BodyMod.dk Shop omdömen

9.7

Hurtigt og billigt :-)

Fine piercinger til overkommelige priser + hurtig dag-til-dag levering :-D

Service i verdensklasse!

Jeg har ikke oplevet en så høj grad af service, som jeg har oplevet hos shop.bodymod.dk
Jeg har handlet flere gange hos dem, og hver gang har jeg modtaget min pakke dagen efter. Derfor undrede det mig meget, da jeg denne gang ikke modtog min pakke dagen efter. Jeg kontaktede naturligvis kundeservice, da der var gået et par dage. Jeg havde en dialog med en, der hed Janus, og han skal virkelig have ros for sin sans for service, og det at sætte kunden i fokus, og finde en løsning fremfor at sige, at "det var bare ærgerligt".
Dagen efter kom min pakke - det var bare PostDanmark, der var lidt sløve i det - as usual!
Det er absolut ikke sidste gang, jeg handler hos shop.bodymod.dk!

Bedste service!

Du får ikke en bedre service end hos BodyMod.dk jeg bestilte piercinger og min pakke blev sendt retur, men blev så sendt tilbage til mig men blev igen sendt retur til BodyMod, vi opdagede så at der var en fejl i adressen og at jeg havde skrevet forkert, men BodyMod skrev tilbage at de ville sende den retur til mig og at jeg får pakken imorgen, og jeg ikke skal betale ekstra fragt, vil gerne sige tusinde tak til BodyMod for deres kanon gode service og tålmodighed! Og så vil jeg også sige tusinde tak til Janus B. Christensen! Kan klart anbefale at bestille derfra! Den bedste og hurtigste service! :) med venlig hilsen Rikke Skov Pedersen

Yderst tilfreds hver gang

Jeg er så tilfreds med at handle hos BodyMod.dk shop. Varerne er altid i orden og de kommer dagen efter. Yderst god service :-)

Perfekt!!

Super kvalitet, kundeservice og hurtig levering! Alt er tip top, har handlet derinde to gange nu og det bliver i hvert fald IKKE sidste gang! Intet negativt herfra :-)

Hurtig levering og gode produkter

Gode og billige varer .... og modtog dem dagen efter jeg bestilte ..

Hjælpsom, stabil og pålidelig :)

Jeg har handlet der flere gange nu, og hver gang er det gået glat. Deres chat-support har også været rigtig søde og har besvaret alle mine mere eller mindre dumme spørgsmål, når man ikke har erfaring med at stretche sine ører. Jeg vil helt sikkert handle der igen, når behovet for større tapers og tunnels melder sig.

Fantastisk!

Jeg har altid kun bestilt fra bodymod , hvis jeg skulle bruge smykker , også selv når jeg skulle udvide.. du bestiller det og får det dagen efter, også er der altid mega god service (: klart et go ! Love it ...

Perfektion

Intet mindre end perfekt! Jeg køber ikke piercinger andre steder

Gode produkter og god service!

Hjemmesiden er overskuelig og med masser af guides til fx valg af piercing, materiale, plejning, måling af smykker mm.
Smykkerne er af god kvalitet og til en meget rimelig pris.
Bestilles varen inden aften, leveres den allerede dagen efter!
Pakken er vel sjældent større end et brev, og leveres derfor i postkassen, hvilken gør at man ikke behøver at sidde derhjemme og vente, eller hente pakken på posthuset.

Jeg synes det er en super god side, som tilbyder hurtig levering og gode tilbud ! kvaliteten er i top, og jeg har endnu ikke set nogen fejl. Derudover får man en gratis stretch-guide, og dette synes jeg er god service, som man ikke engang har bedt om at få. Dette har hjulpet mig meget, og det er den eneste side, hvor jeg bestiller piercinger fra.

Hurtig og seriøs kundeservice

De har kundeservice som andre butikker og webshops godt kunne lære noget af! Der er lynhurtig forsendelse, og gode produkter. Når du henvender dig til dem, får du hurtigt svar - et svar du kan bruge til noget - og i en utrolig høflig tone. Er der nogen problemer, så bliver de løst med det samme. Jeg kan kun anbefale dem!

Troværdig og lækker

Jeg vil bare sige tusind tak for hurtig betjening.
Den har været seriøs, korrekt, lækker smykker og spændene hjemmeside .
Smykker lever op til det som hjemmesiden beskriver, lover og viser.
Mange hilsner fra Nina

Rigtig god service

Én ting er at de har et super udvalg, en megaflot hjemmeside og virkelig gennemført funktionalitet - men når der så er noget man ikke er tilfreds med og de bare hjælper med at løse det, så kan jeg kun give dem maximum karakter!

Perfekt!

Stort udvalg, gode priser, hurtig levering og super service. Kan klart anbefales!

Perfekt materialer og god service!

Jeg vil anbefale alle bruger denne side til piercingkøb, har bestilt fra dem før og de levere gode varer til tiden og som er godt materiale som man ikke får infiktion af!
Har prøvet mange andre steder som levere dårlige varer men her får man rigtig gode ting for næsten ingen penge.

Fantastisk virksomhed, med en ekstra god service

Shop.bodymod.dk er en virksomhed i særklasse.
De har et godt og bredt udvalg, med gode priser hvor alle kan være med. God vejledning, både som fast tekst diverse steder på siden, men også hvis man står med spørgsmål, som kræver personligt svar af folkene bag hjemmesiden.
Der hvor shop.bodymod.dk skiller sig er ud blandt de mange andre webshops, er servicen. Servicen over alt forventning.
Leveringstiden er kort. De er yderst hjælpsomme. Selvom det er weekend, så bliver der svaret på mails. Hvis man står i en vanskelig situation ang. levering, så hjælper de hvor de kan.
Igen, shop.bodymod.dk er en virksomhed som fortjener at meget ros, meget omtale/anbefaling. Det er ikke sidste gang jeg handler hos dem.

God service, hurtig levering, gode produkter

Dejlige produkter! + God kvalitet!

Fik tilsendt et produkt der var i uorden. Skrev det til dem, og fik en mail dagen efter, hvor de skrev at de beklagede rigtig meget, og havde sendt mig et nyt produkt.

Fantastisk service, og klart et sted jeg vil anbefale at handle fra!

ANBEFALES!

Jeg vil gerne sige tusind tak for de fede produkter - købte 3 stretch, en 1,6 mm og 2 2mm. De er super fede og jeg kan virkelig godt li dem. Så vil jeg gerne takke den super positive kundeservice! Den sidder lige i skabet. Søde folk man skriver til hvis der er spørgsmål på siden i onlinechatten. Det giver bonus! Kan klart anbefale folk at de med go samvittighed kan handle trygt og profetionelt på www.shop.bodymod.dk.
5 stjerner fordi:
Super hurtig levering
Venlig kundeservice
Fede produkter
Lave priser
Og ikke mindst en fantastisk guide!

God service

Jeg har sådan set aldrig haft de store problemer med BodyMod. Jeg fik en enkelt gang ud af mange gange, til sendt en defekt piercing, hvor jeg kontaktede dem hurtigt, og fik svar efter nogle minutter. Efter en halv time fik vi afgjort sagen og jeg fik mine penge tilbage så snart jeg havde tilsendt dem smykket. Super god og hurtig service. Og deres leveringsbetingelser holder - de kommer dagen efter hvis man bestiller inden kl. 17!

BodyMod.dk Shop Support

Hos BodyMod.dk Shop ønsker vi kun glade kunder.
Det gør vi ved at yde en god kundeservice, holde fragtprisen nede, sende varer ud om søndagen og konstant holde shoppen opdateret med de nyeste smykker. Generelt lytter vi meget til vores kunder - Er der noget der ikke kan findes i shoppen, kan det bestilles hjem.

Hos os finder du smykker til din piercing. Det er uanset om vi snakker om navlepiercinger, tungepiercinger eller en helt tredje. Vi sælger også smykker i form af plugs og tapers til dit stretch.

Besök BodyMod.dk Shop

Skriv till: info@bodymod.dk