tweenstyle omdömen

9.1

Super nemt - hurtig levering - lækker kvalitet

Super nem hjemmeside. Hurtig levering. Lækkert tøj. Et styks glad datter 😄😄

Fuldstændig i toppen

Den hurtigste levering jeg nogensinde har oplevet :-) og super sød dame der svare ved telefonisk henvendelse. Handler helt sikkert hos jer igen :-) +++++++++++++ og så lige et lille ekstra + herfra.

overraskende hurtig

Det var imponerende. Bestilte vier 12 tiden. En time efter modtog jeg en mail om mine vare var pakket. Og 2 timer senere en mail om varene var sendt.
Næste eftermiddag kunne jeg hente tøjet i pakkeshop.
min søn var meget glad.
eneste øv var at 3 dage senere fik jeg en reklame mail om jeg kunne spare x%. Men det er jo bare tilfældigt lige efter jeg havde handlet.

Fremragende service

Nemt at finde rundt, hurtig bekræftelse og levering som lovet. Kan varmt anbefales.

super

tøjet passer fint
og super fint.

Hilsen
Marianne

Dårlig oplevelse!

Jeg har handlet hos tweenstyle. Jeg købte to ens t-shirts, modtog kune den ene. Jeg skriver naturligvis en mail. Jeg får en mail retur der lyder således:
Hej Kristina

Vi beklager fejlen og sender den anden t-shirt herfra i dag.

Rigtig god dag :-)

mvh | [navn fjernet]

I dag har jeg modtaget den anden. Er skuffet over denne oplevelse. Det mindste de kunne gøre er at levere pakken direkte på min adresse. Nu har jeg været i Spar to gange for at hente de T-shirts!

Jeg vil naturligvis ikke revurdere min anmeldelse....

Hej Kristina

Tak for din anmeldelse...

Er det ikke lidt at overreagere på en situation - at denne oplevelse kun er én stjerne værd ??

Vi erkender fejlen, og vores medarbejder går selvfølgelig straks ind og printer ordren igen. Vi sender den manglende t-shirt samme dag, som du henvender dig, så du har den dagen efter. Og vi sender selvfølgelig til samme levering/adresse som på din første ordre. Havde du ved din henvendelse bedt os om at få leveret til anden adresse, så havde vi selvfølgelig gjort dette. Men - vi sender aldrig til anden adresse, uden at kunden har bedt os om det. Havde vi gjort det og du ikke var hjemme til at tage imod din pakke, så ville POST Danmark havde afleveret en seddel i din postkasse - men det ville så måske også være vores skyld ? :-) Ja, nu provokerer vi lidt - og det er normalt ikke vores stil :-) Men som firma skal man finde sig i meget - og vores medarbejdere er trods alt mennesker der gør sit allerbedste for, at du som kunde får en god oplevelse. Så jeg ved ærlig talt ikke hvad vi kunne have gjort anderledes...

Men dette her er jo fordelen og ulempen ved TRUSTPILOT - at i som kunde kan behandle os som i vil og vurdere vores service som i vil. Og vi butikker kan KUN kigge på...

Vi håber du vil revurdere din anmeldelse...

Flotte varer, god pris

Pga. tilbud fik jeg flere rigtig gode varer til en rigtig god pris.

Lækkerier

Helt i gennem lækre jakker og hurtig service. Dejlig og skøn netbutik.

Tweenstyle - god stil

Hurtig levering, god hjemmeside med flot udvalg, nem og overskuelig med filtre der virker!
Ungerne kan selv kigge rundt uden at blive skuffede over mgl størrelser, når filtret er sat til deres str - det sætter vi pris på!

Avanceret bondefangeri i form af usædvanligt udspekulerede forretningsbetingelser!

At handle hos tweenstyle.dk kræver særlig skærpet opmærksomhed. For hos tweenstyle efterlades man med det indtryk, at det kun handler om at få kunden til at købe mest muligt. Først for mere end 600 kr. for at opnå fri fragt (45 kr.). Hvis en vare derefter blot skal byttes skal du enten bede om at få pengene retur og betale 45 kr. i fragt eller bede om et tilgodebevis og få fri returfragt. Fair nok! Men vær opmærksom på AT SÅ MISTER DU MULIGHEDEN FOR AT FÅ PENGENE TILBAGE FORDI DU HAR BRUGT TILGODEBEVIS. Det samme går sig gældende ved gavekort! Med et gavekort på 600 kr. til tweenstyle skal du derfor ikke tro at du har betalt for fragt til den du ønsker at begave. Nej, fri fragt reglerne gælder nemlig først efter brug af gavekort dvs at du skal handle for 1200 kr. Sammen med en underlig teknisk ting med, at duer altid skal bruge for mere end det beløb tilgodebevis/gavekortet lyder på for at gennemføre dit køb, gør det alt i alt handlen hos tweenstyle.dk besværlig og ja efterlader mig med en følelse af at være bondefanget i et spind af udspekulerede forretningsbetingelser skrevet med småt...

--- Svar på ovenståene ---

Hej Ann

Endnu engang tak for din kritik - rat at kunder har en mening...

Dog kan vi IKKE helt nikke genkendene til ovenstående vedr. gavekortet. Når man KØBER et gavekort hos os (på min. 200,- kr.), lægger vi én gratis fragt oven i beløbet. Så det vil sige at køber du et gavekort på kr. 200,- lyder gavekortet på 200,- kr. + en gratis fragt.

Med hensyn til tilgodebeviset (som man får når man sender en vare retur og vi betaler portoen - normalt betaler man selv for portoen retur), er det helt rigtigt at vi under vores handelsbetingelser skriver, at man ikke kan få penge retur. Hvorfor vi gør dette, er fordi vi betaler returporto på kr. 45,- og derved betaler vi for at du kan få dine vare GRATIS retur til os.
Desuden har vi rigtig mange kunder, som er rigtige glade for at bruge vores tilgodebevis. Og hvis man bruger tilgodebeviset med omtanke, kan man altid få gratis fragt ved at handle ved os. Og det er helt klart en forbedring af vores handelsbetingelser, i forhold til før vi indførte tilgodebeviset i august 2013 - men HUSK - det er ALTID op til kunde, om det er tweenstyle eller kunden der skal betaler for returneringen - det er dit eget valg....

Sidst men ikke mindst, er vi selvfølgelig ked at at du kalder det bondefangeri, da vi skriver det i vores handelsbetingelser - se evt her: http://www.tweenstyle.dk/frifragt_tilgodebevis

Vi håber, at ovenstående er med til at belyse forløbet og beskrive hvordan vi behandler vores kunder.

____________

--- Ann Hein Hedegaard første anmeldelse til 1 stjerner. ---

Ultimativt ringe bytteservice

Jeg skulle foretage en simpel ombytning af et par sko til nummeret større. Det kunne kun ske ved at jeg returnerede varen og bad om et tilgodebevis (hvis ikke jeg skulle betale returfragt). Da jeg modtog mit tilgodebevis og samme dag gik ind for at købe skoene i den rigtige størrelse, var disse sat op fra 149,95 kr. til 179,95 kr.

-- og vores første svar ---

Hej Ann

Tak for din anmeldelse...

Som du ved (da du samme dag ringede til vores kundeservice samme dag, hvor vi hjalp dig med at bytte et par sko som du havde bestilt i en forkert størrelse), får du selvfølgelig skoene til samme pris. Du skal blot tage fat i kundeservice enten pr. mail - kontakt@tweenstyle.dk - eller telefon - 702 702 40

Vores priser bliver justeret engang imellem - lige som i f.eks. dagligvare butikker. Nogle gange kan jeg købe én liter mælk til 5,- kr. og andre gange koster den samme mælk i samme butik 7,- kr.

Vi håber at du tager kontakt til os igen, så vi kan få lukket din sag ordenligt :-)

tweenstyle.dk

Nemt og hurtigt og vupti er sønnen smart

Smart tøj til fin pris og meget hurtig levering. Det er simpelthen hurtigere (og smartere tøj) end hvis jeg først skulle overtale min søn til at gå med i butikker og prøve tøj!

fremragende service

alle varer var bare i orden, og de kom meget hurtigt frem til mig. Jeg er super-tilfreds.

Helt efter bogen

Både varer og levering levede fuldt ud op til forventning

Dårlig returpolitik - flink kundeservice.

Bestilte en jakke til min søn i str. 12 år, men de sendte en str. 8 år, en ærlig fejl. De ville først sende den rigtige størrelse efter at have modtaget den forkerte igen, og det mener jeg ikke er god service. Jeg har jo netop købt og betalt for jakken, og da fejlen ikke ligger på min side, forventer jeg ikke at blive holdt i skak, til jeg tilbagesender fejljakken, før jeg kan få tilsendt den rigtige.

Kundeservice var dog flink, og prøvede at håndtere sagen så godt som muligt, efter de regler de havde fået udstukket.

Hej Kent

Tak for din anmeldelse...

Når vi kommer til at sende en forkert vare til en kunde, bliver vi nød til at have varen retur inden vi kan fremsende en NY. Det er nu en gang den måde vi kan håndtere fejlleveringer på. Det er IKKE med vores gode vilje at vi laver fejl, men vi er også kun mennesker, som kan komme til at tage en forkert vare.

Men som du sikkert ved er der ALTID 14 dags fuld returret på vores hjemmeside, så du vil aldrig blive holdt i skak af os - du vil ALTID kunne få din penge retur inden for de 14 dage. Og hvis du blot ville have penge retur i stedet for den rigtige jakke havde du blot fået det.

Vi håber, at det er med til at forklare lidt... :-)

Hurtig levering - Men dårlig returpolitik

Varerne kom super hurtigt. Men når man sender noget retur og vil have sine penge igen, så går det til gengæld MEGET LANGSOMT. Det er nu 9 dage siden de modtog mine varer retur, og jeg har stadig ikke fået mine penge tilbage :-( Når man skriver til deres kundeservice får man heller intet svar retur.

Hej Christina

Tak for din anmeldelse...

Din mail er kommet i en forkert status hos os, og desuden er vi lidt underbemandet i uge 7 på grund af vinterferie (vi ved godt, at det ikke er nok grund, til "lidt" for lang tids tilbagemeldning fra vores side). Men det er derfor, at vi først får skrevet til dig nu, i denne omgang...

Vores bogholder laver tilbageførelser en gang om ugen. Vi har i vores betingelser skrevet, at der KAN gå fra 0-10 hverdage inden vi tilbageføre penge.

Så når du har modtaget en mail, at dine vare er kommet sikkert frem til os, vil du modtage dine penge retur inden for max. 10 hverdage. Jeg håber også det holder stik denne gang - selvom vi har holdt vinterferie :-)

Ha' en god weekend...

MANGLENDE LEVERING

Jeg har ikke modtaget min levering. Selv om Post Danmark siger at de har leveret pakken. Tænk at betale for noget man ikke har fået.

Hej Petra

Tak for din kommentar...
Jeg ved dog ikke hvad det er du omtaler. Det ordrenummer du skriver er til en helt anden person og pakken står som udleveret ved Post Danmark. Og på ALLE vores pakker er der track and trace, så hvis en pakke bliver væk kan den som regel findes. Der er desuden forsikring på alle pakker, hvis de bliver væk.

Vend venligst tilbage til os på mail - ordreinfo@tweenstyle.dk - hvis der er noget vi skal gøre i din sag...
Ha' en god dag...

Superkøb.

Stort plus for at bruge GLS pakkeshop og ikke postdanmark. Varerne kom hurtigt og det er super, alle tilfredse. Tøjet er af høj kvalitet og prisen er fin.
mvh. VLL

Gode varer, hurtig levering og nem returnering

Rigtig god webshop med gode varer til fine priser. Nem og hurtig returnering af fejlkøb, hvilket er vigtigt, når man shopper for en teenagepige ;-)

Fem store stjerner!

Jeg har efterhånden handlet hos jer mange gange til mine 3 piger, og I har bare styr på det! Gode tilbud, vanvittig hurtig leveringstid, og ikke mindst så modtager man det, man bestiller - dejligt, at I har et system, der holder styr på lagerbeholdningen! Jeg kommer selvfølgelig tilbage!

tweenstyle.dk ——————————— Support

KONTAKTOPLYSNINGER: ————————————————— kontakt@tweenstyle.dk / alle dage ————————————————— +45 702 702 40 / telefon er åben hverdage fra kl. 9-15 ————————————————— ————————————————— ————————————————— tweenstyle.dk har siden 2010 leveret det moderigtige unge tøj, til den prisbevidste. Vi er den ultimativ tøjbutik på nettet, som har fuld fokus på de unge teenager, i alderen 8-19 år. ————————————————— Only — PUMA — Hound — Cost:bart — Outfitters Nation — Esprit — Helly Hansen — SaySo — ONLY PLAY — Pieces — Speedo — Melton — EDC by Esprit — by hound — Bjørn Börg — HUMMEL ————————————————— LEVERING: 99,9% af alle pakker som bliver bestilt inden kl 14.00 på en hverdag, bliver afsendt samme dag. ————————————————— FRAGT i DANMARK: Køb for kr. 600,- og dine vare bliver sendt med gls, GRATIS ————————————————— FRAGT i EU: køb for kr. 1.500,- og få leveret, GRATIS ————————————————— FRAGT i RESTEN AF VERDEN: køb for kr. 2.500,- og få din pakke lige til døren, GRATIS ————————————————— HVORFOR OS: Vi holder hvad vi lover. Det er meget vigtigt for os, at vi ikke lover mere end vi kan holde. Så hos tweenstyle.dk - holder vi hvad vi lover! —————————————————

Besök tweenstyle

Skriv till: kontakt@tweenstyle.dk