pålyset.se klimatsmart belysning omdömen

Perfekt
9.4
107 Trustpilot omdömen

Mycket nöjd!

Bra service, trevlig personal och snabba leveranser. Stort plus för en informativ och lätthanterlig webbplats! Jag har inget annat att säga än att jag återkommer vid nästa beställning! Tack för ett trevligt bemötande och de två kolorna =)

obetalbar service

Köpte antikljus (LED) och dom är jättefina! Hade lite otur med ett par ljus men det redde företaget upp direkt! Fantastiskt trevligt bemötande! Jag kommer att återkomma hit och kan varmt rekommendera detta företag!
Hälsn Isabella
Omdöme av bekräftad köpare

Jag fick de varor som jag beställde.

Som från många andra företag måste man hämta ut paketet på ett utlämningsställe. Det är helt värdelöst. Jag skall alltså åka en dryg mil enkel väg med bil och stå i djäkla kö en tio minuter för att hämta ut ett litet paket. Posten kommer förbi här 15.30 på ett ungefär varje dag. Jag kan hämta paketet senare, när det är som mest folk, i butiken. Fullständigt idiotiskt så det klimatsmarta försvinner.

Det måste finnas möjlighet att välja så posten kommer och lämnar paketet på min bro eller någon annan plats som jag anvisat om det inte ryms i brevlådan. Eller på mjölkpallen, där brevlådan hänger. Nu är denna kritik inte speciell mot detta företag utan mot den allmänna tendensen som detta företag är del av.
Lyset på i Norr HB

Svar från Lyset på i Norr HB

Tack för dina synpunkter Anders!

Posten Varubrev är tänkt att kunna lämnas av hemma hos mottagaren om det finns förutsättningar för detta. Här är det mycket upp till de lokala brevbärarna hur man väljer att göra det. För att göra detta möjligt försöker vi skicka i så brevlådevänliga kartonger som möjligt. Om detta ej är möjligt hamnar paketet på närmaste utlämningsställe.

Den ökade e-handeln har som du skriver fått stor påverkan på ombudens möjlighet att lämna bra service och den tid man sparar på att näthandla förlorar man ibland på frustration och tid i att stå i kö.

Posten har insett detta och bygger vidare på konceptet med hempaket där det ska finnas möjlighet att få paketet levererat hem utanför kontorstid. Vi ser positivt på dessa sätt att förbättra servicen, då ombuden för fraktbolagen är de enda människor som våra kunder möter och det avspeglar inte alltid vår önskan om god service. Det som återstår att se är om försöket utfaller väl och om prisbilden kan anpassas även till oss handlare som ännu inte skickar hundratals paket om dagen.

Snabb leverans

Fungerade bra. Snabb leverans och inget krångel.

Bra service

Hur bra som helst, snabba mail svar och snabb leverans

en lysande affär

Snabbt riktigt och bra hjälp att välja rätt produkter.

KANONSNABBT

Snabb leverans och bra priser!
Omdöme av bekräftad köpare

bara å köpa inge krångel alls

helt nöjd med produkterna.mycket snabb leverans.kan verkligen rekomenderas

Snabb och bra service

Vi uppskattade att kunna följa paketet via speditören DHL hela vägen hit

Det kallar jag service..

Helt nöjd med varan och snabb leverans .Kan verkligen rekomenderas.

Bra service

Snabb leverans och (ännu viktigare) enkel och effektiv returhantering!
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans och enkelt att beställa.

Snabb leverans och enkelt att beställa.

Snabb och korrekt leverans

När jag ringde ang, en teknisk fick jag ett snabbt svar. Det tycker jag är viktigt vid köp på nätet.
Omdöme av bekräftad köpare

Enkelt, snabbt - supersmidigt!

Jag är väldigt glad över att ha hittat er webbsida!
Det är verkligen en djungel med halogen och led-lampor när man tidigare bara köpt sina mysiga 15 W och varit nöjd med det.

Inte nog med att man själv inte fattar hur man ska välja bland lamporna när man står där i butiken, så kan inte heller butikspersonalen ett skvatt om "de nya lamporna". Försöker läsa av tabellen bredvid alla lampor för att hitta rätt. När man hittat rätt (enligt tabellen) så är det ett kallt och otäckt ljus i verkligheten - min tanke hemma har varit "ska jag verkligen behöva leva med detta obehagliga ljus". Ett i-landsproblem, jag vet, men det är mäkta irriterande.

MEN NU! Äntligen någon/några som kan på ett enkelt sätt beskriva vad jag ska ha som motsvarande de "gamla" glödlamporna. T.A.C.K

God jul och tack för de goda kolorna! :)

Hälsningar, Joanna

Kanon på alla sätt!

Otroligt bra produkt, snabb leverans. Rekommenderas varmt.

Perfekt

Snabb svarstid per mail och fick dessutom utnyttja en rabattkod som inte längre var giltig, det är bra service!

fridfullt ljus i adventsstaken

Snabb leverans och ett fint sken på ljusen

Snabba och tydliga!

Snabbt svar på ordern, tydlig info och snabb leverans.

snacka om service.

SNABBA LEVERANSER BRA PRISER VAD MER KAN MAN ÖNSKA .
Omdöme av bekräftad köpare

snabb leverans av de ljus jag letat länge efter

Köpte värmeljus av lite större modell, med timer. Fungerar som jag vill. Ljusskenet är lite väl gult men hellre det än för vitt. Förpackningen är stor, tänker dela med mig i form av julklappar.

Kundtjänst pålyset.se

I butiken pålyset.se har vi valt ut vilka produkter vi säljer efter att först ha testat dem. Det gör att vi törs garantera att det bara finns bra produkter i butiken och att vi känner till dess egenskaper för att hjälpa dig välja rätt!

Företaget som driver butiken heter Lyset på i Norr Handelsbolag med orgnr 969759-7095. Vi är registrerade för moms och F-skatt.

Du hittar ljuskällor LED och halogen, LED-strip och strålkastare från Philips, Osram, Verbatim och LEDsystem Scandinavia hos oss.

Välkommen!

Besök pålyset.se klimatsmart belysning