Alaska omdömen

Alaska omdömen

Bra
7.3

Rigtig hurtig levering

Bestilte torsdag eftermiddag 2sæt dæktryksmålere, modtaget fredag! WOW en service..
Eneste men er porto, kostede 38kr, men kan jo sendes for A-brev 16kr eller B-brev 13kr.

De er ok

Syntes virksomheden er ok. Bestilte en alaska romaskine som de havde på tilbud til 200 kr. ex fragt. fordi emballagen var itu. Fik en ordrebekræftelse med det samme, men her stoppede kommunikationen så også. Fik ikke nogen mail på at de havde sendt den, så måtte selv ringe til dem. Dog skal de have ros for de at sendte den hurtigt.
Da jeg fik pakken og min mand begyndte at samle den, var der dog en skade på det kabel der leder op til "computeren" / tælleren. Heldigvis er min mand rimelig fingerfærdig, så han kunne selv lave det.

alt i alt får de 3 stjerner, ville have givet dem 3 1/2, men da det ikke er muligt og jeg ikke syntes de fortjener 4, ender vi på 3.
Hvis de skal højere op så skal de sende en mail på at de har sendt pakken, gerne med track and trace number OG tjekke de varer de sender ud for fejl.

Flatblades holder ikke

Jeg købte for ca. 1 måned siden de meget roste vinduesviskere (Flatblades) til bil med traditionelle viskere.
Egenskaberne ved dem jeg især hæftede mig ved var, at de skulle kunne skrabe vinduerne helt fri for regn uden striber, m.m. samt at de skulle være mere lydløse.
Desværre må jeg konstatere efter flere ugers brug, at bladene efterlader baner af vand eller sprinklervæske på ruden og tyder på, at gummiet ikke følger rudens form, som ellers lovet. Undertegnede rengør selvfølgelig mere end jævnligt viskerbladene.
Lydløse er de såmænd heller ikke sammenlignet med de gamle, men den del ville jeg med glæde leve med, hvis viskerne kunne holde mit udsyn frit.

Är Alaska ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Alaska A/S Support

!infinito:meta:description!