Activfoto omdömen

Activfoto omdömen

9.7

Super pris og hurtig levering

Super pris på Canon 1100D og et canon objektiv.

Kunne ikke leveres hurtigere.

5-stjernet servece

Super serviceminded og venlig, ville ændre en ordre og fik svar med det samme.

Det er ik' så ringe enda.

Det kan ikke gøres bedre - pris i bund - service i top SUPER.

Fin, fin service

Den femte stjerne kunne have været med - den er det ikke, da hjemmesidens oplysning om lagerstatus var forkert. Men: Blev ringet op, og varen kom alligevel efter 4 dage. Behagelige samtaler med indehaveren samt glimrende oplevelse med handel, betaling og levering gør at de fire stjerner er fuldt fortjent. Ærgerligt, at jeg ikke kan give den femte med, men synes vi her på Trustpilot skal give præcise bedømmelser. Og fire stjerner gælder "Godt – fin behandling og meget lidt irritation." Den lille irritation gælder udelukkende forholdet omkring lagerstatus.

Super service og priser

Bestilte kamera samt diverse tilbehør. Rigtig gode priser og super behagelig service, inklusive god telefonisk opfølgning. Det er også praktisk at man lige selv kan hente varerne og få en god snak med indehaveren. Anbefales uforbeholdent.

Alt er perfekt

Her handler jeg fremover, alt er super, hurtig levering + billige priser.
De bedste hilsener
Kurt

PERFEKT!

Lynhurtig levering! Bestilte kl. 8, modtaget næste dag kl. 11 til Nordjylland. Den objektiv var billigste fra alle foto-butikker. Kvalitet for billige penge!

Holder hvad de lover.

Har bestilt camera via hjemmeside og alt har fungeret perfekt. Bestilling i weekenden-bekræftelse mandag-levering tirsdag/posthus onsdag. Så kan det vist ikke gøres hurtigere :)

Hilsen Maybritt i Fredericia

Helt i top

Et firma der leverer varene til tiden. Og flink betjening telefonisk og priserne er i orden.

Servicen i TOP - priserne i BUND !!!

Kan kun give de varmeste anbefalinger om ActivFoto !!
Bjørn yder den bedste service jeg længe har oplevet ved handel online og det er langtfra sidste gang jeg ligger mine penge ved ham ! :)

1-2 dages levering og er altid til at fange på telefon eller mail !

Keep up the good work !!! :)

Kundernes mand

Bjørn yder fantastisk service og pris. Topkarakter herfra.
Mvh. Michael

Perfekt og hurtig levering

Alle varer var på lager og blev leveret 2 hverdage efter min bestilling. Perfekt, kan kun anbefale denne shop.

Hurtig og sikker forsendelse!

Jeg vil anbefale alle at købe jeres fotogrej her, priserne er i bund og kvaliteten i top, jeg skal helt klart have mit næste objektiv herfra igen :)

Sådan!!

Fandt et kameraet til den billigste pris hos Activefoto - bestilte og betalte en onsdag eftermiddag - og modtog kameraet torsdag morgen. Fragtfrit..... Alt er i skønneste orden, og jeg kan varmt anbefale Activefoto.

Fantastisk service

Jeg har handlet hos Activfoto.dk to gange og fået fantastisk service, gode priser og hurtig levering begge gange. De bedste anbefalinger herfra.

God Service hurtig betjening

ActivFoto leverede det aftalte til tiden uden problemer, jeg vil varmt anbefale dem.

Har handlet hos Activfoto 2 gange nu og er meget tilfreds med betjeningen på tlf og også hurtig levering så 5 stjerner herfra samt at jeg handler her igen.

Jeg bestilte et Sony kamera tirsdag aften. Onsdag fik jeg leveret kameraet personligt på mit job i Herlev. Fantastisk service fra Activfoto.

Ingen anmærkninger

Intet at bemærke, forstået positivt. Hurtig bekræftelse og løbende info om status på forsendelse, som ankom inden for forventet tidsrum.

Reelt og godt. Super god pris og levering som lovet.

Købte et Sony Kamera som gave. Alt som lovet. Kan varmt anbefale Activfoto.

Activfoto Support

Om virksomheden

Med 21 års erfaring i fotobranchen hos bl.a. Bingo Foto, Platan Foto og Digitalfoto.dk, har jeg valgt at starte Activfoto.dk. Målet er at blive totalleverandør inden for digitalt foto- og videoudstyr med konkurrencedygtige priser, hurtig levering, knowhow, og sidst men ikke mindst markedets bedste service. Dette er blot nogle af ideerne bag konceptet. Jeg garanterer en god oplevelse – tryghed og store besparelser - selvfølgelig med DANSK Garanti ! - Bjørn

Besök Activfoto

Skriv till: info@activfoto.dk