Shirtstore omdömen

Shirtstore omdömen

Perfekt
9.2
155 Trustpilot omdömen

Bra kundservice och snabb leverans

Mycket nöjd!
Bra och snabbt svar från kundservice.
Blixtsnabb leverans.
Grym kvalité på varan!

Sons of Anarchy:)))

Grymt nöjd, saknar ord faktiskt. Snyggt, bra kvalite o väldigt snabb leverans!!! Ha d

kanonbra

Jag har beställt från shirtstore många gånger nu och det har aldrig varit något problem. En gång beställde jag fel storlek och det vart heller inget krångel med bytet. Fick även hem en gratis tshirt med shirtstore-tryck på senaste leveransen, så shirtstore ligger på plus sidan hos mig och jag rekommenderar verkligen sidan för alla! :)

Snabb service!

Det gick väldigt smidigt att beställa och det var snabb levernas

Fin fint att beställa ifrån!

Sökte efter en Jack Daniels tröja med den loggan jag ville ha och det hade Shirtstore. Beställde tröjan på nationaldagen och fick tröjan alldeles nyss.
Jag gav fyra stjärnor då själva t-shirtens tyg/färg och sömmarna på ärmarna och nedre delen av midjan inte ser ut exakt ut som på bilden, sömmarna är knallvita och inte smälter in i tröjan som på bilden, men är nöjd! måtten överrensstämde lite men inte fullt ut med en annan tröja jag hade i samma mått MEN är relativt nöjd!
Beställer gärna mer härifrån.

Världens bästa företag

Hade problem och de löste det snabbare än alla företag jag handskats med. Ett speciellt tack går till kundtjänst medarbetaren Sandra!

Underbart snygga tröjor och fantastisk service!!

Beställde hem 5 vackra tröjor och jag kan inte vara mer nöjd!!
Dock var dom väldigt små så dom fick åka tillbaka och idag fick jag tillbaka dom 2 storlekar större, men ändå på gränsen till små tyvärr.
Men dom stannar för dom är så fina!!

Är otroligt nöjd med både kvalitet och service!
Fick både snabbt och väldigt trevligt svar ang returen och hur jag skulle gå till väga när jag bad om hjälp.
Och inte nog med det, snabb leverans!
Precis som det ska vara när man handlar på nätet!

Tack ShirtStore!!

Bra kvalité på tryck och t-shirt

Beställde 9 t-shirtar förra veckan och fick dom idag, ca 5 vardagar senare. Trycket på 8 av 9 var perfekta men den sista var inge vidare och får kanske skickas tillbaka. Kvalitén på t-shirtarna var för övrigt väldigt bra men lite ojämt, dock väldigt hög lägsta nivå! Tjockleken och tätheten var olika och det beror nog på att t-shirtarna var ifrån 4 olika tillverkare. De t-shirtar som jag tror är shirtstores egna kändes bäst och trycket verkade sitta bättre på dom. Trots 4 olika tillverkare så var det inga större skillnader storleksmässigt(före tvätt).

Prisvärt! Bra kvalité! Snabb leverans! = Jag är skitnöjd!

Bra leverans ock service

passar leverans tider och har bra service, tröjorna har varit väldigt bra förutom några där trycket lossnar men man fick ju ersättning så ingen skada skedd!

Awesome!

Precis som t-shirtarna själva.. Awesome helt enkelt!

Snabb leverans och bra kvalitet!

Enkelt, snabbt, bra och billigt! rekommenderas!

grymt bra!

minns inte riktigt om varan kom exakt dagen den skulle men det bryr jag
mig inte så mycket om. köpte först för stor storlek, så lämnade tillbaka den och köpte en mindre. tshirten va i bra skick och ja är sjukt nöjd:)

Positivt överraskad!

Första gången jag handlade på Shirtstore blev jag mäkta imponerad av kvaliten på tröjor och har sedan fortsatt handla och har än så länge inte blivit i närheten av besviken, varken på kvalite, långa leverans tider etc etc. Shirtstore är helt klart en av de bästa sidorna på nätet som jag handlar på! Kommer knappast sluta beställa grejer heller då det bara ploppar upp nyheter titt som tätt!

Lång leveranstid!

Beställde mina tröjor den 26/2 och fick hämta ut dem på posten den 8/3... Men bortsett från det så var tröjorna av hög kvalitet.

Hej Pontus,
Ber om ursäkt för din långa leveranstid. Det är väldigt ovanligt att det tar så lång tid och det är absolut inte OK. Kul att du gillade tröjorna!

Hoppas du handlar av oss igen så vi kan visa att vi normalt sett har mycket snabbare leveranstid.

Hälsningar

Kanonställe för t-shirts

Enormt utbud, bra priser och erbjudanden samt snabb leverans. Vad mer kan man begära? Starkt rekomenderat!

Svar från Shirtstore

Tack för din recension och att du rekommenderar oss! :)

Mycket bra sida att handla på när det gäller.
Snabba leveranser och aldrig några problem.
Har vart kund i flera år.
Det som jag inte gillar är att kvalitén på T-shirtarna har blivit sämre,
När jag började handla på Shirtstore så var dom ganska tjocka vilket jag gillar (smaksak) dom sista jag köpte känns mer som 99:- för tre på Dressman.
Det kan ju även vara så att kvalitén är bra men att dom bara är för tunna i mitt tycke.
Kommer nog inte att handla så mycket längre från shirtstore efter sista leveransen på grund av detta.
Har var helnöjd fram till nu.

Väldigt Nöjd

Snabb leverans, bra respons från kundtjänst, snabb retur leverans.. Absolut inget att klaga på :)

Riktigt nöjd :)

Svar från Shirtstore

Kul att höra att du är nöjd! Du är välkommer åter!

service till 100%

är verkligen super nöjd med tröjorna och servicen/kundtjänst som var super trevliga och snabb leverans

Hej Steven,

Härligt att höra att vi kunde lösa de problem vi hade med er beställning! Ni är hjärtligt välkommen åter!

Bästa Hälsningar

Nöjd kund!!

Är jättenöjd med varorna och leveranstiden, men kan ändå tycka att för att vara XL dam så var dom lite små i storlekarna, får se hur det blir när man tvättat dom.

Svar från Shirtstore

Tack för din recension! Kul att höra att du är nöjd. Vi vet att vår tjejmodell är något små i storleken och försöker vara så tydliga som möjligt med detta. Men vi ska försöka vara ännu tydligare i framtiden!

Ha det bra!

Nöjd

Bra kvalité på tshirts
Bra leveranstider
Bra priser

Svar från Shirtstore

Great Success!:) Tack för din recension.

Shirtstore Support

Snabb leverans!

Vi har alla varor i lager, det innebär snabba leveranser. Er beställning skickas oftas samma dag eller dagen efter beställning. Leveranstiden är ca. 1-4 dagar.

30 dagars öppet köp!

Enligt lagen gäller 14 dagars öppet kör. Vi på Shirtstore tycker detta är för lite och har alltid 30 dagars returrätt!

Känn dig trygg hos oss!

Shirtstore är certifierad av Trygg ehandel, det betyder att du kan känna dig trygg och säker när du handlar av oss.

Om Shirtstore

Shirtstore är Nordens onlinebutik för t-shirts och tröjor med tryck. Shirtstore grundades 2003 och har vuxit snabbt till den största "t-shirtbutiken" Norden med verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Shirtstore´s huvudkontor, produktion och lager är beläget Trelleborg. Shirtstore har levererat fler än 800.000 t-shirts till fler än 100.000 nöjda kunder. Shirtstore är certifierat av Trygg e-handel och vunnit priser som årets e-butik 2011 och årets design 2010. Shirtstore har exklusiva licenser från bl.a Warner Bros, 20th Century Fox, DC Comics, Paramount och CBS.

Besök Shirtstore

23162 Trelleborg
Sverige

Shirtstore ligger som 4 av 14 i kategorin

Trygg E-handel

Shirtstore är certifierat av Trygg e-handel

Shirtstore är certifierat av Trygg e-handel, det innebär att du kan känna dig trygg och säker när ni handlar av oss. Trygg e-handels uppgift är att skydda dig som konsument och endast stabila och seriösa butiker kan bli certifierade.
Här hittar ni vårt certifikat.

Trustpilots Åtaganden