Badshop.se omdömen

Badshop.se omdömen

7.4
9 Trustpilot omdömen

Fantastiskt!

Fantastisk support och bra priser.

Tack Badshop!

Supernöjd!!

Fantastiskt nöjd!

Beställde 4 produkteter och allt kom inom 3 dagar. Badkaret kom efter 3 dagar och takdusch, tvättställsblandare och köksblandare kom efter 2 dagar. Fick hjälp att hitta rätt produkter och allt var till kanonpriser. Kan faktiskt inget annat än starkt rekommendera Badshop!

På återseende!

dålig service och info

beställde 2 artiklar från 2 olika märken har enbart levererat en produkt utan att fråga mig om jag ville ha separat leverans och skicka en separat faktura för den levererade varan.

fick enbart ett leverans datum från dem inget från schenker ingen info att de skulle bli hemleverans, då missade jag dem och fick schenker omen ny leverans.

När jag pratade med kundtjänsten och frågade om en faktura för hela orden, agenten sa att de skulle skicka en ny faktura och försäkrade att det inte var 2 faktura avgifter.

Fick sedan ett mail att det är 2 fakturor på grund av att det är 2 leverantörer och enbart en faktura avgift.

andra försöket att kontakta kundtjänst ingen respons sa att de skulle återkomma.
Badshop

Svar från Badshop

Hej Isak,

Jag förstår att det känns lite rörigt för dig. Du som kund handlar från Badshop och förväntar dig såklart en leverans och en faktura.

I nästa alla fall när man handlar av oss och beställer olika varumärken blir det flera leveranser. Detta är idag inget vi kan påverka utan vi jobbar istället med att informera och vara tydliga mot kunder så att man vet vad som väntar.
Det är alltså vårt jobb att vara så tydliga som möjligt med information både vad gäller leveranser och fakturor och vi har brustit i detta i ditt fall då jag upplever att du inte känner att du fått tillräcklig information.

Vi tar till oss av din feedback och ska jobba vidare på att förbättra våra rutiner, tack för att du skriver till oss, det är det bästa sättet för oss att kunna utvecklas och bli ännu bättre.

Hör gärna av dig till info@badshop.se om du har några fler funderingar eller om det fortfarande är oklarheter kring din order så ska vi reda ut detta för dig. Vi finns tillgängliga alla vardagar 9-16.

Med vänliga hälsningar,
Anna - Badshop.se

Fantastisk butik!

Blev rekommenderad att handla på Badshop.se via en kollega som hade köpt allt till sitt badrum här. Köpte en del produkter och fick en den bästa offerten härifrån. Allt blev levererat inom 5 dagar som utlovat och fick mycket bra hjälp från supporten när jag behövde råd om produkter. Allt från beställning till leveransen gick bra, kan inte mer än vara nöjd. Fick ingen sändningsnummer men det ordnade Badshop efter ett snabbt samtal.

Vi kan rekommenderar verkligen Badshop.se!

Kanon kundtjänst och snabb leverans

Köpte ett badkar från Badshop. Hade missat beställa ventilsats till badkaret. Samma dag ringer en trevlig kille fr kundtjänstm och informerade detta. De la till produkten på min order och 2 dagar efter hade jag badkaret vid min dörr.

Jag hade handlat för ca 2 år sedan och den gången gick också allt bra.

Rekommenderas!

Oseriös företag

Beställde en handfat och fick vänta i tre veckor utan att den har kommit. Ringde badshop och frågade efter min beställning så svarade de att den är avbeställd utan att de hörde till mig. De sa om jag är fortfarande intresserad om varan då måste jag lägga en ny beställning..... Då förstod jag att de är riktig oseriösa och bad de att överföra mina pengar tillbaka på mitt konto. Nu det har gått två veckor och jag inte fått några pengar, ringde i morse till de och fick veta att de kommer överföra mina pengar genom 30 dagar och det har inte gått 30 dagar sen jag avbeställde handfatet.
Badshop

Svar från Badshop

Tråkigt att läsa att du känner dig missnöjd med hur ditt ärende har hanterats.

Vi sätter stort värde på att både informera och uppdatera våra kunder om vad som händer i varje specifik beställning. Jag har gått igenom mailkonversationen vi haft med dig och har en annan bild än du av vad som har skett. Jag vill därför gärna komma i kontakt med dig och förklara varför vi har agerat som vi har gjort.

Maila dina kontaktuppgifter till mig på info@badshop.se så återkommer jag till dig!

Vänligen,
Anna- Badshop.se

Mycke nöjd med allt

Bra priser, utmärkt service och mycket snabb leverans!

Badshop Support

Badshop.se erbjuder bland annat badrumsmöbler och badrumsinredningar från välkända tillverkare från hela Europa till Sveriges bästa priser. Alla leveranser från Badshop.se är fraktfria. Nästan 70% av allt vi levererar kommer fram inom 1-2 dagar.

Besök Badshop.se

Kontaktinformation