Thuisbezorgd.nl - Online eten bestellen omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Uitstekend!

De bestelling ging vlekloos en makkelijk! Eten is netjes op tijd aangekomen.

Food makes u drool !!!!!

Loved the food !!!!!!Really Recommended !!!!

Good site

Provides a valuable service to both retailer and consumer.
Keepon the good work.

Tevreden klant!

Ik vond de service goed en is zeker voor herhaling vatbaar.

Handig!

Super handig! Tot nu toe super tevreden over de site en de bezorgingen.

Makkelijk, maar niet perfect.

De site werkt overzichtelijk en makkelijk. Wel vind ik dat er gecontroleerd zou moeten worden op de weergegeven namen van de horeca-gelegenheden waar besteld wordt. In mijn geval staat er in alle e-mails gewoon 'Den Bosch'. Verder klopte de bezorgtijd niet. Waarschijnlijk wordt deze door het betreffende bedrijf aangegeven en niet door de site zelf, maar een check in hoeverre deze indicaties kloppen moet zo nu en dan wel gebeuren. In mijn geval week het 20 minuten af. Er wordt na het betalen een scherm getoond waar de aankomsttijd wordt weergegeven, maar daar heb je verder niets aan.

De transactiekosten per betaalmogelijkheid vind ik onzin. Neem die gewoon voor je rekening, aangezien de klant anders gewoon contant betaalt. Een fooi moet je toch geven. Dat extra bedrag gun ik dan liever aan de bezorger.

Fantastisch

Alles op tijd geleverd zelfs nog 5 minuten te vroeg .

Net als de tv is thuisbezorgd een levensbehoefte!

Bestel er regelmatig, website/app zijn foutloos!
Meningen lezen en snel weten wat je te wachten staat is gemakkelijk en snel gedaan.

Eens maar nooit meer!

Waardeloze manier van bestellen. Je moet maar hopen dat het goed gaat. Pas naar het betalen gaan ze contact opnemen met het restaurant. Dus ik maar duimen draaien of dat goed gaat. Zo hoort het niet! Eerst moet het restaurant de bestelling accepteren en dan wil ik ook nog weten hoe lang de levertijd is. Ik mag de concurrent natuurlijk niet noemen (mijn artikel is al 2x daarom afgekeurd) maar u kunt ervan verzekerd zijn dat ik daar nu weer ga bestellen, net als in het verleden.

Beste Rob,

Vervelend dat je het niet vertrouwt. Onze klantenservice controleert echter elke bestelling op aankomst dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor! :).

Groet, Dionne

prima

goed en aan te raden
Omdöme av bekräftad köpare

Good service - Need to track quality of restaurants to guarantee customer satisfaction.

1/5 - You need to police restaurants so your customers do not receive sub standard product. That means you should require a basic quality of food and service before allowing to advertise on this site. "Dominos", for example, and despite their marketing money, really suck - you have to think about your priorities. Offer a quality of service that customers can depend on, or turn into another money making sham that does not serve customers appropriately.

Hi Brendan,

Thanks for your feedback! It's very hard to keep track of the quality of all 5000+ connected restaurants though. In order to keep customers informed about the quality, we offer the possibility to review your order after it was placed. All reviews can be seen on the menu pages on our website. This way other customers can see how the restaurant scores on delivery time and food quality.

Kind regards,
Dionne
Team Thuisbezorgd.nl

Sashimi keurig op tijd bezorgd door vriendelijke heer.

Eerste bestelling bij restaurant via Thuisbezorgd geleverd. Het was me vooraf niet opgevallen dat de bezorging via aparte organisatie verliep, en dat er ook extra kosten berekend werden. Maar de tijdsplanning was prima.

lekker

Super en snel

Goede website, alleen betalingskosten

Het is een goede website.. Jammer dat Thuisbezorgd.nl niet meer informatie geeft over de snelheid van de bestelling. Ik vind het echter wel jammer dat er nog steeds kosten worden berekend over de ideal betaling of op andere wijze betalen. Dit zorgt voor extra kosten bij elke bestelling.

ook werkt de postcode versie niet altijd goed, hij vind vrij vaak de juiste postcode niet. Ook zou het mooi zijn als hij gerichtere aanbiedingen zou kunnen sturen.

maar handig is het zeker en thuisbezorgd.nl zorgt voor een duidelijk overzicht in het aantal restaurants wat bij mij in de buurt is

Svar från Thuisbezorgd.nl

Bedankt voor je gerichte feedback Mark! We zullen het in overweging nemen.

Sommige restaurants zijn voorzien van de Food Tracker ®. Hiermee kun je je bestelling volgen van de keuken tot aan de deur :). Contant betalen is overigens gratis.

Groet,
Dionne
Omdöme av bekräftad köpare

heerlijk eten en heerlijke service

Het eten kreeg ik snel en heerlijk. Lang bij anatolia klant en nu het via thuisbezorgd besteld kan worden is het plaatje compleet. Zeker een aanrader..!!

Zeker tevreden

Goed zoals altijd mag soms wel wat meer saus op een groot broodje kebab. Is dan nog al droog.

Gemak

Heerlijk gemakkelijk, geen enkele klacht, helemaal tevreden.

lekker

het was lekker en ruim op tijd

helemaal top

het personeel brengt het eten warm en het personeel is super vriendelijk.

een aanrader voor thuis bezorging

Lekker makkelijk

Hartstikke fijn om snel iets te bestellen. De foodtracker is een ideale toevoeging.

Thuisbezorgd.nl Support

Contant bij bezorgen of online betalen met iDEAL, PayPal of creditcard

Prijsgarantie op alle menuproducten!

Eten bestellen en volgen met Food Tracker ®

Nederländerna

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.