Azalp Voordeelshops Nederland omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Snelle, correcte levering!

Azalp heeft een korte levertijd, wat erg prettig is, zodat je direct aan de slag kunt. Het pakket wordt netjes afgeleverd. Het resultaat is super mooi!

Netjes, compleet , goed verzorgd

In principe is het goed op te bouwen met 2 personen. Maar het dak is erg moeilijk in elkaar te passen. Dat was heel erg vervelend. Jammer dat er geen afdekking is voor de punt van het dak.
En dat er geen keuze gemaakt kan worden voor het type en kleur van het beslag.
Wij houden niet van die goudkleur.
Wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe tuinhuis/blokhut.
Omdöme av bekräftad köpare

Azalp, alleen de naam is vreemd, maar dat is /was het enige, dus bijzaak

Hallo allemaal.
Eerst had ik enige scepsis, maar alras versterkte mijn vertrouwen in Azalp door hun communicatie met mij over de vragen die ik had. Toe ik besloot de bestelling te doen en ook nog eens van te voren te betalen, was ik er van overtuigd dat het goed zat.
En na de bestelling werd binnen enkele dagen mijn watervalletje keurig geleverd. De besteller heb ik niet gezien, hij heeft de spullen voor de deur gezet en toe we thuis kwamen was ik blij verrast. Kortom met mijn volgende klus, een aanbouw carport te maken, zal ik zeker even bij Alalp op de site kijken. Dus allemaal kijk je rijk op de site van Alzalp.
Tot de volgende keer.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De bbq werd op tijd geleverd en voldeed aan de verwachtingen. Enig min puntje was het niet aanwezig zijn van een tekening om te bbq in elkaar te zetten. Voor de rest...super!

heel goed

goede spullen ben zeer tevreden
Omdöme av bekräftad köpare

Het gemak van thuis rustig uitzoeken, ruime keuze, makkelijk te bestellen, en je bestelling wordt netjes bij je thuis afgeleverd

Ik had al eerder bij Alzalp besteld, dat was goed bevallen, dus was de keus ook niet zo moeilijk om weer een nieuwe bestelling te plaatsen. Het is gewoon fijn dat er veel keuze is in blokhutten / tuinhuisjes, ook in veel verschillende maten . Ook de prijs is gunstig. Ik zou zo weer bestellen, en niet nog eens verder gaan kijken
Omdöme av bekräftad köpare

Mooie hoekblokhut voor een nette prijs!

Ik heb een hoekblokhut besteld en heb ook gebruik gemaakt van de optie om deze gelijk te laten impregneren. Ik ben erg tevreden met het eindproduct zoals dat nu in onze tuin staat. Alles paste goed in elkaar en ziet er mooi uit. De spijker om het dak vast te zetten waren wat aan de korte kant, dus heb ik langere schroeven gekocht om te voorkomen dat mijn dak bij de eerste de beste herfststorm bij de buren ligt. Verder een prima product voor een goede prijs! ook de levering was zoals beloofd binnen de 4 weken.

De blokhut was redelijk eenvoudig zelf in elkaar te zetten, hoewel de beschrijving wel wat uitgebreider had gekund. De beschrijving bestaat uit een tekening van de afzonderlijke wanden en een overzicht van de dakopbouw, maar hoe de deurposten van de dubbele deur en het luifeltje precies in elkaar moeten was even puzzelen omdat dit niet op de beschrijving staat.

Detta omdöme har rapporterats av Företaget för strider mot andra av Trustpilots riktlinjer.

Trustpilot Kundservice är i färd med att undersöka detta omdöme.

Efter undersökningen kommer det antingen tas bort eller returneras till Trustpilot.

Se våra riktlinjer för omdömen här.

supersnel

Een tuinhuisje besteld, binnen een paar dagen geleverd. Beste prijs, beste service.
Omdöme av bekräftad köpare

een kasteeltje in de tuin

een mooi huisje , wel even puzzelen om hem in elkaar te zetten maar dan heb je ook wat staan en ik heb hem nergens goedkoper kunnen vinden.
een aanrader voor iedereen.
goede communicatie met Azalp wat betreft de levering en betaling.
al met al een zéér tevreden persoon en een aanwinst voor onze tuin.
Azalp weer een tevreden klant in Amsterdam
groet Andre Elferink
Omdöme av bekräftad köpare

De ene dag besteld,de andere dag geleverd

Ik ben heel tevreden over de snelle levering,goede verpakking enz Dit bedrijf verdient een aanbeveling.
Omdöme av bekräftad köpare

Fijn bedrijf echt een aanrader :)

Wij hebben een kunststof buiten kast besteld, snelle levering en heel fijn product goed verpakt duidelijke beschrijving al met al prima service !!!

Leveringstermijnen niet gerespecteerd

Azalp repecteert de leveringstermijnen absoluut niet. Ondanks herhaaldelijk bellen waarbij ik erg duidelijk heb gemaakt dat de leveringstijd voor mij cruciaal was, is Azalp erin geslaagd om het bestelde artikel (barbecue) op het dubbele van de aangegeven levertijd te leveren.
Omdöme av bekräftad köpare

AZAP.com - beste verkoper !

AZAP.com - beste verkoper !

een zeer tevreden klant

wij hebben een kunststof tuinhuis besteld,, goedkoper dan bij anderen , snelle levering. netjes verpakt , duidelijke beschrijving, toen we iets niet snapte hebben we gebeld,
we zijn ook weer netjes terug gebeld na 15 min, en het probleem was opgelost,
we hebben veel complimenten gehad van fam, en buren ,die kwamen kijken tijdens het opbouwen ervan, we hebben gelijk de hele achtertuin gedaan ,
dus al met al zijn wij zeer tevreden ,blij en kunnen we heerlijk genieten van de zomer in ons eigen achtertuin
dit is dus echt een aanrader en die hebben we ook doorgegeven aan onze buurman die er zeer zeker oren naar heeft,
gr en bedankt azalp
Omdöme av bekräftad köpare

een commerciële organisatie met gladde praatjes maar als het product is afgeleverd houdt de service op !

Slecht.
Het product (blokhut) is goed en bij de verkoop lijkt het allemaal prima (vooral goede praatjes). Je koopt meteen verf, een complete set regenpijp/goot (blijkt alleen maar afvoer en pijp nodig te hebben) en je kunt hulp bij opbouwen 'kopen'. Dit had ik ook gedaan, maar toen blokhut geleverd werd en ik nog niets gehoord had van opbouwers gebeld met de verkoper. Antwoord: "daar gaan wij tussenuit, dat moet u zelf regelen met de opbouwers". Wat mij betreft heeft dit geleid tot een waardeloze ervaring. Ik zal dan ook mijn best doen om zoveel mogelijk dit verhaal te delen met anderen en iedereen adviseren NIETS bij azalp te kopen.

ben 100% tevreden

alles volgens afspraak geleverd. niets beschadigd. ik vind hoe alles in mekaar pas heel goed. ik zelf heb voor de dikkere hout gekozen de kwalitiet hier van vind ik super de sauna staat nu op moet nu wachten op elektro monteur en dan ben ik klaar . ik peroonlijk ben 100% tevreden
Omdöme av bekräftad köpare

Ik ben zeer tevreden over azalp

Ik kan ieder aanbevelen zaken tedoen met azalp 9 Jo Drittij
Omdöme av bekräftad köpare

Bestelling en levering prieel prima verlopen.

Levering prieel madrid volgens afspraak op tijd
Prieel netjes verpakt en helemaal compleet, inclusief duidelijke bouwtekening.
zeer tevreden.
w g l Hendriks.

Snelle levering

Ik heb een kunststof tuinhuisje besteld. Deze werd vlot geleverd. Er zat een zeer duidelijke beschrijving bij hoe je het tuinhuisje in elkaar kon monteren. Ik ben zeet tevreden met het resultaat.

Uw voordeel is onze inzet!

Over dit bedrijf

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en verkoopt met succes, oorspronkelijk uitsluitend via Internet, allerhande goederen voor in en om het huis. Een team van vakkundige en enthousiaste medewerkers staat dagelijks voor u klaar met goede en eerlijke adviezen. Klantgerichtheid, flexibiliteit en scherpe prijzen staan bij ons hoog in het vaandel, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en de service. Azalp heeft beschikt sinds de zomer van 2012 over een Experience Center waar met een doorsnee van de beschikbare productenkennis gemaakt kan worden. Vanwege het karakter en de zeer landelijke ligging (nabij de Belgisch-Nederlandse grens in de omgeving Breda), ontvangen wij uitsluitend op afspraak. Op die manier weet u zeker dat wij alle tijd voor u hebben.

Besök Azalp Voordeelshops Nederland

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.