wijnvoordeel.be omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

goede keuze

veel keuze en in allerlei prijsklassen.

uitstekend initiatief

Gedaan met het uitpluizen van advertenties en reclamefolders op zoek naar wijnpromoties
Ik koop mijn wijn nu bij 'Wijnvoordeel' waar ik op een aangename manier wijn bestel en een snelle levering krijg. Levering,service en prijs zijn voor mij prima.
Wat kunnen we nog meer verwachten?
Ik ben een tevreden klant.

Jef - Overpelt

Lekkere wijnen aan aanvaardbare prijs

Wij bestellen al sinds 2 jaar bij wijnvoordeel en wij zijn steeds aangenaam verrast geweest door de kwaliteit. Vooral de spaanse wijnen vielen erg in de smaak. Hou het uitgebreide gamma zeker aan !

Probeer toch om de leveringsdatum wat vroeger te bevestigen, het is niet evident om binnen 24 uur te zorgen dat er iemand aanwezig is;

Vr grtn
Rob Knops - De Keyser, Haacht

Groot assortiment van overheerlijke wijnen.

In december viel mijn oog op een advertentie in het VAB magazine over de Casa Safra Gran Reserva 2006 gelimiteerde editie en bij wijnvoordeel.be mijn eerste bestelling gedaan. Ik had nog geen ervaring met deze leverancier. Na wat problemen met het vinden van het woonadres door de vervoerder de wijn met enige vertraging alsnog ontvangen. Hierover contact gehad met wijnvoordeel.be die meteen actie hebben ondernomen. De Casa Safra is een voortreffelijk smakende en stevige diep rode wijn.
De afgelopen week de Val Conde Reserva 2007 besteld en vanmorgen vroeg in goede orde ontvangen. Ben benieuwd! De vervoerder weet mij nu te vinden en ik wijnvoordeel.be.

Waar voor je geld!

Prima selectie uit verschillende wijnen. Keuzemogelijkheden voor iedereen.
Geleverd volgens afspraak.

Correcte prijs/kwaliteit

Heb onlangs een eerste bestelling geplaatst via deze site. Ik was alvast heel tevreden over de kwaliteit van de geleverde wijnen.

Kwaliteitswijnen voor een mooie prijs.

Nooit gedacht dat er zoveel wijnen in verschillende smaken en geuren bestaan.
Een mens zou er op den duur een wijnkelder van aanleggen.
Zeer goede uitleg op wijnvoordeel zoals het passen bij vlees of kaas, het bewaren ed.
Met een paar vrienden kopen we verschillende soorten en zo proeven we van elkaars wijn waar iedereen dan zijn smaak van bestelt.
Gemakkelijk ook nog, bestellen en 1a2 dagen later geleverd.
mvg.

Ben blij dat ik wijnvoordeel heb leren kennen

Langs een folder dat bij mijn visarekening zat heb ik wijnvoordeel leren kennen , ,heb onmiddellijk wijn besteld met als gevolg dat ik er nog meer wijn ga bestellen

beter dan dit is zééér moeilijk :-)

Uitstekende service, snelle verwerking en levering, mooi aanbod, goede voordelen

MEER .DE KLANTEN OP DE HOOGTE HOUDEN.VAN DE PRODUCTEN

MEER ASORTIMENT GEWENST.OM WIJN TE PROEVEN.IN KLEINE FLESJES..
DE STOPPEN VERVANGEN IN KURK.IN PLAATS VAN DIE VERVELENDEPLASTIEKEN BROL.((PS°°....HEB AL DRIE KURKEN TREKKERS.MOGEN VERVANGEN....
GE KRYGT ER GEWOON DIE KURKEN.IN SOORT PLASTIEK NIET UIT.
MEER RECLAME MAKEN .OP.INTERNET..
EN OOK.BELANGRYK.LAAT DE KLANTEN WETEN.WANNEER ER PROMOTIES ZYN.****IS NU NIET HET GEVAL.ZELF NIET ALS GE INGELOCHT ZYT...

Duidelijke omschrijving van de wijnen, snelle levering.

De duidelijke omschrijving van de wijnen geeft een goed overzicht van wat je mag verwachten. De levering was supersnel.

Wat kun je als wijnliefhebber nog meer wensen

Een uitgebreide keuze aan topwijnen tegen een scherpe prijs en met een snelle levering aan huis. Wat wil je als wijnliefhebber nog meer!

lekkere Spaanse wijn

Mijn laatste aankoop van Spaanse wijn bij Wijnvoordeel was een prima meevaller. Op ons privéfeestje vorige week samen met goede vrienden was iedereen super tevreden over mijn wijnkeuze bij Wijnvoordeel.

Een positieve ervaring...

Eerste bestelling gedaan en alles correct verlopen. De porto was heel lekker en de informatie in verband met het decanteren werd geapprecieerd. Dit was echt wel nodig, want het kurk plofte meteen in stukjes in de fles. Voor een porto van 30 jaar oud kan men wel zoiets verwachten. Maar dit ging niet ten koste van de lekkere zachte smaak van deze doorleefde vintage porto.

Interessante aanbiedingen, vragen bij de bewaring

Hoi,

Veel interessante aanbiedingen, maar jammer genoeg al bij de eerste bestelling een rotte kurk in de oude porto... Daar schiet je uiteraard niets mee op.
Liggen de flessen, en is de bewaaromgeving wel aangepast voor langdurige bewaring?
wijnvoordeel.be

Svar från wijnvoordeel.be

Geachte heer Van Gysel,

Bedankt voor uw bericht. Bij een Port van 30 jaar oud kan het helaas voorkomen dat de kurk niet meer goed of soms licht beschimmeld is. Dit heeft uiteraard geen invloed op de port zelf. Wanneer u de port decanteert of door een nat koffiefilter schenkt verhelpt u dit probleem.
Onze klantenservice zal contact met u opnemen over dit probleem en de fles voor u vergoeden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Wijnvoordeel.be

Superwijn en superbediening

Sleur niet meer met flessen ,bestel hier, snel en goedkoop maar vooral lekker en eerlijke handel 🍷🍷🍷🍷

Betaalbare lekkere wijnen

Soms wat geklungel bij levering door externe besteldienst

lekkere wijnen voor een goede prijs

De wijnen die we tot toe besteld hebben zijn op een correcte manier geleverd en voldeden aan onze verwachtingen

topprijs/kwaliteit

Zeer goede kwaliteit voor de prijs en een vlotte levering! Geen omkijken naar.

Dikwijls heel goed maar soms een tegenvallende verrassing.

Heb al prachtige wijnen gedronken van jullie maar soms ook al eens een tegenvaller gehad qua prijs/kwaliteit. Meestal bij wijnen die sterk werden afgeprijst !

wijnvoordeel.be klantenservice

Over wijnvoordeel.be

In 1999 werd Wijnvoordeel opgericht in Nederland en in de afgelopen jaren heeft Wijnvoordeel de Nederlandse wijnmarkt op haar grondvesten laten schudden. Incidenteel werd ook wel eens een wijn in België afgeleverd, maar nog niet structureel. Naar aanleiding van de talloze aanvragen van Belgische klanten, werd begin 2008 de Belgische vestiging in Kortenberg opgericht en www.wijnvoordeel.be was een feit. Inmiddels is Wijnvoordeel België al weer jaren actief en vele wijnliefhebbers genieten al van de fantastische wijnselectie. Niet langer te veel betalen voor topwijnen, maar simpelweg prachtige wijnen, champagne of prosecco aankopen tegen zeer scherpe prijzen, welke als klap op de vuurpijl ook nog bij u thuis bezorgd worden! Wijnvoordeel.be beschikt over een enorm assortiment van 350 wijnen afkomstig uit alle toonaangevende wijngebieden over de hele wereld (Bordeaux, Bourgogne, Beaujolais maar ook alle toonaangevende gebieden in Chili, Argentinie of Australie). Kortom uw ontdekkingsreis in de wereld die wijn heet kan beginnen of juist enorm verbreed worden. Zowel wijn, prosecco, champagne als port kunt u bij ons bestellen op www.wijnvoordeel.be. Uw bestelling wordt op werkdagen bij u thuisbezorgd. Wanneer uw bestelling op voorraad is heeft u deze binnen tien werkdagen in huis. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Bezorging is kosteloos bij bestellingen boven de € 120,-. In het andere geval betaalt u € 5,95 aan bijdrage in de bezorgkosten. Bezorging is mogelijk in heel België. Bezorging in Duitsland, België en Frankrijk is mogelijk via onze dochterbedrijven.

Besök wijnvoordeel.be

B-3500 HASSELT
Belgien

Kategori

Garantie

Gemakkelijk en zonder enig risico!

Wijnvoordeel biedt u de meest veilige betalingsmogelijkheid: Betalen na ontvangst van de wijnen! Nadat u uw bestelling heeft verzonden ontvangt u per e-mail een bevestiging. Vervolgens wordt de bestelling bij u thuis afgeleverd. Nadat u de wijn heeft ontvangen (en eventueel geproefd) ontvangt u enkele dagen later de rekening per post. U betaalt dus pas als u uw bestelling heeft ontvangen.

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.