Transaver - we bring Europe to your door omdömen

Prisvärt

+ Skaplig prislapp
- Mitt paket plockades upp 2 hela dagar innan det skickades vidare

BEDRÖVLIGT DÅLIGT

Fel anmälde en transport skada med foto en liten skada 100 kr plus frakt inget svar,ringde till Transaver dom skulle titta på det,inget svar,pratade med Bodega dom har stött på,inget svar.det handlar om mycket små summor nu men det kan ju handla om flera tusen kronor nästa gång.Stor varning om ni får en skada

Raketfart

Beställde frakt 2014-01-27 och fick det levererat till dörren kl 09.00 den 2014-01-30!
Imponerande, räkna med mig som kund i framtiden :)

Alllt fungerar till stor belåtenhet

TOPPEN NI ÄR VÄRDA TIO STJÄRNOR !

INGEMAR.

ingen leverans

Betalat för frakt flera hundra till er. Ingen leverans ännu fyra veckor senare. Ni svarar inte i telefon. Räkningen damp in idag men inga varor. Vad är detta?

idag 33 dagar sedan jag beställde

det har inte kommit fram än.http://www.trustpilot.se/evaluate/transaver.se#

Vad pågår?

Blev för ca 10 dagar sedan kontaktad av [Name]. från Transaver som lovade att lösa mitt problem om jag mailade över en beskrivning av eländet.. Mailadressen var till deras kundsupport. Samma som jag mailat och ringt minst 5 gånger. De har ignorerat mig helt och hållet. [Name]. meddelade att han ägde 50% av Transaver och att han skulle fixa problemen. Har mailat en detaljerad beskrivning av mina problem utan att höra något mer. Har också skickat ett påminnelsemail, inget svar.
Är [Name]. seriös eller driver Transaver med oss? Eftersom Scanbolaget är mycket passiva i ärendet så tror jag att de samarbetar med Transaver. Kanske finns ett ägarförhållande.
Göken

Extremt oseriöst åkeri!

Fick hem helt förstörda varor, har ringt i ett halvår och får alltid samma svar att de ska genast återkomma till mej i ärendet...jag insett att det kommer inte att hända!
Varning för detta åkeri då de är extremt oseriösa vid eventuella problem!!!

Fruktansvärd

Jag beställde varor från Spanien. Det tog en månad tills jag fick mina varor , men en av varorna var skadad. Jag tog direkt några bilder och gjorde en skadeanmälan. Idag har det gått 5 månader och jag ringer 1 till 2 gånger i veckan. lustig nog att jag hör varje gång samma svar att: JAG SKA KOLLA UPP DET MED MIN KOLLEGA! En gång när jag sa låt mig prata med den kollegan, fick jag höra att det inte gick! Idag tvekar jag inte att dom struntar medvetet och systematisk på alla skadeanmälningar för att trötta bort kunderna. Igår efter 5 månader sa dom att dom inte hittar någon skadeanmälan, medan när jag pratade med dom , nämnde han saker om skadan. Vilket visade tydligt att han ljög helt enkelt. OSERIÖS. UNDVIK DOM !!!!

Dåligt!!

Bestälde ett paket med 12 flaskor från Scanbolaget och valde Transaver! Stort misstag!! Betalade dyraste frakten Express UPS som ringer upp när varan kommit fram och de skickade med DHL som var 100 kr billigare. Paketet blev skadad och blött så posten kunde inte leverera den, fick åka ut till terminalen för att hämta den. Visade sig att 6 flaskor gick sönder! Tog bilder på allt och skickade skadeanmälan till Transaver samma dag. Nu snart 2 månader senare har jag varken fått svar från de eller pengarna tillbaks. Inte ens 100 kr som jag betalade mer för frakten.
Nästa blir att anmäla de till konsumentverket pga falsk marknadsföring för de skriver på sin sida om pengarna tillbaka per flaska vid skador och det stämmer uppenbarligen inte!!!

dåglig Leverans

jag har beställt fram till nu 2 månader , jag ringde flera gånger ,men svarade inte,hjäjpa inte
var dålig transarver dålig,dålig,dålig

Superbra Leverans

Beställde från en site i Tyskland på måndagen och fick leverans hem till dörren på Fredag. Allt kändes bra då jag kunde spåra paketet under hela vägen. Rekommenderar Transaver

Obefintlig kundtjänst.

Ingen som svarar när man ringer till kundtjänst,ingen uppföljning av track the pack.3veckor från butik till Tyskland .Har i skrivande stund 4 veckor ej fått mina varor.
Tror att det hade gått snabbare att cykla från Spanien till Sverige med varorna.

Råka inte ut för en transportskada

Fick en transport skada samt att delar av sändningen saknades på en beställning i somras. Gjorde samma dag en felanmälan via en mailadress som fans på hemsidan.
Det hände ingenting, jag skrev flera mail ytterligare utan någon som helst respons.
Till slut skrev jag till bolaget som jag hade beställt varorna ifrån och då först fick jag ett mail från någon på transsaver om att jag skulle felanmäla via en länk på deras hemsida som heter skade,... någonting.
Dett gjorde jag , ingenting hände. Anmälde skadan en gång till men har inte fått ett förbannde svar från dom. Deras fullständiga nonchalans i detta ärende gör mig minst sagt heligt förbannad.
ANLITA FÖR FAN INTE DETTA RÖVARBAND TILL ATT FRAKTA NÅGONTING ÖVERHUVUDTAGET!!!!!!!!!!!!

Snabba ryck

hej på er,ville bara tack för en snabb leverans,1020761.Tacktack
Perfekt när allt bara flyter på.
Mvh Lars

Varför ingen avisering??

Har lämnat både telefonnummer och mailadress för att få veta när jag måste vara hemma. Inte ett ljud. Har flera gånger missat leverans med en halvtimme och måste åka till postens utlämningsställe. Hade faktiskt betalat för hemleverans!! SKÄRPNING!!!!! Annars är det bra. 8 dagar är helt OK

Superbt Jobbat.

Ett företag som håller vad dom lovar! Har tidigare anlitat ett företag som börjar på L.Har blivit blåst på varor och frakters.för 4-5000kr.

Kan det bli bättre än så här?

Alldeles förbannat bra kan inte bli bättre,tack tack.

Det är helt klart 5 stjärnor.

Bästa leverantören

Verkligen "snabbfotad" leverantör. Beställning gjord den 17/3 leverans från Spanien framme hos mig den 27/3. Kan inte tänka mig att någon annan kan slå detta!
JFB Örebro

www.transaver.se Support