Uteungar omdömen

Uteungar omdömen

Otillräckligt
6.2
2 Trustpilot recensioner

Har ikke styr på leveringstid

Håbløse amatører der ikke har styr på leveringerne.

På deres side skriver de normalt 1-2 dages levering. Til DK tænkte jeg at 4-5 så ville være naturligt.

Bestiller d. 9 og hører ikke mere.

Så kommer der pludselig en mail d. 14 om at pakken sendes først i næste uge. Skal bruge varen til sommerferie så kommunikerer med firmaet der lover at varen bliver sendt direkte fra distributøren om mandagen.

Tirsdag får jeg så en mail om at de ikke kan sende varen i denne uge.

At vi står og skal bruge varen og nu ikke kan få den fra hverken dansk eller svensk distributør/shop, da alle åbenbart er i Canada hos producenten er under al kritik. Have Uteunger sat sig ind i hvornår produktet kunne leveres fra starten af havde vi haft tid til at bestille fra en anden shop.

Ordrenummer: 16638

Bra sida för just uteungar!

Bra personlig service och snabb frakt. Bra erbjudanden och tåliga kläder i alla väder!

Är Uteungar ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

Support

Välkommen till Sveriges bästa sajt för uteungar! Barnvagnar, cyklar, kläder och praktiska prylar för den aktiva familjen. Snabba leveranser och personlig service.

Besök Uteungar

Uteungar ligger som 32 av 35 i kategorin