Pointshop omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

trustpilot stars

Forferdelig kundeservice, treg sending, påtvunget "ny" addressegaranti

Pointshop var et fantastisk opplegg til de som ville få tak i gratis ting, men den tiden er forbi. Hele nettstedet har visstnok blitt overtatt av engelsk-talende arbeidere. Kundeservicen tar MINST en uke å få svar på, og svarene er ikke noe særlig hjelpsomme heller. Jeg manglet poeng for kampanjer jeg hadde brukt, noe som tok dem 2 hele uker å få fiksa opp i. Samtidig så er adresse garantien deres blitt mye verre enn før. Her kreves det bilde av deg PLUSS en regning med adressen din på, istedenfor den gode gamle "få kode i posten" metoden vi alle elsket.

Introduksjonstilbudet blir ikke lengre konvertert i poeng, men heller i det de faktisk står at du skal få. Dette hadde jo vært greit, hvis det ikke hadde vært for at dette også tar en halv evighet. De har fått en nettside med navn "giftcable" til å sende ut gaver for seg, et sted hvor det også tar minst to uker før du får noe. Du må svare på minst 10 meldinger før varen din blir sendt, og det er rundt to dagers mellomrom mellom hver melding du svarer på. Jeg vant også noe på quizonaut for en måned siden (eies av pointshop), men har enda ikke fått svar på om de har sendt ut gaven. De har rett og slett ignorert meldingen min i en måned presis nå.

Det bør også nevnes at VIP medlemmer får enda flere privilegier nå enn før. Vanlige medlemmer kan ikke lengre få tak i et gratis "supergavekort", disse er nemlig reservert til VIP-medlemmer. Men hvis dere gjør som meg, og benytter pointshops "gratis VIP i fem dager og velkomstgave" tilbud hver sjette måned, så betaler du bare 5kr for et hundrekroners gavekort. Selv om du kanskje må vente en måned og samtidig streve for å få tak i det.
trustpilot stars

Den verste kundehandlingen det går an å få noensinne + masse sletting av mine poeng de bare hadde slettet uten noe forvarsel.

De slettet mine poeng helt plutselig rett uten forvarsel og ga meg adressegarantien jeg spurte om alt for sent slik at det aldri var mulig å få brukt opp over mine 30 000 poeng som hadde stått i flere år!!
I tillegg har de en svært treg kundebehandling vedrørende tilbakesvar på mine spørsmål. De tar i tillegg bort produkter jeg hadde tenkt til å bruke poengene mine på! De svarer kort og arrogant tilbake. De tar IKKE vare på kundene sine.
Jeg fkkk nok av de og meldte meg rett ut i dag! Dette er bare rett og slett helt uakseptabelt og jeg vil ikke anbefale disse til NOEN ANDRE! Se opp for svindelsiden og elendig, tragisk og råtten kundebehandling sier jeg bare!!

bra

grei og morsomt opplegg der du tjener påeng til å kjøpe nor
trustpilot stars

Bra side for de som ikke har råd til så mye.

Pointshop er veldig bra for folk som synes enkelte ting i butikken blir for dyrt og har lyst til å tjene litt mer uten å tenke på at det er en jobb. Denne siden har det meste jeg har hatt lyst på men som jeg ikke har hatt råd til å kjøpe selv. Det som jeg selv synes var dårlig var klikk kampanjene. Jeg syntes at det burde vært flere eller flere poeng for hver kampanje.

Bra!

Mye bra og mye som ikke er så bra.
Har opplevd at jeg ikke får poeng og supporten er litt treg i blant.

Resten er flott:)

Pointshop, bare elsker det, dere må prøve det<3

Jeg bare elsker pointshop. Det er det beste jeg har vert medlem i. Anbefaler alle og vere det. Har allerede brukt det og vet nå at det overhode ikke er noe tull, er nok mangen som tror det med tanke på at det er gratis. Men nei dette er null tull. Kunne ikke ha vert bedre.

Pointshop er genialt

Konseptet pointshop er ganske enkelt genialt. Tjen poeng på alt fra netthandel til spørreundersøkelser, og bruk poengene på ting eller få tilsendt gavekort på den butikken du måtte ønske.
Har vært medlem her i mange år, og er absolutt fornøyd! Anbefaler!!

Pointshop!!

Min miin mening er at Pointshop er det beste som har hendt noen gang! Ting er kanskje litt dyrt, men det er stort utvalg av ting man kan gjøre for poeng. Jeg elsker pointshop!! <3

Pointshop er veldig bra

De er veldig bra fordi man får poeng og kan bruke dem der.
trustpilot stars

Smart måte å spare poeng.

Jeg synes pointshop er helt genialt med tanke på å få gratis varer. Jeg jobber meg opp poeng og kjøper det jeg vil ha gratis, det er helt fantastisk smart. Håper alle begynner å bruke pointshop.
trustpilot stars

Pointshop er det beste jeg har vært bort i.

Jeg har vært en bruker av pointshop i en god stund. Jeg syns dette konseptet er det beste jeg har vært bort i. Pointshop har flere muligheter og mye å velge mellom når det kommer til tjening av poeng. Men jeg skulle ønske at selv om man ikke var vip så fikk man mer poeng. Pointblog har jeg vært veldig fornøyd med før, du skriver et blogg innlegg og får poeng for det, det kan ikke bli bedre? Jeg likte hvordan det før, men nå syns jeg at de har fjernet en god del som kan få en til å samle mye poeng. Så jeg håper at de revurderer og kanskje skifter tilabake. Ellers så er jeg veldig fornøyd, jeg har fått mine varer og det tar litt tid, det gjør det. Men når man faktisk får ting gratis kun for å blogge, delta i konkuranser, spille osv, så syns jeg det er verdt tiden.

Genialt!

Dette er virkelig en genial måte å kjøpe ting uten å måtte betale for varene :D Alt du trenger å gjøre er å tjene deg opp poeng som du tar med deg på "markedet" å handler for - GENIALT!
trustpilot stars

Et artig og lønnsomt tidsfordriv.

Pointshop er en grei og oversiktlig side. Og jeg liker godt muligheten til å tjene poeng og kunne veksle disse inn i gaver. Betingelsene på de forskjellige undersøkelsene og konkurransene er klare. Leveringen av gavene er trygg.

Pointshop anbefales :)

Jeg vil anbefale folk pointshop.no,det er en skikkelig bra plass der man samler poeng og så kan man kjøpe ting inne på shoppen for poengene :) Helt gratis altså,ikke engang porto betaler man,kun poengene man bruker :)
trustpilot stars

Bra måte å tjene gratis ting

Innom hver dag å tjene poeng så om ikke alt før lenge har man råd til noe man ønsker seg

veldig bra

jeg syntes det er bra fordi det er sosialt og man kan tjene poeng til å bruke på ting i sjoppen

Ponitshop er genialt!

Jeg syntes pointshop er en utrolig bra måte å tjene gratis ting på. Jeg personlig bruker alltid poengene mine på gavekort,, slik at jeg kan bruke de på det jeg vil. Det jeg liker så godt med Pointshop er at alt man trenger å gjøre er å være med på litt undersøkelser og besøke noen Internett siden og lignende, så vips, du får poeng! Enklere blir det ikke, og det er en fin måte å tjene gavekort på!

Support

Om företaget

Besök Pointshop

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.