Europdack omdömen

Otillräckligt
5.4
2 Trustpilot omdömen

Skarp Varning

Företaget sände mig fel däck, för att få detta åtgärdat, så ringde jag fyra ggr. till kundtjänst, men de hänvisade bara till företagets hemsida,
Finns ingen möjlighet att få tala med någon ansvarig för företaget, ej heller på avd. för reklamationer.
Kundtjänst lovade att någon chef skulle ringa upp mig, vilket ännu ej har skett.
Sände fyra e-mejl , men de svarar heller inte på dessa.
Efter fyra veckor kom en kreditering på dessa däck.
Jag har nu inköp däck på annat håll.
Se upp med detta företag.

Inte bra alls

Lurar kunden och hävdar att man tryckt in fel (vilket jag inte alls gjort)och därmed inte tar tillbaka däcken som dom skickat i fel dimension. Sitter nu med 4 däck som jag inte har någon användning av. Uruselt kundbemötande då man ringer. en männsika som knappt förstår svenska är svårt att förklara sig för. Hörde inte av sig alls.
Stark VARNING

Är Europdack ditt företag?

Lär känna dina kunder.

Logga in som ditt företag Läs mer

Är det här ditt företag?

Logga in som ditt företag

europdack.se Support

Besök Europdack