arshabitandi.dk omdömen

arshabitandi.dk omdömen

9.6

Super handel

Kan kun varmt anbefale denne hjemmeside. Havde lavet levering af min ordre til døgnposten og opdager at de sender via DHL. Sender dem en mail sent søndag aften og tidligt mandag morgen er der et svar tilbage.
Ordren modtog jeg onsdag.

Er fuldt ud tilfreds og kan sagtens se mig selv handle her en anden gang.

Perfekt handel

Havde ikke hørt om hjemmesiden og turde ikke handle der, før jeg havde undersøgt andre kunders anmeldelser. De gode anmeldelser holdt imidlertid stik- jeg fik en fin vare til billigste pris, og den blev leveret max. hurtigt, mvh H. Holt

Personlig Kundeservice

Aldrig har jeg oplevet at kunne ringe direkte til virksomheden og få personlig betjening og blive opfulgt med personlige mails og med så kort responstid. Deres levering er hurtig og varerne er også i top. Hvorfor de ikke får fem stjerner af mig beror på den usikkerhed eller utryghed der ligger i at få så udbredt personlig betjening. Det føles ligefrem som om det er godt til at være sandt. Man når at blive lidt rystet over det, faktisk.

Super produkter!

Jeg har bestilt flere kvalitets produkter på siden og alt forløb perfekt.
Produkterne blev taget i brug med det samme og sikker fede ting man kan købe på siden, fantastisk.

Tak for en kanon handel.

Gabriella

Meget fin behandling!

Jeg nævnte, at mit indkøbte produkt (køkkenudstyr) ikke fungerede helt tilfredsstillende. Jeg fik straks og uden diskussion tilsendt et nyt. Nu returnerer jeg det gamle, og glæder mig til at handle igen. Her findes rigtig mange fede ting, og servicen er super!

good and quick delivery

I bought some design for my home. Three days delivery and good service. Even the cost for delivery was cheap. Nice job!

Let, hurtigt og god service :-)

En kollega fortalte mig om arshabitandi.dk og midt i en travl hver dag var det super let i frokostpausen lige at shoppe et par ting til hjemmet. Leveringen stod til 3-4 dage, men allerede 2 dage efter fik jeg min pakke. Super service, en nem og hurtig måde at få ordnet sine indkøb på ☺

Bestilte for en uges tid siden, fik pakken efter 3 dage, som lovet og alt var som det skulle være. Internethandel som det skal være :)

Utmärkt sida!

Fann hemsidan när jag letade efter en bra present till en väninna som redan har allt. Hemsidan är bra uppbyggd med bra priser. Snabb leverans och billig frakt. Det blev presenter, inte bara till min vän, utan även till flera andra som snart fyller år. Perfekt inspirationskälla!

Lars Hansen

Er lige flyttede til udlandet og skulle lidt design til hjemmet.
Kontaktede arshabitandi for hjælp og spørgsmål.
Super god og personlig service, og billig fragt endda. :-)
3 dages levering, og 5 sjterner herfra..

Spændende produkter - god service og hurtig levering

Har handlet hos arshabitandi.dk flere gange og er meget tilfreds. Det er det perfekte sted at finde en gave og man ved, at der er hurtig levering og god service.

Eneste ulempe er navnet - har man glemt at bookmarke i sin browser eller har skiftet laptop, så er det vanskeligt at komme på navnet igen ;o).

Suveræn design

Dette er en butik der har det de andre ikke har, super fed design til gode priser, god service 100 % 5 stjerner herfra. Kan virkelig anbefales.....

Very Fast!

It took only a few days before I received the packages (Christmas period!!), which is quite fast from Denmark to Holland. No problems at all, everything was delivered en packed as it should be.

Next year again!

Perfekt til julegaveindkøb

For andet år i træk har jeg købt nogle af julegaverne her, og selv i den travle december måned kom pakkerne efter 3-4 dage, præcis som lovet.

Nem og hurtig handel

Jeg fandt denne hjemmeside via en venindes profl på facebook og de har nogle super fede produkter. Super overskuelig hjemmeside og produkterne er godt beskrevet så man ved hvad man køber. Let og hurtigt fik jeg købt et par julegaver og da også lidt til mig selv. Jeg synes arshabitandi.dk holder hvad de lover - nemt og lige til døren.
Jeg er mere end tilfreds.

Inspirerende hjemmeside med fantastisk service

Hvordan vidst jeg ikke at denne side fandtes?? Hallo hvor er der mange fede ting her til en god pris :-)
Og servicen er bare i top hvis man har spørgsmål til nogle af produkterne... Alle varerne kom til tiden som lovet.. Altså hvad kan man så forlange mere?
Top dollar herfra!! 5 stjerner!

Super service!

Jeg fandt en lysestage på deres site, som jeg selv har. Men der var en holder på min lysestage, som var gået itu. Så jeg skrev til dem om man kunne få en ny holder. To timer efter fik jeg positivt svar og kunne bestille den på deres site (elegant nok havde de lagt et direkte link ind til det nyoprettede produkt på deres site!). Og med en venlig hilsen fra dem om, at hvis der var andet de kunne hjælpe med, skulle jeg endelig bare sige til! Fed fed kundeservice!

Over al forventning!

Fandt webstedet via Facebook og var derefter inde og lede efter inspiration til julegaver. Jeg endte med at købe de fleste af mine julegaver gennem arshabitandi.dk og tre dage efter havde jeg mine varer. De lever fuldt ud op til forventningen, og kvaliteten og den hurtige levering kan kun give fem stjerner! Firmaet er top-professionelt og jeg kan kun anbefale virksomheden.

Service över förväntan.......

Handlade från detta Danska internet företag som på bästa sätt såg till att jag fick min vara och den bästa service trots att de egentligen inte säljer utanför Danmark. Mer än vänligt bemötande och uppföljning efter leverans.
Rekommenderas varmt, jag kommer fortsätta besöka deras hemsida.

arshabitandi.dk Support

Innovative design brugskunst produkter i højeste kvalitet, funktion og æstetik. Unikt og fedt design brugskunst til hele hjemmet. Produkter fra indland og udland, produkter fra kendte designere og små producenter du sikkert aldrig har hørt om. Nogle er seriøse og andre er sjove, nogle er farverige og andre meget stilrene.

Besök arshabitandi.dk

Ring på: 30 22 36 88