Nöjesresan.se omdömen

Otillräckligt
6.8
3 Trustpilot omdömen

Nöjesresan

Nöjesresan är OK bokningsföretag tycker jag. Men ett tips är att ringa istället för att boka via deras hemsida, hotellen som ligger ute där bokningsbara kan vara fullbokade. De försöker verkligen hjälpa till och lösa situationer bra i alla led. /AL

Rock of ages med nöjesresan = WOW!...

Bra service från nöjesresan. Biljetter kom i god tid och upplevelsen av musikalen blev en wowfaktor!

Vi fick en euforisk upplevelse i Stockholm !!!!

Det gick snabbt att beställa både Ledin show och Hotell.
Vi blev uppgraderade till ett bättre hotell eftersom det var första gången vi bokade.
Fick då en svit på ett 5 stjärnigt hotell.
Hur häftigt som helst, vi kommer helt klart att boka fler gånger med Nöjesresor :)

Anki å Peo Magnusson från Hudiksvall.

nojesresan.se Support

Nöjesresan.se erbjuder Sveriges största utbud av upplevelser både lokalt och internationellt . Vi har bundit avtal med några av världens bästa upplevelseleverantörer och kan genom det kvalitetssäkra oförglömliga upplevelser. Vi erbjuder er allt från fotbollsresor till konsertresor, motorresor, golfresor, cityweekends, fallskärmshoppning, hyr en lamborghini för en dag, resor till b.la. Antarktis, Amazonas, och Galapagos och mycket mycket mer. Med denna portfölj stoltserar vi med Sveriges överlägset största upplevelseutbud.

Besök Nöjesresan.se

Kontaktinformation