ConfidentLiving.se omdömen

ConfidentLiving.se omdömen

8.9
116 Trustpilot recensioner

Omdöme av bekräftad köpare

Som att handla i butik förutom betalningen

Mycket bra kommunikation via mejl före köp, Själva köpet och leveransen fungerade väldigt enkelt och smidigt och väl inom utlovad tid. Levererans 08.00 med postbil. Något förvånande med avsändare en privatperson i Israel.. Föranledde viss försiktighet innan vi såg på paketet vad det innehöll.

Rekommenderar varmt! Problemfritt!

Snabb , problemfri leverans!

Bra, väldigt bra!

Mycket nöjd med service :-)

Bra och pålitlig service

Webbshopen var enkel och överskådlig. Kvalitetsinredning på en knapptrycknings avstånd. Leveransen kom inom aviserad tid.
Omdöme av bekräftad köpare

Mycket inspiration på ett pefekt upplagt sätt

Enkel och bra hemsida, översiklig, informative
Omdöme av bekräftad köpare

håller inte vad dom lovat

Varan i sig var jag nöjd med men att det står en viss montering som egentligen betyder varan kommer omonterad med en beskrivning på hur man gör är inte rätt. Jag fick skåpet helt omonterad och fick ta hjälp för att få ihop det. Det kräver också utrymme för att monteras

Hej Maarit!

Och tack så jättemycket för din feedback.

Vi beklagar så hemskt mycket att vi varit otydliga med informationen på vår hemsida. Naturligtvis ska vi se över detta genast så att inte fler kunder drabbas utav detta. Om du har fler frågor eller förbättringsförslag får du gärna maila oss på info@ConfidentLiving.se.

Önskar dig för övrigt en riktigt bra fortsättning på veckan, så hoppas jag vi hörs va snart igen!

Omdöme av bekräftad köpare

Självsäkert boende är en rättighet för alla!

Stort och fint sortiment till bra priser! Kommer att rekommendera denna butik till alla vännner.
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans till bästa pris!

Beställningen och leveransen fungerade perfekt.

Snyggt och enkelt

Enkelt, snyggt och praktiskt

Byt fraktbolag

Varorna kan inte nå köparen utan SMS.
Alla har inte mobiltäckning

Hej Lone!

Och tack för din fina feedback.

Ledsen att du hade problem med aviseringen. Om man saknar mobiltäckning rekommenderar vi att man anger ett fast telefonnummer så vi kan försäkra oss om att fraktbolaget får tag i dig som kund. Beklagar om vi varit otydliga på den punkten. Hoppas allt löste sig och att du blev nöjd till slut. Hör gärna av dig till oss annars så hjälper vi dig vidare!

Riktigt snabb service!

Jag har beställt möbler på nätet flera gånger tidigare, men aldrig har leveransen varit så snabb som av det stora Nordalskåpet jag beställde. Skåpets utseende stämde dessutom väl överens med beskrivningen på hemsidan. Enda nackdelen är den färg som används, Det luktar starkt i skåpet och jag har fått vädra skåpet flera dagar (men lukten ligger envist kvar. Använder inte Nordal miljövänliga färger?

Men överlag mycket nöjd!

Hej Marjo!

Och tack så mycket för ditt omdöme, roligt att du var nöjd med leveransen. Vi vill självklart att du skall vara 100% nöjd med ditt skåp så låt oss undersöka detta närmre med Nordal så hör vi av oss till dig snarast.

Högt betyg

Bra pris, snabb leverans. Snabba att svara på kundtjänst och på att svara på min fråga. Högt betyg från mig. Kommer rekommendera er.

Snabbt, smidigt, prisvärt!

Mycket nöjd med hela hanteringen.

Bra och snabb service

Jag fick snabb och trevlig återkoppling på de frågor jag hade om produkten. Vi hade önskemål om en så snabb leverans som möjligt och fick hem produkten mycket snabbare än den leveranstid som indikerats på hemsidan.

supernöjd av

Är väldigt nöjd med personalens mottagande i telefon och deras vilja att tillgodose mig som kund. Är väldigt nöjd med varan s motsvarade min förväntan.

bemötande

jag har haft kontakt med kundtjänst på grund av ett fel och fick avbeställa min möbel och fick ett väldigt bra bemötande. trevliga tjejer som kom ihåg mig och visste vem jag hade pratat med och det underlättade för mig. nu har jag gjort om samma beställning och väntar med stor spänning på min nya möbel. Med vänlig hälsning Pernilla i visby .

Good, fast service

We ordered a lamp and bulb for it. Very happy with the speed of delivery. Unfortunately the lamp broke after a few weeks use. But they replaced it immediately and sent it quickly through the post.

Confident Living Ett företag att lita på!

Vi är mer än nöjda med båda Nordal Fern vitrinskåpen vi köpt av er nu när vi fått den ena åtgärdade av en möbelsnickare och vill därför tacka för ett sannerligen service & lösningsorienterat bemötande både via mail & per telefon av er alla. Önskar att alla företag agerade lika professionellt som ni. Kommer att rekommendera er till alla våra vänner och bekanta. Tack en än gång Marie Larsson Calvo och Micke Calvo.

Soffbord

Jag tycker att jag har fått mycket bra service och bemötande , beställde ett soffbord och när det kom var det transportskadat , var inga problem med att få ett nytt . Jag är mycket nöjd med Confident Living , har handlat en gång förut och lika nöjd då.

Mycket bra service, återkoppling och leverans

Jag fick snabb återkoppling och leverans av mina varor och ett jättenöjd med mitt köp. Jag gjorde en ändring av min order och fick pengar tillbaka på mitt konto samma dag (då jag förbetalt via kort). Sådana återbetalningar har en tendens att dra ut på tiden.
5 stjärnor med ett extra plus :-)

Confident Living Kundsupport

14 Dagars Öppet Köp

Genom vår lättnavigerade sida beställer Du enkelt inredning med leverans direkt hem till Dig. Alltid med 14 dagars öppet köp.

Tryggt & Enkelt Att Handla

Vi erbjuder många och säkra betallösningar, och är lätta att få tag i!

Trevlig Kundservice

Vi utlovar alltid kort svarstid samt ett trevligt och personligt bemötande!

Confident Living är en av Sveriges ledande återförsäljare av möbler och heminredning på nätet.

Besök ConfidentLiving.se

Kontaktinformation