Alt Til-windows omdömen

Alt Til-windows omdömen

8.4
6 Trustpilot recensioner

Super god side !

Alt til windows er en fed side med mange gode tips/tricks til alle os mange millioner af brugere der har en eller anden form for windows.

Deres nyhedsbreve er også super gode og meget overskuelige.

Kan klart anbefales.

Alt til Windows

Behøves der siges mere? Måske kunne et nyt design bruges på siden, ellers en super side med ALT til windows. Kudos.

Godt til Window-brugere

Selvom designet ligner noget fra Østblokken, så er Alt-til-Windows.dk en informativ side med mange nyttige artikler til Windows. Der er også en del software til download fra siden - både freeware og købeprogrammer. Alt er på dansk - stort plus!

God side om Windows

Masser af brugbar information om Windows og hvordan man får mere ud af sit styresystem, Fine artikler og stort set alt software er freeware, så det koster gratis at følge de forskellige tips og råd.

Ja, Alt til Windows :)

Omfattende portal med software, tips, artikler, tweaks og alt godt til Windows-brugere i det danske land.

God side

kanon side med mange gode programmer til computeren.

Är Alt Til-windows ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Alt Til-windows Support

På Alt-til-Windows.dk kan du få hjælp til Windows 7, Vista samt XP, finde tips, tweaks, artikler, nyheder samt hente dreamscenes og programmer til dit Windows. Her findes alt du behøver som bruger af Windows.

Besök Alt Til-windows

Trustpilot´s förpliktelser