SaniExpert.nl omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Vraagtekens

Op 5 januari een order geplaatst bij SaniExpert van €253,79, af te halen in Zevenhuizen. Op de homepage staat in de linkerkolom dat levering vanaf een orderbedrag van €150,00 gratis is. Onder de veelgestelde vragen op de site schrijft SaniExpert echter:
"SaniExpert werkt met vaste transport- en verwerkingskosten. De transport- en verwerkingskosten voor orders tot € 200,- zijn € 25,-. Als u een order plaatst tussen € 200,- en € 500 bedragen deze €15,-. Bedraagt uw order € 500,- of meer dan wordt uw order gratis bij u thuis bezorgd".
Op mijn factuur werd €25,00 verzendkosten in rekening gebracht, dus maar even gebeld. De medewerker was enigszins verbaasd en herkende de verschillende bedragen volgens mij niet. Toch beloofde hij mij nog dezelfde dag een aangepaste factuur (met €15,00 verzendkosten) te sturen, maar die heb ik nooit ontvangen.
Uiteindelijk de bestelde artikelen in Zevenhuizen afgehaald. Dat ging ook niet erg soepel, maar het kwam uiteindelijk allemaal goed.
Bij nader inzien bleek één van de bestelde artikelen niet bruikbaar, dus volgens de regels van SaniExpert een retouraanvraag gedaan. Op 10 januari werd de retouraanvraag goedgekeurd. Het artikel is op 15 januari bij mij thuis opgehaald, direct de retourbon naar SaniExpert gemaild inclusief mijn bankgegevens. Toen werd het stil. Op 7 februari per email gevraagd waar de terugbetaling bleef. SaniExpert reageerde op 10 februari met de vraag om hun mijn IBAN nummer te mailen. Dat heb ik per kerende post gedaan, tot nu toe niets meer vernomen laat staan geld ontvangen.
Dit alles roept bij mij vraagtekens op over de professionaliteit van SaniExpert. Ook vind ik de retourkosten van €30,00 absurd hoog. Ik zal niet zo snel weer iets bij SaniExpert bestellen. Heel jammer want hun prijzen zijn prima!

Goedkoop en geheel volgens afspraak

Op 10.11 hebben we een Hansa Nova tapkraan besteld met de vraag of die op woensdag 13.11 zou kunnen geleverd worden. Ook al zat er een feestdag tussen (11.11), de kraan werd op de gevraagde dag even na de middag geleverd: prima kwaliteit voor een zachte prijs.

Aftersales is een drama, ze houden niet aan de voorwaarden!

Het laatst heb ik hier hele dure tegelstrips van Villeroy en Boch besteld. Deze hoorden donker van kleur te zijn maar ik kreeg grijze binnen.
Volgens hun eigen retourvoorwaarden zouden deze probleemloos terug moeten kunnen, dus ik dezelfde dag aangemeld voor retour. Geen reactie op gekregen.
Ik contact via de chat, alles was ok en ze mochten terug maar moest wel een mailtje sturen, weer geen reactie op.. Weer contact met de chat, "ja meneer u krijgt vandaag antwoord" na 3 mails weer geen reactie.
Ook volgens de wet kopen op afstand zijn ze verplicht deze terug te nemen maar daar hebben ze blijkbaar lak aan.

Zit je met tegelstrips ter waarde van 440 euro met de verkeerde kleur. Op de site zijn ze duidelijk donker, wel zwart te noemen, krijg je grijze binnen.
Mijn tegelzetter heeft de strips gezien en hij betwijfeld of deze echt van Villeroy en Boch zijn want ze zijn volgens hem echt slecht geslepen wat hij nooit heeft gezien bij dit merk. Zoals eerder iemand klaagde over een loox spiegel betwijfel ik of ze wel echte spullen verkopen.
Omdöme av bekräftad köpare

Goede prijzen, snelle service en betrouwbaar zonder verrassingen.

Duidelijke site met goede informatie en een passende prijs was voor mij de reden om bij SaniXpert.nl te bestellen, hiervan totaal geen spijt netjes en snel geleverd.
Ik kan het iedereen aanbevelen.

Zelfs boven gewekte verwachting

Binnen 24 geleverd, zelfs op zaterdag. Boven verwachting!
Omdöme av bekräftad köpare

Snelle levering, goed materiaal, netjes verpakt en geleverd

Spullen kwamen snel binnen. Aan de telefoon vriendelijk geholpen. Het ging bij mij om een douche goot, een douche en 2 kranen.
Aanrader voor iedereen.
Mooie prijs, mooie spullen
Omdöme av bekräftad köpare

Geweldige telefoonservice en super bestelaflevertijd.

Afgelopen woensdag een grote bestelling geplaatst na telefonische toelichting, ik heb de telefonische informatie en toelichting als Super ervaren. Nog prettiger was dat alles op voorraad was en binnen 24 uur werd bezorgd. Al met al toe zover alles perfect,
S avondspits om 22.00 uur nog contact gehad over de afleveringstijd. Helaas stelde de bezorger mij teleur, afspraak was dat deze mij een uur van tevoren zou bellen, helaas, ook het beloofde sms bericht een half uur voor levering bleef uit, ik werd gebeld omdat er niemand aanwezig was en de bezorger voor de deur stond, binnen 10 min. was ik er, de bezorger zou alles voor de flat zetten, hiermee ging ik niet akkoord. Alles werd op de stoep gezet en daar stond ik dan, zware dozen en een douchewand die ik als vrouw van 51 jaar naar de tweede etage moest tillen, erg jammer, dat laatste was geen service. Maar.... mijn komende bestelling volgt spoedig al is het door de goede service en levering tot aan de voordeur.

Beste mevrouw Groeneveld,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent met de informatie die u heeft gekregen en de rest van het orderproces. Wij vinden het dan ook vervelend dat de bezorger zich helaas niet aan de afspraak gehouden heeft. Hopelijk zal de volgende keer wel alles gaan zoals het hoort.

Bedankt voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Omdöme av bekräftad köpare

De bestelling gaat gewoon zoals het hoort.

Bij de eerste keer bestellen lukte het niet te betalen. De tweede keer lukte het zonder problemen. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Uit de laatste mail kon ik niet opmaken wanneer de stelling er zou zijn. Hij was er snel.

Prima service. Afspraken zijn nagekomen. Goed en goedkoop

Prima service. Alle afspraken zijn nagekomen. De door ons gekochte merkartikelen zijn echt goedkoop.
Omdöme av bekräftad köpare

zeer duidelijk en goed en snel afgewikkeld

De website was duidelijk, artikel was makkelijk te vinden, afrekening correct en snel, goede verpakking.
Omdöme av bekräftad köpare

Bestellen en volgende dag in huis

Was eerste keer dat ik online sanitair kocht...dus ongezien iets kopen voelde eng...maar als dan de volgende dag je spullen komen ben je koning te rijk...vlotte service..leuke chauffeur ...ga zo door.

Zeer slechte service!! Geven niet thuis na levering nep Looox spiegel!

Wij hebben een dure Looox spiegel besteld via SaniExpert.nl, één plus punt, deze werd erg snel geleverd op 23-8-2013. Alleen nu komt het, wij hebben een nep Looox spiegel ontvangen, welke wel als Looox wordt verkocht. Deze Looox spiegel is bedoelt voor een vervanger van onze huidige welke door bliksem inslag beschadigd was geraakt. Dus wij hebben vergelijkingsmateriaal. De spiegel die wij van SaniExpert hebben gekregen is gewoon een neppert, nergens een merk te bekennen, spiegelplaat is veel dunner, niet geaard, niet mooi afgewerkt, ga maar door. Dit direct gemeld via de e-mail. Geen reactie, toen nog maar eens een mail gestuurd, geen reactie, gebeld, "ja wij gaan het uitzoeken, mijn collega heeft het in behandeling, u krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.....weer niks, weer gebeld, weer zelfde verhaal, nee meneer echt, u wordt teruggebeld, nog steeds niks, nu voor de derde keer gebeld en echt beloofd dat wij terug gebeld zouden worden en wij hebben nog steeds helemaal niks vernomen van SaniExpert.nl.

Eén tip, bestel niet bij deze toko, als er iets mis is met je bestelling, heb je een groot probleem en geven ze niet thuis, SaniExpert heeft zelf nog geen één keer contact met ons opgenomen, niet via de mail en ook niet telefonisch, echt schandalig!

Beste Jord,

In eerdere correspondentie hebben wij meerdere malen aangegeven dat wij uitsluitend producten van A-merken leveren. In uw geval gaat het om een echte Looox spiegel. De spiegel die u besteld heeft is een gemoderniseerde editie van die Looox spiegel die u al in huis heeft.

Omdat de spiegel toch niet geheel aan uw verwachtingen voldeed hebben wij de spiegel binnen zeer korte tijd retour genomen en heeft u binnen 10 dagen uw geld terug gekregen. Wij hebben er alles aan gedaan om u zo goed mogelijk tot dienst te zijn.

Wij vinden het teleurstellend dat u in uw review schrijft dat wij nep producten leveren want dit is niet het geval, wat ook door onze leverancier bevestigd is. Gezien deze feiten zouden wij graag zien dat u uw recensie naar waarheid aanpast. Alvast bedankt hiervoor.

Met vriendelijke groet,
SaniExpert

Prima prijzen slordig en niet correct in leveren

Heb het een en ander bij SaniExpert besteld.Alles werd netjes op tijd geleverd.
Een enorme tegenvaller was dat wij eveneens een toiletfonteintje hadden besteld van Keramag. Dit werd bezorgd zonder verpakking en alsof het jaren in een stoffige stelling had gelegen. Het was te vies om aan te pakken.Ik vind dat een slechte service en getuigd van weinig klant onvriendelijk. Dit valt ons dus erg tegen van SaniExpert!
Vervolgens hier een mailtje over geschreven, geen reactie, het was immers al betaald is kennelijk de houding, erg bedroevend en klant onvriendelijk!

Nu weer een paar weken verder en foto's gestuurd te hebben naar SaniExpert. Resultaat geen enkele reactie van SaniExpert. Vreemd eigenlijk zogenaamd klantvriendelijk en als je problemen hebt doen ze het af als sorry hoor stuur fotos'op en vervolgens geen enkele reactie. SaniExpert bied dus SLECHTE service, punt!

Beste Ate,

Wij vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling niet in de gewenste staat is ontvangen. Uiteraard hadden wij graag gezien dat het product schoon bij u was afgeleverd.
Onze klantenservice heeft u verzocht om foto's te sturen van de staat van levering van de fontein. Tot op heden hebben wij echter nog geen reactie van u ontvangen. Graag zien wij de foto's tegemoet zodat wij in overleg met de leverancier tot een passende oplossing kunnen komen.

Snelle en goede levering

SaniExpert.nl levert producten binnen 24 uur voor een lage prijs. Dit bedrijf beveel ik van harte bij je aan.
Omdöme av bekräftad köpare

Altijd op tijd voor uw "boodschap" met de toiletpot

Prima accurate afhandeling van de bestelling op de prettige informatieve en klantvriendelijke website.
Bedankt. Ik kom nog wel meer boodschappen doen

Beste Henk,

Bedankt voor uw bestelling. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent met uw toiletpot. Ook stellen wij uw beoordeling zeer op prijs.
Hopelijk heeft u nog vele jaren plezier van uw toiletpot!

Vriendelijke groet,
Omdöme av bekräftad köpare

SaniExpert is een bedrijf die zijn afspraken goed nakomen.

Betrouwbaar, snel en goede service

Toppie bedrijf

Snelle levering, alleen maar lof.
Omdöme av bekräftad köpare

Prima bereikbaar zowel online als telefonisch

De aankoop van mijn bad is prima verlopen.
Bij mijn bestelling was er een probleem cq. storing met de betaling.
Telefonisch contact gezocht en is dit geheel naar wens opgelost.
Er wordt snel geleverd en je wordt via de mail op de hoogte gebracht van de
Bezorgtijd in mijn geval was dat binnen de tijd van 10.45 uur en 12.45 uur.
Omdöme av bekräftad köpare

Perfect geregeld en snel binnen

Website duidelijk en overzichtelijk.
Bestelling heel snel en netjes afgeleverd

Altijd bereikbaar

Ons contactcentrum is telefonisch of via Skype bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 24:00 uur. E-mails aan info@saniexpert.nl proberen wij altijd binnen een termijn van 8 uur te beantwoorden.

25 jaar ervaring in sanitair

Met meer dan 25 jaar ervaring in de sanitair wereld kunnen onze experts u altijd verder helpen.

Over dit bedrijf

SaniExpert is dé expert op sanitair- en tegelgebied. Bij SaniExpert focussen wij op Kennis, Keuze en Kwaliteit. Wij beschikken over 25 jaar kennis en ervaring in de sanitair- en tegelbranche. Via onze site bieden wij u een uitgebreide keuze aan vooraanstaande merken in sanitair en tegels. Met behulp van onze speciaal ontwikkelde website en ons klanten contactcentrum is het ons doel om onze klanten de hoogste kwaliteit producten en de beste service te verlenen.

Besök SaniExpert.nl

Kategori

Badrum

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.