allekabels.nl omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

prima prijs en service

Laatst bij Alle Kabels 2x een bestelling geplaatst: goede duidelijke site, snelle levering en prima spullen!
Omdöme av bekräftad köpare

Kabel was volgende dag al bezorgd

Kabel was goedkoop alleen jammer dat er dan weer bezorgkosten bijkomen.
Bezorging was de volgende dag al dat was snel.

Heb na aansluiten alleen een brom hierover ga ik nog contact opnemen met de klantenservice

Geweldig

Nadat een deel van de zenders weggevallen was moest ik aan een nieuwe coaxkabel met aansluit pluggen. Na het zoeken op internet kwam ik op een overzichtelijke site meteen scala aan producten in verschillende prijsklassen. Boven aan de site prijkte de belofte vandaag besteld ,morgen in huis! Nu lees je dat wel eens meer maar dit werd prima nagekomen. De spullen zaten netjes verpakt in de doos. Na installatie volgens de op de verpakking aangegeven adviezen kunnen wij nu weer alle zenders ontvangen.
Goede kwaliteit en belofte waar gemaakt.

Eerste ervaring: Goed

Voor de eerste keer hier besteld en de ervaring was positief. Geen 5 sterren omdat een bedrijf wat mij betreft pas 5 sterren krijgt als er problemen zijn en deze naar volle tevredenheid worden opgelost. Ik heb gelukkig geen aftersales nodig gehad bij allekabel, dus een maximale score van 4.

snelle levering.

Maken waar wat ze zeggen op site.
Omdöme av bekräftad köpare

Prima afhandling van de order

Prima service, binnen twee dagen is de bestelde kabel voor een samsung HD verstuurd en ontvangen.

Stipte afwerking van bestelling

Goede stipte uitwerking van bestelling

Goede prijs, vrij snel.

Twee firewire kabeltjes besteld via briefpost, een stuk minder betaald dan in de winkel. Na 2 werkdagen geleverd in België en ze werken perfect. Niets op aan te merken dus!

Prima winkel.

Zeker aan te raden.
Prima verpakt en direct, de volgende dag in huis.

J.
Omdöme av bekräftad köpare

Keer op keer topservice en een zéér compleet assortiment!

Heb al verschillende keren een bestelling geplaatst. Zeer toegankelijke site. De levertijd is zeer kort.

Snel, goedkoop en goed.

Als eigenaar van een iPad of iPhone ken je het vast wel. Het oplaadkabeltje gaat kapot. In mijn geval die van de iPad. Uiteraard net als je batterij zo goed als leeg is. En iets na zessen, dus de winkels zijn al dicht. Niet dat dat iets uitmaakt, want sorry Apple, maar jullie prijzen voor een nieuw snoertje zijn belachelijk. Gelukkig is er dan een website als deze. Snel besteld. Godzijdank versturen ze het kabeltje in een enveloppe en niet in een doosje. Want het doosje moet bezorgd worden door een pakketdienst, die mij niet thuis treft, het pakketje bij een buurman afgeeft, die vervolgens niet thuis is als ik thuis ben en aaaarggghhh!, kan ik nog geen gebruik maken van mijn iPad. Niets van dat alles, het past in een enveloppe, dus dat doen we. Hoppa! Ik kom thuis van mijn werk, niets geen gezeur met buren maar gewoon een kabel, op de deurmat, en jawel, ik kan weer vrolijk mijn iPad opladen. Zoals het hoort!
Omdöme av bekräftad köpare

Snel en voor een goede prijs

Groot assortiment en snelle levering.
Omdöme av bekräftad köpare

Ruim assortiment, snelle levering.

Ik zocht een mini-usb verlengsnoer. In de winkels gezocht, maar niet gevonden. Op internet hier gevonden en veel goedkoper dan andere aanbieders. Snelle levering.

Recommended!

Prijs-kwaliteit verhouding goed.
Snelle service.
Mogelijkheid keuze afname bij een afhaalpunt.
Omdöme av bekräftad köpare

Zeer tevreden en zal zeker weer terugkomen!

Mocht je kabels voor wat voor elektronica dan ook nodig hebben? allekabels.nl!
Als ze het daar niet hebben hoef je niet verder te zoeken want dan bestaat het niet.....
Omdöme av bekräftad köpare

Zeer goed,direct geleverd zoals op de website vermeld was.

Gekochte spullen netjes verpakt en op tijd geleverd
Omdöme av bekräftad köpare

Prima beugel.Precies wat het moest zijn voor een prima prijs.

Prima beugel. Zeer goed in prijs/kwaliteit verhouding.
Levering volgens afspraak. Ik zal hier zeker meer gebruik van maken

Geweldig!

mooie kabel om te zien en om te horen! Zeer goeie kwaliteit tegen een super scherpe prijs en de volgende dag meteen in huis, veel goedkoper als een winkel bij mij in de buurt.

uitstekend

eenvoudig en correcte snelle service

Goed

Goed en snelle service

www.allekabels.nl Support

Over dit bedrijf

Véél meer dan alleen kabels!

Allekabels is een nieuw en verrassend winkelplezier. Natuurlijk vindt u bij Allekabels alle mogelijke kabels voor alle mogelijke toepassingen: voor beeld en geluid, computers en internet, licht en witgoed. Maar Allekabels is méér! In onze gespecialiseerde webshop koopt u ook computeraccessoires, beveiligingsapperatuur, verlichting, alles voor uw foto- of filmcamera, de nieuwste en hipste gadgets voor smartphones, onmisbaar gereedschap voor in en rond het huis en nog veel méér. En het leukste, Allekabels groeit nog steeds: wekelijks komen er nieuwe, vernuftige én handige producten bij!

Waarom Allekabels?

Allekabels is vooral ook 'winkelgemak'. We leveren niet alleen een breed assortiment, we leveren ook snel: als u voor 21.00 uur bestelt, dan heeft u uw aankoop morgen al in huis. En: Allekabels levert verantwoord en veilig. U heeft de keuze uit meerdere beveiligde betalingsopties, u krijgt uw geld terug als het product niet naar wens is, en u kunt 7 dagen per week een beroep doen op de professionele ondersteuning van onze klantenservice.

Ruim 50.000 producten
8 jaar ervaring
8 keurmerken
8 betaalmogelijkheden

Zéér tevreden klanten!

Onze klanten zijn tevreden over Allekabels. En dat is niet voor niets. Daarom mogen wij meerdere keurmerken aan onze service verbinden. Uw bewijs voor onze kwaliteit!

Klantenservice 7 dagen per week!

Wij zijn op werkdagen van
9.00-17.00 uur bereikbaar:

Bläckpatroner

Ljud

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.