HM omdömen

HM omdömen

Lågt
4.6

Udmærket, men ikke mere...

Jeg har handlet på H&M's webshop en håndfuld gange inden for de sidste ca. 10 år, og har haft både gode og dårlige oplevelser. Generelt synes jeg leveringstiden er lidt lang, taget i betragtning, hvor hurtige mange andre webshops er til at levere. Måske er det fordi, tøjet sendes fra Sverige.
Jeg synes tit at tøjets kvalitet er ringere end forventet, og også dårligere end de varer, man finder i de fysiske butikker, hvilket virker underligt. Samtidig er det generelt et problem med deres tøj at det er svært at vide, hvad størrelse man er, og det problem bliver jo kun forstærket af at man ikke kan prøve det på forhånd.
Derudover er leveringsgebyret lidt højt i forhold til at man jo tit køber for adskillige hundrede kroner.
Ved returnering, som koster 40 kr, har jeg ikke oplevet problemer.

Fantastisk kundeservice

Jeg havde glemt at tilføje et var sko til min ordre, og jeg skriver så til kundeservice (På langfredag) for at høre om de kan tilføje skoene til ordren. 2 timer efter ringer en meget sød kvinde og vil meget gerne tilføje skoene, men vil blot lige have mine kortoplysninger. Virkelig en god oplevelse!

Langsom levering, dyr levering og retur

Jeg købte i sidste uge nogle varer fra H&M.
Jeg skulle betale ekstra 35 kr, da jeg af en eller anden grund ikke kan betale med kort, når jeg er under 18... VÆR OPMÆRKSOM PÅ DET!

Det tog meget lang tid før mine varer, og da de endelig kom, var de slet ikke som forventet... Da jeg derfor overvejer, at sende retur for "kun" (som de så fint skriver det) 40,50

Levering og retur blev derfor næsten det samme, som selve varen kostede. Derfor er jeg faktisk i tvivl om jeg vil sende tilbage, da det kommer op at koste omkring 100 kr lagt sammen i forsendelse og retur...

Vil for eftertiden ikke handle i jeres netshop

Længere leveringstid end virksomhed fra Kina!

Det kan simpelhen ikke passe, at det virkelig kan tage længere tid at handle fra hm.com end det er, at handle fra en kinetisk hjemmeside. Jeg bestilte omkring d. 1. april og min pakke vil først være på posthuset d. 25. april! På samme tid bestilte jeg en pakke fra Kina, som jeg troede ville gå over en måned før den ville komme, men den kom allerede inden for én uge. Det var den tid, som jeg regnede med, at det ville tage for H&m, eftersom de for tøjet fra et varehus i Danmark! Desuden skriver de også på deres hjemmeside, at ens vare vil komme inden for 3-5 dage!
Derudover var intet af det tøj jeg købte på udsalg og der stod heller ikke noget med, at det ikke var på lager.
Virkelig dårlig service!

Men, hvis de fik rettet op på nogle af deres fejl (her er det fejl som fejllevering, forlænge levering etc.) ville det være et godt sted at handle tøj over, eftersom deres tøj er ganske udemærket.

Værste e-handelsoplevelse

- Man skal oprette en bruger for at kunne købe noget. Forestil dig, hvis det var sådan i en fysisk butik: "Du kan godt købe den her trøje, men du skal lige udfylde den her formular med alle dine oplysninger først". Andre websites kan godt finde ud af kun at spørge om det allermest nødvendige.

- H&M kan finde på først at vise, at varen er udsolgt *efter* at man har brugt tre minutter på at oprette en bruger ifm. køb.

- Når man har oprettet en bruger, bliver man automatisk tilmeldt fysiske reklamer (sendt med fodpost), og man skal manuelt ind og afmelde det.

- Ingen besked om levering.

- De trak pengene allerede dagen efter købet (hvilket er ulovligt, med mindre de har sendt pakken). To uger efter, hvor pakken stadig ikke var ankommet, betalte de pengene tilbage. Hvilket er fint nok, men jeg har i mellemtiden ikke fået besked om, at pakken ikke kunne leveres alligevel, og jeg har heller ikke fået svar på min henvendelse til kundeservice. Jeg måtte selv se i mit kontoudtog, at pengene var betalt tilbage - der var ingen besked fra kundeservice om problemer med leveringen.

Kort sagt: H&M's e-handelsoplevelse er af præcis lige så dårlig kvalitet som deres tøj.

Alt for lang levering

Deres leveringstid er simpelthen alt for lang og De giver ikke besked når de udskyder leveringen....den information må man selv søge.

Lageret havde udskudt leveringen af min ordre 1 uge, hvilket De ikke informere kunderne om....det selv om De på hjemmesiden skrive 3-5 dages levering.

Bestiller en del på nettet og alle andre steder er der dag til dag levering, så har aldrig oplevet så useriøst en måde at drive forretning på.

Sidste gang jeg handler hos H&M

Fin vare til prisen, men den levering er simpelthen for langsom!

Jeg synes det er utroligt at man kan bestille en vare fra f.eks. Frankrig som ankommer efter 2 dage med DHL. Men en vare fra H&M skal bruge et par 2-3 uger (lagervare), for at nå frem.

Kombinationen af H&Ms langsome pakke evner samt Postdanmarks langsomme levering er ikke min yndlings.

Super godt

HM er generelt rigtig rigtig godt, massere at vælge imellem og fair priser. Deres levering kunne dog godt være bedre. havde bestilt noget der ikke var på lager, men de sagde det ville komme i starten af Marts. Så kommer det jeg havde bestilt som var på lager og der stod at det andet først ville komme i midten af April?

Fin service

Kan ikke nikke genkendende til dårlig service.

Great company.

Great company.You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. to do this, follow the link and register online extrabux
Cash back
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your extrabux account.

Værste butik jeg har handlet hos.

Priserne er lave.
Kundeservicen er ikke eksisterende.
Du kan forvente ugelange leveringsperioder.
Jeg handler aldrig i denne butik igen.

Delayed Delayed Delayed

Terrible service - order still not coming. Got in store.

ALT tøjet har en stikkende kemisk parfumeagtig lugt

Sig mig, har I ændret på den kemiske sammensætning af Jeres dametøj?

Jeg har i flere år købt tøj i H&M, men nu, (forår 2014) synes jeg at tøjet lugter meget kemisk. Jeg har sarte luftveje (astma) og mine lunger bliver voldsomt irriteret af Jeres tøj.

ALT tøjet har en parfumeagtig, stikkende lugt. Selv efter MANGE ganges vask, både med Neutral vaskepulver, eddike og masser af skyl på skylle program.

Jeg er næsten sikker på, at det er opløsningsmidler, idet Coop havde det samme problem en gang, med deres toiletpapir. Den parfumeagtige lugt toiletpapiret havde, viste sig at være opløsningsmidler.

Kan I ikke lave tøjet sådan, at det ikke har det stikkende, kemisk "parfumerede" lugt?

DET ville være dejligt, for I har meget pænt tøj i dejlige farver!!

Langzzzzzzzom forsendelse

Jeg er ret glad for H&M. Både de fysiske butikker og hm.com. Stort udvalg til billige penge. Så langt så godt.

Men kryds i nummeren hvor er jeg træt af serviceniveauet. I butikken er der udelukkende service ved kasse 1 - forstået på den måde, at når du er igennem køen, står der altid en smilende sælger klar til at taste ind på kasseapparatet. Men hvor var den smilende sælger, da jeg skulle have hjælp i butikken, i prøverummet?
Når jeg bestiller online, er jeg naturligvis super glad for en brugervenlig hjemmeside med set stort udvalg, men hvorfor skal det tage 3-4 uger at sende mine varer? Jeg bor i DK, ikke Langbortistand! I andre webshops, kan jeg nå at bestille en fed kjole onsdag og tage den på til fest lørdag. Det sker ikke med H&M. Desværre.

Terrible service

Firstly, h&m don't deliver to business addresses which in today's day and age seems unfathomable.

Secondly, despatch times are very poor. From placing an order on Saturday march 1st it went into packing on Monday March the 3rd yet the order was not delivered until Monday 10th!

Lastly, I decided to return a pair of bikini bottoms for exchange for the next size up. Feeling apprehensive about the time it might take to receive the matching bottoms to my top I sent my return via Royal Mail the very next day. It's now the 18th and I go on holiday in 5 days. There was no update on my account and so I decided to email customer services today to check the status. I received a response in a reasonable amount of time which is the only positive thing I have to say. However, the customer service representative remarked after quoting the maximum lead times that it is very unlikely that you will receive your exchange this week.

Most unhelpful and unreliable. Will stick to shopping in store rather than online in future.

Virkerlig dårlig service.

H&M har en dårlig og langsom service. Har ventet på mine varer i alt for lang tid og så fik jeg en fuldstændig forkert vare!

Husk på at det er de negative oplevelser, at folk husker!

Hvis du er bange over at handle på H&M´s hjemmeside, fordi du har læst de negative kommentarer herinde - kan jeg kun sige én ting; IGNORER DET!

Jeg har handlet RIGTIG mange gange hos H&M online - og ALDRIG har jeg haft problemer! De er altid klar til at hjælpe, sender varen hurtigt afsted og der er virkelig ikke noget at sætte fingre på!

Kan 100% anbefale dem :-)

FANTASTISK

Jeg bestilter konstant varer fra H&Ms hjemmeside.
Hjemmesiden er overskuelig og varerne kommer altid, god kundeservice og altid mulighed for at få returneret en vare.

MEGET misvisende oplysninger om leveringstid!

Jeg kan se at det ikke blot er mig der er stødt på problemer med leveringstiden. Eftersom at der er oplyst på jeres hjemmeside, at der går mellem 3-5 dage er dette bestemt også hvad jeg regner med. Når dette ikke sker, og der er utallige eksempler på, at det ikke sker, så har jeg ufattelig svært ved at begribe, hvordan denne direkte amatør-agtige behandling stadig kan finde sted?

Der er nu gået 7 hverdage siden min pakke blev bestilt - og bestillingsdagen er ikke engang medregnet. Jeg har ikke modtaget andet end en ordrebekræftelse, og når jeg logger ind på hjemmesiden ser det umiddelbart ud som om, at min pakke ikke engang er blevet sendt fra jeres lager endnu. Jeg synes simpelthen det er for ringe, og jeg kunne ALDRIG drømme om at handle på jeres hjemmeside igen, når der findes så mange langt billigere og bedre hjemmesider at støtte op om. Jeg håber at den efterhånden ret massive kritik får jer i omdrejninger, så de helt uacceptable problemer kan løses, og kunderne kan regne med de informationer i opgiver på hjemmesiden.

Är HM ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

HM Support

Besök HM