ConfidentLiving.se omdömen

ConfidentLiving.se omdömen

8.8
121 Trustpilot omdömen

Omdöme av bekräftad köpare

Köpte en turkos Fat boy hängmatta, färgen visade sig vara mer grön än turkos.

Själva köpet fungerade bra. Tråkigt dock att inte färgen stämde överens med den utlovade.

Hej Lena!
Tack så mycket för ditt omdöme. Roligt att du var nöjd med själva köpet. Beklagar att du upplevde att färgen inte motsvarade dina förväntningar. Vi vill att du skall vara 100% nöjd med din beställning, så vi skulle uppskatta om du hade möjlighet att kontakta oss på kundservice så vi titta på vad som gått snett i färgvalet eftersom vi använder oss av bilder direkt från leverantören, Fatboy.
Ha en fortsatt trevlig dag!
/Confidentliving.se
Omdöme av bekräftad köpare

En bild säger mer än tusen ord...

Eller?... inte alltid kanske. Bilden på möbeln jag köpte visade ett vitrinskåp i trendig så kallad Chabby chick stil. I verkligheten så var det allt annat än av ålder slitet finsnickeri, inte ens med lite fantasi. Skåpet i sig är slarvigt ihopsatt av något som till synes verkar vara spillvirke från en embalagefabrik. Den så kallade Chabby chick stilen, utgjordes av att någon gått över skåpet med en färgskrapa på det mest märkliga ställen. Ingen finess och ingen tanke på slutresultatet. Betyget tre får de för att det åtminstone går att lägga på ett färglager och få de att se något mindre "Kina fabricerade" ut. Vore det inte för att skåpen är rätt otympliga och svåra att flytta, så skulle jag ha skickat tillbaka dem.

Hej Krister!

Och tack så mycket för din feedback.

Vi beklagar så hemskt mycket att produkten du köpte inte uppnådde dina förväntningar. Jag föreslår att du tar kontakt med vår kundtjänst, så ser vi fram emot att hjälpa dig vidare i ärendet. Vi strävar ständigt efter att bli bättre, och om du kan ge oss information om vilket produkt du köpt av oss, samt vad exakt det var som inte gjorde dig 100% nöjd, så skulle vi uppskatta det oerhört mycket.

Önskar dig även en riktigt bra fortsättning på veckan, så hoppas jag vi hörs snart igen!

Utomordentligt bra kundservice

Produkten passade inte och kundservice var mkt behjälplig vid retur av varan.
Omdöme av bekräftad köpare

En snabb och smidig affär!!

Beställde en Fatboy hängmatta som vi är väldigt nöjda med!!

Smidigt, snabbt och prisvärt

Stort utval till bra priser. Snabb leverans och fram till dörren! Vi är mycket nöjda! Tack
Omdöme av bekräftad köpare

Som att handla i butik förutom betalningen

Mycket bra kommunikation via mejl före köp, Själva köpet och leveransen fungerade väldigt enkelt och smidigt och väl inom utlovad tid. Levererans 08.00 med postbil. Något förvånande med avsändare en privatperson i Israel.. Föranledde viss försiktighet innan vi såg på paketet vad det innehöll.

Hej Roger!

Och tack så jättemycket för din feedback.

Vi är väldigt glada att du är nöjd med vår service samt ditt köp. Vi ska dock undersöka saken som du nämner. Som sagt, tack så hemskt mycket för din feedback!

Önskar dig även en riktigt glad påsk, så hoppas jag vi hörs av snart igen.

Rekommenderar varmt! Problemfritt!

Snabb , problemfri leverans!

Bra, väldigt bra!

Mycket nöjd med service :-)

Bra och pålitlig service

Webbshopen var enkel och överskådlig. Kvalitetsinredning på en knapptrycknings avstånd. Leveransen kom inom aviserad tid.
Omdöme av bekräftad köpare

Mycket inspiration på ett pefekt upplagt sätt

Enkel och bra hemsida, översiklig, informative
Omdöme av bekräftad köpare

håller inte vad dom lovat

Varan i sig var jag nöjd med men att det står en viss montering som egentligen betyder varan kommer omonterad med en beskrivning på hur man gör är inte rätt. Jag fick skåpet helt omonterad och fick ta hjälp för att få ihop det. Det kräver också utrymme för att monteras

Hej Maarit!

Och tack så jättemycket för din feedback.

Vi beklagar så hemskt mycket att vi varit otydliga med informationen på vår hemsida. Naturligtvis ska vi se över detta genast så att inte fler kunder drabbas utav detta. Om du har fler frågor eller förbättringsförslag får du gärna maila oss på info@ConfidentLiving.se.

Önskar dig för övrigt en riktigt bra fortsättning på veckan, så hoppas jag vi hörs va snart igen!

Omdöme av bekräftad köpare

Självsäkert boende är en rättighet för alla!

Stort och fint sortiment till bra priser! Kommer att rekommendera denna butik till alla vännner.
Omdöme av bekräftad köpare

Snabb leverans till bästa pris!

Beställningen och leveransen fungerade perfekt.

Snyggt och enkelt

Enkelt, snyggt och praktiskt

Byt fraktbolag

Varorna kan inte nå köparen utan SMS.
Alla har inte mobiltäckning

Hej Lone!

Och tack för din fina feedback.

Ledsen att du hade problem med aviseringen. Om man saknar mobiltäckning rekommenderar vi att man anger ett fast telefonnummer så vi kan försäkra oss om att fraktbolaget får tag i dig som kund. Beklagar om vi varit otydliga på den punkten. Hoppas allt löste sig och att du blev nöjd till slut. Hör gärna av dig till oss annars så hjälper vi dig vidare!

Riktigt snabb service!

Jag har beställt möbler på nätet flera gånger tidigare, men aldrig har leveransen varit så snabb som av det stora Nordalskåpet jag beställde. Skåpets utseende stämde dessutom väl överens med beskrivningen på hemsidan. Enda nackdelen är den färg som används, Det luktar starkt i skåpet och jag har fått vädra skåpet flera dagar (men lukten ligger envist kvar. Använder inte Nordal miljövänliga färger?

Men överlag mycket nöjd!

Hej Marjo!

Och tack så mycket för ditt omdöme, roligt att du var nöjd med leveransen. Vi vill självklart att du skall vara 100% nöjd med ditt skåp så låt oss undersöka detta närmre med Nordal så hör vi av oss till dig snarast.

Högt betyg

Bra pris, snabb leverans. Snabba att svara på kundtjänst och på att svara på min fråga. Högt betyg från mig. Kommer rekommendera er.

Snabbt, smidigt, prisvärt!

Mycket nöjd med hela hanteringen.

Bra och snabb service

Jag fick snabb och trevlig återkoppling på de frågor jag hade om produkten. Vi hade önskemål om en så snabb leverans som möjligt och fick hem produkten mycket snabbare än den leveranstid som indikerats på hemsidan.

supernöjd av

Är väldigt nöjd med personalens mottagande i telefon och deras vilja att tillgodose mig som kund. Är väldigt nöjd med varan s motsvarade min förväntan.

Confident Living Kundsupport

14 Dagars Öppet Köp

Genom vår lättnavigerade sida beställer Du enkelt inredning med leverans direkt hem till Dig. Alltid med 14 dagars öppet köp.

Tryggt & Enkelt Att Handla

Vi erbjuder många och säkra betallösningar, och är lätta att få tag i!

Trevlig Kundservice

Vi utlovar alltid kort svarstid samt ett trevligt och personligt bemötande!

Confident Living är en av Sveriges ledande återförsäljare av möbler och heminredning på nätet.

Besök ConfidentLiving.se

Kontaktinformation