Pdazaak omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

OPLICHTERS

Niets bestellen daar je geen goederen krijgt en ook je geld ben je kwijt.
Heb er 12-03-2012 een bestelling geplaatst, 15-03-2012 geannuleerd daar het te lang duurde en we ook geen contact kregen telefonisch, aan de lijn gehangen met het dure 0900 nummer zo`n 10 minuten en dan nog niets.
19-03-2012 een mail gekregen dat het betreffende artikel geannuleerd werd daar het niet meer leverbaar was, zou mijn geld binnen 7 à 14 dagen terug krijgen maar zit er nu nog op te wachten!

oplichters

Besteld, betaald. Hele hoop onzin met mollie en 'nieuw' etc. Duurt 7 dagen, dan na 14 dagen krijg je een keer te horen dat je bestelling toch niet op voorraad is en je bestelling wordt 'geannuleerd'. en dat je je geld binnen 14 dagen terug krijgt. Het is ondertussen bijna een maand verder en nog geen cent gezien. Aangifte dus.

Raar bedrijf

Heb eindelijk mijn geld (250 euro),teruggekregen na ruim een maand
moet zeggen een opluchting want ik had er een hard hoofd in.
PDA zaak bedankt voor de terugbetaling en ik hoop dat je woord houdt ook aan anderen terug te betalen.

Ik kan me de reactie voorstellen van oplichting, dat dacht ik ook en die schijn wordt gewekt, maar nogmaals heb mijn geld terug gekregen.

LET OP OPLICHTERS

Je besteld, Je betaalt, Je bestelling wordt geannuleerd en je bent je geld kwijt.

De status van uw bestelling 10174 is aangepast. De status is nu : 'Geannuleerd '

Met vriendelijke groet,
PDAZAAK.NL

PDAZAAK.nl oplichters!

Goederen besteld, printcartridges. E mail gehad artikel is niet leverbaar. Geld zou teruggestort worden binnen 14 dagen, nog niets gezien na 4 weken. Email is automatische reply, telefoon wordt niet opgenomen.

Ik neem hier geen genoegen mee en zal juridische stappen ondernemen.

Bestel niets bij PDAZAAK,nl

Oplichters

Heb 11-03 voor 57,95 een Norton 360 v6.0 Premiier Edition pakket gekocht

En vervolgens 14-03 gehoord: Helaas hebben wij vertraging in de verwerking van onze bestellingen, dit komt doordat wij 11.000 producten nieuw hebben toegevoegt met de laagste prijs mogelijk, hierdoor hebben wij dus erg veel bestelling ontvangen. Onze excuses voor het ongemak, u wordt natuurlijk wel op de hoogte gehouden.

Daarna een mail 16-03: Bestellingen zijn in behandeling genomen Mollie heeft haar diensten weer aan ons heeft geleverd u ontvangt binnen 24 uur en status bericht.

Toen19-03: Helaas is uw bestelling niet meer op voorraad, hierdoor hebben wij uw bestelling geannuleerd, u ontvangt uw geld binnen 7 a 14 werkdagen terug.

En de laatste mail 22-03 ze weeri: Graag informeren wij u nogmaals, uw bestelling is geannuleerd, hierover heeft u eerder via email te lezen gekregen dat u uw geld binnen 7 a 14 werkdagen terug zal ontvangen. Dit is alsnog hetzelfde en gebeurd ook.

Zit nog steeds op mijn geld te wachten!!
Net zoals meerdere zie opgelicht.nl

De eigenaar is een hosselaar

Twee maanden geleden een telefoon besteld en betaald, maar de bestelling is geanulleerd en het geld heb ik nooi retour ontvangen. Ik vermoed dat er geen sprake is van oplichting, maar van een zeer slechte bedrijfsvoering (met als gevolg dat klanten zich opgelicht voelen). De website wordt offline gehaald met de smoes dat er een storing is. Je wordt verwezen naar een niet-bestaande klantenservice en het bedrijf is niet gevestigd op de locatie die vermeld stond op de website (leeg pand). Volgens meerder bronnen (waaronder ikzelf) is de eigenaar een gladde praatjesmaker die zich met smoesjes ergens onderuit probeert te praten, absoluur niet te vertrouwen.
[NAAM + GEGEVENS VERWIJDERD]

Ongetwijfeld oplichters, dus geld kwijt??

Bestelling gedaan, geld overgemaakt via Molly. Eerst bevestiging ontvangen dat alles in orde is, even later dat bestelling is geannuleerd wegens niet ontvangen betaling. Telefonisch niet bereikbaar, e-mail levert steeds standaard reply op dat binnen 7 dagen iets wordt geleverd of geld teruggestort. Ik ben bang dat beide niet zal gebeuren. Dus maar naar opgelicht.nl ??

Leuke reactie: De klant bestelling is geannuleerd, en krijgt geld terug. Zelfs nog een vriendelijk telefoontje me excuses en e-mail dat alles niet binnen een minuut kan, maar ook na 30 dagen nog niks ontvangen, dus toch opgelicht??
Hoor jammer genoeg nog niet bij degenen, die het geld hebben terugontvangen, ondanks bedriegelijke melding van PDA zaak hieronder. Aangifte bij de politie gedaan. Maar of die er iets mee doet?

Zijn het oplichters?

Helaas voor €48 wat besteld bij pdazaak.nl - maar tot op heden geen levering, geen reactie en alleen maar automatisch non-inhoudelijk antwoord op email.

Vandaag kun je niet meer bestellen via de website (misschien maar goed ook) en dat baart mij helemaal zorgen. Helaas via ideal betaald (was de enige mogelijkheid) en dus geen enkele bescherming.

De klant bestelling is geannuleerd, en krijgt geld terug.

vanavond telefonisch contact gehad!

Afgelopen zaterdag bestelling gedaan en betaald. Telefoontjes hebben vandaag niets opgeleverd en o.a. berichten op oplichtersopinternet.nl en onderstaand zijn niet hoopvol op een goede afloop.

Vanavond de eigenaar gesproken die aangegeven heeft dat alles goed komt. De bestelling wordt uitgeleverd of indien niet op voorraad wordt het geld teruggestort. Hij gaf aan dat er altijd 7 dagen tussen bestelling en levering zit. Op twitter staat nu dat nieuwe bestellingen binnen 48 uur geleverd worden.

Wordt hier niet vrolijk van!!!

De klant bestelling is geannuleerd, en krijgt geld terug.

Contact met klantservice onmogelijk... ik heb zelfs niet besteld

Ik wilde iets bestellen... en vroeg over de levertijd... ik kreeg meteen een AUTOMATISCHE email die helemaal niet mijn vraag antwoordde. Daarna, belde ik twee keer... de laatste keer kreeg ik een automatische bericht die zei dat "de voicemail helemaal vol was"!!

Ik durf niet een cent aan deze winke betalen.

niets besteld

gezien alle reviews die ik her en der had gevonden, heb ik eerst een mail gestuurd naar Pdazaak om te vragen of het product inderdaad binnen de vermelde 24 uur kunnen leveren. Zelfs na 2 dagen geen enkele reactie, dus ik bestel maar ergens anders.
Mariano Otheguy tyckte detta omdöme var användbart

Ervaringen met Pdazaak.nl

Hallo,

Ik wil graag een bestelling doen bij pdazaak, ik zie dat componenten voor de pc bij deze website wat goedkoper zijn dan ander webwinkels. Hebben meerdere mensen ervaring met pdazaak.nl?

Niets besteld,dus geen review mogelijk.

Online bestellen kan niet en telefonisch niet bereikbaar

Het is vrijdag 9 maart 2012 en ik wil iets bestellen op PDAzaak.nl, scheelt namelijk 30 euro met bijv. Bobshop (en die is al scherp geprijsd). Krijg de melding dat er op dit moment niet online besteld kan worden. Dus pak ik de telefoon en krijg een bandje.....en uiteindelijk de mededeling dat de voicemailbox vol is. Heb maar een mailtje gestuurd dat dit gebeurd is en uiteindelijk toch bij Bobshop besteld. Er stond bij PDAzaak nl. ook niet bij dat het van LG was, maar wel hetzelfde productnummer als bij anderen. Vermoed dat deze spullen namaak zijn en daarom 30 euro goedkoper verkocht kunnen worden. Nog meer reden om bij Bobshop te bestellen!

Bestellen bij PDAZAAK

Geachte lezer,
IK heb de Motorola Defyplus besteld op een woensdag avond 18 jan 2012., en werd aan getekend bezorgd de week erna op dinsdag avond de 24 januari. Na wat telefoontjes gepleegd te hebben over de levertijd en email, is dit toch keurig bezorgd. Je moet gewoon rekening houden met de levertijd, maar gezien de prijs is dit wel de moeite waard.

pdazaak.nl Support

Om företaget

Besök Pdazaak

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.