Pixum omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Perfect!

Al mijn bestelde fotoboeken werden perfect aangemaakt en afgeleverd,1x probleemje gehad en tot mijn grote voldoening en buiten verwachting opgelost! Heb al veel publiciteit gemaakt voor jullie, jullie verdienen het. Over de gehele lijn10 op 10! Doe zo voort, ik blijf in ieder geval een zeer tevreden client!!.

Des impressions photos d'une excellente qualité !

J'ai été vraiment très satisfaite à deux reprises du service de Pixum. En effet, j'ai reçu mes commandes dans un délais très court et les photos étaient de très bonne qualité ! Je recommande vivement ce site !

Blijvend tevreden

Zoals al de vorige keren ben ik zeer tevreden over het resultaat van de fotoboeken.

Très bonne qualité d'impression

Nous avons créé un album à l'occasion de la naissance de notre 1er fils, c'est vraiment magnifique, ça nous laisse de très bons souvenirs. Je prépare déjà l'album pour notre deuxième petit garçon. De plus, les délais sont très rapides, c'est idéal pour un cadeau de dernière minute ;o)

Excellente qualité !

Déjà plusieurs dizaines d'albums Pixum et toujours 100% satisfaite. J'apprécie toutes les nouveautés offertes pour composer les albums (nouveaux fonds de page, mises en page, vidéo, ...). Les albums sont vraiment qualitatifs. J'ai eu un problème vite résolu par le SAV donc satisfaction là aussi. Il ne manque qu'une carte de fidélité pour récompenser les fidèles comme moi !

Impeccable, a recommander

Service très rapide, suivi via les différents mails tout le long du processus.

Toujours un emballage adéquat pour que la marchandise arrive en un morceau. Jamais eu de soucis, service impeccable.

mijn pixum album: in een mum van tijd gemaakt en met prachtig resultaat!

Pixum heeft een zeer gebruiksvriendelijke programma en de grote keuze aan prachtige lay-outs maakt dat elk album een uniek en persoonlijk boek wordt. De bestelling verliep zeer vlot en ik was aangenaam verrast van de snelle service. Ook de nabestelling was op enkele dagen tijd afgerond!

Qualité et ponctualité,deux vertus rares à notre époque!

Photographe,cinéaste et peintre amateurs,je n'ai qu' à me réjouir du support de Pixum
pour parfaire le résultat de mes prises de vues!

Prachtig fotoboek, we zijn fier het resultaat aan familie en vrienden te laten zien.

Snelle service, sneller dan voorzien.
We hebben voor de eerste maal eentje met glanzend papier genomen, zeer mooi resultaat.
Het was ons 7de boek van bij jullie, nummer 8 zal er ook aankomen.
Groeten. René Dirks

Uitstekende service

Mijn eerste bestelling bij Pixum was een schot in de roos. Snelle service, prijs-kwaliteit, en zeer klantvriendelijk. Ook de vele kortingsbonnen maken het enorm aantrekkelijk in vergelijking met de concurrentie. Ik bestel vaker nog bij Pixum! ( 31maart2014.)

Merveilleuse qualité des albums

une quizaine d'albums déjà imprimés sur base de ma mise en page et tout est impeccable

kwaliteitscontrole niet altijd goed - goede service - goede verhouding prijs/kwaliteit

Ik heb al heel veel reeksen foto's laten afdrukken, meestal formaat 10x15cm. Het is een paar keren voorgekomen dat de kwaliteit van de afdrukken voor een volledige reeks te wensen overliet: te grote kleurverschillen en verlies aan detail. Niettegenstaande de omslachtige procedure om dit aan te tonen (scannen van de afdrukken, waarna Pixum deze vergeleek met de opgestuurde bestanden), werden die reeksen door Pixum opnieuw afgedrukt. Door de vertraging stuurde ik de laatste keer de resterende bestanden naar een andere firma en... de afdrukken waren er niet beter, de prijs was er wegens een promotie wel lager, maar op de rugzijde van de foto's niets dat verwijst naar de naam van de foto, wat sorteren bijzonder moeilijk maakte.
De volgende keer dus weer Pixum.

Prima perfect, snel, efficient en een zeer zeer goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.

Onze fotoboeken zijn altijd prachtig.
Dit is weliswaar vooral te wijten aan mijn echtgenote die prachtige foto's maakt ;-), maar toch ook een beetje aan de fantastische kwaliteit van de Pixum fotoboeken !
Een zeer zeer goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Mvg,
Patrick Pingnet

Heel tevreden !!

Foto's bestellen bij jullie is heel simpel. De levering is steeds heel snel en correct. De foto's zijn heel goed verparkt. Tot hiertoe nog nooit problemen gehad. Dus de volgende keer kies ik weer voor Pixum!! Heb het trouwens al aangeraden aan vrienden en familie.
Met vriendelijke groeten, Betty Callewaert.

Très bien mais réalisation difficile

Le résultat de mes nombreux livres photos est excellente. C'est le site où le choix des ajouts est le plus grand. Cela fait plusieurs années que je réalise les livres, mais depuis la mise à jour du logiciel c'est beaucoup trop lent et plus difficile de réaliser ce que l'on veut. Il est indispensable de mémoriser à chaque changement ou presque car il arive souvent que le logiciel plante et qu'il faut tout rouvrir pour continuer. Malgré contact avec votre service qui dit de désintaller et réinstaller, pas de progrès. Je compte néanmoins encoire faire des albums et j'espère que vous pourrez améliorer votre service.

Een tevreden klant, ondanks mijn klacht.

Ik ben al jarenlang trouwe klant bij Pixum en ik maak dan ook regelmatig fotoboeken. Bij mijn laatste fotoboek ging er echter iets mis bij de productie: verschillende bladzijden kwamen los, al toen ik het fotoboek voor de eerste keer doorbladerde. Na een mailtje waarin ik mijn probleem uitlegde, kreeg ik meteen antwoord en werd er ook direct een oplossing voorgesteld: mijn fotoboek zou zo snel mogelijk kosteloos opnieuw worden gedrukt en geleverd. En inderdaad, een week later had ik mijn fotoboek, in prima staat! Pixum neemt klachten dus au sérieux en probeert je als klant zo snel mogelijk te helpen. Ik ben een tevreden klant!

Foto-albums maken: zeker aan te bevelen!

Wij hebben al een 8-tal foto-albums gemaakt en zijn zeer tevreden over de kwaliteit. Tot hiertoe zijn er nooit fouten ingeslopen en ook de kleuren zijn steeds zoals ze horen te zijn. De leveringstermijn valt zeer goed mee. We hebben nog nooit langer dan een week op onze bestelling moeten wachten, dat is ook mooi meegenomen. Eén minpuntje misschien: je moet het foto-album steeds per 8 bladzijden aanvullen. Soms zou het handig zijn als dat met een kleiner aantal zou kunnen, per 4 of zo. Verder niets dan lof. Ik ben al bezig aan mijn volgende album!

Kwaliteit geslaagd; formaat wat minder.

Ik ben tevreden over de afdrukkwaliteit van mijn stapeltje foto's. Vreemd was wel dat ze allemaal in een verschillend formaat zijn, en de meeste ervan erg klein (waardoor ze niet volledig tot hun recht komen). Er wordt in de richtlijnen vooraf wel meegedeeld dat het formaat kan wijzigen teneinde de juiste hoogte-breedte-verhouding te behouden. Doch het resultaat is ontgoochelend, vooral omdat het in dit geval over berglandschappen gaat. Ik heb inderdaad de meeste foto's thuis wat bijgesneden (om b.v. verre bergpieken wat meer naar de voorgrond te halen), maar op het pc-scherm worden ze dan na het bijsnijden aan het eerdere formaat aangepast/vergroot ...

Weinig op aan te merken .Prijs - kwaliteit OK !

Ik heb al enkele fotoboeken bij pixum besteld en geen problemen gekend.
De laatste boeken zijn wel op fotopapier wat de kwaliteit zeker ten goede komt.
Ik heb mijn fotoboeken laten zien aan de leden van de fotoclub en ook zij waren tevreden over het resultaat. Eens je het progamma kent kan je mooie resultaten bekomen , veel succes !

mooie afwerking maar vragen bij de verpakking

de afdruk van de foto is van uitstekende kwaliteit, bij het verpakken van de afgewerkte foto heb ik vragen over de verpakker. de verpakking vertoonde geen schade de hoeken waren goed verpakt en toch was er schade aan 1 hoekje dus zeker niet van de verzending maar moet gebeurt zijn voor dat deze werd ingepakt, dus meent de verpakker wel verantwoordelijk op. hebben jullie hiervoor een oplossing

Pixum.be support: info@pixum.com

Over Pixum / A propos de Pixum

Pixum is de toonaangevende, onafhankelijke aanbieder van online-fotoservices in Nederland en Europa. Naast de mogelijkheid gratis online-fotoalbums aan te leggen en foto’s te delen, biedt Pixum ook goedkope en professionele belichting van digitale foto's op fotopapier, professioneel gedrukte en gebonden fotoboeken en fotocadeaus (bijvoorbeeld bekers, puzzels, T-shirts, kaarten, kalenders, fotolijsten en meer). Pixum drukt en belicht uitsluitend op hoogwaardige materialen en gebruikt de modernste en milieuvriendelijkste technologieën. Opgericht in 2000, heeft Pixum inmiddels vele jaren ervaring in de Europese markt.

------------------------------------------------------- Pixum est un des principaux services photo en ligne en Europe. Outre le développement professionnel de photos numériques, Pixum propose la création de cadeaux photo personnalisés (mugs, puzzles, t-shirts, peluches etc.), de cartes de vœux, de calendriers photo et l'impression de livres photo. Pixum n'imprime et n'expose que sur du matériel de haute qualité à l’aide d’une technologie mise à jour. Des services gratuits tels que le stockage et le partage d'albums photo en ligne complètent la large gamme de produits. Dans plus de 60 tests réalisés par des magazines spécialisés et des organisations de protection des consommateurs, Pixum a obtenu la meilleure position globale.

Besök Pixum

Tyskland

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.