Laptopcentrale omdömen

Det senaste omdömet

omdömen

Om

Ondeugdelijk product geleverd

Ik had een HP EliteBook 9470m gekocht (ultrabook). Levering was snel, maar laptop deed het niet (death on arrival). Vervolgens door Laptopcentrale afgescheept naar HP. Zij hebben 'm gerepareerd onder de garantie. Vervolgens problemen met ventilator. Laptopcentrale reageerde niet meer. HP heeft de ultrabook voor de tweede keer vlot en professioneel gerepareerd en het binnenwerk nagekeken en de cover en het toetsenbord vervangen. Hij doet het weer, hoewel de temperatuur aan de hoge kant blijft. Wederom afgescheept door Laptopcentrale. Het klinkt met alle problemen niet alleen ongeloofwaardig dat de machine goed is getest, maar het vervolgens bijzonder vervelend dat Laptopcentrale je gewoon laat zitten. Voor mij nooit meer.

snelle reactie&levering en betrouwbaar

Ik heb een nieuwe laptop gekocht bij laptopcentrale, ik kreeg deze de volgende dag binnen. Laptopcentrale reageert snel op vragen per email. De computer is goed beschermend verzonden. Met track en trace is de verzending handig te volgen. De laptop is in nette staat. De garantie is goed geregeld, je kan bij laptopcentrale terecht of bij Dell. Omdat alles goed geregeld en verlopen is geef ik 5 sterren.

Goede prijzen, snelle levering en perfecte service

LaptopCentrale heeft mooie producten voor goede prijzen. Duidelijke website.
Men reageert snel en netjes op vragen per e-mail.
Producten worden meestal dezelfde dag nog verstuurd waarbij een track-en-trace mailtje ontvangen wordt. Beter kan niet.
Regelmatig wat gekocht.
Twee jaar geleden een dockingstation gekocht, en zelfs nu nog service op! Geweldig.

Snelle reactie, matige service en slechte bezorgservice

Ik ben in eerste instantie netjes te woord gestaan en goed en vlot geadviseerd. Tot koop overgegaan, maar omdat er geen thuiswinkelwaarborg op de site staat besloten het per rembours te laten leveren. GLS is bij mij aan de deur geweest terwijl er niemand thuis was, ik had een bericht achtergelaten het pakket bij het GLS servicepunt achter te laten zodat ik het af kan halen. Is niet gebeurd. S avonds gebeld dat men het dan maar bij de buren af zou leveren en met hen af zou rekenen. De buren zijn de hele dag thuis geweest, echter heeft GLS weer een niet thuis melding achtergelaten en aangegeven dat ik het bij het distributiecentrum (bij elkaar 2 uur rijden) tijdens kantooruren op kan halen!!! Hier over gebeld: men gaf aan dat afleveren bij de buren niet zomaar kan. Kortom: zo flexibel als een loden deur... Laptopcentrale gebeld dat ik niet in staat wordt gesteld het pakket in ontvangst te nemen en verzocht het per Postnl te laten afleveren, liefst bij het postagenschap. Laptopcentrale doet echter geen zaken met Postnl en gaf aan dat ik maar vooruit moest betalen en men het dan per UPS bij de buren af kon leveren.... Hier heb ik geen vertrouwen in. Site en bereikbaarheid prima, maar bezorgservice dermate slecht dat ik "mijn laptop" niet heb mogen ontvangen...! Kortom: wees gewaarschuwd en maak goede afspraken. Ik zeg niet dat ze geen kwaliteit leveren, dat kan ik helaas niet beoordelen.

A very bad seller with bad service

Don't buy from this seller. I ordered a laptop in november (Order Nr. 002.765), but they couldn't deliver it. I waited nearly 2 weeks and asked whats going on, then they said they don't have it. So they don't even tell you if they can't deliver it, you have to ask for it! Then they didn't send me back my money, I ordered on 19th november and now 26th december I still don't have back my money! I now will hire a lawyer to do this for me.

snelle service laptop prima

snelle levering, binnen 3 dagen; laptop ziet er nog uitstekend uit, met minimale gebruikssporen; een te verwachten punt is (natuurlijk) de batterij die minder dan een uur meegaat; maar ik zou er zeker weer kopen!

Uitgebreid tijd voor bezichtiging en vragen, scherpe prijzen - ook op accessoires

Een maand geleden een Dell Latitude XT tablet gekocht na bezichtiging. Uitvoerig de tijd gekregen om alles te testen alvorens te kopen. De notebook is meer dan een jaar oud, maar qua uiterlijk toch werkelijk 100% als nieuw. Ook de accu is in goede staat. Deze maand extra (nieuwe & 2de hands) accessoires gekocht bij deze webwinkel tegen een flink lagere prijs dan ik kwijt zou zijn geweest als ik alles bij Dell had gekocht. Deze accessoires stonden niet op de website, dus navraag loont. De meeste e-mails werden binnen 2 uur beantwoord.

Support

Om företaget

Besök Laptopcentrale

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.