Lux Case omdömen

Lux Case omdömen

7.6
20 Trustpilot recensioner

snabb leverans

supersnabb leverans på bilfäste till ipad.
dock var lådan halvöppnad och inga instruktioner hur man monterade den fanns med.
väldigt bra priser

Jättebra service och mycket snabb leverans :)

Beställde ett par hörlurar till min Ipad mini, fick dem levererade snabbt och klanderfritt inom ett par dagar, dessutom bra utbud.

Unika grejer för unika priser & snabb leverans! I like

Otroligt stort utbud med coola skal, som du kan ha till dig själv eller som en rolig gåva till din vän. Jag är jätte nöjd med min vara, som btw kom på en dag! Kommer definitivt rekommendera till mina vänner. Fortsätt så! :)
/N

Snabba leveranser och extremt bra utbud

Lux Case imponerar verkligen. Det enda jobbiga är att välja skal men sen går allt som på en dans. Enkelt att handla, snabb leverans och de svara snabbt när jag hade en fråga på ordern.

Den här butiken rekommenderas starkt!

Hej Noel,
Tack för recensionen!
Vi har Skandinaviens största utbud av smartphone-skal, så ja, ibland kan det bli svårt att välja när det finns så många!

Rekommenderas

Otroligt stort & billigt utbud och ett stort plus för gratis frakt!

Väldigt bra sortiment och snabba leveranser

Riktigt bra utbud av tillbehör och snabba leveranser.
Jag är väldigt nöjd med mitt skal som jag fick levererat för ett tag sen.
Bra site med, enkelt att sortera på egenskaper som betyder något för mig (pris).

4/5 stjärnor, det enda som saknades för att få den 5:e var att skalet skulle levererats på en kudde buren konungen själv.
//Robert

Jättenöjd!

Mycket bra sida med ett enormt utbud och låga priser.
Rekommenderas verkligen!

Otroligt sortiment, bra priser, snabba leveranser!

Det ENDA dåliga är att det finns så sjukt mycket att välja på!

Sidan är lättmanövrerad, lätt att hitta skal och bilhållare till min telefon. Det blev lite andra tillbehör också när jag ändå var i farten.

Snabb leverans och låga priser!

Smärtfri handel

Allt gick snabbt och jag fick mitt nya iPad Air fodral på mindre än två dagar.

Mycket bra !

Skrev att jag hade problem med en återbetalning. Nu har företaget reagerat innan de läst mitt inlägg. Tycker det är mycket bra. Kan nu naturligtvis rekommendera företaget för inköp av olika produkter. Tack

Håkan

Urdåligt

Beställde ett telefonskydd den 2 dec.och betalade det,det gick bra,men sen
har inget hänt.Skickade ett meil 8dec.och undrade var min lev. var.
Den 10 dec.fick jag ett meil att min lev. var på väg. I dag 1jan.2014 har jag inte
sett röken av mitt telefonskydd.Så jag vill varna alla att handla hos Lux-Case.
Kommer nog att Polisanmäla detta bolag.
Jack

Hej Jack

Vi beklagar mycket att du inte har mottagit din order - det har tydligen gott fel med posten.
Var snäll att kontakta våran support på email: support@lux-case.com.
Så skal vi nog få löst denna här saken snabbt - du ska naturligtvis ha det du beställt.
Du är också välkommen att ringa till oss mellan 10-16 - du kan hitta numert i våran webshop.

Mvh Lux-Case Support

Jättebra service!!!

Lux Case har alla tillbehör du kan tänka dig till din mobil, surfplatta och dator. Väldigt bra hemsida då det är lätt att hitta det du söker och det går snabbt. Servicen och leveransen är jättebra, det går snabbt och säkert!

Rekommenderar varmt Lux Case!

/Christel

slechte service (geen geld terug regeling, geen of late reactie, niet te bereiken)

Na een verkeerd advies van een medewerker, heb ik een product aangeschaft wat niet deed wat een medewerker toegezegd had. Vervolgens is er geen mogelijkheid om geld terug te krijgen, geen nederlandse klantenservice en alleen een buitenlands nummer. Het ging maar om 15 euro maar toch, ik moet er niet aan denken iets anders te hebben gekocht.

Bra produkter till ett bra pris.

Jättebra internetshopping - mycket att välja på, billigt och grymt , snabb leverans.

Totalt bedrägeri

Om ni läser detta uppmanar jag er verkligen att inte beställa från lux-case.se. Totalt bedrägeri, inga problem med att beställa och betala varorna. Men det är tyvärr det enda som funkar. Kundservicen är oseriös och är oftast inte ens i bruk. De bemöter en väldigt trevligt och säger att varorna är skickade men mer än så gör de inte. Frakten ska ta 1-3 arbetsdagar och det har nu gått 2 veckor och jag har inte sett skymten av mitt paket. Känner mig lurad och hoppas att inga andra också ska behöva bli lurade av denna oseriösa hemsida.

Grym rabatt!

Jag tror att jag uppnådde totalt 65% rabatt på min order och jag fick den efter två dagar! Snabbt, billigt och enkelt. Vissa av produktbeskrivningarna var lite knasiga, men å andra sidan finns det tusentals produkter...

Rask & god service!

Velvillig service fra a til å. Har bare gode erfaringer. Fikk feil vare sist, men de ordnet opp raskt og effektivt!

Supersnabb och trevlig service

Vi mailade om en produkt som gått sönder. Vi fick snabbt ett svar och fick välja en en helt ny produkt istället!

Hej Anne

Du kan kontakte vores support på denne email:
support@lux-case.com
Vi besvarer alle henvendelser indenfor 24 hverdagstimer.

Mvh

Lux-Case Support

Ej återbetalning av pengar vid returnerad vara

Bedrägeri!! De återbetalar inga pengar när produkter sändes tillbaka till dem vid fel. Inget svar på email - går ej att kontakta dem.Köp ej varor här!!

Ingen leverans

Pga felleverans av Posten så fick jag inte min beställning i tid, men kundsupporten var oerhört serviceminded och tillmötesgående och gjorde sitt bästa för att lösa saken, och jag fick sedan min leverans utan ytterligare problem. :)

Lux-Case.se Support

Ring oss

040 66 88 008

STÖRST UTBUD

Över 22,000 produkter i lager.

TRYGG & SÄKER E-HANDEL

Faktura, PayPal eller Kreditkort.

ALLA TELEFONER

Hitta din modell bland hundratals!

Om Lux-Case.se

Vi har som mål att ha det största utbudet av mobilskal och mobiltillbehör i hela Norden, så att du som kund ska kunna hitta exakt vad du vill ha. Detta innebär att du kan hitta massvis av tillbehör, fodral och skal oavsett vilken telefon eller surfplatta du har. Det betyder även att de erbjuds i så många varierande stilar att du kan personanpassa dina elektroniska enheter och matcha dem med dina outfits, din attityd eller helt enkelt välja det som är säkrast och mest praktiskt.

Besök Lux Case

Lux Case ligger som 5 av 6 i kategorin