MobilReparationer.dk omdömen

MobilReparationer.dk omdömen

9.7

Jeg valgte dette firma udfra anmeldelserne her på siden, og de passer! Hurtig, venlig og med glimt i øjet service. Afleverede min iPad ved 11.30 tiden og fik SMS kl. 15.31 om at den var klar. Da jeg hentede den fik jeg en undskyldning for at de ikke havde været hurtigere, ha ha ! Bruger kun dem fremover....

Som altid super god service

Hos os i familien bruger vi altid MobilReparationer.dk, når vi har en mobil, der skal repareres. Vi har altid fået en rigtig god behandling, både ansigt til ansigt og via telefonen. Jeg har kun godt at sige om dem - og så er det for en pendler som mig fantastisk bare lige at springe af s-toget, aflevere telefonen, og hente den igen om aftenen.

Helt utrolig service!

De gør deres arbejde super godt og hurtigt! Skrev til dem over mail for at få en tid til reparation af min iphone 5, jeg fik rigtig hurtigt svar og en hurtig tid og de var meget fleksible. Jeg afleverede min telefon og den var klar til hentning 3 kvarter efter, reparationen var i top og jeg er rigtig glad for at have fået min iphone lavet hos dem. Deres priser er rimelige og billige i forhold til så mange andre! De var venlige og imødekommende i deres butik, jeg har kun positive ting at sige om dem!

Perfekt service og meget kundevenlig behandling giver sig god tid til kunden

Jeg havde problemer med min i-Pad. Andre steder fik jeg at vide at der skulle nyt batteri i. Men hos Mobilreparationer, fik jeg at vide at batteriet ikke fejlede noget. Som en følge heraf blev reparationprisen også lavere ca. 50%.

EFFEKTIV SERVICE

Jeg kan varmt anbefale MobilReperationer, da de giver en yderst effektiv, her og nu, og ærlig service. Jeg fik ordnet mit problem på 2 minutter !

Professionalisme

Jeg fik en meget kompetent, hjælpsom og venlig betjening i forbindelse med min Nokia Lumia 900 mobil - om det kunne betale sig at reparere den, om jeg kunne overføre batteriet fra en kollegas mobil for at skabe lidt ekstra liv - eller om fejlen (det var svært at lade telefonen op og den løb hurtigt tør for strøm) skulle findes et helt andet sted. Efter indlevering af mobilen gik der kun halvanden time inden jeg modtog mail om, at jeg kunne hente mobilen igen. Fantastisk service på Vesterport Station - trygt og rart at få kompetent vejledning i mobiljunglen. Min bedste anbefaling ! Mvh og tak Katja

Kundeservice i top

Havde læst anmeldelserne og var alligevel skeptisk ved at aflevere min ipad i et hummer på perronen på Vesterport station.
AL min tvivl blev gjort til skamme.....
Super imødekommende og informativ medarbejder. Vidste præcis hvad jeg kunne forvente, da jeg gik derfra.
Afleverede ipad'en kl. 08.50. Modtager SMS 11.30 om at den er færdig.
Var så heldig at der var tale om et løst kabel - pris 300,-
Service ud over alle grænser - kan ikke roses nok :-)

Super god service

Kommer ind i butikken den 23. december med en IPAD der er gået helt i sort.
Modtager en super god betjening og forlader butikken lidt senere med en IPAD der virker igen.
Julen reddet :) 

Super service - overholder aftaler

Jeg havde min Acer tablet inde til samling, efter jeg selv havde forsøgt mig som reparatør. Mobilreparationer.dk var super imødekommende og fik hjulpet godt og indenfor hvad de lovede.

For godt til at være sandt!

Det er måske det man tænker når man læser anmeldelserne om Mobilreperationer.dk men det er også den fornemmelse jeg havde da jeg to gange besøgte deres butik på Amager og fik helt vildt god service. Jeg havde 2 ødelagte bundskruer i min iphone som jeg fik taget ud og skiftet til to nye, uden beregning! Jeg var helt vildt glad og overrasket og viste at her ville jeg komme igen. Da jeg nogle dage efter ville skifte batteriet til et jeg havde købt på nettet viste det sig at det var min (til formålet indkøbte) special skruetrækker som ødelagde skruerne. Endnu en gang fik jeg skiftet skruerne, som jeg ikke elv ville ha kunnet få ud. Og samtidig satte de mit nye batteri i. Denne gang var jeg sikker på at jeg måtte få lov at betale, men det fik jeg ikke.
At de er flinke og gør de vildeste tjenester for folk er helt enestående! Men det er faktisk ikke det der gør at jeg anbefaler dem helt uforbeholdent. Det er deres enestående service, deres hurtighed og deres yderst rimelige priser. Og med de priser, så er JEG i hvert fald færdig med at prøve at fikse min telefon selv... det kan simpelthen ikke betale sig!

Ordentlig forretning

Fik repareret skærmen på min HTC One S. Der opstod lidt bøvl med reparationen, men alt blev efterfølgende bragt i orden uden problemer. Og uden ekstraregning.

Kan anbefales.

Perfekt service!

Min telefon lige pludselig i sort, men havde efterhånden fået mange skravanker før det. Tænd og sluk knappen virkede ikke, bagcoveret var smadret og nu ville den så heller ikke tænde. Surt. Jeg fik afleveret telefonen hos en medarbejder, hvorefter der fik 30 min. og alle fejl på iphonen var rettet. Det var super service, gik stærkt, og alt fungerer. Jeg kan ikke blive mere tilfreds. Kan klart anbefale dem :-)

Fantastisk behandling

Havde tabt min Iphone så LCD skærmen var gået i stykker, så den skulle selvfølgelig laves. Havde undersøgt flere steder på nettet, hvor det kunne gøres for en billig penge, og valget faldt så på Mobilreparation.dk på Vesterport. Havde godt lagt mærk til deres lille butik, men havde aldrig været derinde. Jeg tog derind uden at bestille tid og fik af vide, at den ville være klar i løbet af eftermiddagen. Passede mig helt fint, da jeg alligevel først kunne hente den dagen efter. Jeg var nærmest ikke en gang kommet hjem, før jeg fik en besked om at nu var telefonen klar. Synes det var en utrolig hurtig service, hvor jeg også modtog en besked selv om jeg havde sagt jeg først hentede den dagen efter. Har kun gode ting at sige om dette sted, og kan varmt anbefale det. De har fornuftige priser og servicen er i topklasse, og så er deres priser i den lave ende af skalaen.

Service som i gamle dage, hvor ærlighed og punktligere var en dyd

Datterens nye iPhone 5 havde fået en ordentlig skylle regnvejr med det resultat, at den var gået død. Reagerede på strømstik men kunne ikke holde på strømmen, og skærmen var helt sort. Efter mange dage på radiator og i ris opgav vi. En kollega foreslog mobilreparationer.dk på vesterport st. Den blev diagnosticeret, og de ringede og fortalte mig, at 'rens' og ny skærm var nødvemdig. Samlet 1500 kr. Datteren var ellevild og vi takkede ja til reparationen.. Inden vi fik den afhentet ringede mobilreparationer.dk endnu engang og gjorde opmærksom på, at de havde fået liv i skærmen, så den samlede regning ville kun lyde på 400 kr. for rens. Jeg er ikke i tvivl om, hvor jeg får repareret min eller andre af familiens iphones fremover!!! Tak til mobilreparationer.dk for utrolig god service!

De skriver da selv de anmeldelser.

Ja det troede jeg, men nu sidder jeg selv her, og er i gang med at skamrose et firma, for en formidabel god behandling.
Telefonen var død, og jeg var godt rystet, men efter 5 nervepirrende minutter, stod jeg med min "nyfødte" telefon i hånden. Og ja - uden beregning.
Var det en glad og lettet mand der forlod butikken ? YES
Mine varmeste anbefalinger.

Super service.

Min iPhone 5 kunne ikke oplades og kom derfor ind med den. 5 min efter virkede den som ny, da han hurtigt fandt problemet og løste det.

Ikke nok med den hurtige service, ville butikken ikke engang modtage betaling for servicen. Jeg er super tilfreds med mobilreparationer.dk og vil helt klart bruge dem igen.

Kompetent, hurtigt, reelt og god service

Min iphone5 var gået ned med sort skærm, så jeg henvendte mig på Vesterport st., da jeg troede skærmen var i stykker og skulle udskiftes. De undersøgte den med det samme, opdagede at det blot var en softwarefejl, ordnede det og 15 minutter senere var jeg ude af butikken med velfungerende mobil. Udover den gode service ville de ikke modtage betaling. Tusind tak for en god oplevelse.

Hurtigt, billigt og god service.

Jeg skulle til England, men havde desværre tabt min telefon dagen før, så var lidt presset, men via hjælpsomhed og effektivitet hos mobilreparationer, fik jeg ordnet det på 2 timer.
Til sammenligning skal siges, at i to andre butikker, havde de sagt at det ville tage mindst en uge og koste ca det dobbelte.
Jeg kan kun anbefale mobilraparationer.dk

Super god betjening og reparation

Jeg var nede på Vesterport station og fik repareret min iPhone 5, hvor front glasset var smadret. Dele af skærmen var faktisk faldet af, men jeg fik afvide at det godt kunne lade sig gøre. 45 min efter havde jeg et helt frisk iPhone. Jeg købte også et cover i butikken, hvor der medfulgte skærmbeskyttelse. Det tilbød de at sætte på med det samme - det fungerede bare. Virkelig god service.

MobilReparationer.dk Support

Besök MobilReparationer.dk