dk.bestseller.com omdömen

dk.bestseller.com omdömen

9.3

Sådan skal den ged barberes.

Først det negative. Når man bestiller en "Two shorts pack" betyder det tilsyneladende et par shorts. Men alligevel føler jeg mig ikke alt for snydt for prisen var alligevel god for det par shorts jeg fik leveret.

Det positive. Jeg skrev i påsken til deres kundeservice fordi jeg havde et spørgsmål om størrelser inden jeg ville bestille. Selvom det stod skrevet at man ikke skulle forvente svar før efter påsken. Fik jeg svar på en helligdag, Så tak for det, Tina Andersen. Nu har jeg handlet to gange hos Bestseller uden nogen problemer Og begge gange har jeg haft mine vare den anden hverdag efter jeg har bestilt. Der skal ikke være nogen tvivl om at jeg vil handle her igen.

Det fungerer bare!

Nem og overskuelig hjemmeside, super hurtig levering og det med gratis fragt og retur fungerer bare som det skal! Super side! Helt klart ikke sidste gang jeg har shoppet der! :)

Nemt, bekvemt og hurtigt :-)

Vi bestilte i påsken og allerede onsdagen efter havde vi vores varer - varen lever op til den forventede kvalitet og størrelses-angivelserne passer også perfekt. Alt i alt en god oplevelse, der vil være med til at vi vil bestille online igen :-)

Super let og nemt

Fine varer-hurtig levering

Enkelt, overskueligt, hurtigt og god service.

Overskuelig hjemmeside, gode beskrivelser, god str. guide, hurtigt levering, fin service. Undre mig dog over at det ikke er muligt at ombytte for stor/lille vare - men at der skal bestilles en ny. Der er fri levering, så pyt pyt :-)

bukser

kan kun anbefale til andre. varen perfekt samt hurtig levering.

perfekt

hurtig levering

Fuldstændig fantastisk!!!

Bestiller en pakke tirsdag formiddag og der står på hjemmesiden at levering sker 3-5 dage.
Så får jeg edermame en sms dagen efter om at jeg kan hente den hos min lokale GLS pakke shop. Det er fandme hurtigt arbejde!
Kan kun anbefales især når de har tøj som ikke er i butikkerne!

Rigtig hurtig service!

Jeg modtog min levering 3 dage efter bestilling og er desuden vild med deres collection af tøj :-)

Super nem måde at handle på.

Jeg har efterhånden handlet på nettet mange gange og har været rigtig godt tilfreds når jeg har modtaget det bestilte.

Fantastisk

Hurtig levering - gratis fragt og retur! Og hammer gode tilbud - hvad mere kan man bede om? Jeg er tilfreds som ALTID! :-)

God nem online shop

Der var meget fedt tøj, man kunne nemt finde rundt og det kom hurtigt.

Nem, hurtig og beregnelig handel

Det var rigtig nemt at navigere rundt på hjemmesiden, og det var dejligt at man et samlet sted kunne handle fra flere forskellige butikker og modtage det i én pakke. Nemt system, hurtig bekræftelse og hurtig levering. Rigtig god oplevelse, og vil uden tvivl benytte mig af det igen!

Hurtig levering ;))

Hurtig levering ;))

Super oplevelse

Kort og godt, go oplevelse og hurtig levering

Meget nemt og meget bekvemt

Det er så nemt, og så kan man bestille alle deres mærke og både til børn, kvinder og mænd samt gravide. Og fedt er det, at der er gratis retur og at det nemt med indpakning og mærkat.
Helt klart anbefalelsesværdigt!

Alt i alt tilfreds

Det var let at bestille på hjemmesiden. Klart en fordel med gratis forsendelse og gratis retur. Jeg bestilte en jakke til 500kr og 4 timer efter var den på tilbud til 350kr.
Jeg sendte en mail til kundeservice og fik at vide, at de ikke kunne lave prisen om, men at jeg måttte bestille en ny og kunne returnere den første uden beregning. God service, men havde været nemmere med en ændring af ordren.
Jakkens stof er ikke helt som forventet, men det kan lige så vel være mig, der ikke har læst oplysningerne på hjemmesiden ordentligt.

God købsoplevelse

Nem og overskuelig hjemmeside, hurtig levering med GLS. Alt i alt en rigtig god oplevelse

Super

Nemt at bestille, fair priser og hurtig levering - kun plusser herfra :)

Jeg elsker bestseller👍

Jeg syntes at bestseller er skøøøn! - de har det tøj jeg kan lide og så er der altså rigtig god service i alle butikkerne👍👍👍

Kundeservice BESTSELLER onlineshop

Fri fragt med GLS

Fri returnering

E-mærket

E-mærket er den danske mærkningsordning for sikker nethandel

Om virksomheden

Besök dk.bestseller.com