SkatePro omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

trustpilot stars

Kjempeservice og løsningsorienterte :)

Etter en feilbestilling av noen roller blades er Skatepro veldig behelpelige med å finne den beste løsningen for og få byttet til et annet par. Kjapt ekspedert og rask leveranse. Veldig fornøyd med kundeservice :)
trustpilot stars

Raskt, økonomisk og topp kvalitet!

Flotte nybegynnerskøyter som har gitt mye glede! Fine priser og rask levering, kommer til å handle mer her!!

Effektivitet og god service!!! ;D

De har et fantastisk team som jobber for å tilfredstille kundene.

Svar från SkatePro.no

Hej Marcela, tusind tak for de gode ord, det varmer vores små skaterhjerter :) Det gør os altid glad, når vi kan hjælpe kunderne med at finde det rigtige for at kunne komme ud og skate, og det er dejligt at høre at det lykkes.

Mange hilsner og god sommer,

Milena
SkatePro

Kjempe bra!!

super fornøyd med varene eg bestilte. slutter ikke å bestille herfra:-)

Rask levering

På tross av sen bestilling for eget vedkommende, kom skøytene dagen før skøytedagen i barnehagen.
Fornuftig innpakning og raskt levert.

Veldig fornøyd

Vi bestilte skøyter på søndag og de var klare for henting på posten lørdagen etter, vil si at det er greit og innenfor rimlighetens tid. Skøytene passer perfekt for min 3 års gamle datter :)

100%

Har bestilt varer fra Skatepro flere ganger. Er kjempefornøyd med både hurtighet på leveransene og kvalitet på varene. Eneste ulempe er noe høy totalpris når man må legge til norsk MVA. Men alt i alt er jeg 100% fornøyd.

Svar från SkatePro.no

Alle priser er nå inkludert norsk MVA. Vi beklager forvirringen. Det tok dessverre litt tid før det norske selskapet registreringen var på plass, men det er nå, og så skal alle problemer ville bli løst :)

Vh, SkatePro

Supert!

Jeg har nå bestilt to forsendelser herfra i løpet av 2012. Varene ankommer presist og i perfekt stand. Jeg vet ikke hvordan det er med andre kunder, men jeg har ihvertfall ingen ting og klage på!

Supert firma!

Skatepro er raskt på kundeservice, spørsmål og leveranse.
Det eneste som tar tid er tollen som skatepro ikke kan gjøre noe med.
Supert firma

dårlig....

fikk ikke det jeg skulle , måtte klage for å få skøytene komplette å skøytene var dårlig og rulle på... !!!!!!

Svar från SkatePro.no

Hej Lill, vi beklager meget at der manglede bremser i kassen med dine skøyter, og er glad for at du skrev til os, så at vi kunne rette op på fejlen. Det er altid rigtig svært at sige på forhånd, om et par skøyter passer til ens fod, og man kan derfor komme ud for at selve gode skøyter bare ikke føles rigtig. Det er virkelig ærgerligt at du har det sådan, for vi ser jo gerne, at du får glæde ud af dine skøyter. Hvis du ikke har brugt dem alt for meget endnu, må du gerne kontakte os, så kan vi se om de måske kan byttes.

Stanser i tollen

Alt stanser i tollen dersom du ikkje følgjer med på epost og opplyser 11-sifra personnummer når det blir etterpurt. Eg er ikkje så glad i å sende personnummer på epost.

Mvh, SkatePro

Dårlig

Odi Longneck ST Soft håndtak de er høl i dem
trustpilot stars

Trygg leverandør. Alt skjer i det rekkefølge man forventer.

Du handler hos SkatePro som om butikken var tvers over gata. Pålitelig og billig. Hva mer trenger man?
trustpilot stars

Dette blir første nettsiden jeg sjekker når jeg trenger deler til scooter! :-D

Jeg elsker skatepro.no
dere har den aller beste kundeservicen ever! og dere har veldig rask shipping også ^^ jeg bestillte min madd nitro sparkesykkel og fikk den en uke etter, og jeg bor i Norge! ;O snakk om flinke folk!

Tusen takk :-D dette blir ikke siste gang jeg handler her! :-DD
trustpilot stars

Ikke siste gang jeg bestiller fra denne siden !

Første gang jeg bestilte fra denne siden for 1 mnd siden og er nok ikke den siste gangen heller ! Bra longboard for en billig penge! Longboardet kom 2 uker etter bestillingen hadde blitt sendt og det var ikke noe skade på den som jeg var mest bekymret for.. Longboardet er akkurat lik det de beskriver på nettsiden, så er ikke noe juks!

Kommer flere bestillinger fra meg :D

SkatePro.no Support

Om företaget

Alt i Skateutstyr hos SkatePro. Her finner du Nordens største utvalg av rulleskøyter, sparksykler, skateboards, hockey og beskyttelsesutstyr.

Besök SkatePro

Skateboard

Vintersport

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.

SkatePro är i kategorin: Skateboard

1. SkatePro