Koopjessite! omdömen

omdömen

Om

Redelijk

Scheermesjes besteld.
3,50 extra op Visakaart om te betalen belachelijk.

Snelheid bezorging ok
Omdöme av bekräftad köpare

bijzonder snelle en correcte levering

product bevalt ons goed

Zeer tervreden

Ik heb de scheermesjes besteld en netjes binnen 2 werkdagen binnen. Zeer blij er mee!!

top service

Artikel besteld aan het eind van de middag en de andere dag al in huis.
Heel tevreden klant dus.
Normaal gesproken ben ik te "lui" om een ervaring te delen, maar deze site verdiend een pluim.

Duidelijk, goed, goedkoop,eenvoudig en snel

Duidelijk, goed, goedkoop,eenvoudig en snel

Snel en betrouwbaar.

Er zijn leuke koopjes en de afhandeling gebeurt snel.
Omdöme av bekräftad köpare

Koopjessite het allerbeste op koopgebied.

snel, goed en betrouwbaar!!!
Omdöme av bekräftad köpare

Zeer goede en snelle levering, jammer dat er verzendkosten bij komen.

Zeer goede en snelle levering, jammer dat er verzendkosten bij komen.
Omdöme av bekräftad köpare

Goede service en snelle behandeling van de service.

4 april de dagaanbieding besteld en de dag erna lag het pakje (goed verpakt) al op de deurmat.
(04.04.2014 Duo-pack: Stylus met Balpen voor alle touchscreens Adviesprijs: € 39,95
Koopjessite Prijs: € 5,95)

hele nette behandeling

Een leuke site om dingen aan te schaffen voor een hele leuke prijs

Snel, correct en betrouwbaar

Product besteld en keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling.

Geweldig!

Aarzel niet!

perfect

ga zo door Thanks
Omdöme av bekräftad köpare

Goede producten en snelle bezorging.

Een aanrader deze koopjessiti, en betrouwbaar.
Omdöme av bekräftad köpare

de afhandeling van de bestelling is correct verlopen

enige dagen voor de aflevering van het bestelde kreeg ik een mail waarin het verloop werd aangegeven zodat ik direkt kon zien wanneer ik mijn bestelling mocht verwachten.

Goed maar kan beter.

Ik heb een kabel haspel besteld en deze ziet er goed uit echter zit de haspel onder het stof.
Hierdoor krijg ik het gevoel een gebruikte haspel te hebben besteld. Dit vindt ik niet proffesioneel overkomen. Ben wel zeer tevreden over de zeer snelle levering.

Lange levertijd en niet pro-actief

Zonnebrillen besteld, uiteindelijk na veel te lang wachten een mail gestuurd, geen reactie op gehad. 2e mail wel een reactie op gehad dat ze in bestelling waren bij hun leverancier. Na nog ruim een week wachten en nog geen levering de bestelling geannuleerd. Week na annuleren mijn geld terug ontvangen. Met een iets pro actievere houding had ik misschien 3 sterren gegeven. Nu 2 sterren terwijl ik eigenlijk 1,5 zou willen geven. Ik raad koopjessite dan ook niet aan bij anderen.

snel en goed afgehandeld

Het was de suprisebox.
Er zijn leuke dingen bij, maar de doos was veel te groot voor de inhoud.
De doos afmetingen hadden meer dan de helft kleiner kunnen zijn, dit zou ook veel opvulpapier gespaard hebben.
Omdöme av bekräftad köpare

Service dik in order maar verassingspakket valt wel tegen.

Heb een verassingspakket besteld. Alles snel en netjes ontvangen. Echter de artikelen vielen wel wat tegen. Heel veel van hetzelfde (wat moet ik nou met 4 000 cocktailstokjes!
Omdöme av bekräftad köpare

Teleurstellend, manipulerende bedragen, geen waar voor je geld!

We dachten eenmalig een box te bestellen. Achteraf hadden we dit nooit moeten doen. Weggegooid geld voor spullen wat je bij elkaar zelf zou kunnen kopen voor 50 euro ipv 150. erg jammer.
ook zaten er handpompjes zeep in die kapot zijn gegaan tijdens de levering waardoor de doos onder het zeep zat.
Bel je op dat je het slecht vind krijg je een bon ter waarde van 5 euro. wat betekend dat je er nog een keer heen kan en geld uit geven.... of ik kon hem terug opsturen krijg ik de bon om terug te sturen moet ik nog steeds alles betalen bij het postkantoor want hoe moet ik het verzenden ... Ja in een NIEUWE doos.
Ik heb het uiteindelijk gehouden maar dit ga ik nooit meer doen.
een miniparaplu van 50 euro erin stoppen! 50euro volgens mij koopt niemand zo paraplu hij is niet eens modern of stevig heel raar dit?! Stoffer en blik wat je bij de xenos voor 2 euro haalt nu twv 7,50! (en hij ziet eruit alsof hij van de xenos is... )
Al met Al erg jammer en slechte service. 2x bellen en vervolgens een lullig mailtje sturen. ik daar weer op reageren vervolgens terug reageren met geeeen 1 antwoord op me vraag alleen een terugstuur bon toevoegen als bijlage...
Ik ben er klaar mee met die mensen!

Klantenservice

Over Koopjessite!

Elke dag, vanaf 12.00 uur, komt Koopjessite.nl met een scherpe dagaanbieding. Elke aanbieding is maximaal 24 uur geldig of zolang de voorraad strekt. De aanbiedingen variëren van de leukste accessoires voor de nieuwste smartphones, tot handige gadgets en de nieuwste hardware. Betalen kan met iDeal, Mister Cash, Master Card en Visa. Er wordt verzonden binnen Nederland en Belgie via TNT.

Besök Koopjessite!

Nederländerna

Kategori

Trustpilot´s förpliktelser

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.