Mobilone.dk omdömen

Mobilone.dk omdömen

Otillräckligt
6.0

Fuldstændig-useriøst!!!!!

Købte i foråret en LG P700 mobiltelefon gennem Mobilone...
Da der ikke skete noget - selv om den var betalt - rykkede jeg for den...
Efter lang tid blev jeg ringet op, og fik at vide, at jeg skulle have fået mine penge retur.
Men NEJ!!!
Det var så tilsyneladende en anden kunde, der havde fået sine penge retur.
Endelig langt om længe dukkede mobilen op.
Så langt. så godt...

Nu er mobilen så gået i stykker - og jeg har mailet til dem op til flere gange, for at få at vide hvordan jeg skal forholde mig med hensyn til returnering af mobil til reparation...
Og intet svar overhovedet...
Så kan absolut ikke anbefale andre, at handle hos Mobilone...
Mage til useriøst firma skal man godt nok lede længe efter

Mvh Flemming Pedersen

Pas på dine penge!!!

Holder sig ingen gang til deres egne forretningsbetingelser, som kan læses sort på hvidt på ordreseddelen. "Nej, vi yder ingen refusion af dine udgifter, det kan vi ikke, fordi SKAT har desværre lukket vores konto. Hvis du er uenig i det, kan du jo sende en klage til forbrugerstyrelsen."

Ingen Telefon, intet svar

Oplevede det samme som, mnage andre. Betsilte en iPhone 5. Fik en automatisk ordrebekræftelse. Derefter intet... Skrev og ringede til dem gentagende gange. Intet svar. Tog ned til butikken og så at den var lukket. Afbestilte og spærrede mit Dankort - bare for at være på den sikre side.

Det er nu en måned siden - butikken er stadig lukket...
Hold jer væk!

Tilslutter mig at de er nogle svindlere

Var nede at aflevere min mobil til reperation mandag, fik at vide at den var klar dagen efter. Butikken er fucking lukket. Det er nu onsdag, har endnu ikke fået min mobil. Er skide glad for at det er en gammel telefon uden sim-kort, for den ser jeg nok aldrig igen. Hvor er politiet, hvor mange skal de have lov til at bedrage før de bliver lukket???

Sidste gang

Det er bestemt sidste gang at jeg køber hos Mobilone
De svarer ikke på mail og er fuldstændig ligeglade med reklamationer.
Bemærk at deres telefoner ikke er danske og det kan give problemer med tastatur mv.
En meget dårlig oplevelse at handle med dem.
Det gør vi aldrig mere!!!

Mobilone.dk anmeldt for bedrageri

Vi er nogle der har anmeldt Mobilone.dk til politiet for bedrageri. Vi har hverken set telefoner eller penge retur.
Hermed opfordres alle i samme situation til også at anmelde

Hold jer væk !!!!!!

Jeg har desværre også en dårlig oplevelse med Mobilon...
Der stod at de kunne lever 1-3 dage bestilte og betalte en Iphone 5 19/6 og betalte 4.729.- samme dag... Det skulle jeg vist aldrig have gjort.. De tager aldrig telefonen og der er ikke kommet nogen mobil fra dem endnu......

Ordren dukkede aldrig op - elendig service

Den her webbutik kan IKKE anbefales. Bestillingen dukkede ikke op. Der var intet svar på henvendelser på mail eller telefon. Jeg afbestilte hurtigt ordren igen.

hold jer langt væk fra mobilonr

Den værst tænkelige service nogensinde, betaltr 4620 fot samsung for en mdr siden varen er aldrig dukket op, mail og opkald bliver hellere ikke besvaret !!!Butikken står lukket i kbh så hold jer langt væk fra dem.

Hvor jeg kan få min iPhone 5 16GB

iPhone 5 er bestillet den 17. juni, ordre er bekræftet men idag jeg har ring 21 gange, hvor der ingen tager telephone, hvem jeg kan snakke med??????

Hold jer langt væk fra Mobilone!

Jeg er blevet svenlet for 4500 kr. har ikke kunne få kontakt til dem i de seneste 4-5 uger! Har nogle venner over i københavn, som var nede og kikke på deres addresse, der var lukket!!
En god råd til alle. Hold jer langt væk fra Mobilone!

Hørte aldrig noget fra mobilone:(

Jeg fik ikke varen og heller ikke nogen mail om hvorfor varen ikke kom. Jeg prøvede at ringe men forgæves flere gange. Skrev til sidst en mail om at jeg ønskede at annulere ordren og har heller ikke fået noget svar på det:((

Absolut ingen respons ved henvendelse efter afgivelse af ordre

Efter at have afgivet ordren på nettet ville jeg gerne i kontakt med Mobilone - kundeservice. Det viste sig at være helt umuligt både telefonisk og pr. mail. Absolut ikke noget retursvar. Så jeg sluttede med at annullere min ordre.

MEGET DÅRLIG

Bestilte 4 stk. Iphone, efter 4 dage ingen varer ingen svar på mail eller telefon. Varer afbestilt og heller ingen respons her :-(

fik aldrig varen

Jeg ringede og emailede dem mange gange uden held. Til sidst annullerede jeg ordren. Det har de heller ikke svaret på. Dårlig betjening

Laaaaaaaaang leveringstid, selv om varen var på lager- og der stod 1-3 dages levering.

Jeg køber ikke hos mobil one igen. Deres leveringstid er for lang, vi har nu ventet i 8 dage, og har endnu ikke fået vores vare. De er heller ikke til at få fat i på over telefonen, jeg har ringet 12 gange i dag - intet svar - dårlig.
Det SKAL bare gå noget hurtigere når nu vores vare VAR på lager - øv.

Alt er gået som lovet, nemt hurtigt

Laveste pris og hurtig levering

Laveste pris på Samsung S Duos. Levering på tre hverdage som lovet. Gode informationsmails med blandt andet track and trace-muligheder.

Ikke en speciel god oplevelse med mobilone

Vi bestilte en Sony Xperia Z, til en pris på 3975,-, dagen efter var prisen sat op til 4500,-.
Vi tænkte fint nok, vi havde jo bestil til den lave pris, men efter en uge, uden at have hørt noget som helst, prøvede vi at ringe til mobilone en del gange, før det lykkes at komme igennem til dem.
Der får vi så den besked, at de ikke havde den telefon, og ikke ville have den i lang tid……. Hvorefter vi afbestilte vores ordre, havde ikke lyst til at bruge mere tid på dem.
Men man kan undre sig en del, for da vi bestilte den, havde de ingen problem med at modtage vores ordre, og yderligere sætter de prisen op dagen efter, det ville man vel ikke gøre hvis man ikke havde telefonen på lager…..

Fup og svindel!!!!!

Lad være med at handle med firmaet!
Jeg købte en i-phone 5 d. 18 marts 2013 ved mobilone. Jeg blev lovet at få mobilen tilsendt indenfor 1-3 dag og der gik lidt over en uge før jeg fik den. Da min nr. flytning ved et mobilselskab var gået i orden, satte jeg simkortet i telefonen, hvorefter jeg forsøgte at opdatere den med itunes. i mit forsøg på at opdatere holdt mobilen op med at virke. Jeg mailede og ringede derefter til mobilone og blev sendt til en tekniker i Århus. Han kunne ikke lave mobilen og sagde at han fandt mobilone utroværdig. Han undrede sig derudover over kassen mobilen var blevet sendt til mig i og sagde at den ikke var en standard box man brugte i danmark. Derefter tog jeg kontakt til mobilone igen og fik besked på at sende mobilen til dem , som så ville sende den til deres reparatør. Dette gjorde jeg omkring d. 25. april. Jeg fik besked på der kunne gå op til 3 uger før jeg fik den igen. efter 3 uger havde jeg endnu ikke fået svar... jeg tog kontakt til mobilone adskillige gange i løbet af de næste par uger, og fik hele tiden svaret "vi undersøger lige sagen". mandag d. 3. juni fik jeg endelig svar om at de ville sende en ny mobil, men ikke om hvornår jeg ville få den. fredag d. 7 juni fik jeg så en mail fra dem hvor de beskyldte mig for at have jailbreaket telefonen og derfor ikke kunne give mig en ny mobil eller penge tilbage. Jeg aner ikke hvad jailbreaket er, så hvis mobilen er jailbreaket må det være sket inden de sendte den til mig. Jeg står nu uden den mobil jeg havde købt af dem og uden de penge jeg har betalt for varen, derfor må jeg nu køre en sag mod dem gennem forbrugerklagenævnet. Hele vejen igennem forløbet har det været mig der skulle tage kontakt til dem og rykke dem for svar og mange gange forgæves. Firmaet er efter min mening utroværdigt og lusket. Hold jer fra at handle med dem!!!!

Mobilone Support

Besök Mobilone.dk