Minilnthebox omdömen

Minilnthebox omdömen

Lågt
4.1

Excellent vendeur

Je suis toujours ravie de mes commandes. Les vêtements sont d'excellentes qualités et le temps de réception est tout à fait acceptable .
Bon service après vente et très bonne communication
Je recommande à 100%
À bientôt pour d'autres commandes

Ikke godt nok....

Der gik over 45 dage inden jeg modtog mine vare og her 30 dage efter virker de ikke mere...og er umulig at komme i kontakt med.

Køb ikke LED pære på denne side, de smelter og udvikler høj varme med risiko for brand

De billige pære blev dyre, told, på 180,00 kr. og undertegnet LED pære er direkte brandfarlige
G4 12x5050 SMD 2-2.5W 120-130LM 2800-3200K Varm Hvidt Lys LED Spot Pære (12V)
MR11 6W 12x5730SMD 550-570LM 2700-3000K Varm Hvid Lys LED Spot Pære (12V)

sak 486864...lover uten å holde.

Ble lovet erstatning av en klokke som var ødelagt ved ankomst. Jeg tok bilde og gjorde alt jeg fikk beskjed om, Firmaet lover og lover, men gir tydlighvis blaffen i kundene

inte bra

jag har beställt några lampor men jag fick ingen ordnummer och de tug betalt från mig och jag milar de de milar inte tillbaka jag tror det har blev något fel . kan ni svara på mina frågor mitt miladress är hali_hussein@live.se

wow wow its awesom

only to one thing say really great.......................

per niente bene!

il materiale non è male,MA... dazzi doganali!!! Per primo non sono segnalati esplicitamente,in secondo luogo sono circa il 42% del costo del materiale. Pessima esperienza!

This is the worst ever..!

Varen er, efter 51 dage, endnu ikke leveret.
Jeg har udbedt mig tilbagebetaling, men der er ingen reaktion fra sælger.

Handler aldrig mere med det firma.

Der lang leveringstid - 30 dage har jeg lige erfaret. Alligevel har de trukket penge fra min bankkonto. Efter at jeg har betalt, får jeg at vide at den vare jeg har købt kommer fra udlandet, og der derfor vil komme told og fragt på???
jeg har desværre lavet to bestillinger i det firma. Min anden bestilling er der også trukket penge for, på min konto. Alligevel har jeg i dag - flere dage efter købet, modtaget anmodning om, at jeg skal godkende købet. Det gør jeg naturligvis ikke. Hvordan kan de trække penge for noget jeg ikke har godkendt???

aduana

He comprado una vez sin problemas a un precio espectacular pero la segunda vez el transportista me ha cobrado 32 euros de aduana por un pedido de 20 euros. Si no aceptaba pagar esa cantidad al transportista lo perdía todo.
Creo que no volveré a comprar porque no se puede correr el riesgo del sablazo de la aduana.

Kr. 222,- for gratis fragt

Jeg køber 8 stk dæmpbare LED spot pærer for kr. 413,- fragtfrit leveret på vor adresse.
Pærerne ankommer inden for den lovede tidsfrist og fungerer efter hensigten.
Stor var min overraskelse da jeg fra UPS modtager en faktura på udlægsgebyr og importmoms på i alt kr. 222,-.
Den endelige pris bliver altså 53,75% højere end lovet af MinilnTheBox.com. Jeg handler derfor aldrig med firmaet igen.

5 STAR PRODUCTS

FRIST CLASS PRODUCTS,5 STAR SERVICE,CAN RECOMMEND TO ANYONE.THANKSBOYS

Fin side

Lang forsendelsestid ved gratis fragt, men det oplyser de også på siden. Bestilte 24-06 , og fik mine varer 16-07. så det er da ok når de siger 10- 20 arbejdsdage. Handler der gerne igen
Alice

Tante buone occasioni

buon sito dove si trovano tanti utili gadget a prezzi convenienti!!!!

INCREDIBILE

TROVI L'IMPOSSIBILE ANCHE COSE CHE MAI AVREI PENSATO POTESSERO ESISTERE. PER ORA HO FATTO UN SOLO ACQUISTO MA TUTTO OK

Är Minilnthebox ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

minilnthebox.com Support

Besök Minilnthebox