hoog niveau. Omdat Bakker zich in het hart van de prachtige bollenstreek bevindt, zijn onze inkopers zeer nauw betrokken bij het proces rondom het telen van de bloembollen en planten.

Besök Bakker Hillegom B.V.

Kontaktinformation

Nederländerna

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.