KaffeKapslen.dk omdömen

KaffeKapslen.dk omdömen

9.5
1957 Trustpilot omdömen

Kaffemekka.

Jeg er virkelig godt tilfreds med jeres service,som må siges at være lynhurtig og ikke
mindst uden fejl i levering.
Trods den realitet at vi aldrig ses eller taler sammen,oplever jeg jer som meget venlige og imødekommende.
Et sikkert og godt sted at handle.

Hurtig

Der var hurtig ekspedition.

Hurtig levering og super service!

Har handlet der flere gange og varerne kommer altid hurtigt og alt er med, hver gang!

super

Gode tilbud! - vildt billigt og så bliver man overrasket med extra chokolade i pakken! Det er godt!!!

Ekstrem hurtig levering.

Jeg har handlet hos Kaffekapslen flere gange og har altid modtaget varerne dagen efter bestilling. Alt har altid været i orden og der er altid gratis varer med i pakken + en lille overraskelse.

Nemt at finde det jeg skulle bruge og super hurtig levering.

Prøv denne side. Den er nem at finde rundt. Stort udvalg og hurtig levering. Er der noget der er gået galt er de super søde til at hjælpe når man ringer.

Ufattelig hurtig levering!!

Fin hjemmeside - super hurtig levering... alt tip-top

Hos KaffeKapslen er servicen i top, når man skal ha´ fyldt sin kop!

Man bestiller sin kaffe den ene dag, og allerede næste dag modtager man en pakke med lutter velsmag. Lettere kan det ikke være.
Familien Danielsen, Rosenvænget 44, Hørning.

hurtig levering bare super ingen problemer

Kaffekapslen.dk er bare bedst.

Kaffekapslen har både de bedste tilbud og det største udvalg, og det er enormt nemt at handle hos dem.

Virkede som det skal, men ikke bedre end forventet.

Jeg har nu et par gange brugt KaffeKapslen og har ikke noget og har egentlig ikke noget at tilføje, det funger som det skal, men ikke udover det forventede.

Der er plads til forbedring

Svært at finde rundt i tilbud, mails kommer både på svensk og dansk. Det virker som om man skyder med "spredehagl" i markedsføringen. Hold fokus på kvalitet og ikke så meget kvantitet.
kaffekapslen.dk

Svar från kaffekapslen.dk

Hej

Tak for din anmeldelse.

Først og fremmest beklager vi mange gange, at du har modtaget vores svenske nyhedsbrev. KaffeKapslen findes både i Danmark, Sverige og Norge og vi udsender nyhedsbreve til vore kunder i alle af disse lande. At du har modtaget det svenske er en fejl i systemet, som ikke burde kunne ske, og vi har nu haft lejlighed til at rette fejlen, så den ikke gentager sig.
Vi takker dig således for, at have gjort os opmærksom på dette.

Vh. Jesper – KaffeKapslen.dk

hurtiiiiiiiigt

Mega nemt og mega hurtigt, bestilte søndag og kom mandag morgen, UTROLIGT!

Nemt og hurtigt

Bestilte min kaffekapsler søndag eftermiddag, det tog omkring 10 min, mandag formiddag blev min pakke så leveret. Da jeg åbnet min pakke var min bestilling præcis som jeg havde bestilt oven i havde de været så flinke at sende lidt chokolade med. Så en rigtig god oplevelse med kaffekapslen.

Godt sted at handle

Altid gode tilbud, lyn hurtig levering og så får man altid en lille overraskelse med
Kan varmt anbefale kaffekapslen.dk
:-)

Superservice ;)

Let at bestille varer fra deres hjemmeside. Gode tilbud og Ninjahurtig levering. Kan kun anbefale herfra !

Kan varmt anbefales

Super hurtig levering og er meget tilfreds med mine varer plus det jeg fik ekstra :-)

Hurtig levering af det bestilte

Fik hurtigt det bestilte, og så var der endda lidt godter ekstra med i pakken. Super service!

Overordnet tilfredsstillende, men...

Kaffekapslen er rigtig hurtigt i forhold til levering.
Det eneste som jeg er utilfreds med, er at det ikke er oplyst at chokoladen i chokoladetilbuddet har en forholdsvis kort holdbarhed - godt 2 mdr. fra modtagelse af chokoladen (hvor det kan holde sig 9 mdr. fra produktionsdatoen).
kaffekapslen.dk

Svar från kaffekapslen.dk

Hej Mette.

Tak for din anmeldelse.
Vi beklager, hvis du havde påtænkt, at forbruge varen tidligere end udløbet.
Derfor har vi nu anført udløbsdatoen under produktinformationen i shoppen.

Tak for dit input.

Vh. Jesper - KaffeKapslen.dk

Bedste pris og hurtig levering

Nem hjemmeside med de bedste priser og god service. Har altid fået leveret det rigtige, og hurtigt.

www.KaffeKapslen.dk

Bestillinger

Ordrer vi modtager inden kl. 17:00 på hverdage afsendes samme dag, med forventet levering næste hverdag. Vi arbejder også om søndagen. Så bestiller du søndag inden kl. 19 har du din pakke allerede mandag.

Fragt

KaffeKapslen.dk tilbyder gratis fragt til nærmeste GLS pakkeshop på ordrer på minimum 399kr.

Ring, skriv eller chat med os

Vi ser det som vores mest fornemme opgave, at du er helt tilfreds med os! Skulle du have spørgsmål omkring dit køb, bør disse rettes til vores kundeservice tlf. 70 12 7 9 13.

KaffeKapslen

KaffeKapslen er en webshop baseret på ideen om at give dig en bekvem kaffeoplevelse og i særdeleshed, at bringe cafestemningen hjem.

KaffeKapslen har et bredt varieret sortiment, stor ekpertise samt et højt serviceniveau og vi ønsker at give vores kunder en rigtig god købsoplevelse.

Vi er 100 % dedikeret til at bringe dig kapselkaffe, og har bl.a. Nescafé Dolce Gusto, Nespresso®-kompatible kapsler, Tassimo, Senseo, Francis Francis/Illy samt Caffitaly.

Indehaver Morten Ravn har en baggrund indenfor kaffebranchen, som har givet ham bred viden omkring kaffe, et stort indblik i kaffevaner samt den stigende interesse i kvalitetskaffe og ikke mindst kapselmaskiner.

Vi lover derfor, at du er i yderst professionelle hænder hos KaffeKapslen.

Besök KaffeKapslen.dk

Brug for hjælp?

Skriv till: info@kaffekapslen.dk
Vi finns här: Michael Drewsens Vej 7 (Bygning 3)
8270 Højbjerg