Villabutiken omdömen

Villabutiken omdömen

8.4
89 Trustpilot recensioner

Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans och bra pris.

Vi fick en bra soffa till vår balkong.

Lång leverans tid

Fick en beräknad leveranstid, men den dagen har passerats med 6dgr!
Dessutom tog det Villabutiken 6dgr att skicka en bekräftelse på köpet efter jag lagt beställningen.
Beställningen skickades den 11/7......fortfarande ingen leverans......men fakturan har så klart kommit!
Svagt!

Slarvigt av Villabutiken.se

Slarvigt av Villabutiken att inte meddela leverantören alla kunduppgifter vilket medfört att min leverans hamnat på villovägar. Troligen första och sista gången jag handlar av Villabutiken.se

Jättenöjda!!

Hela affären gick mycket snabbt och smidigt. All information var tydlig och enkel. Varorna var mycket fina. En eloge också till firman som körde ut varorna.
Omdöme av bekräftad köpare

Lova runt men hålla tunt!!

Jag anser att man skall få rätt uppgifter om leverans innan man betalar. Dålig ursäkt att det är många beställningar. Jag antar att det är högsäsong nu och det kan inte vara någon nyhet.
Dessutom (även om "chefen" är bortrest ) kan man svara på mail från kunder.
Jag väntar nu med spänning på samtal från chefen och material till förrådet.
Snickarna har gett upp och åkt hem!

Billig, tillmötesgående och snabb

Beställde ett kaféset till balkongen efter att ha noterat att de var den billigaste leverantören av jus möblerna. Upptäckte en spricka i en sits, mejlade dem och de erbjuder sig genast att skicka en ny. Tillförlitlig leverans då jag får ett meddelande om när den ska ske, vilket var en vecka efter inköpstillfället.
Har bara goda erfarenheter av dem :-)

... värre är de här villkoren på engelska som man ska acceptera. Inget problem för mig men kanske för många andra kunder...

Super nöjd med brevlådan

Upodyllde min förväntningar

Föredömlig kundhjälpsamhet

Trots att min önskan att få hjälp med en sak som tydligen inte ingår i butikens åtaganden, fick jag oreserverad hjälp ända till målet. När det trots allt till en början blev fel och jag pinsamt nog var tvungen att påtala detta, så gav butiken inte upp utan vidtog nya åtgärder och snabbt var felet rättat, jag fick min vara på nolltid och mitt problem var löst! Idag inte helt självklart med sådan service, därav det högsta betyget från mig.

Jättebra!

Allting funkar jättebra med Villabutiken, har haft kontakt med både Mikael och Conny och dom har verkligen känsla för kundservice!!! Tack!!!

lysande!

mycket nöjd, rekommenderar!
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans, perfekt service.

Vi kan verkligen rekommendera Villabutiken, snabbare och smidigare leverans finns inte. Vi är så nöjda.
Omdöme av bekräftad köpare

ingen leverans trots mail!

shit happens! skulle åkt upp till åre i helgen för att fixa stugan och bla installera tvättstället.. var det är? skulle kommit i tisdags! så omdömet just nu är tumme ner. hur spåra försändelsen?

Lätt att handla

Enkelt att handla
Snabb leverans
Ett stort plus till DHL som kunde leverera till jobbet istället för hemma. På så vis slapp jag åka hem för att ta emot det.
Omdöme av bekräftad köpare

Tidlös men modern, snygg bänk

Rejäl bänk i bra kvalité. Lätt att sätta ihop. Bra målad.
Vi är väldigt nöjda med köpet! Snabb leverans!
Omdöme av bekräftad köpare

Jag ger Villabutiken högsta betyg.

Jag är mycket nöjd med varorna och har fått jätte bra service när jag pratat med kundtjänst.

Snabbt och effektivt

Fantastiskt att hitta det man behöver utan att behöva leta i butiker eller ringa runt!
Det tog bara ett par dagar innan jag kunde hämta varan på posten 600 m hemifrån!

bra service

Villabutiken hjälpte oss att skynda på leveransen av lekstugan så att vi kunde få hem den i tid till dotterns födelsedag. Väldigt bra service!
Omdöme av bekräftad köpare

Toppenbra service, bra priser!

Fick prata med en mycket serviceinriktad och trevlig man. Försökte själv göra beställningen på internet men då jag är medlem i Villaägarnas Riksförbund och skulle ha rätt till 10% på köpet behövde jag ringa till Villabutiken för att ta reda på hur jag skulle gå till väga för att få prisnedsättningen.
Möjligen skulle man kunna hitta den informationen någon stans på Villabutikens hemsida. Men samtalet var så trevligt så det uppväger den saknade informationen. Man måste tydligen gå in på Villaägarnas Riksförbund för att få en rabattkod att använda vid beställning. Bra priser och Snabb leverans! Kommer säkerligen att beställa från Villabutken igen om det är något mer jag behöver till hemmet.

Allt till belåtenhet

Kan bara säga ++++ Beställde badrumsmöbler på fredagen, och på tisdagen
anlände bilen med allt snyggt packat på en pall. Kommer lätt att handla där igen,
när jag ska ha något till hemmet som finns i Villabutiken

villabutiken.se Support

Villabutiken erbjuder produkter till bra priser oavsett om du väljer designprodukter eller mest värde för pengarna produkter. Det som dock är viktigt för oss är att du blir nöjd genom hela köpprocessen. För att åstadkomma detta så har vi noggranna urvalsprocesser gentemot våra leverantörer, transportörer och andra samarbetspartners. Vi har en välutbildad telefon och mailsupport. Betalningsrutinerna är de tryggaste som går att hitta idag.

Detta är vår garanti till att du som konsument skall känna trygghet hela vägen!

Besök Villabutiken

Kontaktinformation