se.bestseller.com omdömen

se.bestseller.com omdömen

8.9
3945 Trustpilot omdömen

Mycket nöjd

Jag är ganska nöjd. Inget negativt alls.

Snabbt och bra!

Inga klagomål alls. Jag beställde en jacka på söndag kväll och fick den på onsdag fast det stod 3-6 arbetsdagar. Allt fungerade mycket smidigt och man kunde dessutom enkelt följa leveransen för att se var den befann sig :)

Snabb leverans

Beställningen på hemsidan var väldigt lätt och mina varor kom snabbt. Jag är väldigt nöjd och kommer definitivt att beställa igen!

Mycket bra

mycket bra!!!!

Underbar onlineshop

Då Veromodabutiken stängde ner i min hemstad blev jag väldigt ledsen, för det är där jag köper alla mina kläder. Men det går lika bra att beställa på nätet kom jag på. Fantastiska kläder till mycket bra priser. Snabba leveranser och jag har alltid blivit nöjd över mitt köp. Bestseller är en fantastisk hemsida och jag älskar att man kan kombinera sina köpa från alla butiker som är samlade på sidan och få dem i ett och samma paket. Det är enkelt vid beställning, det får snabbt att få hem paketet, priserna är bra. Kläderna har fantstiska priser och har en mycket god kvalíté. Idag ska jag gå ut och hämta mitt paket som jag nyss beställde och jag kan knappt bärja mig. Jag er framemot sommrens alla kläder som jag snart kommer att klicka hem. Tack bestseller för eran fantastiska sida och era kläder, ni gör så att jag kan känna mig snygg och bekväm i mina kläder.

Snabbt, billigt....suveränt

Mycket bra sida! Det gick snabbt, var billigt och kläderna satt som en smäck :-)

Inget strul bara kul :-)

Köpet gick smidigt, snabb leverans inget att klaga på överhuvudtaget!
Omdöme av bekräftad köpare

Näthandel, at it's best, enkelt, tryggt och snabbt

Snabb service och återkoppling då jag returnerade varor och bad om förnyad rabatt. Ett vänligt bemötande och enkelt samt lättförståeligt retursystem.
Omdöme av bekräftad köpare

Enastående service och fantastisk kundsupport!

Rekomenderar starkt se.bestseller.com till alla som vill köpa mode på nätet till bra pris, snabb service och pålitlig kvalité. Känner mig alltid säker när jag handlar via hemsidan och vet att produkten håller det som se.bestseller.com utlovat.

Snabbt och enkelt

Mkt smidigt att beställa, "gå till kassan" och välja betalsätt. Beställda varor levererade inom ett par dagar till postombud nära hemmet. Supernöjd!

Helt enkelt perfekt!!

Gick hur smidigt som allra helst, kort leveranstid var de oxå.. och klänningen jag hade beställt, låg som orörd i kartongen!!

klanderfritt

Brukar beställa från Jack & Jones o fungerar alltid utmärkt. Mina reklamationer har hanterats smärtfritt. En extra plus för att de fri retur/återköp på alla varor.
Omdöme av bekräftad köpare

Smidigt som man vill att det ska vara

Smidigt och stort plus för fraktfritt och fria returer.
Det hade blivit 5 stjärnor om man kunde göra byten på sin beställning, istället för att behöva göra en ny order om t ex storleken inte passar
Omdöme av bekräftad köpare

Mycket bra, allting var riktigt nice.

Det jag tyckte var att ni hade en grym sida och jag beställde 6plagg för 1400kr ca.
billigt och väldigt bra kvalite på kläderna. Behöll allting och har även rekommenderat er till mina vänner. Super bra sida som ser väldigt modern. sen vill jag även påpeka detta att ni är otroligt snabba på att skicka ut varorna hade mina saker efter 2 dagar vilket var riktigt nice.
Tack ni ha.
Mvh en väldig nöjd kund
Thomas Ekdahl

Bästa service och sida

Bästa service och sida har hittills beställt många saker får de efter ungefär 2 dagar helt sjukt!

Superbra sortiment och service

Perfekt sortiment för alla och bra service

Oftast alltid en inspirationsresa

Jag gillar verkligen bestseller! Så skönt och effektivt att ha allt samlat på ett ställe.
Bra och effektiva leveranser och främst; bra kvalité på era produkter. Ett minus är att alla produkter inte alltid har fler än två bilder och inte alltid är uppvisade på modell el liknande. Kan vara skönt att få en bild som konsument samt borde det stå mått och storlek på modellerna, i alla fall på modellen. Hade önskat att produktbeskrivningar skulle finnas till alla, speciellt vila produkterna!
Omdöme av bekräftad köpare

Alltid bra kvalitet på både kläder och leverans !!

Bra kläder
Snabb leverans
Bra information

Super bra!!!

Kanon bra kvalité och billigt!!!
Omdöme av bekräftad köpare

Effektivt, enkelt och prisvärda produkter.

Jag tycker shopen är smidig att navigera och har ett tydligt upplägg. Prisvärda produkter. Flera betalningsalternativ och säker hantering är bra.

Kundservice BESTSELLER online shop

Fri frakt