Babyshower omdömen

Babyshower omdömen

9.5

Tryg ved denne e-shop

Vi fik det vi bestilte til okay tilbud. Vi fortrød desværre og returnerede derfor. Et par dage efter var pengene kommet retur som lovet.

Vil anbefale og bruge siden selv igen.

Lynhurtig levering til pakkeshop. Var pakket godt ind så den var helt intakt ved afhentning. G

Fin handel

Modtog de bestilte varer hurtigt og uden fejl.

Dejligt firma

Stor hjælpsomhed og god information

Nem bestilling og hurtig levering

Det var nemt at finde produktet på siden, nem at bestille og varen kom meget hurtigere end ventet. alt i alt perfekt

Hurtig service

Nemt at bestille, og varerne kom inden for få dage.

Hurti levering

Jeg bestilte et puslebord torsdag formiddag og fredag morgen blev det leveret! Kanon lækkert ikke at skulle vente flere dage! Fin service! :)

glimrende

vi fik hvad vi bad om, ingen problemer hurtig levering

God kvalitet

Jeg bestilte en dåbsdragt og blev meget overrasket over hvor fin den var og hvor god kvaliteten den var i forhold til prisen. Vi modtog varen hurtigt efter bestilling.

I orden

Perfekt service og hurtig levering

Tilfreds

Jeg har været godt tilfreds med min handel med babyshower. Alt forløb som det skulle. Kan roligt anbefale det til andre..

God service, men dårlig vare

Købte en Manish køjeseng. Service fra baby shower var virkelig god, men sengen var af forbavsende dårlig kvalitet. skader på sengen, manglende dele og og 'flossede' grimme ender. hvor laminaten var Ved ikke om det var et billigt 2nd hand parti eller hvad. Troede Mansih var 'kvali'-senge. Babyshower var nemme at få fat på og hurtige til at sende nye dele, lak til at pensle slag og ender osv., men det var var jo ikke det der er hensigten når man køber noget nyt.

Svar från Babyshower ApS

Hej Daniel P

Først og fremmest vil jeg takke for din ros til vores shop og service. Manis-h er, som du siger, generelt et kvalitetsprodukt som vore kunder er glade for. Men jeg må indrømme at der var mangler ved det eksemplar, du modtog, og det beklager jeg. Men når uheldet er ude gør både vi og Manis-h alt for at rette op på fejlen, og jeg håber da også at du endte med at blive glad for sengen.

Poul, Babyshower

Perfekt levering af perfekt vare

Det er en rigtig sød og pæn stol som moder og barn bliver glad for at få som gave!

Hurtig levering - fantastiske produkter

Pålidelig og hurtig levering

God og hurtig levering. Selve pakkens emballage så ikke særlig pæn ud. Den så åbnet ud og var lukket med tape.

Super udvalg og levering.

Hjemmesiden er nem at overskue og bruge. Dejligt med udvalg inden for så mange kategorier, så man ikke behøver handle mange steder. Hurtig levering.

Hurtig levering - billede lever ej op til virkelighed

Super nem hjemmeside at manøvrere rundt i. Havde varen i hånden rigtig hurtigt, dog synes jeg der var en væsentlig forskel på billedet af varen i forhold til farven i virkeligheden (sengetøj)

Svar från Babyshower ApS

Hej Isabelle,

Tak for roserne om vores hjemmeside og vores service. Med hensyn til sengetøjet så skal billedet naturligvis svare til produktets rigtige farve - desværre er lige præcis det design, du har købt, i mellemtiden både udsolgt og udgået af produktion, så jeg har ikke mulighed for selv at tjekke efter. Vi har ikke tidligere hørt om dette problem, så måske er vi kommet til at sende dig noget forkert? Hvis du sender et billede af sengetøjet til info@babyshower.dk, skal jeg gerne prøve at undersøge det.

Poul, Babyshower

Service & levering super

Hurtig levering. Jeg havde fået en forkert størrelse og skulle bytte. Jeg var lidt i tvivl om hvordan jeg bedst kunne gøre det. Jeg skrev derfor en mail til babyshower, og fik svar hurtigt. Allerede efter tre dage havde jeg varen tilbage. Varen bliver selvfølgelig mere dyr, da man skal betale porto igen, så det er med at bestille rigtigt første gang. Der lå også en lille overraskelse i pakken, et lille påskeæg i anledning af påsken, sødt synes jeg.

Varerne kom allerede dagen efter

Nem og hurtig levering. Varerne kom allerede dagen efter jeg havde bestilt dem.
Det eneste jeg måske savner, er at de ikke forhandler Boob design ammetøj, men ellers et fint varesortiment.

alt var fint

• gaver, også personlige
• sikkerhedsudstyr
• amme/pusle/bad
• duniduo-poser

- Og masser af andre produkter og herlige ideer til mor og baby. Hvad med f.eks. et fødekar? Eller en luksus edderdunsdyne til baby? Eller en smart rejseseng, der intet vejer, intet fylder og kan slås op på få sekunder? Kom og kig.

Besök Babyshower

Skriv till: info@babyshower.dk