KaffeKapslen.dk omdömen

KaffeKapslen.dk omdömen

9.5
1938 Trustpilot recensioner

professionel levering

Hurtig levering og så med Kitkat chokolade jojo.

Vil helt klart anbefale Kaffekapslen for hurtig behandling

Bestilte en minikaffekande og kaffekapsler, men fandt pludselig ud af at Kaffekanden var på tilbud. Ved hjælp fra Kaffekapslen fik jeg hurtig lavet ordren om så jeg også fik et tilbud.
Meget fin og hjælpsom og hurtig behandling.

Super service.

Det var hurtig levering og som bonus lå der en lille overraskelse i pakken. Det var helt hyggeligt at åbne pakken. :-). Handler der bestemt igen.

Hurtig levering og gode priser

Jeg køber altid kapsler til vores maskiner på Kaffekapslen.dk. Uanset (stort set) hvornår på dagen jeg bestiller har jeg altid varerne dagen efter. En enkelt gang har der været kuk i en bestilling men KK fiksede det lynhurtigt uden udgift for mig. Kan helt sikkert anbefales.

fin service og info omkring levering - dog ikke den hurtigste jeg har oplevete ......

god service og info - men leveringstid kan gøres hurtigere ........

Rigtig god service

Rigtig god hjemmeside og handle på

kaffebrygning er som for mel 1 kørsel

Det er nemt at lave kaffe og man får den mængde man vil have og ikke mere. Ingen dum kaffemaskine der står og bobler, så det er helt godt.

Super

Har gang på gang haft en kanon oplevelse da jeg har handlet på Kaffekapslen og kan varmt anbefale dem :)

ekstra god service, altid hurtigt levering.

alle pengene værd

Fantastisk hurtig og proffesionel :)

FANTASTISK! FOR REAL!

Jeg bestilte Tassimo T55 til min far i 60 års fødselsdagsgave. Det var rigtig hurtigt jeg modtog pakken - allerde efter 2 dage. Den virker rigtig fint , og min far er vældig tilfreds med smagen af kaffekapslerne, og maskinen som sådan.

fantastisk

hurtig levring og meget at vælge imellem.

Yderst tilfreds

Er specielt imponeret over så hurtigt jeg modtog min bestilling :)

Enorm hurtig levering, godt pakket og god kundeservice.

Nemt at finde rundt på siden, enormt gode tilbud og super kundeservice når man har bestilt varen. Så den leveret dagen efter selv om man bestiller det sent på dagen !

super

hurtig levering

det er nemt og hurtig og en god service

der er hurtig levering og det nemt

God service

God service og meget hurtig levering. Jeg kommer igen en anden gang..

hurtig levering

Alt forløb som det skulle og så var der ovenikøbet lidt ekstra lækkerier med :-)

God service, men...

Vi købte en startpakke som angiveligt var div. kapsler som var kompatible med alle Nespresso maskiner. En god handel og hurtig levering. Det viste sig dog hurtigt at nogle af kapslerne af mærket Bon Café ikke fungerede i vores Nespresso U og maskinen gik i fejl hver gang. Jeg henvender mig til Kaffekapslen, som beder mig sende en video af fejlfunktionen. De får en video og jeg får erstatningskapsler efter eget valg, hvilket jo var en god service. Men det er med beklagelse at jeg ser, at Kaffekapslen stadig skriver at alle deres kopi-kapsler er kompatible med alle Nespresso maskiner, hvilket jo er ukorrekt.
kaffekapslen.dk

Svar från kaffekapslen.dk

Hej Catrine

Tak for din anmeldelse. Det glæder os, at du er tilfreds med handel og levering.
At vi ikke har påført informationen som du nævner på de pågældende kapsler, skyldes at dit tilfælde er et blandt ganske få, og derfor ikke kan betragtes som generelt. Skulle det vise sig at være tilfældet, vil vi naturligvis anmærke dette.

Vh. Jesper - KaffeKapslen.dk

Hurtigt og nemt

Bedste pris jeg kunne finde, leveret med GLS som aftalt. Ingen problemer kan helt sikkert anbefales.

www.KaffeKapslen.dk

Bestillinger

Ordrer vi modtager inden kl. 17:00 på hverdage afsendes samme dag, med forventet levering næste hverdag. Vi arbejder også om søndagen. Så bestiller du søndag inden kl. 19 har du din pakke allerede mandag.

Fragt

KaffeKapslen.dk tilbyder gratis fragt til nærmeste GLS pakkeshop på ordrer på minimum 399kr.

Ring, skriv eller chat med os

Vi ser det som vores mest fornemme opgave, at du er helt tilfreds med os! Skulle du have spørgsmål omkring dit køb, bør disse rettes til vores kundeservice tlf. 70 12 7 9 13.

KaffeKapslen

KaffeKapslen er en webshop baseret på ideen om at give dig en bekvem kaffeoplevelse og i særdeleshed, at bringe cafestemningen hjem.

KaffeKapslen har et bredt varieret sortiment, stor ekpertise samt et højt serviceniveau og vi ønsker at give vores kunder en rigtig god købsoplevelse.

Vi er 100 % dedikeret til at bringe dig kapselkaffe, og har bl.a. Nescafé Dolce Gusto, Nespresso®-kompatible kapsler, Tassimo, Senseo, Francis Francis/Illy samt Caffitaly.

Indehaver Morten Ravn har en baggrund indenfor kaffebranchen, som har givet ham bred viden omkring kaffe, et stort indblik i kaffevaner samt den stigende interesse i kvalitetskaffe og ikke mindst kapselmaskiner.

Vi lover derfor, at du er i yderst professionelle hænder hos KaffeKapslen.

Besök KaffeKapslen.dk

Brug for hjælp?

Skriv till: info@kaffekapslen.dk
Vi finns här: Skejby Nordlandsvej 303c.
8200 Aarhus N.